Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Ob 13. 10. 2018 ob 13:08, CR-F pravi:

Kupil se Husqvarna te 310 in imama problem na sklopki. Ko se motor segreje (priblizno 20 min) vožnje ki sklopka rahlo prijemlje in je tezko najti ler. Ce mam v prvi prestavi mi raj vrze v drugo kot v ler. Sklopka je hudravlicna. Hvala za vsak nasvet

Odzračit oziroma še boljše menjat olje. Je imel kolega tako in podoben problem - olje se izrabi in ko se vse skupaj malo bolj segreje ne dela več dobro. Verjetno je po 20 min vožnje tud ročica sklopke mehkejša oz 'spužvasta' za stisnit, ko je hladna pa je trša?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... sem že večkrat napisal...pa vendar:

Ljudje mislijo, da so zamenjali hidravlično tekočino, če so jo zamenjali v rezervoarčku...pa v hidravlični cevi. To je v bistvu brezveze, če si tako menjal tekočino. Menjati jo je potrebno v hidravličnem cilindru, kjer se hidravlična tekočina postara....in izgubi svoj namen. Navleče se vlage, močno ji pade temperatura uparjanja....in ko se segreje, se vlaga upari v cilindru, nastanejo mikromehurčki, kar povzroča to, kar ste napisali.

Treba je zamenjati celotno hidravlično tekočino TUDI V HIDRAVLIČNEM CILINDRU. To pa narediš tako, da batek porineš do konca not, spustiš ven tekočino, zamenjaš z novo....in odzračiš. Da bo zadeva 100%, ponovi tisto z batkom še enkrat ali dvakrat.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Jure pravi:

Ne glede na tistih 5000km piste mislim, da je povsem nepotrebno na tej točki menjat original ležaje.. Verjetno bo vse drugo prej spustilo dušo kot tisti ležaji..

Če imam že enkrat vse narazen bom zamenjal. so pa ojnični precej slabši kot so ležaji glavne gredi. Tudi mislim da 150 eur vložka za zamenjavo obojnih ležajev če je že vse narazen ni pretirano. Drugače glede tega nimam nekih izkušenj kak dolgo drži, še nisem menjaval tega na nobenem motorju do zdaj:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Zivnorc pravi:

... sem že večkrat napisal...pa vendar:

Ljudje mislijo, da so zamenjali hidravlično tekočino, če so jo zamenjali v rezervoarčku...pa v hidravlični cevi. To je v bistvu brezveze, če si tako menjal tekočino. Menjati jo je potrebno v hidravličnem cilindru, kjer se hidravlična tekočina postara....in izgubi svoj namen. Navleče se vlage, močno ji pade temperatura uparjanja....in ko se segreje, se vlaga upari v cilindru, nastanejo mikromehurčki, kar povzroča to, kar ste napisali.

Treba je zamenjati celotno hidravlično tekočino TUDI V HIDRAVLIČNEM CILINDRU. To pa narediš tako, da batek porineš do konca not, spustiš ven tekočino, zamenjaš z novo....in odzračiš. Da bo zadeva 100%, ponovi tisto z batkom še enkrat ali dvakrat.

 

To lahko povem iz lastnih izkušenj,6 x menjal zav tekočino in šele ko sem razstavil zavorne čeljusti sem videl kolko gareža je notri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Ciko86 said:

To lahko povem iz lastnih izkušenj,6 x menjal zav tekočino in šele ko sem razstavil zavorne čeljusti sem videl kolko gareža je notri.

Enako lahko potrdim tudi jaz. Pa so zavore povsem brezhibno delovale - vsaj tako sem mislil do tistega trenutka. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Zok said:

Enako lahko potrdim tudi jaz. Pa so zavore povsem brezhibno delovale - vsaj tako sem mislil do tistega trenutka. :)

Moje so pa do menjave zavorne tekočine delovale brezhibno. Po menjavi pa ročica sprednje zavore ne deluje več 100%. Po kakšnem tednu neuporabe gre prvi stisk ročice skoraj v prazno... čudno to. Mehanik predvideva okvaro zavornega cilindra, jaz pa mu nekako ne verjamem. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, XTR said:

Moje so pa do menjave zavorne tekočine delovale brezhibno. Po menjavi pa ročica sprednje zavore ne deluje več 100%. Po kakšnem tednu neuporabe gre prvi stisk ročice skoraj v prazno... čudno to. Mehanik predvideva okvaro zavornega cilindra, jaz pa mu nekako ne verjamem. :hmm:

Odzracuj tako, da spodaj crpas tekocino v sistem... ...zracni mehurcki tezijo navzgor, tezko je odzracit, ce se tekocina giblje navzdol. Ce imas dva diska in T-komad,  je situacija popolna. :)

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Zok pravi:

Odzracuj tako, da spodaj crpas tekocino v sistem... ...zracni mehurcki tezijo navzgor, tezko je odzracit, ce se tekocina giblje navzdol. Ce imas dva diska in T-komad,  je situacija popolna. :)

jp...je tako.

odstrani čeljusti....porini not do konca vse batke...obračaj čeljusti skupaj s cevmi tako, da bodo mehurčki lahko šli po ceveh navzgor...pa še malo potolci po njih...

