Loba Objavljeno Marec 18 Avtor Objavljeno Marec 18 Evropa gre v k....c, ker ko tak influenser kot je ta v videu totalno popljuva nov GS, veš, da ni več zajebancije, evropski proizvajalci še kar živijo v duhu prevzetnosti najboljših in nepremagljivih, v bistvu smo pa že premagani, saj so nas prehiteli po desni, medtem ko smo mi gledali samo na levi špegl, ma isto je v celotni Evropi, ki je postala v celoti hlapčevska, v glavnem, da ne bom preveč političen, novi GS je bojda za k....c, to pravi. Ma poglejte si ta video, v bistvu se politično dogajanje projicira v evropski ekonomiji, in to, kar se dogaja z novim BMW-jem, torej napaka za napako, se nam dogaja pri EU politično ekonomskih odločitvah. Ko pogledaš ta video, ti je jasno, da gre za verodostojno vsebino tega influenserja, ki mu je novi GS totalno dopizdil, saj ima toliko napak, da je to povzel in vse povedal (kliknite si prevod če ne gre nemščina). Jasno je, da smo zavozili, in so nas skoraj vsi prehiteli po desni. 3
MiNa Objavljeno Marec 19 Objavljeno Marec 19 pred 11 urami, Loba pravi: ki mu je novi GS totalno dopizdil, Očitno bo "šaltal" na Hondo, "kapucenpuli" je že oblekel 2
DAMI34 Objavljeno Marec 19 Objavljeno Marec 19 pred 2 urami, MiNa pravi: Očitno bo "šaltal" na Hondo, "kapucenpuli" je že oblekel pri hondi ne bo dobil zastonj kardana 2
Popularna objava MARE 65 Objavljeno Marec 20 Popularna objava Objavljeno Marec 20 No tip je povzel vse p.....je, ki se dogajajo s tem motorjem. Ok tu smo se vsi delali malo norca s tega novega modela, tudi jaz, pa ne zato, ker mi je zadeva malo predraga pa bi nekdo rekel, to je za to, ker si ga ne moreš privoščit (Africa zame top ). GS mi je že od nekdaj všeč in vsaka čast, da neki model dosega take rezultate prodaje v mnogih letih od kar obstaja, ampak tole je pa šlo preko vseh meja dobrega okusa oz. kvalitete BMW - jevega evergreena. Za motor, ki roko na srce košta preko 30.000 eur (ko si skonfiguriraš po svojem okusu oz. potrebah) si to eni nemci ne bi smeli dovolit. Ne govorim na pamet, kolega ga je že zamenjal, je zahteval novega po vseh napakah, ki so se mu dogajale, žal pa kot je omenil tip v videu, vprašanje, če lahko še verjameš v motor. Napisal pa sem to, ker je Loba dobro omenil, europa, ki je bila v vrhu razvoja in kvalitete je šla v maloro, zjebal so nas celo američani, da o kitajcih ne govorimo. Zadnjič je bil dober intervju s tipom iz avtomobilske industrije, če se ne poberemo in naredimo europo tako kot je bila in bi morala ostat glede razvoja, tehnologije in kakovosti bo nastala po domače ena velika jeba. 10
Kawl Objavljeno Marec 27 Objavljeno Marec 27 Ob 20. 1. 2025 ob 13:42, luxsa pravi: Direkt sw motech,s postnino pride 161 eur. pocen
kasti Objavljeno pred 10 urami Objavljeno pred 10 urami Je kdo na svojem 1.3 GSu, z nastavljivo višino motorja, opazil sledeče: - ko je motor izklopljen, rebound zadnjega koles dela normalno (ob pritisku na zadnje kolo, se amortizer počasi vrne v prvotno pozicijo) - ko je motor prižgan, se ob pritisku na zadnje kolo amortizer obnaša, kot da rebound ne dela/duši zaziba gor in dol!?
