Skoči na vsebino

BMW R 1300 GS


Priporočene objave

Objavljeno
1 hour ago, Snečer said:

par cm nizje postavljen cilindri iznicijo 100kg ?

kvantna fizika

Poskusi kdaj kak drugačen motor od svojega. Gold Wing je izredno okreten pri nizkih hitrostih zaradi bokser motorja. FJR je lažji 100kg, pa ga ne boš s tako lahkoto peljal med stožci kot GW.

Objavljeno
pred 6 minutami, motolover pravi:

Poskusi kdaj kak drugačen motor od svojega. Gold Wing je izredno okreten pri nizkih hitrostih zaradi bokser motorja. FJR je lažji 100kg, pa ga ne boš s tako lahkoto peljal med stožci kot GW.

sem poskusil gsa, teža na sprednje kolo v ovinku se občuti neprimerljivo...

težek tank

Objavljeno
1 hour ago, greg570 said:

Zascita za cilindre je 3kg min. Na nemskem forumu se ze vzigajo kako se je lahko bmw tako zlagal. Spomnim se kako je yamaha morala placevati odskodnine kupcem, ker se r6 ni vrtela do oglasevanih 16000 rpm...

Drugace pa....237 ali pa 257 kg....dvomim da kdo opazi razliko...

Si stehtal zaščito ali samo ugibaš? 

Proizvajalci tehtajo vozila brez dodatne opreme. Meglenk, radarja, aktivnega vzmetenja,... Podobno je z avtodomi. Na vago dajo osnovnega, kar potem naložiš nanj od opreme ne šteje v osnovni homologaciji. Moj je po tovarniških podatkih 2.920kg, na tehničnem 3.300kg. Tenda, klima, sončne celice, SOG, kljuka, vse nanese. 

 

Objavljeno
Just now, Snečer said:

sem poskusil gsa, teža na sprednje kolo v ovinku se občuti neprimerljivo...

težek tank

BMW z bokser motorjem je imel vedno težišče bolj spredaj. Vožnja v ovinku je predvsem zaradi teleleverja popolnoma drugačna. Razliko v težišču najbolj paziš na poligonu ali offroadu. Tam najbrž nisi poskusil. Poglej npr. kako policaji vozijo z RTji po poligonu.

Objavljeno
Pravkar, motolover pravi:

BMW z bokser motorjem je imel vedno težišče bolj spredaj. Vožnja v ovinku je predvsem zaradi teleleverja popolnoma drugačna. Razliko v težišču najbolj paziš na poligonu ali offroadu. Tam najbrž nisi poskusil. Poglej npr. kako policaji vozijo z RTji po poligonu.

ne vozim se poligonu, ampak 99% po asfaltu, cesti

zakaj bi se vozil po poligonu?

kaskader mojega tudi vozi tako, kot ga ne ti ne jaz nikoli ne bova

nateg s težo in zakaj bi nekdo rabil 1300ccm na motorju ter 150ps

se en nateg, ko potem niti 50% ne izkoristiš in ne smeš

kove je zdaj in

Objavljeno
pred 8 urami, motolover pravi:

Zaščita za cilindre je v bistvu zelo lahka, prav tako cevni nosilci za kovčke.

Za 1250 GS-a je teža spodnje zaščite iz titana 3,88 kg. Celotna zaščita (skupaj z zgornjim delom) pa ~6,2kg. Upoštevaj pa, da je to podatek za ekstra lahek izdelek, ki je ~40% lažji od navadnih jeklenih zaščit.

Lahko sklepamo, da ima običajna spodnja zaščita cca 7 kg ?  Ni zanemarljivo... 

https://avto-magazin.metropolitan.si/moto/oprema/uporabno-prestizno-in-sik-akrapoviceva-zascita-za-bmw-r1250-gs/

Objavljeno
pred 44 minutami, motolover pravi:

Proizvajalci tehtajo vozila brez dodatne opreme.