...in nato odzrači spodaj na čeljustih in pri črpalki.

..in privij vijak za odzračevanje preden stisneš do konca ročico zavore.

Jaz dam na vijak za odzračevanje modelarsko silikonsko cevko, ki je prozorna....in tako vidim, kakšna in koliko tekočine gre ven...ali je kak mehurček priplaval ven....bajpomembneje pa je, da ne more potegniti (če si nespreten)nazaj zrak.

pred 14 minutami, XTR pravi:

Moje so pa do menjave zavorne tekočine delovale brezhibno. Po menjavi pa ročica sprednje zavore ne deluje več 100%. Po kakšnem tednu neuporabe gre prvi stisk ročice skoraj v prazno... čudno to. Mehanik predvideva okvaro zavornega cilindra, jaz pa mu nekako ne verjamem. :hmm:

ABS?

..je bilo nekaj govora par dni nazaj...pa je nekdo pobrisal...al je pa v kaki drugi temi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

25 minutes ago, Zok said:

Odzracuj tako, da spodaj crpas tekocino v sistem... ...zracni mehurcki tezijo navzgor, tezko je odzracit, ce se tekocina giblje navzdol. Ce imas dva diska in T-komad,  je situacija popolna. :)

To mi je jasno. Bom peljal kar na servis.... imam še combined ABS pa nisem še naštudiral zadeve. Prijatelj je imel na Z-ju podobno situacijo. Devet let ni menjal zavorne tekočine, potem se je pa sam lotil, ker mu je tudi začela nagajati ročica sprednje zavore. No, popravil je do te mere, da je postala ročica trda kot kamen, čeljusti pa ni stiskalo. Na servisu so potem očistili abs enoto in menjali komplet zavorno tekočino.. od takrat naprej ni več težav z popuščanjem ročice, zato ne verjamem kar takoj v okvaro zavornega cilindra. Kristalizirana zavorna tekočina naj bi mu zablokirala nek ventil v ABS-enoti.

@Zivnorc ja, o CBR1000 se je pisalo, nek kompliciran ABS sistem, menda pa ni enak kot na CB1000R.

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 2. 11. 2018 ob 20:32, hy650 pravi:

Je že kdo obnavljal znotraj zarjavel rezervar za gorivo? Prosil bi za kakšen koristen nasvet. 

Eno kilo vijakov za v les daš v rezervoar, ga prigurtnaš na mešalc za beton in laufaš kolikor dolgo se ti da. Spuca u nulo. Potem pa M.A.J. Domžale, kupiš dvokomponentno zaščito rezervoarja vliješ v rezervoar in zupet premikaš v vsemogoče smeri. In to je to. 

Iščem koga, ki bi mi predelal rezervoar. Malce odrezati in zavariti. Pozna kdo koga. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, tomash pravi:

Eno kilo vijakov za v les daš v rezervoar, ga prigurtnaš na mešalc za beton in laufaš kolikor dolgo se ti da. Spuca u nulo. Potem pa M.A.J. Domžale, kupiš dvokomponentno zaščito rezervoarja vliješ v rezervoar in zupet premikaš v vsemogoče smeri. In to je to. 

Iščem koga, ki bi mi predelal rezervoar. Malce odrezati in zavariti. Pozna kdo koga. Lp

Hvala. predvsem me je zanimala ta notranja zaščita.

Za predelavo rezervarja kontaktiraj  marincspeedshop. Verjetno bi se znal lotiti zadeve.... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
Ob 22. 10. 2018 ob 22:38, marincspeedshop pravi:

Tvoj najbolsi prijatel bo service manual. Lezaji so ponavadi oznaceni, prav tako glavna gred. Iz oznak razberes v service manualu factory dimenzije. To pride v postev pri novih kosih. Rabljeno glavno gred moras premeriti z mikrometrom in na podlagi tega izberes lezaje. Lovi se stotinke saj so lezaji hidrostaticni. Aja za maximalno tocnost meri pri 20C :OK:

To kar sem označil si napisal pravilno.

Za ostalo pa..........nekaj močnega si skadil.

Najbolje je pogledat stari ležaj. Ker so pomembne tudi druge oznake ne samo številka.

Te predstavljajo: zračnost, tekalni kot, material,.....

