Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni, zanima me kaj bi bil lahko problem, se mi zdi kot da je krmilo zamaknjeno v desno (če je guma poravnana ravno), oziroma so vilice zamaknjene.

Če je kdo imel podoben primer kaj je lahko narobe in zakaj. Hvala

IMG_20200329_134214_resize_68.jpg

Objavljeno

Balanca se lahk9 zamakne ce imas na pritrditvi gumice..naravnas in zategnes na predpisan moment.

Objavljeno
pred 23 minutami, aodinsvi pravi:

imageproxy.php?img=&key=3c9c91996e27958dimageproxy.php?img=&key=3c9c91996e27958dPozdravljeni, zanima me kaj bi bil lahko problem, se mi zdi kot da je krmilo zamaknjeno v desno (če je guma poravnana ravno), oziroma so vilice zamaknjene.

Če je kdo imel podoben primer kaj je lahko narobe in zakaj. Hvala

IMG_20200329_134214_resize_68.jpg

več zadev je lahko. Ali je bil udarec v kolo ali krmilo? Potem je potrebno nastaviti vpetje v križu. Če je samo mal poskusi se prakirat ob pločnik(da bo prva guma fiksna) in poriniti krmilo v levo, da skoči zadeva na svoje mesto. Ampak lej, bolje je odpeljat k mehaniku pa preverit. So na vilicah kake sledi gibanja gor dol?

ps. pa tale tema bo kar primerna za tak problem.

Objavljeno

Pral sem motor. Pa sem v izpuh na rahlo dal krpico. Potem sem ga vžgal, krpice pa pozabil odstranit. Sedaj mi javlja napako. Dela pa ok. Rad bi ga resetiral. Nasvet sem dobil, da odklopim akumulator in kabla plus in minus dam skupaj, da mu pobere vso energijo. 

Zanima me al je to ok. Al lahko kej vec zajebem. Predn bo servis odprt lahko traja. 

Honda Afrika Twin 2018.

Objavljeno
pred 6 minutami, skalar36 pravi:

Pral sem motor. Pa sem v izpuh na rahlo dal krpico. Potem sem ga vžgal, krpice pa pozabil odstranit. Sedaj mi javlja napako. Dela pa ok. Rad bi ga resetiral. Nasvet sem dobil, da odklopim akumulator in kabla plus in minus dam skupaj, da mu pobere vso energijo. 

Zanima me al je to ok. Al lahko kej vec zajebem. Predn bo servis odprt lahko traja. 

Honda Afrika Twin 2018.

maš flap valve?

Odstrani ror pa krpico najprej. Napako javlja loputa (običajno če je), ker se lahko ne premika prav al pa jo računalo ne zazna prav.

drugače pa mal tule preveri:

https://www.youtube.com/results?search_query=africa+twin+reset

 

Objavljeno (popravljeno)

Ne, sej krpice ni vec, je padla vn. 

Bom pogledu yt. Mal sm ze iskal pa ni nc uporabnega. 

Bolj me zanima al lahko z odklopom kej druzga zjebem. Kaksno bencinsko pumpo, al pa kej podobnega?

Popravljeno . Popravil skalar36
Objavljeno
pred 1 minuto, skalar36 pravi:

Ne, sej krpice ni vec, je padla vn. 

Bom pogledu. 

ma potem bi težko verjel, da je kaj narobe. Prej voda al kaj podobnega (ali celo nič). Spihaj moped, baterijo sicer lahko bp odklopiš, ampak običajno se v računalniku napaka zabeleži. Pri KTM je sicer takole, da čez določen čas izgine tudi napaka. Ne pa takoj. Mogoče 10minut, če vse pravilno deluje. Sam odklop baterije pa ni nevaren. Edino uro in datum potem spet nastavi. 

Objavljeno

No sej bom vidu. Pele se normalno. Sam tista lucka gori. Bom jutr odklopu se accu, pa bom vidu ce ugasne. Drgac pa pol servis ko bo. 