Ta na posnetku ima nameščeno celo lažjo opremo. Predvidevam, da ne doplačaš za težji izpuh iz titana. :) 

Objavljeno
16 minutes ago, XTR said:

Za 1250 GS-a je teža spodnje zaščite iz titana 3,88 kg. Celotna zaščita (skupaj z zgornjim delom) pa ~6,2kg. Upoštevaj pa, da je to podatek za ekstra lahek izdelek, ki je ~40% lažji od navadnih jeklenih zaščit.

Lahko sklepamo, da ima običajna spodnja zaščita cca 7 kg ?  Ni zanemarljivo... 

https://avto-magazin.metropolitan.si/moto/oprema/uporabno-prestizno-in-sik-akrapoviceva-zascita-za-bmw-r1250-gs/

Vprašanje je kako je z Akrapovičevo zaščito. Ko sem kupil njihov titan slip on za GS in dal oba na tehtnico je bilo razlike cca 150g v prid titan izpuhu. imam še nekje slike tehtanja. Sicer pa tu ni niti relevantno, ker so tehtali v obeh primerih brez njih.

Objavljeno
pred 51 minutami, motolover pravi:

Si stehtal zaščito ali samo ugibaš? 

Proizvajalci tehtajo vozila brez dodatne opreme. Meglenk, radarja, aktivnega vzmetenja,... Podobno je z avtodomi. Na vago dajo osnovnega, kar potem naložiš nanj od opreme ne šteje v osnovni homologaciji. Moj je po tovarniških podatkih 2.920kg, na tehničnem 3.300kg. Tenda, klima, sončne celice, SOG, kljuka, vse nanese. 

 

moj ima uradno 1370kg :)

Objavljeno
49 minutes ago, Snečer said:

ne vozim se poligonu, ampak 99% po asfaltu, cesti

zakaj bi se vozil po poligonu?

kaskader mojega tudi vozi tako, kot ga ne ti ne jaz nikoli ne bova

nateg s težo in zakaj bi nekdo rabil 1300ccm na motorju ter 150ps

se en nateg, ko potem niti 50% ne izkoristiš in ne smeš

kove je zdaj in

Na poligonu preizkusiš kakšen je motor zares, vožnja naravnost ti ne povekaj dosti o težišču in razmerju tež.  GS ima praktično najmanj konj v razredu in najvišji navor. Slednje nekaj pomeni, končna moč v visokih obratih nima nobenega pomena, če nisi na drikališču. Bokser motorji so uporabni in imajo nizko težišče, zato so tako zaželeni.

Objavljeno

Teža je vsaj kar se mene tiče čisto normalna za razred premium modelov s kubaturo nekje med 1000-1300ccm.

SX je bil težji od GSa 1200, vsaj po vpisani teži v prometno dovoljenje.

Vsekakor pa 1300gs deluje na uč lažje kot predhodniki, vsaj na videz, zaradi slokega dizajna. Ni več "kravast".

In kot je že nekdo omenil, 20kg marsikdo ne opazi razlike. (pri normalni vožnji, drugo je šoder in pobiranje s tal)

 

Tok je težek kot je težek, predvsem pa odvisno koliko ga na koncu naložiš. + kufri,+ torbice na kufrih, +sprednje torbice,+ pol kesl + tećna baba. :P

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Vazna je moc, ne pa kile :)  Ko mas enkrat fajn vzmetenje, se v dvoje in polno nalozen enako lepo pelje. Mors pa preklopit v glavi, pa mal obcutka mors met, to je pa res. Ce ne, te pa vsaka kila moti.  Sploh te moti 20kg vec na motorju, ki ga nimas, usedes se pa na svoja jajca z 20kg aliexpress opreme.

 

Objavljeno

.

