Skoči na vsebino

Kawasaki VN


StormBringer

Priporočene objave

Malo sem šel Googlat, izgleda da je res od EN500...

401-4.jpg?replacewithpaddle

Popravljeno . Popravil motofrik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem tud sam pomislil da je od en 500...samo če pogledaš ima njegov "siv" isto luknjo ko ta...zelen ki pa je kupljen na ebaju pa drugačno kot tale od en 500...tako da dvomim da je od en 500,..

predvidevam da si slike zgoraj sledijo po vrsti...torej stari - stari in nov zelen ter spodnja pripadjoča slika k zelenmu..

Popravljeno . Popravil schani_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stari je slika zgoraj, na sredini -ko je obtolčen na strani. Pa ima res enako luknjo, kot ta, ki sem ga nalimal... Mogoče bi na servisu vedeli, od katerega motorja je... A pipce se pa ne bi dalo prestavit nekako? Lahko tu s poliestrom vdelaš noter.. Aja -problem je opilki in ostala nesnaga, ko bo novo luknjo delal. Jeba je, ja.

Samo, po tej sliki pa ima pipico na sredini.. torej modelno leto mogoče...

ready.jpg

Popravljeno . Popravil motofrik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Kako je zdaj z rezervoarjem -si že ugotovil, od katerega VN je?

Drugače pa, da se ''pohvalim'': po sili razmer sem s prižgano lučko za rezervo prevozil malo čez 100 km :eek: -ni bilo prej pumpe (malo iz Foće se mi je prižgala, v Nevesinju pa tankal). Sem na pumpi svetil z baterijo v rezervoar -niti za štamprli ga ni bilo več -sami hlapi... Šparovček, pobi -šparovček. Torej še ena potrebna stvar na vožnjah -plastenka z benzom, magari litrska. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je zdaj z rezervoarjem -si že ugotovil, od katerega VN je?

Drugače pa, da se ''pohvalim'': po sili razmer sem s prižgano lučko za rezervo prevozil malo čez 100 km :eek: -ni bilo prej pumpe (malo iz Foće se mi je prižgala, v Nevesinju pa tankal). Sem na pumpi svetil z baterijo v rezervoar -niti za štamprli ga ni bilo več -sami hlapi... Šparovček, pobi -šparovček. Torej še ena potrebna stvar na vožnjah -plastenka z benzom, magari litrska. :whistle:

se prav da ma šofer večjo porabo kot motor... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Živijo!

Odločil sem se za nakup motorja. Žena je požegnila. Sicer to je proces, ki bo trajal nekaj časa. Že 20 let si želim HDja, vendar ker nimam lešnikov in imam rad zanesljivost sem se že pred leti odločil za enega japonca. Vse štiri znamke delajo lepe modele a najlepši se meni zdi Kawasaki Vulcan. V najstniških časih sem se precej vozil z tomosakiji, probal pa sem tudi kako 125-ko. Drugače izkušenj z motocikli nimam, tudi izpita še ne.

Prijatelj, motorist, pravi da mora motor obvezno imeti vsaj 70-80 KM, da manj naj ne gledam. On je tudi štartal na 75 KM na BMWju.

Gledam VN900. Ko sem se nanj usedel je zadeva bila takoj "zame", vsaj tako sem se počutil. Zadeva je relativno lahka in ne boste verjeli majhna (visoke sem 172 cm). Kar mi je všeč. Kako je z VN1700. A je precej večji, brutalnejši ipd. Kaj pa glede moči, a res rabim tistih dodatnih 25 KM, ki jih ima VN1700? Razlika v ceni med VN900 in VN1700 je očitna.

Motor bo kasneje vozila verjetno tudi žena in še oče se bo tu pa tam našel, sicer je že preko 60 in zadnjič je vozil težak motor pred 40 leti ampak vseeno.

Še eno vprašanje imam. Po forumih pravijo da je HD stil sedenja utrujajoč. Kako je to na VN motociklih? Sicer stopalke so malce naprej in teža gre predvsem na rit, noge ne absorbirajo praktično nič. Trpijo roke i rit, posledično tudi hrbtenica. Vendar tako na palec za 40 in 60 minutne vožnje (potem pa pavza) nebi smelo bit problem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo!

