Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Kos pleha, zvijes ga v ostri V, skozenj zvrtas luknjo za vijak/osovino (torej luknja skozi obe steni), in ga s spodnje strani nataknes na pleh tako, da ga je polovica v notranjosti ohisja, polovica pa zunaj. Povaris z obeh strani. Pri meni drzi ze kar nekaj casa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma na sliki ni očitno, spodaj je rob kosilnkce rahlo v L tako da stena ni ravna, tako da se zvita pločevina nebi prilegala. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Udarna pištola ali udarni izvijač. Te stvari je drugače kar težko odvit... Pa spodaj je ponavadi podložka, ki je zavihana navzgor in služi proti odvitju. Jo moraš prej poravnati. Poskusi si sposodit kompresor in pištolo. Čisto dobro nameren nasvet. Mogoče bi bilo fino, da ti to nekdo naredi, ker ni težava samo odvijanje, ampak mora biti enako tudi nazaj privito. Ni tako slabo, če so te stvari zategnjene na moment. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, smasher pravi:

Za nalašč bom vprašal za nasvet da vidim če bo kdo spisal doktorat. Torej na kosilnici se je pri osovini kolesa znucau plehin je dobila kosilnica tak tunerski "čemfr" kot ga majo radi drifterji. 

Kako bi ojačali ta predel zelo švoh pločevine ki drži vijak ki je tudi osovina za kolo. (kolo je bilo nameščeno v sredinsko luknjo) 

 

DSC_0721.JPG

Evo doktorat :).

Vzami pločevino okroglo ali pravokotno - da pokrije vse tri luknje. Debelino okoli 1 - 1,5 mm. Zvrtaš luknje v enakem razkoraku kot na kosilnici. Skozi zgornjo in spodnjo luknjo daš vijak, da zadevo fiksiraš. Skozi sredinsko pa osovino. Pa ni potrebno variti. Ploščico lahko daš od zunaj in znotraj - bo držalo doživotno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A, ne gre ni placa, če pogledaš vidiš na zgornjinluknji podrsano, tam drsa kolo, rorej je med kolesom in pločevino kosilnice 2mm, kar je premalo za glave vijakov. 

Ahh ne da se mi čakat drugih dezertacij, začasno (torej za naslednje 2 leti :D sem reš) do takrat imam čas narest predimenzjonirao konstrukcijo za centralno hitro štelanje višine.

Trenutna rešitev, dve veliki podložki za M10 (mislim da se tem ta najširšim reče avtokleparske) ena zunaj ena notri da zasendviča pleh. 

Sej vem da bo kdo razočaran nad tako enostavno rešitvijo. 

DSC_0723.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, smasher pravi:

A, ne gre ni placa, če pogledaš vidiš na zgornjinluknji podrsano, tam drsa kolo, rorej je med kolesom in pločevino kosilnice 2mm, kar je premalo za glave vijakov. 

Ahh ne da se mi čakat drugih dezertacij, začasno (torej za naslednje 2 leti :D sem reš) do takrat imam čas narest predimenzjonirao konstrukcijo za centralno hitro štelanje višine.

Trenutna rešitev, dve veliki podložki za M10 (mislim da se tem ta najširšim reče avtokleparske) ena zunaj ena notri da zasendviča pleh. 

Sej vem da bo kdo razočaran nad tako enostavno rešitvijo. 

DSC_0723.JPG

Daj tak vijak in pločevino samo znotraj. Lahko ga tudi še malo po glavi pobrusiš :).

1786262610_prenos(5).jpg.cd04c073e680fe85ed536fce613023c0.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 minutes ago, Scarabeo 500 said:

Lahko ga tudi še malo po glavi pobrusiš :).

Vgreznjen vijak je boljša rešitev, če ni prostora za ploščico se pa pesto na kolesu skrajša za debelino ploščice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjava balance/clip-onov, je treba bit kej posebi pazljiv? Je kdo že to počel? Razmišljam, da bi dal nazaj clipone gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je ratalo odvit s pnevmatsko pištolo, samo je pa dalo misliti. Mi je že na trenutke blo žal, da sem se sam lotil ;). Ampak zdaj je zadeva urejena.

