Skoči na vsebino

Adventure riding (light off road, vse izven asfalta, teorija, od vožnje do opreme, ter prosti čvek v zvezi s temo)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

TET : TET uradna stran 

Testi ADV motorjev, ADV opreme, vodeni dnevni treningi na poligonih, vikend treningi z vožnjami in challenge dogodki, kratke video vsebine iz poti, koristni nasveti in še in še

Spletna stran: https://www.advspirit.eu/ FB profil: https://www.facebook.com/profile.php?id=61556725967368 Instagram profil: https://www.instagram.com/advspirit.eu/

ACT:

ACT HR_V01.GPX ACT It V01.GPX ACT RO v01 2.GPX ACT_Pyrenees_V01.GPX ACT-GR V01.GPX ACT-PT V1-80.GPX

fa325-ACT_Italy.gpx

Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 minuto, GregorM pravi:

Jaz sem si namesto blata raje izbral vožnjo po lužah in potočkih. Motor je ostal lep, jaz pa smrkam.

20230102_153155.jpg

Iška?

lp

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

...tudi jest bom začel mal offroudat.

.. sej sem v pravi temi, a ne?

 

... v glavnem.... gume že imam..  :D 

image.thumb.jpeg.0f1e120ac0af34a582f299356e9f05b6.jpeg

 

... zdej pa samo še inštrukcije rabim. Iško mam pa itak čisto blizu za potrenirat..   :D

 

Objavljeno (popravljeno)

Višina ne igra kaj dosti.

Tegale  poznam in ni višji od 165. Kar je bil zmožen izvesti s 990 (kaj sedaj vozi ne vem) pa je poglavje zase.

Slika je menda z njegovega potovanja po "Cesti kosti" .

https://www.esdemotos.com/wp-content/uploads/2021/04/1615228655047-912x640.jpg

ps. ne pusti mi pripeti slike, le povezavo.

Popravljeno . Popravil franc
Objavljeno
pred 4 urami, Zivnorc pravi:

... v glavnem.... gume že imam..  :D 

Kaj za en stroj pa to prpraulaš :hmm:

Objavljeno
pred 4 urami, Zivnorc pravi:

...tudi jest bom začel mal offroudat.

Z 16 in 19 pecikli ti ne boš neč offroudu, ker boš v vsaki lukni not obstal.

To so felge za Mausa !

  • Haha 2
Objavljeno
45 minutes ago, franc said:

Višina ne igra kaj dosti.

mah no, odvisno za kaj. Dokler se premikaš je relativno vseeno (znotraj nekih okvirov), ko pa moraš vleci zadevo iz jarka, pa postavljat pokonci pa je prekleto vazno razmerje absolutna masa/moč, pa v koncni fazi tudi višina. Strongmanov pod 180cm skoraj ne vidiš.

Jazz sem zgoraj omenjal TET, ki je v glavnem iz cestic in makadamov, zahtevnejših zadev je bore malo. Zraven mas se kamping opremo ipd. S triali in motokros bi blo na njem bolj dolgčas, al pa dolgočasna muka na transferjih.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, izibajker pravi:

Kaj za en stroj pa to prpraulaš :hmm:

k je mel tole:

148113_412490038820554_1824719520_n.jpg.ec12282fe39925879d53bbf8297fe99f.jpg.5ec081180412f5d382b0ea2e52559072.jpg

je kmal ubodu 180kojnu gsxRa

 

se pravi s temi gumami na njegovi fotki, bo kaka Dakar replika tipa Factory RR za vsaj 30+kek :P al pa kak električar :(

 

 

  • Haha 2
  • Šokiran 1
Objavljeno
pred 2 urami, franc pravi:

Višina ne igra kaj dosti.

Tegale  poznam in ni višji od 165. Kar je bil zmožen izvesti s 990 (kaj sedaj vozi ne vem) pa je poglavje zase.

Slika je menda z njegovega potovanja po "Cesti kosti" .

https://www.esdemotos.com/wp-content/uploads/2021/04/1615228655047-912x640.jpg

ps. ne pusti mi pripeti slike, le povezavo.

višina igra veliko. Poglej razkorak nog in možnost zadržanja motorja pred padcem, če si višji. Prekleto dobro vem kaj govorim, in vsi manjšerasli se bodo strinjali, pa so med njimi zelo zelo dobri šoferji. No vsaj jaz jih kar nekaj poznam.

 

Objavljeno

Ko gre teža preko 200kg, je hudičevo malo junakov (ne glede na višino) , ki lahko zadržijo padec.