Objavljeno

Ne vem ce je pametno spajati plus in maso..

Objavljeno
pred 43 minutami, thumper pravi:

Ne vem ce je pametno spajati plus in maso..

Pri odklopljenem akumulatorju ni problema.

V naprotnem pa ognjemet :devil:

Objavljeno (popravljeno)

@MiNa Zdele bi bil pa vesel tvojega nasveta. Al je pametno, kar bom naredil, al raje počakam na servis?

Hvala

Popravljeno . Popravil skalar36
Objavljeno

Poizkusi parkrat zagnati motor, morda bo po nekaj zagonih lučka ugasnila.

Objavljeno (popravljeno)

HM...

Kako je z "brisanjem napak" in odklopom akumulatorja za moj motor, ti lahko povem, da NE DELUJE!

Napake ostanejo zapisane do "posega" z računalnikom na servisu ali orodjem GS911. Edino napaka za pregorelo žarnico "Lamp" se po zamenjavi in ponovnem kontaktu izbriše.

Kot si že sam zapisal mogoče najdeš kak uporaben podatek na netu. Večinoma pri novejših vozilih "horuk" prijemi ne delujejo več.

Mogoče celo ni kriva krpica v izpuhu, ampak je vlaga zašla v kakšno nezaželjeno mesto?... Sicer čudno saj se vozimo tudi podežju ampak...

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno (popravljeno)
26 minutes ago, MiNa said:

HM...

Kako je z "brisanjem napak" in odklopom akumulatorja za moj motor, ti lahko povem, da NE DELUJE!

Napake ostanejo zapisane do "posega" z računalnikom na servisu ali orodjem GS911. Edino napaka za pregorelo žarnico "Lamp" se po zamenjavi in ponovnem kontaktu izbriše.

Kot si že sam zapisal mogoče najdeš kak uporaben podatek na netu. Večinoma pri novejših vozilih "horuk" prijemi ne delujejo več.

Mogoče celo ni kriva krpica v izpuhu, ampak je vlaga zašla v kakšno nezaželjeno mesto?... Sicer čudno saj se vozimo tudi podežju ampak...

 Med dezjem v dolocene dele zaradi prepiha/zavetja voda ne zaide. V izpuh tudi ne, naprimer... Pri pranju jo pa zna kam zanest, kjer je problem. Moj Duke ne mara temeljitega pranja pod tankom, naprimer. Izgleda ,da voda prodre nekam k svecki, tako da zelo tezko vzge in trokira tam do kake minute....

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno

Also, if anyone else is having this issue, any additional info would be nice. What I've learned so far is that the error codes (on my first blown fuse) report several things withe the [DCT] transmission but nothing "at fault". The dealer reset it in the shop the first time and told me the engine warning light should go off after a couple of power cycles (mine went way after 3 or 4 stops on the second blown fuse).
 

https://www.africatwinforum.com/threads/resetting-eml-warning-light-after-fuse-blown.20905/

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Tisto s plus kablom na masa kabel ne priporocam..nekaj ostane v kondenzatorjih in lahko tudi zmesa racunalnik..

Objavljeno

Evo. Mal več gasa, je rabu, pa je izginlo. Hvala vsem!!!

Objavljeno

Ima morda gdo konektor za vžigalno tuljavo za Hondo, ustreza tudi za avtomobile 2,0 16v do 2005 letnika?

s-l300.jpg

Objavljeno

Zivjo.. 