Odločil sem se za nakup motorja. Žena je požegnila. Sicer to je proces, ki bo trajal nekaj časa. Že 20 let si želim HDja, vendar ker nimam lešnikov in imam rad zanesljivost sem se že pred leti odločil za enega japonca. Vse štiri znamke delajo lepe modele a najlepši se meni zdi Kawasaki Vulcan. V najstniških časih sem se precej vozil z tomosakiji, probal pa sem tudi kako 125-ko. Drugače izkušenj z motocikli nimam, tudi izpita še ne.

Prijatelj, motorist, pravi da mora motor obvezno imeti vsaj 70-80 KM, da manj naj ne gledam. On je tudi štartal na 75 KM na BMWju.

Gledam VN900. Ko sem se nanj usedel je zadeva bila takoj "zame", vsaj tako sem se počutil. Zadeva je relativno lahka in ne boste verjeli majhna (visoke sem 172 cm). Kar mi je všeč. Kako je z VN1700. A je precej večji, brutalnejši ipd. Kaj pa glede moči, a res rabim tistih dodatnih 25 KM, ki jih ima VN1700? Razlika v ceni med VN900 in VN1700 je očitna.

Motor bo kasneje vozila verjetno tudi žena in še oče se bo tu pa tam našel, sicer je že preko 60 in zadnjič je vozil težak motor pred 40 leti ampak vseeno.

Še eno vprašanje imam. Po forumih pravijo da je HD stil sedenja utrujajoč. Kako je to na VN motociklih? Sicer stopalke so malce naprej in teža gre predvsem na rit, noge ne absorbirajo praktično nič. Trpijo roke i rit, posledično tudi hrbtenica. Vendar tako na palec za 40 in 60 minutne vožnje (potem pa pavza) nebi smelo bit problem.

Pozdravljen

vsekakor nabavi 1700, če te pa cena matra poglej za 1500 ali 1600. Vsi ti modeli so nekje povzeti po HDjih. Meni osebno za neko dolgo potovanje ni. Preveč je nabijanja v hrbenico posledično boli rit in hrbet. Vendar za neke normalne dnevne fure z postanki ni problemov. Brutalnost ,ki jo omenjaš... je ni to so težke krave. Po mojem mnenju mojemu VN1500 fali saj 20 konjev ima jih 65. Razlika v moči med velikim in malim VNjem. Na začetku ti bo dovolj, ko pa boš napredoval v vožnji in samozaupljivosti pa boš ugotovil ,da je podhranjen (moje mneje).

Če kupiš VN1700 ne boš nič narobe naredil ,še bolje pa če vzameš VN 2000 :worship: :naughty: :naughty: :naughty:

Aja pa še to na mojemu se bliža 90kkm, samo redni servisi in potrošni material, sklopka je še original in diska tudi.

Skratka probaj vse rodove VNjev potem se pa odloči.

dober nakup

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...se popolnoma strinjam z zgoraj zapisanim... morda bi dodal le eno zadevo: Meni osebno je vn-1700 voyager sploh eden najlepših motociklov na trgu. In ko se sesedeš na njegov zic, bi rekel, da vsaj do naslednjega tankanja iz njega ne bi vstal! "Nabijanje" hrbtenice je značilnost tistih čoperjev z daleč naprej iztegnjenimi nogami, trdimi zici in še kakšnim hardtailom... Udobnost velikih cruiserjev ala VN 1700, vtx 1800, xv 1900 pa je že sila blizu Goldwingovemu fotelju (vsaj spredaj), tako da tako velika zadeva je gotovo uporabna tudi za celodnevne fure.:rolleyes:. Žal je pa res, da v cruiser ponudbi "nekaj vmes" več ne najdeš... iz 750 do 900 ccm je skok takoj na 1700 do 2000... edino Yamaha ima pri nas še 1300 kubičnega vmes... jaz pravim, če že čoper, potem naj bo res velik! Če pa se ti ne mudi, sezona gre itak h koncu, pa obišči kakšen sejem... vsaj za Verono v januarju vem, da lahko po mili volji presediš na vsej paleti svetovne čoperske ponudbe... in tam mene vedno znova navduši nepremagljiv Voyagerjev sedež :notworthy:...Morda bo nekoč v garaži!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ja..4 mestno število za prvi motor!

Saj ne rečem..pri chopper/kruzer variantah je zadeva malenkost drugačna kot pri plastiki..pa vseeno se je treba prej vprašat a res potrebuješ tistih 1000 ccm več na začetku ?