MiNa Objavljeno pred 10 urami Objavljeno pred 10 urami (popravljeno) pred 25 minutami, kasti pravi: ko je motor prižgan, se ob pritisku na zadnje kolo amortizer obnaša, kot da rebound ne dela/duši Kako pa se obnaša med vožnjo? Če ni dušenja - "odboja" bi rekel, da je motor nevozen... Kaj "pravi" uradni servis? Popravljeno pred 10 urami. Popravil MiNa
kasti Objavljeno pred 10 urami Objavljeno pred 10 urami pred 1 minuto, MiNa pravi: Kako pa se obnaša med vožnjo? Če ni dušenja - "odboja" bi rekel, da je motor nevozen... Ne pelje se sicer slabo... če pa zapeljem recimo čez ležečega policaja, je moj prejšnji GS (letnik 2015) lepše blažil oziroma ni bilo čutiti takega odboja.
DAMI34 Objavljeno pred 10 urami Objavljeno pred 10 urami pred 12 minutami, kasti pravi: Ne pelje se sicer slabo... če pa zapeljem recimo čez ležečega policaja, je moj prejšnji GS (letnik 2015) lepše blažil oziroma ni bilo čutiti takega odboja. če se ne motim ima semiaktivno vzmetenje. To dejansko pomeni, da je v mirujočem stanju (ugasnjen) trd ko kamen (no vsaj moj GT je bil), ko si ga pa kresnil so se solenoidni ventili prilagodili (kateri urejajo pretok olja, torej kompresijo in povrat) na izbran program (comfort, street, sport, ti maš pač druga imena), med vožnjo pa itak softwere deluje glede na izbran program. Preklopi na kako drugo varianto, boš videl če je bolje. Načeloma, pa bi moralo napako nepravilnega delovanja javiti. Iz zgodovine SDGTja lahko povem, da je ob nakupu bil neuporaben program comfort (torej cigumigu, odboji in podobno), in pretrd sport (absolutno samo za pisto), ko so posodobili softwere, so bili vsi trije super. Smatram, da je pri tebi zadeva tako narejena in ni nič narobe. Mogoče imaš celo varianto "user" in lahko sam spremeniš kak parameter, drugače pa ti lahko na servisu. 2
Quest Objavljeno pred 5 urami Objavljeno pred 5 urami (popravljeno) 5 hours ago, kasti said: ko je motor prižgan, se ob pritisku na zadnje kolo amortizer obnaša, kot da rebound ne dela/duši nastavi vzmetenje na način vožnje road + vzmetenje dynamic ali način vožnje dynamic + vzmetenje road ali dynamic način vožnje dynamic Pro nastavljaš kot hočeš vožnjo + vzmetenje road ali dynamic (tako imam na 1250 adv. vožnja dinamični gas , nič willie, abs na road . tole je za 1250 ampak ne more bit veliko drugače. Se pa 1250 malo prilagaja med vožnjo sam-trdota ovinek, brzina G sila itd in uravnava blaženje-trdoto itd. Na 1300 je sigurno še bolje poštimano. Popravljeno pred 5 urami. Popravil Quest 1
siks Objavljeno pred 2 urami Objavljeno pred 2 urami (popravljeno) pred 8 urami, DAMI34 pravi: če se ne motim ima semiaktivno vzmetenje. To dejansko pomeni, da je v mirujočem stanju (ugasnjen) trd ko kamen (no vsaj moj GT je bil) Tudi na mojem SAS je pri ugasnjenem motorju amortizacija trda oz. z malo hoda...sem pa prejšnji teden vozil MS V4S pa sedel na novi V2S in se obe kar precej posedata ob obremenjevanju pri neprižganem motorju...seveda med vožnjo pa odvisno od programa. Za moj okus ima preveč nastavitev, ne samo amortizacije. Ampak vzmetenje pa deluje enkratno. Popravljeno pred 2 urami. Popravil siks
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se