Skoči na vsebino

Adventure riding (light off road, vse izven asfalta, teorija, od vožnje do opreme, ter prosti čvek v zvezi s temo)


DAMI34
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Testi ADV motorjev, ADV opreme, vodeni dnevni treningi na poligonih, vikend treningi z vožnjami in challenge dogodki, kratke video vsebine iz poti, koristni nasveti in še in še.

Spletna stran: https://www.advspirit.eu/

FB profil: https://www.facebook.com/profile.php?id=61556725967368

Instagram profil: https://www.instagram.com/advspirit.eu/

 

Priporočene objave

Ja, Težko je najdit en tak enduro motor, ki bi bil za vse. Če je na terenu dober, je pa na cesti slab, ali pa povprečen. Da je zraven še poceni, je pa že sveti gral. Ne vem kako je sedaj s Hondo CRF 450 L. Se mi zdi en tak zanimiv kompromis. Samo je bila cena letqa 2019 cca 11.000 Eur. Honda v Slo ga nima več v ponudbi, vsaj jaz ga nisem našel.

Treba je sprejet kompromis. Al kupiš nekaj v smislu Tenere 700, pa se po cesti fajn pelješ tistih 100-200 km, pol pa mal zalutaš na "off road", Al maš namen bluzit okrog doma pa si vzameš FE 350\EXC 350 pa greš na hardcore.

Jest zenkrat glede na stil vožnje-počas in previdno, čist uživam z Dominatorco. Dnevni izleti cca 100km, s slabimi cestami in raziskovanjem, čist OK. Če pa bo kdaj dnar viška, bi pa poskusil z CRF 250l. Pa bi mal bi jo spimpu, da bi imela kak konjič več, pa boljše vzmetenje. Vzel bi jo zaradi servisnih intervalov in nizke teže(vsaj na papirju). Najpomembneje mi je teža, da ga lahko BP obrneš, al pa na roke spraviš iz jarka, če se že zgodi.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, skalar36 said:

Ja, Težko je najdit en tak enduro motor, ki bi bil za vse. Če je na terenu dober, je pa na cesti slab, ali pa povprečen. Da je zraven še poceni, je pa že sveti gral. Ne vem kako je sedaj s Hondo CRF 450 L. Se mi zdi en tak zanimiv kompromis. Samo je bila cena leta 2019 cca 11.000 Eur. Honda v Slo ga nima več v ponudbi, vsaj jaz ga nisem našel.

Od 1.1.2020 je za homologacijo zahtevan Euro 5 standard. Hondi in Yamahi se ni zdelo vredno ukvarjati s homologacijo svojih hard enduro modelov in so jih enostavno nehali prodajat v EU. Homologirane Yamahe WR 250 in 450 prodaja pod svojim imenom italijanski Fantic, za Hondo CRF450L nisem zasledil, da bi kdo naredil kaj podobnega.

Evropski proizvajalci (KTM, Beta) imajo Euro 5 homologirane modele v ponudbi.

Kako te napol kroske spravijo čez homologacijo je pa že drugo vprašanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, skalar36 pravi:

Ja, Težko je najdit en tak enduro motor, ki bi bil za vse. Če je na terenu dober, je pa na cesti slab, ali pa povprečen.

Čudno, da proizvajalci tega ne znajo narediti? :hmm: Ampak ne, vse možno je bilo že narejeno in potem je odvisno od trga, kaj se prodaja ter trenutno pri novih, euro norme.

To so povprečni motorji, nikjer ne blestijo in niso zanimivi za iskalce raznih superlativov. Sedaj so večinoma naprodaj v Aziji, pred leti so se prodajali tudi pri nas. Japonski proizvajalci so imeli veliko izbire, da se ne bom mučil z naštevanjem...to so motorji preteklosti 🙂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

npr., Suzuki DRZ 350, DRZ 400, Honda XR 400 - 650... V Italiji je precej teh motorjev, pri nas niso šli tako v promet. Nedolgo nazaj sem srečal skupino Italijanov so ravno s takimi motorji krožili po Kolovratu in Banjšicah, smo se dvakrat srečali. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 hours ago, Buschi said:

1342041176_202208TETFrance2001.thumb.jpg.e6761ee32214c2f1c3d261cfd58b86b5.jpg

:wub: res je, jaz za mojega xcountri-ja, ki bo zdaj zdaj na 90.000 km nikakor ne najdem sodobne zamenjave.