Zato, da daš več za zavarovanje, zato da ti vlije 1x več bencina skoz izpuh, zato, da zarad teže/moči 1x prej skuriš gume ? Zato , da moreš že od samga začetka s seboj vozit ženo, da te potiska po klancu navzgor, takrat ko narobe parkiraš in sam nisi sposobn vzratno potisnt 350 kg ? :)

Moje mnenje..za prvič bo vn 900 čist dovolj..50 - 60 konjev tud..sploh ko se zaveš smisla kruzerjev/chopperjev...torej počasi in uživaško!

Njabolje pa bo seveda se vsest in sprobat, kar ti odgovarja..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ja..4 mestno število za prvi motor! ...Za prvi je res morda malo preveč

a res potrebuješ tistih 1000 ccm več na začetku ? ...ne potrebuje se jih niti na koncu... pa vendar jih skoraj vsi imamo...

Zato, da daš več za zavarovanje, zato da ti vlije 1x več bencina skoz izpuh, zato, da zarad teže/moči 1x prej skuriš gume ?

Za zavarovanje ne daš NIČ VEČ ker je vse nad menda 500 ccm isto, 72 KS te pa ravno tako v nizek rang rukne... Bencina kuri nič kaj bistveno več (dober liter in pol, cca 6 do 7/ 100), gume pa na čoperjih držijo dolgo kilometrino...

Zato , da moreš že od samga začetka s seboj vozit ženo, da te potiska po klancu navzgor, takrat ko narobe parkiraš in sam nisi sposobn vzratno potisnt 350 kg ? :) Ja taka pomoč je pa nujna ... Voyager jih ima 407!

ko se zaveš smisla kruzerjev/chopperjev...torej počasi in uživaško! ...upam da ostaneš pri slednjem in te ne premami adrenalin...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm,ne bom navijal ne za enega, ne za drugega. Napisal bom pa takole. v našem klubu (Vulcan riders Slovenija) sta dva 1500, eden 2000, eden 800, vsi ostali smo pa na 900. Poraba' Ko gremo na daljše ture, tankamo vsak drugo tankanje 1500... To nekaj pove o porabi. Gume tudi držijo nekje enako, kot 1500. Večinoma se na 900 vozimo po dva, s prtljago. Moči mogoče res ''ni dovolj'' -50 konjev. Pa v štirih letih, kar ga imam, nisem pogrešal niti enega konja. Zanimivo, a ne... Poglej, sploh če bo to tvoj prvi resnejši motor, vzami 900. Ta velik, 1700 je precej težji. Ni pa nikjer napisano, da ga čez par let ne moreš kupiti, ko se nemara naveličaš tega. Jaz sem s svojim zadovoljen. Niti Harleyi me več ne fascinirajo na Faaku. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od viška glava ne boli! Če pa gledaš kakšne stroške ti prinaša vožnja z motociklom je pa boljše ,da se ne greš tega hobija! Sedaj bo vsak svojo teorijo zagovarjal, pa vendar kakor sem opazil pri znancih ,da so po prvem leto prodali šibkejši motocikel in vzeli močnejšega. Seveda so nekateri menjali tudi segment. Ampak nihče ni menjal močnejšega choperja za šibkejšega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, pri nas so trije menjali VN 1500 za VN 900. Zdaj pa ne vem... :whistle:

Seveda so menjali... ker je vn 1500 že prastara zadeva, vn 900 sploh custom pa sila čedna in posrečena kombinacija estetike in modernega agregata... sicer je logični naslednik vn 1500 še vn 1600, potem 2000 in zadnji 1700...

Sicer pa kot sem svoje mnenje že večkrat zapisal "KAPO DOL" pred kawasakijem... zadnjih par let dela resnično najlepše motorje v vseh segmentih... kar se čoperjev tiče se mi zdi edini vredni konkurent novemu vn 1700 clasic LT samo Yamahin xv 1900 stratoliner, čez voyagerjev design pa seže edino mogoče victory vision: ta teden sem ga spet občudoval in poslušal na faaku, sam ima eno napako - američani ga delajo...:wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok!

Hvala vsem. Po vaših mnenjih in mnenju prijatelja se nagibam k 1700 tako kot mi je večina priporočila. V končni fazi nisem nek tip da bi čez dve leti neko stvar prodal in pol kupil novo zadevo. Moram pa na 1700 sedeti in ga čutiti kak je.

