Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

pred 12 urami, Simon-s pravi:

Bom kar tukaj prašal.

Ta teden sem prešaltal iz maxi scooterja na "taprav motor" pa me zanima predvsem kako skrbet za verigo,lani je bila baje menjana skupaj z zobnikoma,še vedno se imam za začetnika in nimam izkušenj.Nabavil sem pa starejšega bandita 600 s.

Hvala

tule je ogromno napisanega.

Ni pa skrb za verigo neka znanost. Če je bila veriga menjana in če je ok in verižniki ok, bo moral nekdo, ki se vsaj malo spozna pogledati. Jaz bi tak al tak peljal moped na servis, da vsaj uč vržejo nanj.

Verigo se maže na vsakih 300-500km. S sprejanjem ne rabiš pretiravat. Spreja se na notranji strani verige. In to je to. Vsakih par jurjev se jo očisti ali z namenskim sprejem ali petrolejem.

Koliko je nategnjena pomeri na način kot je predpisan v knjižici. Načeloma pa je bolje malce več kot premalo (glede na navodila) Tudi to je fajn če ti nekdo preveri, ki se razume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo,

na moji Hondi Dominator imam težavo s smerniki. Ko je motor prižgan in je v leru ti delujejo brez problema. Med vožnjo pa ne delujejo.... desni še občasno, na trenutke se kontrolna lučka za smernik prižge, sicer pa ne.

Je problem v stikalu? ali le v stikih oz. kako si lahko razlagam da v nevtralnem položaju smerniki delujejo, med vožnjo pa ne?

Vnaprej hvala za pomoč.

lp,z

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

masa.. preveri stike kablov na okvirju - odvij , očisti ležišča kabel čevelčkov , pošpricaj s kontakt sprejem in privij nazaj..možnost je pa tudi , da je kje pregulilo kak kabel..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎12‎. ‎03‎. ‎2019 ob 20:49, thumper pravi:

masa.. preveri stike kablov na okvirju - odvij , očisti ležišča kabel čevelčkov , pošpricaj s kontakt sprejem in privij nazaj..možnost je pa tudi , da je kje pregulilo kak kabel..

Hvala za nasvet.

lp,z

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Arzen pravi:

Plastiko sem vso dol vzel. In videl to cev. A tu manjka objemka ali kaksna zadevca? Gre pa ta cevka iz bucke za hladilno tekocino. Gre za 39062, a na tej sliki ni razvidno kam gre.

https://www.bike-parts-kawa.com/kawasaki-motorcycle/650-MOTOS/2010/VERSYS 650/KLE650CAF/WATER-PIPE/5002293/D_06/0/4512

cevka zgleda kot odušek od kestla :huh:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oddušek. V primeru da motor "zakuha" preko tega odduška sproti pritisk v zaprtem sistemu hlajenja.

Na PartListi ni videt nikakršnih objemk. A to popravljaš bojne rane od padca?

 

pred 4 minutami, maus pravi:

cevka zgleda kot odušek od kestla :huh:

Raztezna posoda! Cevka 39062B je povezana na hladilnik (tam pa so objemke zaradi tlaka v zaprtem sistemu).

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Arzen pravi:

Plastiko sem vso dol vzel. In videl to cev. A tu manjka objemka ali kaksna zadevca? Gre pa ta cevka iz bucke za hladilno tekocino. Gre za 39062, a na tej sliki ni razvidno kam gre.

https://www.bike-parts-kawa.com/kawasaki-motorcycle/650-MOTOS/2010/VERSYS 650/KLE650CAF/WATER-PIPE/5002293/D_06/0/4512

CB43E76F-5BB2-42C5-A47A-4005BA1AA4E8.jpeg

pravilno je vse, sicer pa je gori objemka ki drži gumjasto cev, da ne pleše

  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, MiNa pravi:

Oddušek. V primeru da motor "zakuha" preko tega odduška sproti pritisk v zaprtem sistemu hlajenja.

Na PartListi ni videt nikakršnih objemk. A to popravljaš bojne rane od padca?

 

Raztezna posoda! Cevka 39062B je povezana na hladilnik (zam pa so objemke zaradi tlaka v zaprtem sistemu.

Jap, bojne rane preverjam. Za plastike bi dal vse skp cca 350€ sodec po tej listi na kawa strani. Lih tko so smotano polomljene, da bi se težko zvarile. Gledam vse cevi naokoli motorja. Ker ko smo motor dvignili, je bilo videt vse ok razen nekaj polomljene plastike in ko smo zeleli prizgat motor, je zaverglal, prizgal pa ne. Pol pa smo raje klical asistenco. No, pac mi ni blo jasno kje je “zakljucek” te cevi.

Torej, hvala za odgovore. 

Popravljeno . Popravil Arzen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Arzen pravi:

Jap, bojne rane preverjam. Za plastike bi dal vse skp cca 350€ sodec po tej listi na kawa strani. Lih tko so smotano polomljene, da bi se težko zvarile. Gledam vse cevi naokoli motorja. Ker ko smo motor dvignili, je bilo videt vse ok razen nekaj polomljene plastike in ko smo zeleli prizgat motor, je zaverglal, prizgal pa ne. Pol pa smo raje klical asistenco. No, pac mi ni blo jasno kje je “zakljucek” te cevi.