Še nekaj...se bo sedaj na novo zakovičen člen na verigi s časoma kaj omehčal? Napram ostalimi je malenkost trši na pregib, če ga prepogibam z roko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbrž ne, preveč si ga stisnil. Na netu je kar nekaj navodil, kako pravilno namesti vezni člen, da ni preohlapen ali pretrd. Rešitev je edino, da vajo ponoviš z novim veznim členom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 7. 6. 2019 ob 19:41, MiNa pravi:

Odvijanje matice prednjega zobnika se izvede, ko je na zobnikih še stara veriga. Na zadnjem kolesu podstaviš med nihajko in napere ali zobnik in verigo primerno leseno letev, da ne obremenjuješ menjalnika.

Za smer odvijanja pa najbolje, da pogledaš v SM. Ni mi jasno zakaj delat na pamet in kaj Zaj...T, če imaš navodila na en klik?

Vir SM PDF stran 28 (2-6 PERIODIC MAINTENANCE)

824561378_KAWAFS.thumb.JPG.10aac1a7c38709ae3a24dc3b564d9954.JPG

Zatisnjeno na 125 Nm

MO: Apply molybdenum disulfide oil solution.

Ja, 125Nm niti ni neka prehuda sila, ker vem, ko zadnjo axo na 108 zategujem z momentom, pa še mam v roki lufta :) 

Finta je pa ravno v tem, da folk to pretirava in zategne s pištolo, pretegne vse skupaj in težko dol dobiš.

Ni potrebe po pretiravanju, lepo na 125Nm zategneš in zavihaš podložko, je ni teorije, da bi se "odvihala".

Če ti kdo zadnjo zavoro stisne, je tudi ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz bi prej rekel da se fino zapeče, vsaj pri SXu je 2 bilo tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 6/8/2019 at 5:00 PM, smasher said:

Ma na sliki ni očitno, spodaj je rob kosilnkce rahlo v L tako da stena ni ravna, tako da se zvita pločevina nebi prilegala. 

Ja a nimas kladva? :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

27 minutes ago, Zok said:

Ja a nimas kladva? :huh:

Glej vsaj 3x premalo strokovnih člankov je bilo napisanih, za eno ploščico z 2 luknjami sta bile 2 strani postov, za to bolj komoleksno rešitev pa.. samo 2 al 3je.. Glavni metalurgi niso še podali mnenja :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, smasher said:

Glej vsaj 3x premalo strokovnih člankov je bilo napisanih, za eno ploščico z 2 luknjami sta bile 2 strani postov, za to bolj komoleksno rešitev pa.. samo 2 al 3je.. Glavni metalurgi niso še podali mnenja :D

A ti si tud v javnem sektorju? :lol1:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Lep pozdrav

Sicer sem ze pisal v temi za yamahe, a sem dobil samo en odgovor, kjer mi je uporabnik predlagal mehanika, kar pa je zame trenutno zadnja resitev in sicer le v primeru, da ne bom mogel sam popraviti napake. Stvar pa je taka... Imam yamaho R6, letnik 2000. Delala je kot "urca", dokler mi je niso ukradli. Ko sem jo dobil nazaj, je imela kar nekaj tezav. Popravil sem vse, razen ene, za katero pa ne najdem nikjer odgovora. Ko poskusam zagnati motor, se mi komplet ugasne stevec, starter pa se obraca dokler se ne sprazne akumulator. Priklopil sem ga na avto, na kable, vendar je rezultat isti. Ali ima kdo kaksno idejo, kaj bi lahko bilo? Na youtubu sem malce gledal, in nasel nekaj za regulator in tuljavo. Za regulator se mi sicer ne zdi, da bi lahko bil problem (ampak to je samo moje mnenje), za tuljavo pa ne vem. Razmisljal sem tudi, da mogoce nisem zice dobro potisnil nazaj v konektor, ko sem menjaval kljucavnico za vzig, ker sem moral vse dati narazen, da sem lahko zice potegnil skozi luknjo v sasiji in da mogoce nima katera zica dober stik. Iskreno, sploh ne vem vec, kaj bi lahko bilo, tako da se vam zahvaljujem za kakrsnokoli pomoc ali idejo glede tega. 

 

Lone Rider

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, kaj ko pritisneš gumb za zagon se ne neha zaganjat ? tudi če obrneš ključ in odvzameš kontakt?

Sicer je pozna ura in morda malo na pamet govorim, morda imaš narobe vezan selenoid za štarter, torej ko dobi enkrat kontakt ga ne spusti več. (in ti ni še skurlo štarterja? dober štarter imaš)

Kaj pa motor se ne zalaufa torej laufata hkrati motor in štarter in ti štarter grdo tuži al noče zakašljat k življenju motor?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, smasher pravi:

Torej, kaj ko pritisneš gumb za zagon se ne neha zaganjat ? tudi če obrneš ključ in odvzameš kontakt?

