Skoči na vsebino

Kawasaki VN


StormBringer

Priporočene objave

... kupil VN 1700 LT... "po ameriško": vulcan nomad... letnik 2010... do pomladi, ga malo "nališpam"... pol pa poročam o izkušnjah...

 

 V domačo garažo ga pripeljem v sredo... takrat pa slikice...

pridem  zalit  motor.varno  vožnjo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ ferek, ni treba vec debatirat................bos sam imel sedaj iskusnje.

 

lp.

Popravljeno . Popravil EURO
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

post-16856-0-32122200-1391760312_thumb.jpgpost-16856-0-70871600-1391761388_thumb.jpgpost-16856-0-23944400-1391761429_thumb.jpgpost-16856-0-06601400-1391761473_thumb.jpg

 

Evo ga... zdaj so na vrsti zimske "dodelave":  Ozvočenje (shark 250 w), ki je ostalo od xjr... izdelava zadnjega pakettregerja, ...montaža dodatnih LED luči in okrasne zaščite hladilnika... Na "cobrine rore" bomo še pa mal počakal, da se cekini naberejo...

 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čestitam in srečno vožnjo. Malo sem ti kar fouš, he-he... Lep je, odlično. :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

No pa dajmo... PRVI VTIS... po cca 250 km...

 

Prav NEVERJETNO UDOBNA ZADEVA... pravzaprav najbolj udoben motor, kar sem jih kdaj vozil (goldwinga pač nisem)...

383 kg?  ... med vožnjo izginejo, oziroma takoj ko spelješ. Motor je pri nizki hitrosti neverjetno stabilen... v križišču se v bistvu že ustaviš preden stopiš dol, res je enostavno lovit ravnotežje. Ko pa miruje in si v sedlu, ga je pa skoraj nemogoče z nogami potisnit naprej; nazaj pa ni problema, ker se rit in križ lepo naslonita v zadnji del sedeža in odrivanje z nogami ni noben problem...

 

Vetrobran, ki je bil prej v najvišjem položaju sem spustil v najnižjega, da dobim vsaj nekaj vetra v čelado in da ne gledam na cesto skozi šajbo. Vožnja je tako naravnost fantastična... tako še nisem "počival" na nobenem motorju.

 

Sem se spraševal, "kaj mu bo tempomat"... prav kul zadeva je... takoj sem se ga navadil in ga tudi uporabljam...

 

Zdaj pa k "mašini"... Po prehodu iz XJRja,,, hm... sem kar malo šokiran, saj prvič lastim veliki V. Menjalnik je za dedce "klonk" je prav odurno glasen iz 0 v 1 in v 2 in tudi iz 2 v 3... ko je mašina ogreta je rahlo bolje a še vedno "klonk", šaltanje s peto je pravzaprav nujno in veliko udobneje... V primerjavi z XJR je prestavljanja veliko več... čez krožišče je obvezna 3-ja... overdrive pride v poštev okrog 80 km/h...

 

"Ogromen navor in močan motor" ki ga v testih hvalijo "da poseka harleya"... ha, ha, ha... me je prav nasmejal... kako je potem šele harley len... RES TEGA navora ni nikjer! Vsaj v primerjavi z "bivšo" ne. Tu se res vidi koliko bolj prožni in močnejši so veliki štirivalniki. Ko je XJR pri nizkih obratih dobesedno "prilimal" in brez cukanja pognal... tega tukaj NI... KO DAŠ pri cca 80 kmh v 5.prestavi gas (v 6. se itak nič ne zgodi), je to bolj "tako tako"... za prehitevat je nujna še "ena nižje"... Skozi naselje, 60 km/h - 5 prestava v zadnjih vzdihljajih... Pospešek  bi rekel, da je morda na nivoju kakega 500 ccm er-5 ali cbf-500... pa še ta dva bi mi na avtocesti gotovo pobegnila... JA, LEN motor je tale vn-1700... in prav je tako, ker te dobesedno sili k lagodni uživaški vožnji...

 

Zelo pozitivno me je pa presenetila poraba... vozil sem se vsepovsod, tudi po naseljih, na AC nisem bil, sicer med 90 in 100 kmh in trenutno kaže računalnik 5,3 l/100... res SUPER  za 1700 ccm...

 

Zavore kact-abs... sprednjo je treba veliko bolj močno stisnit preden doda kaj moči zadnji in je bolj za zmanjševanje hitrosti... zadnja pa deluje fenomenalno in res hitro prerazporedi zavorno moč na sprednjo ter se motor odlično ustavlja, glede na svojo težo...

 

Res vleče te pa ta motor da bi naredil ogromno kilometrov v enem kosu... Aja, tisti pa, ki pravijo da na "čoperju" boli križ... probajte pa pol pametujte... za mano je že ena hernija in lanski zlom hrbtenice, a o kaki bolečini v tem sedlu ni ne duha ne sluha...

 

Ob priliki še pa napišem kaj...

 

LP!

 

Ferek

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo ga opevaš ! kolega ima enakega in mu je že prvi mesec na semaforju padel na žalost na gleženj in še danes po enem letu šepa .