Glede TET-a pa, naredite si uslugo in si najdite družbo. Ne rinite sami v težave. Kakor jaz poznam TET (tukaj okoli) in Portugalski del, je vse prej kot nezahteven izlet.

lp

Objavljeno

Nad 600 ccm so zame težke krave za terensko vožnjo. Pa imam 1200 in se mi zdi enako ter sem zadovoljen s tem, kar rabim. TET nisem vozil in ne poznam, ampak za tisto, kjer sem z težko kravo vozil kot po jajcih in v strahu bi imel max Hondo crf 300. 🙂...s tem bi tudi tam užival, pa tudi transfer je mogoč, če je ena ženska s tem motorjem prevozila južno in severno Ameriko. Ok, v tej temi smo zašli...to bi šlo v kakšno drugo

Objavljeno
pred 44 minutami, franc pravi:

Ko gre teža preko 200kg, je hudičevo malo junakov (ne glede na višino) , ki lahko zadržijo padec.

Glede TET-a pa, naredite si uslugo in si najdite družbo. Ne rinite sami v težave. Kakor jaz poznam TET (tukaj okoli) in Portugalski del, je vse prej kot nezahteven izlet.

lp

lej, vse tvoje nasvete jemljem resno. Žal jim manjka mal "foto/video" podpore. ampak si mi "IN". V težave zlahka rineš..če ne gre pač obrneš. In tule ni samo tet, problem se lahko pojavi marsikje, ko si zaželiš "proste vožnje". V trenutku lahko naletiš na blato, žico preko poti, kupe šodra itd..to je čar motorizma.

3/4 balkan teta poznam tudi sam. Ni tok hudo, je pa zlo pomemben čas in situacija kamor in kdaj padeš. Tule ni več razlike med 901, ali drugimi motorji. Ko se zakomplicira, se pač zakomplicira za vse.

V prvi tretini padca/nagiba je točno tisto kar ti pravim, dolga noga z lahkoto zadrži naslednje padanje, kratka pač ne,v ker ne pride še do tal.

 

pred 23 minutami, vandrovec pravi:

Nad 600 ccm so zame težke krave za terensko vožnjo. Pa imam 1200 in se mi zdi enako ter sem zadovoljen s tem, kar rabim. TET nisem vozil in ne poznam, ampak za tisto, kjer sem z težko kravo vozil kot po jajcih in v strahu bi imel max Hondo crf 300. 🙂...s tem bi tudi tam užival, pa tudi transfer je mogoč, če je ena ženska s tem motorjem prevozila južno in severno Ameriko. Ok, v tej temi smo zašli...to bi šlo v kakšno drugo

mal smo zašli s teme...verjetno bomo kmalu selili  čvek. Evo smo na pravem mestu!!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 6 urami, Zivnorc pravi:

... v glavnem.... gume že imam..  :D 

Kolesa so QUL. To ga boš zihr BIXal. :) 

Objavljeno
pred 13 urami, DAN pravi:

😲Kaj ima tale 65 literski  kestel???

Menda nekih 40+ litrov (kolikor se spomnim) . Takrat (je minilo že nekaj časa) sem sledil njegovim podvigom (prej sva se srečala na Portugalskem) in je seveda tudi predstavil motor (obvezna zahvala sponzorjem) .  Oprema, predelave, teža, kaj bo vzel s seboj...

V glavnem pa je "odbitek" , neizmerno optimističen, zagrizen bask (to mu ni šlo v glavo kako je nam slovencem ratalo njim, ki jih je še enkrat več pa to nikakor ne uspe) . Na motorju je profi, ko vidiš kaj se vse da s takim motorjem, postaneš kar malo žalosten (izgovori odpadejo) . Ko je razlagal, da je njegov 990 "dodelan" in ima 130+ konjev in ko sem ga vprašal kaj hudiča rabiš toliko, so se mu zasvetile oči "POWERRRR" . Za mene je že originalni 990 prevelik, pretežak in premočan (pa sem več kot za glavo višji) .

lp

Objavljeno

@Zivnorc teža je že super, samo vzmetenje pa ni. Sem imel malo prebliskov s Tomosom (Apn4) , pa je bilo očitno, da ni opešal samo moj spomin ampak tudi vzmetenje. Torej 40+let, 20+kg in luknjasta cesta nekako ne gre skupaj kot nekoč.

lp

Objavljeno
pred 8 minutami, franc pravi:

@Zivnorc teža je že super, samo vzmetenje pa ni. Sem imel malo prebliskov s Tomosom (Apn4) , pa je bilo očitno, da ni opešal samo moj spomin ampak tudi vzmetenje. Torej 40+let, 20+kg in luknjasta cesta nekako ne gre skupaj kot nekoč.

lp

... vzmetenje je že super.... samo kosti malo bolj šklepetajo po 40+ letih...   :lol1: 

  • Haha 3
Objavljeno
pred 4 urami, Zivnorc pravi:

.. pa me zanima primerjava, kako vlečete svoje 200+ kilske kravetine iz kake grape.... jest svojga primem, pa ga nesem čez, kot Martin Krpan svojo kobilico...  :D 

običajno dobim kakega "busanca" k se mu smilim v vodi, pa še sam zarine vanjo in mi pomaga skrgat ven motor :D

ps. po resničnih dogodkih

  • Haha 3
Objavljeno
pred 4 urami, Zivnorc pravi:

 

image.thumb.jpeg.f8e6b892d4e132e103bf2a23515cf205.jpeg

Mašina je trenutno na tuningu, Tale supermoto kolesa grejo dol, pa una OFFROUD gor...   :D

Sej rentanje tega stroja boš imel tut v ponudbi, anede? 

