Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

kaj pa kakšen vakum za pipco na rezervoarju, ali kaj takega.. Ali pa probaj z kakim štart sprejem, oziroma maxi brillom malo ukol frgazrja špricat, če morda kje kak fouš zrak vleče.. Ali pa kakšna je membrana?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa kakšen vakum za pipco na rezervoarju, ali kaj takega.. Ali pa probaj z kakim štart sprejem, oziroma maxi brillom malo ukol frgazrja špricat, če morda kje kak fouš zrak vleče.. Ali pa kakšna je membrana?

 

Vse pregledano,cevke zamenjane,z sprejem sem že vse prešprical,membrana je cela...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.Mene pa zanima če kdo mogoče ve kam se priključi stikalo za quick shifter za Suzuki Gsxr 1000 k6. Stikalo je pa do Čarmana. Hvala za vse odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem za odgovore. Sem kupil regler pri VOZA. Imajo poslovalnico tudi v lj. Sm mam pa še en problem. Konektor mi je stopilo in ga nimajo tle. sem že preklical okol pa noben neve kje bi se dobil. Se mogoče kermu valja doma ali pa ve kje bi ga lahko nabavil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne moreš kupit enega univerzalnega (moški in ženski del) ter pač prelotat na obeh delih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, si kupil originalni regler oziroma regler prav za tvoj motor? Ker če si kupil kakšnega univerzalnega je verjetno itak malo možnosti, da ima točno tak konektor kakor tvoj motor in bo v vsakem primeru treba nekaj lotat..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja konektor je čist isti zato bi pa rad tko nardil. Ker starega je lih tok skurl d se ga neda popravt. Mislu sm pa d pač držijo tud te konektorje sm zgleda negrejo v promet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja konektor je čist isti zato bi pa rad tko nardil. Ker starega je lih tok skurl d se ga neda popravt. Mislu sm pa d pač držijo tud te konektorje sm zgleda negrejo v promet.

To je enostavno, če so npr.od 5-tih štekerjev(sprednja aji zadnja)  dva zgorena tam konektor odrežeš in narediš samo dva štekerja posamična nova.  Samo PAZI,če kable zamešaš bo regler zgorel in brez STROKOVNE montaže NI GARANCIJE !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadevo sem uredil tako da sem dal sam gor kabel čevle in improvizirav krd drugače ni šlo. Preklical veliko servisov trgovin pa nikjer za dobit. V trzinu ga bi lahko dobil ampak za mislm da 384 evrov ker lahko samo komplet ožičenje kupiš :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem je se ta ker se mi ji sanjal d tega konektorja ni za dobit in sm ga pac vrgu v smeti

Tako popravljate "hobi" mehaniki včasih je dobro,da predno se česa lotiš tudi kaj naučiš ali vsaj podučiš !

Ps upam da si vsaj čevelčke izoliral in pine namazal,da ti nebo vse oksidiralo !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me ali še kdo potrebuje ''gumijaste matice'' za vijak M6 kot na sliki http://lakinplates.com.au/images/large/accessories/Rubber_Nuts_4mm_LRG.jpg  Potrebujem jih zase vendar je minimalno naročilo 100 kosov in me zanima če je še kak interesent ki bi se pridružil nakupu cena je pa super ugodna. te matice se rabi pri ducatijih, cagivah, pa tudi pri drugih znamkah tako da če je kak interesent naj me prosim kontaktira na PM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako popravljate "hobi" mehaniki včasih je dobro,da predno se česa lotiš tudi kaj naučiš ali vsaj podučiš !

Ps upam da si vsaj čevelčke izoliral in pine namazal,da ti nebo vse oksidiralo !