Na urgenci je razložil zdravniku kaj se mu je zgodilo in na katerem križišču nakar je baje(moral) javiti policiji ti so prišli plačal kazen 600 € in dobil še tri kazenske točke !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi nauk: Če ti kawasaki pade na gleženj, ne povej policajem, ker te bodo kaznovali... Ja, na mestu  je težak... Ne bi rad pustil gleženj pod njim, čeprav mi tole ni čisto jasno, kam je vtaknil nogo? glede na širok rolbar spredaj in žadaj pod kufri? Saj se v bistvu ne more prevernit, ampak se samo nasloni na rore?

 

Aja, še ena "slabost"... že v krožišču, če si malo prehiter, takoj "čohaš" s stopalkami po asfaltu... nagibi res niso zanj.

 

Če povzamem na kratko + in - :

 

+ udobje, izgled, poraba, kvaliteta izdelave, oprema, vetrna zaščita, lahkotnost vožnje glede na kile, udobje na zadnjem sedežu...

 

- menjalnik, zvok motorja in auspuha, prožnost in pospešek, teža na mestu,

 

 

Imam pa eno vprašanje: zadnji amortizerji se polnijo z zrakom, na vsakem je ventilček. Po navodilih v servisni naj bi bil pri samostojni vožnji tlak v amortizerju enak zunanjemu. Pri vožnji s sopotnikom, pa so zapisane priporočljive vrednosti - torej je treba amortizer po domače "napumpati". Knjiga navaja, da je potrebno za to početje imeti zelo natančen manometer in pumpo - nikakor to ni možno narest z kompresorjem naprimer na bencinski ali z navadno pumpo za avto, ker gre res za minimalni meh z zrakom in se zahteva pač precizna pumpica z manometrom... Ventilček je sicer enak kot pri gumi...

 

Razmišljam , kje tako reč dobiti?   ...nagibam se k samogradnji, cev z nastavkom za ventilček imam, manjka mi manometer (ne sme bit digitalni!) in pumpica...

 

Kakšna ideja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremzer... kolega je malo napihnil stvar, po moje. Verjetno je v bolnici povedal, da mu je na nogo padel motor in so obravnavali kot poškodbo v prometu. Pri poškodbah na cesti pa so dolžni javiti Policiji. Ja, res je -v takšnih primerih je bolje reči, da se je zgodilo doma, oziroma biti tiho. Zna biti, da se je možak ustrašil in hotel pobegniti dol, pa 'pustil' nogo pod cevno zaščito. Jaz sem svojega enkrat parkiral in pozabil spustiti stransko oporo. Lepo je šel na stranske loke in to je to. Mi je pa pred leti v križišču padel K100RT. Prvi teden, še nevajen motorja, sem na semaforju speljeval desno in...je teža prevagala. Seh vraga komaj pobral, ker ima dokaj visoko težišče. No, na napakah se učimo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi nauk: Če ti kawasaki pade na gleženj, ne povej policajem, ker te bodo kaznovali... Ja, na mestu  je težak... Ne bi rad pustil gleženj pod njim, čeprav mi tole ni čisto jasno, kam je vtaknil nogo? glede na širok rolbar spredaj in žadaj pod kufri? Saj se v bistvu ne more prevernit, ampak se samo nasloni na rore?

 

Aja, še ena "slabost"... že v krožišču, če si malo prehiter, takoj "čohaš" s stopalkami po asfaltu... nagibi res niso zanj.

 

Če povzamem na kratko + in - :

 

+ udobje, izgled, poraba, kvaliteta izdelave, oprema, vetrna zaščita, lahkotnost vožnje glede na kile, udobje na zadnjem sedežu...

 

- menjalnik, zvok motorja in auspuha, prožnost in pospešek, teža na mestu,

 

 

Imam pa eno vprašanje: zadnji amortizerji se polnijo z zrakom, na vsakem je ventilček. Po navodilih v servisni naj bi bil pri samostojni vožnji tlak v amortizerju enak zunanjemu. Pri vožnji s sopotnikom, pa so zapisane priporočljive vrednosti - torej je treba amortizer po domače "napumpati". Knjiga navaja, da je potrebno za to početje imeti zelo natančen manometer in pumpo - nikakor to ni možno narest z kompresorjem naprimer na bencinski ali z navadno pumpo za avto, ker gre res za minimalni meh z zrakom in se zahteva pač precizna pumpica z manometrom... Ventilček je sicer enak kot pri gumi...

 

Razmišljam , kje tako reč dobiti?   ...nagibam se k samogradnji, cev z nastavkom za ventilček imam, manjka mi manometer (ne sme bit digitalni!) in pumpica...

 

Kakšna ideja?

Tlačilka za amortizerje se veliko uporablja za vzmetena gorska kolesa. Te ventili imajo bolj fin navoj, kot klasični na kolesu motorja ali avtomobila.

http://www.veb-company.si/kategorija/931/tlacilke-za-amortizerje.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam v nahrbtniku rezervno zračnico in pumpo (govorimo o kolesarjenju). Na pumpi sicer je manometer, nov je verjetno še kazal.... Pa cena ni bila preko dveh Prešernov.