... mal pozabljate eno izmed bistvenih okoliščin pri pobiranju mopeda s tal ... :eek:

jest recimo iz tal poberem bimerja trikrat lažje, kot pa Tenerejko ... to pa zato, ker ko bimer kao "leži" na tleh, je naslonjen na cilinder in zaščito rezervarja, in tako je njegov "ležeči" položaj mogoče glih sam ene 45 stopinj ... dočim Tenerejka se mi "uleže" na tla praktično vzporedno s tlemi ... moped pa je najtežje pobrat iz tal ravno "prvo" polovico dviga ... druga polovica do pokončne "drže" pa gre dost lažje 

pred 2 minutami, TakeALookAround pravi:

  Sploh te moti 20kg vec na motorju, ki ga nimas, usedes se pa na svoja jajca z 20kg aliexpress opreme.

 

.

:D:D:D

 

 

ps.

... fantje, ne se zajebavat ... jebeš kile gor dol... teža gor dol 

.... zdej je kitajčk IN :kva2:

Objavljeno

GS ni za po tleh metat no :P

 

Objavljeno
pred 4 urami, Snečer pravi:

gsa še 20kg zraven...

saj tudi za Kove 500x krozijo razlicne teže, rad bi ga videl na tehtnici...

Naj kaže kolikor če iz tal sem ga dvignil z eno roko.

Še sam sebi nisem vrjel.🙂

pred 2 urami, motolover pravi:

BMW z bokser motorjem je imel vedno težišče bolj spredaj. Vožnja v ovinku je predvsem zaradi teleleverja popolnoma drugačna. Razliko v težišču najbolj paziš na poligonu ali offroadu. Tam najbrž nisi poskusil. Poglej npr. kako policaji vozijo z RTji po poligonu.

Rad bi te videl na off road z gsa.

Edino če je zate off road makadam ali lep travnik, kot za nekatere tu na ms.

Objavljeno (popravljeno)
pred 50 minutami, pik1 pravi:

.

...stari, tale "tvoj" Rally pa ne bo moj ... ... zaenkrat imam v hladilniku še zadost hrane, tko da mi ga še ni treba prodajat ... kaj bo pa čez mesec ali dva, bom pa vidu :kva2:

... sicer pa, moj "veliki modrec" še ni bil nikoli na tleh :huh:

... po tleh se mi je zavalu moj GSA predhodnik ... legendarni trecolori ... in tistga sem z lahkoto pobral iz tal ... skor bi reku, da sem ga z eno roko ruknu pokonc :kva2:

 

Se pravi, 1300 še ni " v prihodu".?

Ni rally? Na eni sliki se mi je zdelo, da je tak model....

No, karkoli....tudi če ti zmanjka hrane v hladilniku, si še zmeraj na boljšem, kot jaz. Jaz sem Kawo prodal. Dokler mi  slovensko zdravstvo ne da zelene luči, na motor tudi pomisliti ne smem ...🫣

Popravljeno . Popravil Tedybear
Objavljeno
pred 38 minutami, Tedybear pravi:

Se pravi, 1300 še ni " v prihodu".?

 

.

... ne, "ta" res ni in tud NE BO nikoli v prihodu ... ker sem ga pred dnevi videl še v živo ... in ... ne samo da mi je na sliki grd ... v živo se mi je zdel še grši ... ob vsem tem me vse vesoljske karakteristike sploh ne zanimajo ... in, od vsega skupaj se mi zdi samo barva dokaj zanimiva, vse ostalo je pa pač za moj okus res čist mim ... tko da ... so me s tem ponesrečenim polizdelkom zares uspeli čist odvrnit stran :huh:

torej ... veselo mi bo rastel še naprej z mojim najlepsim do sedaj ... vekim plavkotom ... :wub:

... kot rečeno, kaj bo pa "čez tri petke", bomo pa vidl :D

Objavljeno

Tok jih bos po cesti gledal skos, da ti bo vsec postal :) 

Objavljeno
pred 12 urami, TakeALookAround pravi:

Tok jih bos po cesti gledal skos, da ti bo vsec postal :) 

.