 

zdaj pa poglej kako "hobi mehaniki" predelamo izpuh....prvotno je namenjen hondi cbf 1000 06 (slip-on), po predelavi pa paše na zx10r 06 (bolt-on)

 

post-9362-0-67333200-1405072103_thumb.jpg

 

post-9362-0-15362600-1405072151_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem imel suzuki gsx 750 f, sem ga imel pri treh hudo strokovnih in odličnih mehanikih, pa vsi so samo kasirali, naredili pa nič.. Eden je še celo reku da je normalno da mašina šele nad 5000 obrati normalno potegne. Na koncu sm jest kot hobi mehanik mogu pogruntat kaj mu je. Mrzlega sm zalaufal, gledal kater izpuh je najdlje ostal mrzel, tm dol staknil kabel iz svečke, in videl da skoraj ni razlike. Zamenjal eno špulo in dva kabla, pa je zadeva začela delovati. Prej so ga pa srali, pa frgazrje 30x narazen, pa razne vakum urce gor, pa kompresijo merili... Ali pa ko sem z yamaho xt prišel do mehanika, pa mu dal motor, da se je peljal, je prišel nazaj, pa rekel da motor čisto normalno teče, da vrjetno samo malo ketnco lovi. Jaz sem pa komaj upal do njega pripeljati, tako je cukal, pa ga sral. Na koncu sm tudi moral sam zbrskati, da jim tiste prirobnice odstopajo, pa začne fouš zrak vlečt.. Tako da na kakšne hude mehanike ne dam veliko, ali pa imam samo jaz slabe izkušnje. Raje povprašam tle na forumu, če mi kdo lahko iz lastnih izkušenj kaj pove :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdaj pa poglej kako "hobi mehaniki" predelamo izpuh....prvotno je namenjen hondi cbf 1000 06 (slip-on), po predelavi pa paše na zx10r 06 (bolt-on)

 

attachicon.gif20140711_112323.jpg

 

attachicon.gif20140711_112313.jpg

STRAŠNA pogruntavščina pa ti bi obvezno moral v razvojni oddelek k Akrapoviču saj "budale" delajo tako precizne spoje da vijakov sploh ne potrebujejo cevi tako pašejo ena v drugo da spneš samo z dvema vzmetema ! :grim

Ps:KoCI popravi v Avtarju "lokacijo" Podgrrje(Brusnice) to ni Nm saj si oddaljen eno avijonsko postajo iz Novega mesta točno 9 Km !

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni vsi skupaj;)

Rabil bi vaso pomoc...danes peljem motor registrirat (honda cb400, letnik 82). Letos se se nisem peljal oziroma nekaj malega po ulici...isto sem danes naredil..predno sem sel registrirat...sem se malo vozil, da se motor ogreje...in da ne pripeljem tja mrzel motor (sosedje so)...pridem tja parkiram in kar naekrat zacne tect bencin (ugasnen motor, prizgan motor..nima veze, tece skos, dokler pipce za bencin ne dam na off)...registrirat ga nisem mogel...grem domov in sraufat....

Motor ima iz frgazerja ven napeljano cevko...da odteka bencin in iz te cevke mi je danes teklo....raztavim frgazer, vse scisim, prav tako dize...(notri je bilo nekaj umazanije...ocitno od bencina) tudi to umazanijo sciscim...notri kjer je plovec in diza...je tudi pokoncna sipka, ce se v skodelci nabere prevec bencina ta potem odtece po rorcku ven....ocitno danes men ni najbolj vleklo bencina (zaradi umazanije?)

vse ostalo izgleda OK...kaj vec ne morem narediti. Glede na to da sem odstranil kestel...sem potem zlil ven star bencin in notri dal novega...sestavim skupaj...se grem malo peljat in trenutno zadeva deluje...bencin ne tece vec....sedaj me pa zanima, ce mi lahko kdo pove kaj je razlog, da pride do tega oziroma se da kako drugace to odpravit. Je res to samo zaradi umazanije od bencina in da cca 15let ni tega noben odpiral?

Bencin je bil tudi star cca 1 let...+rezerva..

Konec tedna imam namen z motorjem na morje...se mi lahko tam kaj takega pripeti...ali je sedaj ko sem ocistil je ta bojazen odvec...?

Kaj mi se svetujete, da pred odhodom preverim oziroma zamenjam, da ne bi imel potem tezav na dolgi relaciji...zamenjan je olje, frgazer je ociscen...svecke so zaenkrat se vredu...gume tudi...akomulator deluje....varovalke sem menjal par dni nazaj....kaj bi se moral...kaksni filtri?...olje za menjalnik? Za bremze je ql...

