Skoči na vsebino

Adventure riding (light off road, vse izven asfalta, teorija, od vožnje do opreme, ter prosti čvek v zvezi s temo)


DAMI34
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

TET : TET uradna stran 

Testi ADV motorjev, ADV opreme, vodeni dnevni treningi na poligonih, vikend treningi z vožnjami in challenge dogodki, kratke video vsebine iz poti, koristni nasveti in še in še

Spletna stran: https://www.advspirit.eu/ FB profil: https://www.facebook.com/profile.php?id=61556725967368 Instagram profil: https://www.instagram.com/advspirit.eu/

ACT:

ACT HR_V01.GPX ACT It V01.GPX ACT RO v01 2.GPX ACT_Pyrenees_V01.GPX ACT-GR V01.GPX ACT-PT V1-80.GPX

fa325-ACT_Italy.gpx

Priporočene objave

Ob 12. 12. 2022 ob 12:53, Satao pravi:

Barkbuster..pa atacama torbe...zadovoljen z izgledom..💪.......Ventilator ni zabit, hladilna tekočina OK, blažilniki sunkov spredaj nič ne solzijo....tak je to če voziš BMW.....😝😆...

ok zdaj je pa čas za mal tehničnega updejta......mal bi glas spremenil....pa prve fedre bi zamenjal...

 

 

 

 

fetno maš novo, k jo je asfalt sesul :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Satao pravi:

mam…in že novo vso ščikano in sfukano…🤦🏻🤦🏻🤦🏻..

drugace pa gledam od tega prozvajalca…

https://www.alpinaraggi.it/

 

IMG_9928.MOV

saj se ne spoznam, a original nimajo kot ma ktm powerparts, pa lahko hejvidjuti feltne nabaviš?

aja, pa objesten si mau :P pol pa vse poka

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 8. 12. 2022 ob 21:52, nejc74 pravi:

Osnova za ta podvig je predvsem in samo keš.

V bistvi ne samo za "podvig" tudi za čisto navaden sendvič rabiš "keš".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

31 minutes ago, DAMI34 said:

saj se ne spoznam, a original nimajo kot ma ktm powerparts, pa lahko hejvidjuti feltne nabaviš?

aja, pa objesten si mau :P pol pa vse poka

 

 

žal nima tega BMW…al to je moped za penziče….🤷🏼‍♂️

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

jaz sem včeraj tut pral :( bljak

.

... brez fotke ne vela 😁

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, pik1 pravi:

.

... brez fotke ne vela 😁

bodo, sam da razvijem film :P, resno, sine je nabavil nov objektiv, pa je očija nahecal, da se gre kaskaderja :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, Satao pravi:

da jim jebem mater..............

IMG_0443.jpeg

.

... a šus plato menjaš ??? 🤣

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 12/13/2022 at 3:23 PM, Satao said:

mam…in že novo vso ščikano in sfukano…🤦🏻🤦🏻🤦🏻..

drugace pa gledam od tega prozvajalca…

https://www.alpinaraggi.it/

 

Alpina špice so original na Guzzi Steviu. Pri 140 000 bolj cestnih kilometrih še vedno držijo zrak za tubles pnevmatike.

Špice najbolj trpijo pozimi ko motor stoji ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 5. 12. 2022 ob 18:26, MiNa pravi:

Takole so zapisal na ADVrider....

"The reality is that the Chinese factories don’t need to copy anyone else’s design these days. European manufacturers are more than happy to sell them slightly out-of-date tech, and the Chinese themselves are perfectly capable of building engines, if the country’s scientists can land a spacecraft on the moon. And let’s face it: Building a high-power engine isn’t rocket science (although making it reliable may be tricky). It’s worth noting the bike has a claimed 155-kilogram claimed dry weight, which certainly goes against the long-standing trend of highly overweight Chinese motorcycles—although that’s about 10 kilos heavier than a KTM 450 Rally, which makes a big difference. Why the extra weight? The frame is reportedly steel, which probably makes most of the difference (the swingarm is steel)."

https://www.advpulse.com/adv-news/new-kove-450-rally-bike-hitting-north-american-showrooms-soon/

Izsek iz članka (link zgoraj):

recommended service interval will be 5,000+ miles

Dry weight for both versions is listed at 320 lbs = cca. 145kg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Bostjan L pravi:

Alpina špice so original na Guzzi Steviu. Pri 140 000 bolj cestnih kilometrih še vedno držijo zrak za tubles pnevmatike.

Špice najbolj trpijo pozimi ko motor stoji ;)

Enkrat sem menjal obroč nekomu na stelviu in sem prvič videl niple z o-ringi. Sem samo gledal če prav vidim. 😎

Sistem je videt vrhunski in ne vem zakaj ga ne uporablja več proizvajalcev.

Je pa res, da ima na vsaki feltni 36+1 točk na katerih lahko pušča zrak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 26. 12. 2022 ob 11:50, pik1 pravi:

.

... brez fotke ne vela 😁

Za pokušino 😁 pa dans bom spet pral.

Husa fun..

0Q0A2668-2.jpg

0Q0A2880.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Satao pravi:

@DAMI34 in pol men praviš, da sem objestn…🤦🏻😆😝…poglej kwa ti delaš…Like a Boss…💪

Husky fun :D se pelje ko sneta sekira..sam mam mal prpe..al pa se ne znam odločit.  Namreč 901 nima niti predfiltra, niti cevne zaščite, pa ni za v kake maline. Sta pa tista 2 cm več od 790 blagodejna, pa navor agregata od 890 linearen, da res lah vsak cepec dobro pelje :D

Čakam, da mulc ozdravi pa zrihta vse fotke, ker niso slabe.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, Satao pravi:

@DAMI34 ti si prevec nadrkan teh tehnicnih detajlov….😆👍…Jaz moram se v navodila pogledat, ko nabavlam gume …🤦🏻😆

Sam ne Mitasa..to je smrt #fb motoristi 🤣

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!