RenoRaines Objavljeno Julij 11, 2009 Opozori Objavljeno Julij 11, 2009 Fantje, a mi lahko en naredi uslugo, prosim. Pod tankom, na levi strani motorja, je pipica za gorivo. Iz nje gresta 2 cevi - bencin in vakum. Kam je pripeljan vakuum? Na frgazerje ali na eno zadevščino pod tankom, ki se verjetno ne bo videla? Tisti vacuum tube na sliki.
bna Objavljeno Julij 11, 2009 Opozori Objavljeno Julij 11, 2009 pri 2001 letniku je napeljan na cilinder tam je priklop kamor pride cevka to pa zato ker cilinder ustvari vakum ta pa ti odpre pipico
RenoRaines Objavljeno Julij 11, 2009 Opozori Objavljeno Julij 11, 2009 Takole. Številka 1 je tista ki mi dela preglavice. Ne vem katero cev priklopiti gor? Cev 4 ni dileme - to je fuel. Na pipico pa mora iti cev 2 (ki vodi na frgazerje) ali cev 3 (ki vodi na nekaj, kar je na štrom).
danci1973 Objavljeno Julij 11, 2009 Opozori Objavljeno Julij 11, 2009 Takole. Številka 1 je tista ki mi dela preglavice. Ne vem katero cev priklopiti gor? Cev 4 ni dileme - to je fuel. Na pipico pa mora iti cev 2 (ki vodi na frgazerje) ali cev 3 (ki vodi na nekaj, kar je na štrom). A iz oblike cevi ni dovolj razvidno, kam gre katera? Bom probal ugibat - 2 gre na 1, 4 gre na tank (gorivo), 3 pa je oddušek tanka... D.
RenoRaines Objavljeno Julij 11, 2009 Opozori Objavljeno Julij 11, 2009 Si kar zadel 2 gre na 1, 3 na tank, 4 je pa cev za gorivo. Po tej metodi sem sestavil in vžgal motor. Napredek je - na začetku sta bila zazaugana cilinder 1 in 2, sedaj pa samo cilinder 3. Boga ej... Nej mi nekdo pove, zakaj je smrdelo po olju? Iz auspuha, čisto na dnu, pod motorjem, pa kaplja bencin zmešan z oljem?? Nej gre vse skupaj nekam! Bom spet na servis vozu al kaj? Sveče so pa DENSO. Prej 18k km ni blo enkrat enega problema!
ICE_MAN Objavljeno Julij 14, 2009 Opozori Objavljeno Julij 14, 2009 Pozdravljeni, rabim precizne(zelo tanke) podložke ker moram podložit sklopko pri mopedu. Me zanima kje bi jih lahko dobil po možnosti v Lj? Hvala za odg.
simonsi Objavljeno Julij 14, 2009 Opozori Objavljeno Julij 14, 2009 trgovine z ležaji. Ampak če boš dal tanko podložko, recimo 0,1mm na akso kjer bo izpostavljena obrabi/vrtenju, ti jo bo zelo hitro zmlelo. Take tanke so mišljene samo kot distančniki na ležajih ali pušah.
nk84 Objavljeno Julij 18, 2009 Opozori Objavljeno Julij 18, 2009 Ma gdo kakšen predlog zakaj bi motor delal nekaj časa normalno, potem samo na en cilinder in spet normalno ko pa se segreje pa crkne in noče več vžgat. Gre pa za tl 1ooor ; 2 cilindra elektronski vbrizg.
simonsi Objavljeno Julij 18, 2009 Opozori Objavljeno Julij 18, 2009 pri vbrizgu je lahko karkoli, lahko je pa kaj banalnega.
Guest Brumer Objavljeno Julij 18, 2009 Opozori Objavljeno Julij 18, 2009 Ma gdo kakšen predlog zakaj bi motor delal nekaj časa normalno, potem samo na en cilinder in spet normalno ko pa se segreje pa crkne in noče več vžgat. Gre pa za tl 1ooor ; 2 cilindra elektronski vbrizg. Moj predlog bi bil pelji motor na servis in tam ga bodo priključili na računalnik in stvar uredili vse tu na forumu pa bodo spet same buče.Namreč lahko je vse od kompetne elektronike (senzorji,tipala,potenciometri,impulzatorji,špule.releji,črpalke za gorivo itd.itd. do računalnika)v najslabšem primeru.Pred kratkim sem popravljal Reno - Tvingo ni imel iskre, zamenjali smo:impulzator vžiga na vztrajniku,vžigalno tuljavo,pregledali in izmerili vse kable od ključavnice do cinšpule in od cinšpule do računalnika, premerili vse mase in nakoncu je ostal samo še računalnik.Vse smo jemali in probavali od sosedovega Tvingota samo računalnik nam ni pasal ker je imel drugačne priključke.No in nakoncu smo le ugotovili, da je bil računalnik, cena novega 670 € avto pa je vreden max 500 € in nakoncu se je našel rabljen za 120 €. Dodatan problem je bil namreč tudi v tem, da je Renoldov orig. delavniški računalnik kazal napako na vžigalni tuljavi. :headbang:Tako, da se še na računalnik NEMOREŠ zanest, kaj šele na forumske buče!!!! tomkruz, maco47, special749 in 3 others 3 3
Piksna Objavljeno Julij 19, 2009 Opozori Objavljeno Julij 19, 2009 Ma gdo kakšen predlog zakaj bi motor delal nekaj časa normalno, potem samo na en cilinder in spet normalno ko pa se segreje pa crkne in noče več vžgat. Gre pa za tl 1ooor ; 2 cilindra elektronski vbrizg. Prej, preden kam pelješ, probaj svečki ali pa si pomagaj s fenom,...