No, kako naj jaz kolegu dopovem, da je tale veriga že skoraj smrtno nevarna?? On pravi da je dobra, saj se bo samo malo offroad vozil?‍♂️

 

IMG_20200403_074751.jpg

IMG_20200403_074745.jpg

IMG_20200403_074734.jpg

Objavljeno

če je to samo površinska rja in je ketna normalno na vseh členih gibljiva ter v segmentnih merah - xx členov = yy milimetrov- potem je potrebna čiščenja in mazanja.. 

najprej jo opereš nato izdatno namažeš nato pa jo lahko na centralcu upelješ - tu bi dobro prišlo malenkostno zaviranje , da ti motor ne cuka.. ko je upeljana jo še enkrat opereš in detalnjo pregledaš.. če so valjčki gladki brez lukenj od rje je u redu..če so stranski neti lepi in stranske ploščice lepe je v redu.. 

potem ko je očiščena in namazana jo še enkrat detaljno pregledaš če je kakšen člen slučajno trd ali slabo gibljiv .če niso vsi členi dobri je za stran..

drugače pa katera veriga je in koliko členov - kateri motor? eno RK 520h navadno nezatesnjeno - 98L členov  z navadnim povezovalnim členom imam na zalogi k sem 2 kupil ..

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Motor je aprilia 650 letnik mislim da 2004.. Se mi zdi da je veriga se original, motor je stal 8 let zunaj.. 

Hvala za nasvet, mu bom povedal potem pa naj naredi kar hoce

Objavljeno
pred 4 minutami, dAlencc87 pravi:

Motor je aprilia 650 letnik mislim da 2004.. Se mi zdi da je veriga se original, motor je stal 8 let zunaj.. 

Hvala za nasvet, mu bom povedal potem pa naj naredi kar hoce

to je najbolj osnovna veriga 520H ..odprta brez tesnil .. res potrebno dobro mazanje in čiščenje da umazanija ne ostane v ketni..

piše da je za do 250ccm natezna sila 3500kg..  bolj za silo kot primerna .. 

https://cea.de/Motorradkette-RK-520H-mit-110-Rollen-und-Clipschloss-offen

naslednja je do 750ccm natezna sila 3772 (ampak kot vidiš je samo 227kg več) ima pa člen za zanetat torej je potrebno orodje .

RX ringi

https://cea.de/RX-Ring-Motorradkette-RK-520XSO-mit-110-Rollen-und-Hohlnietschloss-offen

tole je pa komplet z zobniki :

https://cea.de/Kettensatz-geeignet-fuer-Aprilia-Pegaso-650-97-04-Kette-RK-520-XSO-110-offen-16/47

že trikrat naročil - top .. za bonija sem vzel drugačen zadnji zobnik (ali prednji če bi želel - zamenjava je brezplačna) - to moraš napisat potem takoj njim v opombe ko imaš original razmerje že naročeno.. vse bp prišlo cca.1 teden .. sedaj ne vem za rok dobave..

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno

Super hvala.. 

V primeru, da bo tale za stran, pravis da mas 1 na rezervi? Isto a ne? 

Objavljeno
pred 4 urami, dAlencc87 pravi:

Zivjo.. 

No, kako naj jaz kolegu dopovem, da je tale veriga že skoraj smrtno nevarna?? On pravi da je dobra, saj se bo samo malo offroad vozil?‍♂️

 

IMG_20200403_074751.jpg

IMG_20200403_074745.jpg

IMG_20200403_074734.jpg

naj jo očisti, pa da vidimo. Se pa strinjam, izgleda bolj bogo. Jaz bi jo z nafto (petrolej) očistil, potem pa preveril, če je enakomerno pretegnjena (da ne skače), če bi pa hotel bolj resno se vozit, v servisnih navodilih jasno piše koliko je določeno število členov lahko max dolgih pod določeno obremenitvijo.

Lahko mu pa rečeš da je:

šalabajzer,

packon,

njok in

butl, če mu je takšno stanje verige sprejemljivo!!!

Objavljeno

Dami34 hvala.. 

Ah on je ta motor vzel v racun od nekoga in ga je zdaj malo po domace predelal v enduro.. Edino veriga ga pa zgleda ne zanima in mu je vseeno, saj pravi da bo za po gozdu se vozit.. Mu bom pokazal vase odgovore, mogoce bo spremenil mnenje :)

Hehe za salabajzarja sem pa ga ze označil dostkrat ?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!