Objavljeno

@Zivnorc, vidm, da mašina ni originalna?

Zračno hlajenje je super. Imam pa na ta "motor", sladko grenke spomine.

Takoj ko ga začneš predelovati, stalno šramfanje.

Tist kako ga neseš na rami... bo pa treba vidit :P

Veliko sreče in km.

  • Haha 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

:D

 

 

 

Objavljeno

narocil sem rev'it component h2o hlace iz njihove dirt kolekcije. sem se izmeril in vse ampak nisem mogel M stevilke dobit cez rit :D

tko da sem spusil postnino na fc-moto ker sem vrnil. res katastrofa, da se pri nas nic ne dobi za sprobat.

sem razmisljal, ce bi ponovno probal sreco z vecjo stevilko in sem sel v tc moto probat njihove druge hlace. sem jih lahko oblekel ampak potem so mi pa bile v pasu zelo ohlapne (jebiga mam pac velko rit in stegna). kar me je pa najbolj presenetilo je pa to, da so zelo toge. zelo tezko sem zavihtel nogo cez motor (posnemal sem gib). pol sem se sel na revzillo youtube pogledat in res tudi tam omenijo, da bi si zeleli vec stretcha. kar je skoda, ker hlace so res dobre tko na otip, niso pretezke, laminiran goretex, kvalitetne zadrge, leder po notranji strani in tanek in lahek armor.

 

tko da zdaj mi je cilj pogledat za klim dakar - majo nekje razstavni prostor v hrvaski istri. baje so to dbest hlace kar se tice udobnosti za dual sport. to pomeni, da so raztegljive za telovadbo offroad in da nudijo se vedno nekaj zascite na cesti. niso pa goretex laminirane, ampak okej bom prezivel.

 

drugo moznost sem pa nasel v leatt 5.5 enduro kolekciji. majo trgovino v lj. na zalost nimajo adventure kolekcije pri nas. pri revzilli pravijo, da je predvsem jakna nekaj najboljsega. je pa cena zasoljena 330 eur za jakno (samo shell)

 

ce ima kdo se kake druge predloge, kaj se da dobit in probat pri nas kar na dan s predlogi.

Objavljeno
pred 2 urami, Ragezor pravi:

 

 

drugo moznost sem pa nasel v leatt 5.5 enduro kolekciji. majo trgovino v lj. na zalost nimajo adventure kolekcije pri nas. pri revzilli pravijo, da je predvsem jakna nekaj najboljsega. je pa cena zasoljena 330 eur za jakno (samo shell)

 

 

Leatt 5.5 enduro izdelke sem kupil v tej trgovini v času korone ko je bila mogoča le online prodaja brez obiska trgovine, g. Damijan je znal svetovati in mi ponudil zastonj pošiljanje in vračilo v primeru, da mi številka ali kaj drugega ne bi ustrezalo.

Res pa je da sem vzel/naročil komplet opremo (čelada, škornji, ščitniki, jakna, hlače, rokavice itd...), hlače mi je poslal celo v dveh številkah in sem nato vrnil tiste ki mi niso ustrezale, poslal mi je tudi večjo številko čelade naknadno, brezplačno. Glede na ponujen popust in strokovnost se mi torej ni "izplačalo" taiste opreme kupovati na drugih spletnih mestih zavoljo nekaj malega cenovne razlike...

Za Leatt 5.5 enduro jakno lahko rečem da je zelo udobna, veliko žepov, zračnikov in prilagoditvenih trakov, na hrbtu ima žep za camel pack z vpetjem in speljanim kanalom za cev čez levo ali desno ramo, ter dodaten žep na ledvenem delu za rokavice ali sendvič. Jakna po debelini res ni za v hud mraz, jaz uporabljam tudi Leatt body armour pod jakno, pod njim pa kak softshell oz termo majico in lahko rečem da je npr za enduriranje na cca 7 stopinjah dovolj... Jakna je vodoodbojna, poleti je presenetljivo zelo dobra tudi v vročini zaradi vseh ventilacijskih odprtin na zadrgo, zelo dobro tudi odbija toploto ko stojiš v njej na soncu, vročini, vsekakor vredna denarja kljub na videz enostavni zasnovi... Sem z jakno na sebi nekajkrat zajčka pobral tako na asvaltu kot na terenu, razen nekaj površinskih prask je po pranju še vedno kot nova. 

Pohvalim lahko tudi Leatt 5.5 body armour in rokavice po udobju in uporabnosti, ostalo - škornje, hlače in čelado pa sem takrat vzel od Alpinestars. 

 

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!