nk84 Objavljeno Julij 19, 2009 Opozori Objavljeno Julij 19, 2009 Svečke sem probu in majo iskro, preveru sem injektorje in tud delajo, bencinska črpalka tut dela, tko da bo očitno res treba na servis pelat.
Guest Brumer Objavljeno Julij 19, 2009 Opozori Objavljeno Julij 19, 2009 Svečke sem probu in majo iskro, preveru sem injektorje in tud delajo, bencinska črpalka tut dela, tko da bo očitno res treba na servis pelat. Samo probavaj in počni vse mogoče potem boš šele videl koliko bo koštalo,samo potem nejamraj kako slabi in dragi so uradni serviserji. Npr.če samo verglaš brez svečk je že 99%-na možnost,da crkne računalnik. special749, grepavl, tomkruz in 3 others 3 3
GT4turb0 Objavljeno Julij 21, 2009 Opozori Objavljeno Julij 21, 2009 Prijatelju se je pokvaril obratomer na cbr 600 f, l. 2003. Prvo mu je obrate nabijalo, potem kazalo nekaj vmes, nato pa vse skupaj crknilo. Motor, števec hitrosti in vse ostalo dela normalno. Imate kakšen nasvet kaj naj vse preveri? worship.gif
Piksna Objavljeno Julij 21, 2009 Opozori Objavljeno Julij 21, 2009 Prijatelju se je pokvaril obratomer na cbr 600 f, l. 2003. Prvo mu je obrate nabijalo, potem kazalo nekaj vmes, nato pa vse skupaj crknilo. Motor, števec hitrosti in vse ostalo dela normalno. Imate kakšen nasvet kaj naj vse preveri? worship.gif Na kablu/konektorju, ki pride na armaturko najdi rumeno-zeleno (+) in zeleno(-) žico in pomeri napetost pri vžganem motorju. Če je ta nad 10,5V min, potem je težava v armaturki, če je pod 10,5V potem je kriv ali kabel med ECU in armaturko ali pa ECU...
Stric Burek Objavljeno Julij 26, 2009 Opozori Objavljeno Julij 26, 2009 Na CBR600RR čutim mikrovibracije na balanci, in imam desni palec malo otrpel po 100km recimo... Bi mi znal kdo pomagat? Uteži imam najtežje kar sem jih našel(380g/kom), vendar ni nič boljše... Kaj bi lahko bilo?
Kawl Objavljeno Julij 26, 2009 Opozori Objavljeno Julij 26, 2009 En vprašanje... pušča mi kiler... kako je s tisto zadevo ki jo zliješ v hladilni sistem in naj bi kokr zaprla špranjo kjer pušča? Hvala za odgovor! LP, Rok
simonsi Objavljeno Julij 26, 2009 Opozori Objavljeno Julij 26, 2009 tista zadeva zakrpa še kaj drugega kot luknjo. Za v motor, kjer so majhni hladilni kanali jaz tega nikakor nebi zlival. Kiler se da čist lepo popravit pa si miren.
biker77 Objavljeno Julij 26, 2009 Opozori Objavljeno Julij 26, 2009 Na CBR600RR čutim mikrovibracije na balanci, in imam desni palec malo otrpel po 100km recimo... Bi mi znal kdo pomagat? Uteži imam najtežje kar sem jih našel(380g/kom), vendar ni nič boljše... Kaj bi lahko bilo? menjaš motor.. določene vibracije so povsod..vprašanje samo katere te motoijo in katere ne.. je pa odvisno tudi od položaja.. na nakedu so vibracije take ali drugačne manj moteče ker ni toliko teže na rokah.. kaj bi se dalo narest še? mogoče druge (mehkejše) ročke..vendar potem ni toliko občutka.. mogoče se da mal naštelat naklon ročk pa ne bo pritiska takega.. En vprašanje... pušča mi kiler... kako je s tisto zadevo ki jo zliješ v hladilni sistem in naj bi kokr zaprla špranjo kjer pušča? Hvala za odgovor! LP, Rok tiste zadeve za zlit v hladilnik niso preveč fajn..lahko odpove termostat ipd.. mogoče se zglasiš v trbovljah pa ti popravijo zadevo..seveda treba odmontirat..