17 hours ago, skalar36 said:

Ja, res je. Na tega sem pozabil. Res redko se pojavi na Avtonetu, pa ga "nimam" v glavi. Ga pa odlikuje nizka teža in spredaj zračno vzmetenje.

uni k pa se pojavijo, majo pa čisto nore cene. Vseeno gre za motor, ki je konstrukcijsko ze skoraj 20 let star, in je bil delan kot oskubljena verzija vecjih bmw-jev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, vandrovec pravi:

Čudno, da proizvajalci tega ne znajo narediti? :hmm: Ampak ne, vse možno je bilo že narejeno in potem je odvisno od trga, kaj se prodaja ter trenutno pri novih, euro norme.

To so povprečni motorji, nikjer ne blestijo in niso zanimivi za iskalce raznih superlativov. Sedaj so večinoma naprodaj v Aziji, pred leti so se prodajali tudi pri nas. Japonski proizvajalci so imeli veliko izbire, da se ne bom mučil z naštevanjem...to so motorji preteklosti 🙂

Sej znajo. Husqy 701, pa KTM 690 sta zlo dobra. Res je da mal več staneta in sta zelo namenska. Zato se ne prodaja v superlativih kot Tenere 700, s katero čist ok odvoziš jadranko in TET. S prvim dvema bi se po jadranki pelu samo zarad transferja.

In potem morš met 2 motorja, kar je pa veliko ljudi že finančo večji zalogaj pa se spet odloči za "multiytool" T700.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 21. 10. 2022 ob 16:00, Buschi pravi:

Precej zgrešena in hudo precenjena zadeva.

Osnova je dobra (to pa je tudi vse) . Zanimiv je bil edino, ko je "šel iz proizvodnje" in so ceno spustili na 6k.

Vzmetenje je slabo in nezanesljivo, da vse zamenjaš pa rabiš čas in denar.

V času prodaje je bil 2k € dražji od 690.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Franc, dej napiši kaj več.

Ker ta moped gledam že 2012, in sem bil skor 100%, da ga nabavim kot zamenjavo za 2T aprilio za po hosti, mogoče celo kot zamenjavo za Tenerejko.

Pa še rally vizir se dobi zanjga:

 

43af3efee21264fe8cc8e567b680f5aa.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj me rajca :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bmw-ji X (serije) so bili dobra zamisel. Zanesljiv motor (rahlo podhranjen) rotax. Zakomplicirano vpetje motorja, da bi bilo "nategovanje" verige čim manjše, samo v kombinaciji z "novim" zadnjim vzmetenjem, je bilo to (baje) precej nadležno. Vzmetenje (spredaj in zadaj) so spljuvali vsi. Zamenjava za kaj boljšega pa precej draga, kar je v kombinaciji z "začetno" ceno (leta 2008 10k€+) odvrnilo potencialne kupce in je šel iz proizvodnje in prodaje.

Če dobiš rabljenega, z boljšim vzmetenjem in primerno ceno, je verjetno dober nakup.

Ajp pr7 je podobna zgodba. Glede na to, da ga delajo na Portugalskem, se ga portugalci izogibajo na daleč in nimajo prav dobrega mnenja (zakaj, se niti nisem poglabljal, ker me nikoli ni zanimal, v živo pa me sploh ni prepričal, že sam postopek zagona me je spravil v smeh) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot sem napisal zgoraj imam x-countrija, ki se od xchallengerja razlikuje v glavnem samo po velikosti koles, obliki sedeža in maske. In kot je franc napisal, je bil motor orginalno cenovno pozicioniran visje kot je bilo primerno uporabljenim komponentam. Zato se ni prodajal dovolj dobro, BMW je ubil proizvodnjo in razprodal modele. Ljudje so tako prišli relativno poceni do solidne osnove, in so jih na veliko dodelovali.