Najbolje je, če vprašaš strokovnjaka oz. kupiš identičen ležaj z vsemi identičnimi oznakami (že skoraj v vsaki trafiki ga dobiš: M&M)

Če ima oznako F ga boš dobil samo na pooblaščenem servisu, ker je ležaj costummade

Izmeriš os.

Če ni obrabljena menjaš ležaj in to je to.

Če je pa obrabljena, jo pa daš hardcromat (Rendulič) ali kupiš novo.

Odvisno od cene ker tudi hardcrom nij poceni.

Tam poveš kakšen predpisan ležaj boš vgradil in ti oni naredijo premer osi z vsemi tolerancami itd

Nikakor pa ne izbiraš ležajev glede na premer obrabljene osi

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo mašina je skup in laufa:D imam pa en problem. Lučka za ler vgasne komaj ko prestavim v tretjo brzino pa sem pregooglo že kar nekaj in ne najdem nič uporabnega. Je možno da sem kaj narobe sestavil? Menjalnik deluje ok tudi indikator prestav kaže vredu. Če ma kdo podobne izkušnje kar na dan z besedo:D

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, Jetam pravi:

To kar sem označil si napisal pravilno.

Za ostalo pa..........nekaj močnega si skadil.

Najbolje je pogledat stari ležaj. Ker so pomembne tudi druge oznake ne samo številka.

Te predstavljajo: zračnost, tekalni kot, material,.....

Najbolje je, če vprašaš strokovnjaka oz. kupiš identičen ležaj z vsemi identičnimi oznakami (že skoraj v vsaki trafiki ga dobiš: M&M)

Če ima oznako F ga boš dobil samo na pooblaščenem servisu, ker je ležaj costummade

Izmeriš os.

Če ni obrabljena menjaš ležaj in to je to.

Če je pa obrabljena, jo pa daš hardcromat (Rendulič) ali kupiš novo.

Odvisno od cene ker tudi hardcrom nij poceni.

Tam poveš kakšen predpisan ležaj boš vgradil in ti oni naredijo premer osi z vsemi tolerancami itd

Nikakor pa ne izbiraš ležajev glede na premer obrabljene osi

Domace branje iz service manuala. Sej jaz nimam pojma o sraufanju samo Japonckom ki so naredili motor pa napisali service manual pa kar verjamem...edino ce so oni tudi kaj mocnega skadili:D

Screenshot_20190108-125937~01.png

Screenshot_20190108-125325.png

Screenshot_20190108-125334.png

Screenshot_20190108-125558.png

  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne mešajte krogličnih in ležajev glavne in odmične gredi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, Motorist76 pravi:

Ne mešajte krogličnih in ležajev glavne in odmične gredi.

??? ti to kar tako ? kje si ti videl pisanje o krogličnih ležjih???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče se motim, samo tekalni kot, zračnost, os, ...

ojnične ležaje ne vem če prodajajo kar tako v vsaki trafiki... ali pri M&M? zato sem sklepal da je v tem primeru govora o krogličnih ležajih.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Motorist76 pravi:

Mogoče se motim, samo tekalni kot, zračnost, os, ...

ojnične ležaje ne vem če prodajajo kar tako v vsaki trafiki... ali pri M&M? zato sem sklepal da je v tem primeru govora o krogličnih ležajih.....

nisem zasledil nič , kar bi lahko navedlo na kroglične ležaje.. ker je govora o drsnih ležajih na glavni gredi - in na glavni gredi sta dva tipa drsnih ležajev : ležaji glavne gredi v ohišju/bloku agregata in ojnični ležaji..

sklepam , da nam boš razložil , kako kroglični ležaj namestiti med glavno gred in ojnico v primeru glavne gredi iz enega kosa..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo

Saj pravim da sem očitno narobe razumel. In vsekakor še nisem videl krogličnega ležaja na glavni gredi. Niti na starih mašinah ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, smasher pravi:

kako da ne automatik od tomosa ima kroglične na glavni gredi :P 

prvič - ta glavna gred je sestavljena iz treh kosov in zaprešana skupaj. kroglični/valjčni/stožčasti ležaji so lahko na začetnem in končnem vrtišču glavne gredi kjer se jih lahko natakne/napreša in ni edin tak primer pri agregatih z notranjim izgorevanjem.

drugič - govora je bilo o točno določeni glavni gredi honde.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisto so valjcni lezaji. Vsi dvotaktni motorji imajo zaradi principa mazanja kotalne lezaje. Drsni lezaji v taksni obliki brez prisilnega (tlacnega) mazanja ne morejo delovati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 hours ago, smasher said:

kako da ne automatik od tomosa ima kroglične na glavni gredi :P 

@thumper , @Zok

Komentar ni bil tako resno mišljen.. pač šel sem malce po forumu in sem mislil da sem našel mesto za rahlo zabaven komentar ... pa sems e zmotil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!