Sicer je pozna ura in morda malo na pamet govorim, morda imaš narobe vezan selenoid za štarter, torej ko dobi enkrat kontakt ga ne spusti več. (in ti ni še skurlo štarterja? dober štarter imaš)

Kaj pa motor se ne zalaufa torej laufata hkrati motor in štarter in ti štarter grdo tuži al noče zakašljat k življenju motor?

Ne. Ne zalaufa ga. Ko obrnem kljuc se prizge kontakt, ko pa pritisnem gumb za zagon, pa ugasnejo stevci, starter pa obraca cisto normalno, ampak niti zakasljat noce. Nekaj z elektriko je definitivno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta motor so mi ukradli in ko sem ga dobil nazaj, so bili potrgani kabli od kljucavnice, motor pa je bil cel presprican z wd40. Ko sem ga sel iskat, sem se do doma pripeljal na zice, potem pa sem ga parkiral in je stal. Vmes sem menjal lonec in ga probal prizgat, ampak je motor prizgal samo s stisnjeno sklopko, ker mi ni zaznal ler. Kasneje sem menjal se kljucavnico, ampak ni vec prizgal. Zamenjal pa sem stender (stojalo) komplet z stikalom, zadnje stikalo za ler (neutral switch), starter rele, ampak ne prizge. Razmisljal sem, da mogoce nisem jezicke od kljucavnice dobro porinil nazaj v konektor in da ni dovolj stika, ampak verjetno bi potem utripal stevec... pri meni pa vsakic ko pritisnem gumb za zagon, se stevec ugasne in je tako, kot da bi recimo vzel svecko ven in ga zaganjal. Niti zakasljat noce.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekje imaš potem stik ali nekaj takega ko zalaufa štarter da ti drugje zmanjka štroma. Prej pod selenoid sem misli ta rele za štarter ker je dejansko en večji elektromagnet kot navadni releji ker mora preklopit bistveno več toka. 

Probaj eno neumnost, dej stran ta ta velik rele za štarter, ne tikat gumba zazagon, dej samo kontakt in direkt s kablom za zagon iz akuja zalaufaj štarter, pa vidi če pol zakašlja (boš ti ročni rele), pomembno je da demontiraš ta rele in izoliraš kable ki so bili na njem da ti ne bo kej švasalo po motorju) to je samo zato da izključiš ta rele kot napako in preveriš če ima motor sploh voljo vžgat. 

 

Ps: sem glih pisal ko si dal tisti post, ahhh potem je možnosti za slabi kontakt marsikje, nekje ti prebije, ali ima slab kontakt in ko starter pobere zagonski tok ga zmanjka za ostalo elektroniko... 

Uspešno reševanje, zna bit nekaj ur igranja z multimetrom. 

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super. Res hvala. Bom probal narediti bypass. Javim v vsakem primeru, ali bo zalaufal, ali ne. Je pa res, da je motor prizgal preden sem priklopil novo kljucavnico, zato sem razmisljal da bi jo probal izkljuciti in prizgati "na zice". Uglavnem, javim kaj bo. Se 1x hvala???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sm polamau, ki sm bedak. Kje bi to dobil, čimprej, da bom lah na dopust šel. Gre za dl 650/ 08.

Se pa na to špegel pršraufa.

Nosilec/objemka v enem

IMG_20190719_191708.jpg

Popravljeno . Popravil Raavi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Madona, jaz sem pa te stvari vstran pometal. Je pa to standardna zadeva - vem, da mi je to pasalo vse krizem.

Edit: sel preverit - zal, nicesar vec nimam. :blush:

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Raavi pravi:

To sm polamau, ki sm bedak. Kje bi to dobil, čimprej, da bom lah na dopust šel. Gre za dl 650/ 08.

Se pa na to špegel pršraufa.

Nosilec/objemka v enem

IMG_20190719_191708.jpg

prvo kot prvo - koščks sta obrnjena na glavo.

drugo - izmeri premer balance - ta je 22mm

tretje - imam en kos izdelan iz aluminija - če je pravi premer ga lahko prideš iskat. sporoči tu , na privat ali pokliči - sms ne dela ker imam prevezavo

razmak med luknjama za vijake 32mm... navoj za vzvratno ogledalo M10.

 

20190720_000345.jpg

20190720_000445.jpg

20190720_000506.jpg

Popravljeno . Popravil thumper
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!