Skoči na vsebino

BMW R 1300 GS


Priporočene objave

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Evropa gre v k....c, ker ko tak influenser kot je ta v videu totalno popljuva nov GS, veš, da ni več zajebancije, evropski proizvajalci še kar živijo v duhu prevzetnosti najboljših in nepremagljivih, v bistvu smo pa že premagani, saj so nas prehiteli po desni, medtem ko smo mi gledali samo na levi špegl, ma isto je v celotni Evropi, ki je postala v celoti hlapčevska, v glavnem, da ne bom preveč političen, novi GS je bojda za k....c, to pravi. Ma poglejte si ta video, v  bistvu se politično dogajanje projicira v evropski ekonomiji, in to, kar se dogaja z novim BMW-jem, torej napaka za napako, se nam dogaja pri EU politično ekonomskih odločitvah. Ko pogledaš ta video, ti je jasno, da gre za verodostojno vsebino tega influenserja, ki mu je novi GS totalno dopizdil, saj ima toliko napak, da je to povzel in vse povedal (kliknite si prevod če ne gre nemščina).  Jasno je, da smo zavozili, in so nas skoraj vsi prehiteli po desni. 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 11 urami, Loba pravi:

ki mu je novi GS totalno dopizdil,

Očitno bo "šaltal" na Hondo, "kapucenpuli" je že oblekel :whistle:

  • Haha 2
Objavljeno
pred 2 urami, MiNa pravi:

Očitno bo "šaltal" na Hondo, "kapucenpuli" je že oblekel :whistle:

pri hondi ne bo dobil zastonj kardana :P

 

  • Haha 2
Objavljeno
Ob 20. 1. 2025 ob 13:42, luxsa pravi:

Direkt sw motech,s postnino pride 161 eur.

pocen :lol1:

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Je kdo na svojem 1.3 GSu, z nastavljivo višino motorja, opazil sledeče:

- ko je motor izklopljen, rebound zadnjega koles dela normalno (ob pritisku na zadnje kolo, se amortizer počasi vrne v prvotno pozicijo)

- ko je motor prižgan, se ob pritisku na zadnje kolo amortizer obnaša, kot da rebound ne dela/duši

zaziba gor in dol!?

Objavljeno (popravljeno)
pred 25 minutami, kasti pravi:

ko je motor prižgan, se ob pritisku na zadnje kolo amortizer obnaša, kot da rebound ne dela/duši

Kako pa se obnaša med vožnjo?

Če ni dušenja - "odboja" bi rekel, da je motor nevozen...

Kaj "pravi" uradni servis? 

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
pred 1 minuto, MiNa pravi:

Kako pa se obnaša med vožnjo?

Če ni dušenja - "odboja" bi rekel, da je motor nevozen...

Ne pelje se sicer slabo... če pa zapeljem recimo čez ležečega policaja, je  moj prejšnji GS (letnik 2015) lepše blažil oziroma ni bilo čutiti takega odboja.

Objavljeno
pred 12 minutami, kasti pravi:

Ne pelje se sicer slabo... če pa zapeljem recimo čez ležečega policaja, je  moj prejšnji GS (letnik 2015) lepše blažil oziroma ni bilo čutiti takega odboja.

če se ne motim ima semiaktivno vzmetenje. To dejansko pomeni, da je v mirujočem stanju (ugasnjen) trd ko kamen (no vsaj moj GT je bil), ko si ga pa kresnil so se solenoidni ventili prilagodili (kateri urejajo pretok olja, torej kompresijo in povrat) na izbran program (comfort, street, sport, ti maš pač druga imena), med vožnjo pa itak softwere deluje glede na izbran program. Preklopi na kako drugo varianto, boš videl če je bolje. Načeloma, pa bi moralo napako nepravilnega delovanja javiti. Iz zgodovine SDGTja lahko povem, da je ob nakupu bil neuporaben program comfort (torej cigumigu, odboji in podobno), in pretrd sport (absolutno samo za pisto), ko so posodobili softwere, so bili vsi trije super.

Smatram, da je pri tebi zadeva tako narejena in ni nič narobe. Mogoče imaš celo varianto "user" in lahko sam spremeniš kak parameter, drugače pa ti lahko na servisu.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
5 hours ago, kasti said:

ko je motor prižgan, se ob pritisku na zadnje kolo amortizer obnaša, kot da rebound ne dela/duši

nastavi vzmetenje na

                                     način vožnje road + vzmetenje dynamic   ali

                                    način vožnje dynamic + vzmetenje road ali dynamic  

                                    način vožnje dynamic Pro nastavljaš kot hočeš vožnjo + vzmetenje road ali dynamic   (tako imam na 1250 adv. vožnja dinamični gas , nič willie, abs na road .

 

image.png.84417cf2c27636de3d5ce146b212d868.png

tole je za 1250 ampak ne more bit veliko drugače. Se pa 1250 malo prilagaja med vožnjo sam-trdota ovinek, brzina G sila itd in uravnava blaženje-trdoto itd. Na 1300 je sigurno še bolje poštimano. image.png.235ac12f9614aa26f0676f1a4aa4f812.png

 

 

Popravljeno . Popravil Quest
  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)
pred 8 urami, DAMI34 pravi:

če se ne motim ima semiaktivno vzmetenje. To dejansko pomeni, da je v mirujočem stanju (ugasnjen) trd ko kamen (no vsaj moj GT je bil)

 

Tudi na mojem SAS je pri ugasnjenem motorju amortizacija trda oz. z malo hoda...sem pa prejšnji teden vozil MS V4S pa sedel na novi V2S in se obe kar precej posedata ob obremenjevanju pri neprižganem motorju...seveda med vožnjo pa odvisno od programa. Za moj okus ima preveč nastavitev, ne samo amortizacije. Ampak vzmetenje pa deluje enkratno.

Popravljeno . Popravil siks

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!