Prednosti x-linije so predvsem enostavnost, vzdržljivost, in varčnost ne pa moč ali športnost. Agregat se meni ne zdi podhranjen, vzmetenje, sploh zadnje pa zelo hitro pokaze omejitve.

Motor je ze toliko časa iz proizvodnje da je tezko dobiti rezervne dele zanj. Sicer si veliko kosov deli z raznimi G in F modeli, par kosov pa je specifičnih in tezko dostopnih. Prodajalci to vedo in navijajo cene. Tudi predelave so vedno tezje, tistih par redkih firm, ki so delale dodatke je v glavnem ze out. Tisti na tvoji sliki zgoraj ima dodaten x-tank, tile ocitne se delajo.

Po mojem si priložnost za nabavo zamudil, jaz sem ga leta 2016 kupil za 3.500 evrov z 9.000 km. Zdaj pa dobivajo nek kvazi status, in se prodajajo prej za 4-5.000, isti letnik seveda, saj so jih delali samo 2007-2009. Imas na FB-ju stran BMW G650X Marketplace. Pred kratkim se je en prodajal v Zagrebu za 31.500 kun (4.200 evrov?)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tko za mimogrede, ko se ze govori o tem bmwju

 

priporocam ogled tega dokumentarca

 

 

 

moja zelja je nekoc privozit do magadana.

 

mam pa eno vprasanje, ce imas kaksen tak "navit" motocikel kot je npr KTM 890. kako se to odreze v takih odrocnih krajih, kjer je kvaliteta bencina vprasljiva? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Novejši kot so motorji, slabše.

Malo je koliko si "avanturista" (v principu, če si ga pripravljen "porint v graben" in štopat domov) .

Poznam dva, ki sta se lotila na različen način. 

En je štartal od doma (Španija) na ktm990 in brez nekih resnih težav odvozil tja in nazaj (ampak za moje pojme je "profi" ) .

Drugi se je zmenil z enim, ki je imel premalo časa, da bi odvozil v obe smeri in je odletel v Magadan in se vrnil z njegovim motorjem (v osnovi je bil že malo odslužen motor, ki je bil deležen le poštenega servisa pred odhodom) . Uspelo mu je priti nazaj, je pa spotoma rabil malo pomoči lokalnih mojstrov. Pa seveda katero pot izbereš. Cesta je vedno boljša ali vedno slabša. Menda pospešeno gradijo ceste in bo kmalu prevozna tudi s "cestakom" . Posledično je stara cesta ( "kosti" ) vedno bolj zanemarjena.

V glavnem, z veseljem pogledam (preberem) kakšen potopis, mi pa še na kraj pameti ne pride, da bi šel tja.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 20. 10. 2022 ob 14:17, DAMI34 pravi:

Nočem pa iti popolnoma v isti smeri, da bi imel tak primeren moped (exc500 in podobno), ki je absolutno zabaven, lahek, grabi povsod, ker se ne vidim, da bi z njim najprej 200km odvozil, potem pa kak makedam ali podobno.

V osnovi, kot sem zapisal malce gledam in razmišljam o nečem lahkem, pa dokaj poceni, nočem se pa odreči vetrni zaščiti, udobju, pa seveda potovalni zmožnosti, torej bodo gume še vedno delno za cesto.

Je kar nekaj zadev v tej smeri primernih, od 690, 701, pa nekaj kar so prej omenili fantje...časa mam še veliko. Tudi 790 nisem prerastel, le spoznal kje so mu omejitve. Za tisto kar se pa sedaj turistično vozim je večkot dovolj.