... tud prometnih nesreč je ful za videt po cestah ... :eek:

... pa mi do zdej še tud ena ni ratala všeč :kva2:

  • Haha 3
Objavljeno
Ob 19. 11. 2023 ob 14:37, pik1 pravi:

.

... ne, "ta" res ni in tud NE BO nikoli v prihodu ... ker sem ga pred dnevi videl še v živo ... in ... ne samo da mi je na sliki grd ... v živo se mi je zdel še grši ... ob vsem tem me vse vesoljske karakteristike sploh ne zanimajo ... in, od vsega skupaj se mi zdi samo barva dokaj zanimiva, vse ostalo je pa pač za moj okus res čist mim ... tko da ... so me s tem ponesrečenim polizdelkom zares uspeli čist odvrnit stran :huh:

torej ... veselo mi bo rastel še naprej z mojim najlepsim do sedaj ... vekim plavkotom ... :wub:

... kot rečeno, kaj bo pa "čez tri petke", bomo pa vidl :D

nisi edini s takimi pomisleki.

https://www.motorcyclenews.com/news/members/week-26-main-test/

MCN bo opravil primerjalni test med 1250 in 1300

Creating a new GS is a big deal for BMW and charged with jeopardy. They need to move the game on, but not mess with a formula that’s made it one of the planet’s best-selling big bikes. The R1250GS is an effortlessly brilliant tourer and a first-class cabin for rider and pillion alike.

 

3.webp

Objavljeno

Luxsa je zihr ze narocu, k je hud moped.:D Bolj ko ga gledas, bolj je vsecen. 

Objavljeno
pred 19 minutami, TakeALookAround pravi:

Luxsa je zihr ze narocu, k je hud moped.:D Bolj ko ga gledas, bolj je vsecen. 

pozabu si dodat:

bruh :P

 

 

Šalo na stran, tudi sam se strinjam, da je pomembno in potrebno "ovrednotiti" drastično spremembo nečesa (1250) ki je roko na srce, pa čeprav nisem fan GSov res odličen izdelek, z drastično spremembo nečesa, kar je dobro in je delovalo/deluje dobro. Tako v prodajnih številkah, kot zadovoljstvo kupca. MCN je dobro zapisal:

The R1250GS is an effortlessly brilliant tourer and a first-class cabin for rider and pillion alike.

Seveda obstaja nekaj možnosti, ki jih navadni smrtniki ne vidimo in sicer ali BMW marketing hoče:

-dobiti še tistih 5 kupcev več, saj 100 so jih prepričali, a tistih 5 hoče več konjev, manjšo težo, bolj "slim " look

-ali vedo nekaj več kot mi in so prepričani v čredno naravnanost

-seveda pa obstaja možnost, da so falili na celi črti. Vsaj 50% folka kupi moped najprej na izgled, šele naslednja točka so potem karakteristike (z ozirom na to da majstr Luxsa še na MS ne zna prpoat fotk, bi težko verjel, da zna vklopit navigacijo na dašbordu pri GSu :P )

 

 

Objavljeno

Že na parih testih oz. prvih vtisih sem zasledil stavek v smislu:

Čeprav je 1300 popolnoma nov izdelek, z novim agregatom in popolnoma novim okvirjem pa se v vožnji skoraj ne razlikuje od predhodnikov.

Vprašanje pa je, ali je to dobro ali slabo?

Objavljeno
pred 55 minutami, Joker pravi:

Že na parih testih oz. prvih vtisih sem zasledil stavek v smislu:

Čeprav je 1300 popolnoma nov izdelek, z novim agregatom in popolnoma novim okvirjem pa se v vožnji skoraj ne razlikuje od predhodnikov.

Vprašanje pa je, ali je to dobro ali slabo?

.

... dobr za starga, slabo za prodajo novega :sleep2:

.... dobro za tošl lastnikov tastarih, in slabo za računico proizvajalcev in prodajalcev :eek:

... tko da ... vprašanje, kdo si zastavlja takšno vprašanje :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!