Edina stvar ki me res ne skrbi je to, da bi ga bilo potrebno porivat :) Sam imam 120 kg + in se ukvarjam z dvigovanjem uteži. Po naravi sem umirjen človek in kot oče malega otroka ne vem če me bo premamila hitrost in adrenalin. Tak motor kupujem predvsem za krujaznje pri 70, 80, 90 kmh in še to v dvoje. Avtocesta bi bila že problem, ker tam bi moral vozit cca 110 kmh. Brez vetrne zaščite in z rahlo usločeno držo je po mojem že problem narest 100 km.

Včeraj sem šel pogledat Moto Guzzi. Imeli so samo Nevado. Sam to je res rahlo povečan Tomosaki Electronic 90 :)

Verjamem da je dober, sam mene ni privlačil preveč in sem ostal hladen. Medtem ko pa sem VN900 takoj vzjubil.

Nakup je proces in ga ne nameravam kupiti jutri, moram še nekaj €€€€ nabrat. Sicer pa čim prej :) Nasednja sezona.

Če bo še kako vprašanje se javim.

Hvala vsem.

Popravljeno . Popravil Gicek007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še moje pristransko mnenje: Na začetku je bolje kupiti manjši motor, ker je lažji za obvladovanje. Jaz sem začel na EN500 z 200 kg in se mi je zdel težek kot krava. Pri zavijanju v križišču, pri parkiranju (imel sem težavo pri parkiranju ob steno v garaži), pri obračanju na ozkih in poševnih cestah, tudi pri speljevanju. Ko se navadiš in pridobiš izkušnje lahko menjaš. Sedaj imam VN900 z 280 kg. Pa mi je v križišču padel, ker ga nisem mogel zadržati. Na srečo se je ustavil na nosilcu stopalke in se nič ne pozna ampak občutek, da ga ne moreš zadržat je grozen. VN1700 classic ima 345 kg, Voyager 406 kg. Ko moraš to premikat okoli, so izkušnje zelo pomembne - kako parkiraš, kje ustaviš, kako se postaviš. Ko si bolj izkušen, tudi znaš reševati situacije z nagibanjem in dodajanjem plina. Med samo vožnjo se teža tako ne pozna.

Kar se tiče moči: Ferek - moč je pomembna za doseganje hitrosti, navor pa za pospeške. Zato je 50 KM na VN900 dovolj za 160km/h, 78 Nm pa za pospeške. Če želiš voziti hitreje, kupi kaj drugega. VN1700 ima 136 Nm, kar pri tej teži zelo solidno potegne, ne trga pa gat kot cestaki. Na prejšnjem EN500 s 46 KM sem se tudi v vsak ovinek pripeljal prehitro in sem moral zavirat, bil je le švoh za prehitevanje. Z VN 900 vozim celo za odtenek počasneje.

Položaj sedenja: Razlikujejo se že Customi od Classicov - pri klasikih so namesto stopalk običajno plošče in podplati nekoliko bolj vodoravno in kolena malce bolj pokrčena.

Voyager je potovalnik in se sedi drugače kot na VN900 (ne poznam VN1700 classic) primerljivo z goldwingom oz. HD Electra Glide. Je pravi motor za vozit ženo, ki bo imela udoben zadnji sedež - na mojem customu lahko zadaj edino pripeljem kakšno ozkoritno k sebi zvečer in jo zjutraj z avtobusom pošljem domov. Na VN900 custom so noge dokaj naprej (imam 175 cm) in jih lahko celo stegnem, ko se malce pomaknem nazaj. Pa sem ga pripeljal iz Anglije v dnevu in pol (od tega 18 ur skupaj). Sedež je dokaj nizek (okoli 70 cm - kot pri vseh drekpumpah, kar omogoča stabilno premikanje na parkirišču.

Toliko - upam, da komu kaj koristi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se strinjam z Darkom3g, namreč sodelavec je po 25 letni moto prekinitvi nabavil wild-stara 1600, se nekaj časa vozil samo po AC, v ovinkih ga je blo strah in se zadnjič na počasnem ovinku zložil, ležal pod motorjem dokler mu mimoidoči niso pobrali motorja.

Masiva je res fajn, da ne govorim o zvoku, ampak izkušnje so pa nujne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se strinjam z Darkom3g, namreč sodelavec je po 25 letni moto prekinitvi nabavil wild-stara 1600, se nekaj časa vozil samo po AC, v ovinkih ga je blo strah in se zadnjič na počasnem ovinku zložil, ležal pod motorjem dokler mu mimoidoči niso pobrali motorja.