CRF300 je za začetnike, tete in idealiste (trenutni lastniki brez zamere), tudi sam sem želel biti skromen v to smer ko me je začel zanimati dual adventure oz offroad... bil sem zagret za CRF rally in tudi že klical na AS domžale (hvalabogu niso dvigovali telefonov) in medtem naletel na par online review-ov ki so me postavili na realna tla, prelomen je bil trenutek ko me je frend izkušen v offroad-u postrani pogledal z obzirom na svojo kilažo, višino in večno težnjo po dinamiki...

Hondinih 25 kavalov, potovalnih 100kmh, in puter od fedrov mislim da ni nek dolgoročen kompromis, 690/701 je najboljši približek tvojim neuresničljivim pričakovanjem. Gor zabrišeš opevane E07, dodatno šipco, moped ima sredinsko težišče in obvladljivo kilažo, pa še z gasom gre po tazadnji če je treba čez kamne in luknje...  Pa seveda extra trpežen je ko ga odložiš na kamne, maline in gozdno podrastje...

Popravljeno . Popravil FrenkH
  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes padla fura z DRZ-jem. Bilo je vsega: asfalt,  makadam,  hard tracki, vsega. Neverjetno pomirjujoče. Ko sem segel po škornje v omaro,  me je zaštekalo v hrbtu..  Koji klinac bom jes to vozil... Naložil sem se na moped in neverjetno,  tam nad Črnotičami ni štekalo nič,  spljoh! Ene 60 kilometrov je padlo,  od črnega kala do Senožeč in nazaj. Pa Brkini so zakon. Ker sem bil sam,  je šlo malo bolj na sigurno in počasi. Brkinski gozdovi,  pač. Slike bodo drugič.   

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, FrenkH pravi:

CRF300 je za začetnike, tete in idealiste (trenutni lastniki brez zamere), tudi sam sem želel biti skromen v to smer ko me je začel zanimati dual adventure oz offroad... bil sem zagret za CRF rally in tudi že klical na AS domžale (hvalabogu niso dvigovali telefonov) in medtem naletel na par online review-ov ki so me postavili na realna tla, prelomen je bil trenutek ko me je frend izkušen v offroad-u postrani pogledal z obzirom na svojo kilažo, višino in večno težnjo po dinamiki...

Hondinih 25 kavalov, potovalnih 100kmh, in puter od fedrov mislim da ni nek dolgoročen kompromis, 690/701 je najboljši približek tvojim neuresničljivim pričakovanjem. Gor zabrišeš opevane E07, dodatno šipco, moped ima sredinsko težišče in obvladljivo kilažo, pa še z gasom gre po tazadnji če je treba čez kamne in luknje...  Pa seveda extra trpežen je ko ga odložiš na kamne, maline in gozdno podrastje...

Jest bi to dodal da je CRFka primetna za nekoga, ki se svaljka "okrog doma" al pa potuje s ostalim prometom. Za nas, ki pa ze imamo nekaj izkušenj, pa delamo po 200+ kilometrov na dan pa ne. Sploh pri transferju je ne vidim kot uporabno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene tut neha vse bolet, ko se na motor usedem. :P

Pa srečno vožnjo vsem.

Aja..včeraj sva s Skalarjem v živo gledala crf300...sej ni grda. Ostalo ste pa že povedali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanimivo

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz sem bil v isti dilemi. Sem tudi vse te motorje, razen aprilije mel v mislih. In sem na koncu tut med pr7 in 690 oz 701 izbiral. Ampak je bil pod črto pr7 tolk cenejši, da sem se odloču za portugalca. Po 5000km sem zadovoljen. Kot je pa majkl reku, kaj bo z zanasljivostjo bomo pa še vidil. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo mi je, ko vzame širok segment testnikov. Izpusti "flagšipe" ..al pa ne, sicer so peršing od motorja (ktm890R adv, pa recmo tudi desertX)..in nekje pove čisto logično, vezano na njegove želje in znanje.

Bom zanemaril "znanje"..še vedno bi pa nekaj kot on hoče. Dokaj ugodno/dobra primerjava, kaj je, in kaj ni....pa kje ni. Včasih ta, kje ni, zlahka požremo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!