Hvala vam za vsakrsne predloge in pomoc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni vsi skupaj;)

Rabil bi vaso pomoc...danes peljem motor registrirat (honda cb400, letnik 82). Letos se se nisem peljal oziroma nekaj malega po ulici...isto sem danes naredil..predno sem sel registrirat...sem se malo vozil, da se motor ogreje...in da ne pripeljem tja mrzel motor (sosedje so)...pridem tja parkiram in kar naekrat zacne tect bencin (ugasnen motor, prizgan motor..nima veze, tece skos, dokler pipce za bencin ne dam na off)...registrirat ga nisem mogel...grem domov in sraufat....

Motor ima iz frgazerja ven napeljano cevko...da odteka bencin in iz te cevke mi je danes teklo....raztavim frgazer, vse scisim, prav tako dize...(notri je bilo nekaj umazanije...ocitno od bencina) tudi to umazanijo sciscim...notri kjer je plovec in diza...je tudi pokoncna sipka, ce se v skodelci nabere prevec bencina ta potem odtece po rorcku ven....ocitno danes men ni najbolj vleklo bencina (zaradi umazanije?)

vse ostalo izgleda OK...kaj vec ne morem narediti. Glede na to da sem odstranil kestel...sem potem zlil ven star bencin in notri dal novega...sestavim skupaj...se grem malo peljat in trenutno zadeva deluje...bencin ne tece vec....sedaj me pa zanima, ce mi lahko kdo pove kaj je razlog, da pride do tega oziroma se da kako drugace to odpravit. Je res to samo zaradi umazanije od bencina in da cca 15let ni tega noben odpiral?

Bencin je bil tudi star cca 1 let...+rezerva..

Konec tedna imam namen z motorjem na morje...se mi lahko tam kaj takega pripeti...ali je sedaj ko sem ocistil je ta bojazen odvec...?

Kaj mi se svetujete, da pred odhodom preverim oziroma zamenjam, da ne bi imel potem tezav na dolgi relaciji...zamenjan je olje, frgazer je ociscen...svecke so zaenkrat se vredu...gume tudi...akomulator deluje....varovalke sem menjal par dni nazaj....kaj bi se moral...kaksni filtri?...olje za menjalnik? Za bremze je ql...

Hvala vam za vsakrsne predloge in pomoc

Kriv je sigurno ZARUJAVEN tank jaz bi ti priporočil,da tank ponovno demontiraš izprazniš benzin in tank temeljito očistiš ! !

Dobi se tudi neka kislina,ki rjo razžre vprašaj v trgovini z barvami ali daj v tank npr; kake železne delce (matice,vijake itd.) dobro pretresi in malo speri predno daš notri spet (precejen-čist benzin) in za pipico pred vergazer OBVEZNO montiraj filter za benzin in še sabo vzemi kak rezervni filter.Benzin ti začne teči čez iberlauf samo zato, ker pride smet nad iglico plovka vse ostale dize čistiš brez potrebe !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni vsi skupaj;)

Rabil bi vaso pomoc...danes peljem motor registrirat (honda cb400, letnik 82). Letos se se nisem peljal oziroma nekaj malega po ulici...isto sem danes naredil..predno sem sel registrirat...sem se malo vozil, da se motor ogreje...in da ne pripeljem tja mrzel motor (sosedje so)...pridem tja parkiram in kar naekrat zacne tect bencin (ugasnen motor, prizgan motor..nima veze, tece skos, dokler pipce za bencin ne dam na off)...registrirat ga nisem mogel...grem domov in sraufat....

Motor ima iz frgazerja ven napeljano cevko...da odteka bencin in iz te cevke mi je danes teklo....raztavim frgazer, vse scisim, prav tako dize...(notri je bilo nekaj umazanije...ocitno od bencina) tudi to umazanijo sciscim...notri kjer je plovec in diza...je tudi pokoncna sipka, ce se v skodelci nabere prevec bencina ta potem odtece po rorcku ven....ocitno danes men ni najbolj vleklo bencina (zaradi umazanije?)

vse ostalo izgleda OK...kaj vec ne morem narediti. Glede na to da sem odstranil kestel...sem potem zlil ven star bencin in notri dal novega...sestavim skupaj...se grem malo peljat in trenutno zadeva deluje...bencin ne tece vec....sedaj me pa zanima, ce mi lahko kdo pove kaj je razlog, da pride do tega oziroma se da kako drugace to odpravit. Je res to samo zaradi umazanije od bencina in da cca 15let ni tega noben odpiral?