Kawl Objavljeno Julij 26, 2009 Opozori Objavljeno Julij 26, 2009 tista zadeva zakrpa še kaj drugega kot luknjo. Za v motor, kjer so majhni hladilni kanali jaz tega nikakor nebi zlival. Kiler se da čist lepo popravit pa si miren. tiste zadeve za zlit v hladilnik niso preveč fajn..lahko odpove termostat ipd.. mogoče se zglasiš v trbovljah pa ti popravijo zadevo..seveda treba odmontirat.. Bom nesel tuki enmu majstru pol da polota - sem mislu da tist kej nuca... nebi pa kilerja menu ker je predrag :S
biker77 Objavljeno Julij 26, 2009 Opozori Objavljeno Julij 26, 2009 Bom nesel tuki enmu majstru pol da polota - sem mislu da tist kej nuca... nebi pa kilerja menu ker je predrag :S normalno da ne.. v skrajni sili (če ni celica poškodovana) očistiš mesto kjer je luknjica, zaviješ not kniping, "zaliješ" z silikonom in BO držalo..preizkušeno..
Piksna Objavljeno Julij 26, 2009 Opozori Objavljeno Julij 26, 2009 Na CBR600RR čutim mikrovibracije na balanci, in imam desni palec malo otrpel po 100km recimo... Bi mi znal kdo pomagat? Uteži imam najtežje kar sem jih našel(380g/kom), vendar ni nič boljše... Kaj bi lahko bilo? Uteži (vibracije) nimajo s otrplostjo nič. To je posledica, ker se preveč naslanjaš na ročke in pritiskaš na živec, ki poteka mimo sklepa s palcem,... Pomaga, če natreniraš hrbtne mišice, da ne boš več tolk visu gor, opiranje bolj na zunanji del dlani in pa pod/rokavice z gelom. Te delajo skoraj čudeže. Res pa je tudi, da jih je pri nas skoraj nemogoče dobit. En vprašanje... pušča mi kiler... kako je s tisto zadevo ki jo zliješ v hladilni sistem in naj bi kokr zaprla špranjo kjer pušča? Hvala za odgovor! LP, Rok Tisti tesnili "čudež" raje ne uporabljaj. Jaz imam relativno slabe izkušnje na enem takem primeru, ki mi je padel v naročje. Pomaga "injekcija" s tesnilno maso (silikon in podobno) ali pa tekoči aluminij. Očistit in zalit (ne nazidat!). Če pa imaš željo po novem hladilniku pa mislim,da imam tudi nekaj na zalogi (upam da je pravi tip).
Guest Brumer Objavljeno Julij 26, 2009 Opozori Objavljeno Julij 26, 2009 Bom nesel tuki enmu majstru pol da polota - sem mislu da tist kej nuca... nebi pa kilerja menu ker je predrag :S Samo glej,da nebi res s kakim knipingom in silikonom OSLARIJA!!!! lepo spucat in zalotat, pa malo pobarvat,če pa pušča celica se celico odzgoraj in odspodaj enostavno zalota(zablindira) in hladilnik ostane še vedno v funkciji nov je pa zelo drag npr. za Hondo CBR 600 stane 670 € če nenajdete kje pušča in če res zelo malo pušča, lahko probaš tudi s tem tesnilcem samo preberi natančno navodila in neboš nič nepotrebnega zamašil in poškodoval.Tesnilec kolikor jaz vem je za ca 5-6 l hladilne tekočine(avto) pri motorju je notri samo ca 3l zato zadostuje samo 1/2 količine tesnilca.Ni pa problem tudi če ta tesnilec nebi držal sprati sistem.Mašino vedno lahko spereš z ca 10 g sode bikarbone zamešane v vodo to naliješ v mašino laufaš ca 10 min,in to brez termostata, nato spereš z vodo namontiraš nazaj termostat in imaš očiščen hladilni sistem od kamna in čistilca. grepavl, SCORPIONS, special749 in 3 others 3 3
Kawl Objavljeno Julij 26, 2009 Opozori Objavljeno Julij 26, 2009 Samo glej,da nebi res s kakim knipingom in silikonom OSLARIJA!!!! lepo spucat in zalotat, pa malo pobarvat,če pa pušča celica se celico odzgoraj in odspodaj enostavno zalota(zablindira) in hladilnik ostane še vedno v funkciji nov je pa zelo drag npr. za Hondo CBR 600 stane 670 € če nenajdete kje pušča in če res zelo malo pušča, lahko probaš tudi s tem tesnilcem samo preberi natančno navodila in neboš nič nepotrebnega zamašil in poškodoval.Tesnilec kolikor jaz vem je za ca 5-6 l hladilne tekočine(avto) pri motorju je notri samo ca 3l zato zadostuje samo 1/2 količine tesnilca.Ni pa problem tudi če ta tesnilec nebi držal sprati sistem.Mašino vedno lahko spereš z ca 10 g sode bikarbone zamešane v vodo to naliješ v mašino laufaš ca 10 min,in to brez termostata, nato spereš z vodo namontiraš nazaj termostat in imaš očiščen hladilni sistem od kamna in čistilca. Hvala ti Brumer za nasvet. Se bom jutri malo poigral. Najprej očistil celoten sistem, potem odmontiral hladilnik ter pogledal kje točno pušča ter potem probal ustrezno pokrpat... Hvala LP, Rok
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se