Ni ravno http://www.valy.si/izdelek/4081425/topeak-tlacilka-mini-dual-dxg-tlacilka-za-kolo , je pa podobna...

Popravljeno . Popravil motofrik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam v nahrbtniku rezervno zračnico in pumpo (govorimo o kolesarjenju). Na pumpi sicer je manometer, nov je verjetno še kazal.... Pa cena ni bila preko dveh Prešernov.

Ni ravno http://www.valy.si/izdelek/4081425/topeak-tlacilka-mini-dual-dxg-tlacilka-za-kolo , je pa podobna...

ne gre za tlačilko za zračnico temveč za vzmetni element, v žargonu amortizer, zadnjega kolesa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne gre za tlačilko za zračnico temveč za vzmetni element, v žargonu amortizer, zadnjega kolesa.

Glej...vsaj približno se mi sanja, kaj hoče Ferek napumpati, ja. Nekaj podobnega sem imel na Laverdi 1200, Marzocchi amortizerje.... In ravno s takšno pumpo sem jih pumpal. Ona, na bencinski ne velja. Je predolga cev od kompresorja do pištole in se tlak porazgubi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem... sem že na vezi, s kolegom ki ima gorsko kolo na luft amortizerje... boma ob priliki preverila...

 

Kar se pa tiče jamranja, če ti motor pade na nogo, bo pa gospod hitro pozabil na 600 € in 3 kazenske, ko bo na ta račun ob pomoči odvetnika fajn  "potegnil" iz AO+... če seveda je imel sklenjeno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

Imam pa eno vprašanje: zadnji amortizerji se polnijo z zrakom, na vsakem je ventilček. Po navodilih v servisni naj bi bil pri samostojni vožnji tlak v amortizerju enak zunanjemu. Pri vožnji s sopotnikom, pa so zapisane priporočljive vrednosti - torej je treba amortizer po domače "napumpati". Knjiga navaja, da je potrebno za to početje imeti zelo natančen manometer in pumpo - nikakor to ni možno narest z kompresorjem naprimer na bencinski ali z navadno pumpo za avto, ker gre res za minimalni meh z zrakom in se zahteva pač precizna pumpica z manometrom... Ventilček je sicer enak kot pri gumi...

 

Razmišljam , kje tako reč dobiti?   ...nagibam se k samogradnji, cev z nastavkom za ventilček imam, manjka mi manometer (ne sme bit digitalni!) in pumpica...

 

Kakšna ideja?

Zadeva se napumpa z tlačilko za kolo potem pa preveriš z manometrom (dokaj natančnega elektronskega majo v Bauhausu). Lahko napumpaš tudi z kompresorjem ampak moraš bit zelo previden, ker če boš preveč lahko uničiš tesnila v amortizerju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Madonca... amortizerji so bili napompani na 2,5 bar!  Včeraj sem jih spustil na 1,5 in rebound na 2 in je čisto druga pesem kar se udobja tiče... prej je pa sopotnico močno nabijalo v tazadnjo, zdaj se pa prav mehko blažimo neravnine...

 

Pa še beseda o porabi: Včeraj naredil 2 kroga okrog Pohorja... skupaj malo pod 400 km... enega s sopotnico, enega sam... Poraba 5.3 litra po računalniku in presenetljivo popolnoma enaka tudi izmerjena ob tankanju! Računalnik torej točno kaže, kar je po mojih izkušnjah bolj izjema kot pravilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Madonca... amortizerji so bili napompani na 2,5 bar!  Včeraj sem jih spustil na 1,5 in rebound na 2 in je čisto druga pesem kar se udobja tiče... prej je pa sopotnico močno nabijalo v tazadnjo, zdaj se pa prav mehko blažimo neravnine...

 

Pa še beseda o porabi: Včeraj naredil 2 kroga okrog Pohorja... skupaj malo pod 400 km... enega s sopotnico, enega sam... Poraba 5.3 litra po računalniku in presenetljivo popolnoma enaka tudi izmerjena ob tankanju! Računalnik torej točno kaže, kar je po mojih izkušnjah bolj izjema kot pravilo.

Jejžeštana, med drekpumparje si se skril.. a to pomeni, da se ne boš več vozil kot člouk? :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne... zdaj se vozim kot gospod... hehehe... pa po prvih 700 km MI SPLOH NI ŽAL da sem se po 8 letih med drekpumparje vrnil....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Lepo, kaj pa maš na krmilu? Zvočnike?

 

Ja, ti so še "ostanek" od XJRja... a se tukaj slišijo še veliko bolje, zaradi velikega vetrobrana... tam do 130 kmh brez vsakega problema, hitreje pa tega motocikla itak nima smisla vozit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, ti so še "ostanek" od XJRja... a se tukaj slišijo še veliko bolje, zaradi velikega vetrobrana... tam do 130 kmh brez vsakega problema, hitreje pa tega motocikla itak nima smisla vozit.

Manjkajo ti LED diode!!! Kdaj pa bo to :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!