Masiva je res fajn, da ne govorim o zvoku, ampak izkušnje so pa nujne.

Cena VN900 mi je vsekakor bolj všeč. Ker če računam kaj vse sodi zraven peče glava.

Sedaj pa res ne vem, ker mi svetujete ravno obratno kot oni prej. Vem samo, da mi je VN900 neznansko všeč in sem se dobro počutil ko sem sedel na njem. VN900 sem pa sposoben sam porivat naprej nazaj in ga tudi sam dvignit če bi bil potleh (seveda če nebi bil poškodovan).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lej, če boš malo bolj natančno vse skupaj prebral, boš ugotovil, da ti vsi skupaj svetujemo nolj ali manj isto. Dejstva so pač taka, da se navadno začne na lažjih mopedih in jap potem počasi menja. Naj te pa ob tem tolaži dejstvo, da čoperji itak najbolj držijo ceno. če se hočeš p na čim več vsest, pa vabljen z nami januarja v Verono. 2 avtobusa nafilamo vsako leto...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja če si začetnik je mogoče res modro na malce lažjem in švohnejšem mopedu začet. Toda sam sem začel na 1500. Ko je spomladi prišel k hiši sem imel 16 let. Na njemu sem začel kariero, pa od prve vožnje do sedaj nisem imel problemov da je težak in okoren. Mi je enkrat na dvorišču med nogami padel pa sem ga z lahkoto pobral. Sam tehniko je treba imet (ter veliko adrenalina). Drugače je pa vsa VN serija podhranjena razen mogoče VN2000. Vendar tega še nisem vozil. Problem nastane ko je treba prehitevat. 10 let nazaj so bili avtomobili v povprečju šibkejši kot sedaj in je dobro imeti zalogo kavalinotov med nogama. Tko ,da VN900 pri skoraj 300 kg samega mopeda je premalo, če pa še prišteješ vsaj 140kg obeh sopotnikov.... No ja meni je premalo. Mi je pa všeč ko se lako s 5. prestavo pelješ od cca.70 kmh naprej. Na koncu konv+cev je pa na kupcu kaj bo vzel. Pomembno je ,da bo kupil dobro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj po svoje imaš prav - s takim motorjem ne moreš prehitevati kar vseh avtov. Se pa poraja vprašanje ''le zakaj bi jih?''. Tekoči vožnji z lahkoto slediš tudi polno obtežen, pa nisva ravno komarja po teži, prtljage se pa tudi nekaj nabere. In, brez skrbi, precej rezerve še imaš za prehitevanje, precej. Seveda se pa ne moreš meriti s kakšno Corvetto, to pa res ne. Ampak, takrat bi pa imel druge vrste motor, a ne? Če bi imel želje po taki vožnji. Ali pa vsaj Main streaka 1600...

Edino kar bi rekel, je to, naj si preizkusi več motorjev, ne samo položaj sedenja, tudi vožnjo. Nekomu bo EN500 dovolj in preveč, nekomu bo še Boss Hoss podhranjen. Ljudje smo različni, kar pa ni slabo, a ne... :whistle: Mogoče na koncu celo ugotovi, da bi pa raje enega potovalnika, FJR na primer. Nikakor pa ne gre pričakovati, da boš pa iz prve zadel motor, ki ti je oh in sploh. Nekdo je že zapisal, da te vrste motorji nekako še kar držijo ceno, tako da neke hude finančne izgube ne bo, če čez leto-dve ugotovi, da bi pa raje kaj močnejšega, ali pa druge vrste nemara. Je pa res, da ga z leti opremljaš, dograjuješ... skratka na koncu si to ti.

Aja, za prvi motor. Sodelavec je 1984 kupil K100RS za prvi motor, spet drugi VN900Custom.. Gre, če je podstrešje urejeno, kot pravijo.

Popravljeno . Popravil motofrik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Jaz bom imel Voyagerja nekoč... ko našparam.. :OK: . imaš pa svašta na forumih... mal odtipkaj v googla VULCAN RIDERS, ali vn 1700 reviev...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

... kupil VN 1700 LT... "po ameriško": vulcan nomad... letnik 2010... do pomladi, ga malo "nališpam"... pol pa poročam o izkušnjah...

 

 V domačo garažo ga pripeljem v sredo... takrat pa slikice...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!