Bencin je bil tudi star cca 1 let...+rezerva..

Konec tedna imam namen z motorjem na morje...se mi lahko tam kaj takega pripeti...ali je sedaj ko sem ocistil je ta bojazen odvec...?

Kaj mi se svetujete, da pred odhodom preverim oziroma zamenjam, da ne bi imel potem tezav na dolgi relaciji...zamenjan je olje, frgazer je ociscen...svecke so zaenkrat se vredu...gume tudi...akomulator deluje....varovalke sem menjal par dni nazaj....kaj bi se moral...kaksni filtri?...olje za menjalnik? Za bremze je ql...

Hvala vam za vsakrsne predloge in pomoc

to da ti vn teče bencin je po vsej verjetnosti krivda plovca, še bolj verjetno pa ventila, ki zapira dovod goriva v uplinjač; menjaj oboje. manjša verjetnost je, da je plovec napačno nastavljen.

kako veša da je olje za bremze "ql"? zamenjaj ga, če ga nisi še letos. filtre menjaš skupaj z oljem. rezervar "očistiš" z elektrolizo in ga imaš vedno napolnjenenega. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fanta hvala vama za pomoc...sem ga danes uspesno registriral...sedaj ne tece vec....in zadeva zaenkrat deluje. Najverjetneje je bila res samo umazanija...bom videl cez teden ko se bom vozil, ce se bo slucajno ponovilo...ker umazanije trenutno ni....in ce se ponovi potem bo verjetno napaka na ventilih.

P.s. Rezervoar sem sciscil in dotocil nov bencim...bremze delajo...je na tehnicnem rekel, da super primejo...olja za bremze je dovolj, nisem ga pa letos menjal....zal ga sam ne morem...enkrat sem ga vendar je zrak vmes prisel in sem rabil pomoc mehanika, da je z neko pistolo popravil zadevo....nc grem se vozit;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fanta hvala vama za pomoc...sem ga danes uspesno registriral...sedaj ne tece vec....in zadeva zaenkrat deluje. Najverjetneje je bila res samo umazanija...bom videl cez teden ko se bom vozil, ce se bo slucajno ponovilo...ker umazanije trenutno ni....in ce se ponovi potem bo verjetno napaka na ventilih.

P.s. Rezervoar sem sciscil in dotocil nov bencim...bremze delajo...je na tehnicnem rekel, da super primejo...olja za bremze je dovolj, nisem ga pa letos menjal....zal ga sam ne morem...enkrat sem ga vendar je zrak vmes prisel in sem rabil pomoc mehanika, da je z neko pistolo popravil zadevo....nc grem se vozit;)

Glede olja ni fora v tem da ga je dovolj-itak se ne porablja. Ko je olje staro veže vodo, ki se pri segrevanju vplini posledično zavora ne prime. Poleg tega začne po določenem času tekočina propadat-naredijo se kristalčki ki ovirajo pretok.

Kot je že rekel hajoktejn so bili krivci za puščanje bencina zapirala-igle na plovcih. Verjetno je prišla Vmes kaka smet.

Kolikor se spomnim je olje pri tem motorju po navodilih proizvajalca treba menjat na 3K Km oljni filter pa na 6. Olje je skupaj za motor in za menjalnik.

Če ti ni daleč do LJ ga lahko pripelješ do mene pa ti ga mal pregledam itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Buče ! ! NOBENO olje ne VEŽE vodo razen, če v olje vmešaš vodo ali kako drugače pride voda v sistem !  Samo ZAVORNA tekočina  absorbira (veže) vodo in se NE vplini pri temperaturi ampak VPARI zato posledično postane mehka zavorna ročica in zavore niso učinkovite, ko se sistem ohladi zavore spet delujejo.Seveda je poptrebno v takem primeru takoj  tekočino zamenjat in  tudi vsake dve leti kot predpisujejo vsi proizvajalci tako avtov kot tudi motorjev !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej Bremzi sam da zgago delaš. Sej vsi vemo da je z zavornim oljem mišljena zavorna tekočina. para=plinasto stanje vode...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!