Torej, hvala za odgovore. 

kaj se je pa zgodilo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snecer pravi:

kaj se je pa zgodilo?

sunu mu je :huh: 

pred eno uro, MiNa pravi:

Oddušek. V primeru da motor "zakuha" preko tega odduška sproti pritisk v zaprtem sistemu hlajenja.

Na PartListi ni videt nikakršnih objemk. A to popravljaš bojne rane od padca?

 

Raztezna posoda! Cevka 39062B je povezana na hladilnik (tam pa so objemke zaradi tlaka v zaprtem sistemu).

aha .. js mam dva odduška ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, maus pravi:

sunu mu je :huh: 

aha .. js mam dva odduška ;)

 

To je še malo. Nekateri motorji imajo spodaj cel šop oddušnih cevi...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, MiNa pravi:

To je še malo. Nekateri motorji imajo spodaj cel šop oddušnih cevi...

ja, samo iz desno strani ga je gledal :) na levi so še cevke, iz airboxa, iz tanke celo dve

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Arzen pravi:

Plastiko sem vso dol vzel. In videl to cev. A tu manjka objemka ali kaksna zadevca? Gre pa ta cevka iz bucke za hladilno tekocino. Gre za 39062, a na tej sliki ni razvidno kam gre.

https://www.bike-parts-kawa.com/kawasaki-motorcycle/650-MOTOS/2010/VERSYS 650/KLE650CAF/WATER-PIPE/5002293/D_06/0/4512

CB43E76F-5BB2-42C5-A47A-4005BA1AA4E8.jpeg

39062C -   Part number 39062-0164   - HOSE-COOLING,BREATHER .... oddušek . ni objemke - če jo boš dal ne bo škodila razen če jo boš preveč zategnil pa stisnil plastičen nastavek..  pustiš nataknjeno kot je ... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Snecer pravi:

ja, samo iz desno strani ga je gledal :) na levi so še cevke, iz airboxa, iz tanke celo dve

Levo bom tudi odprl, jutri. Zdaj grem v sluzbo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Arzen pravi:

Levo bom tudi odprl, jutri. Zdaj grem v sluzbo.

malo poslikaj pobližje, da vidimo

je malo sprednjo masko premaknilo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti  motor ne vžge, ko si ga zložil, ga postaviš na tačko, vzameš ključ ven za nekaj sekund, potem pa ga znova poskušaš vžgat.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, KARMEN1 pravi:

Če ti  motor ne vžge, ko si ga zložil, ga postaviš na tačko, vzameš ključ ven za nekaj sekund, potem pa ga znova poskušaš vžgat.

 

Mi je bilo rečen da raje ne prižigam. Pride kolega pogledat ob priliki. Zdaj itak čakam naročene plastike + bučko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Arzen pravi:

Mi je bilo rečen da raje ne prižigam. Pride kolega pogledat ob priliki. Zdaj itak čakam naročene plastike + bučko.

kr počaki .. sicer pa .. a nisi bučke nabiru :huh: 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, Arzen said:

Jap, bojne rane preverjam. Za plastike bi dal vse skp cca 350€ sodec po tej listi na kawa strani. Lih tko so smotano polomljene, da bi se težko zvarile. Gledam vse cevi naokoli motorja. Ker ko smo motor dvignili, je bilo videt vse ok razen nekaj polomljene plastike in ko smo zeleli prizgat motor, je zaverglal, prizgal pa ne. Pol pa smo raje klical asistenco. No, pac mi ni blo jasno kje je “zakljucek” te cevi.

Torej, hvala za odgovore. 

Meni je mojster za plastike zvaril manjkajoci del sprednjega blatnika....tako, da popravit se da marsikaj....ceneje, kot za 350€! Samo v info. !!

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Roger G. Jagger pravi:

Meni je mojster za plastike zvaril manjkajoci del sprednjega blatnika....tako, da popravit se da marsikaj....ceneje, kot za 350€! Samo v info. !!

 

lp

Od 5ih plastik sem tri naročil ker se drugega ne da. 2 pa sem dal popravit in sem iz 350 prsu na 200. Drugac pa hvala ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Arzen pravi:

Od 5ih plastik sem tri naročil ker se drugega ne da. 2 pa sem dal popravit in sem iz 350 prsu na 200. Drugac pa hvala ??

ja, sploh tisti čepi, ki so odtrgani in je "zdrobljeno", tu neke druge rešitve ni

presenetljivo je preživel čep oziroma zgornja luknja od plastike armaturke, kamor se privije stranski dekl (tisto bi se sicer dalo popravit zalit in gumica)

kaj pa je spodaj na bloku motorja, ni videt da bi poknilo, je pa nekaj olja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, Arzen pravi:

Mi je bilo rečen da raje ne prižigam. Pride kolega pogledat ob priliki. Zdaj itak čakam naročene plastike + bučko.

Mozno da ima tudi versys ne vem...tako skatlico ponavadi kje na plastiki,ki mora pravilno stati,da motor vzge...toskatlica ugasne motor ko se zvrne v izogib okvaram...ne skrbi...

Jz enkrat noru pri 636 l.98....ni  in ni hotla vzgat...ko pa vse skup zasravfo in sestavo pa v prvo...boljs,da sem prvo sestavo kot pa se s tem ukvarjal dokler nisem dobu oklepov....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!