Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

46 minutes ago, Rogerg said:

no zdej rabim vas nasvet,ali naj zamenjam celi blatnik ,ali pa naj sam očistim rjo in nanovo prefarbam???????

DeLorean-a kupi. 

 

11 hours ago, skalar36 said:

Sami kovinarji, pa same komplikacije. Sam napiše nej še da ma to ploščico za na BMW 1250 GS pa smo dobri.

Če ne bo prave rešitve, bom pa jest eno leseno naredu8moja profesija), da nav tok kompliciranja zakaj rjavi. :)

Ti, mojster čez les, švasaš kaj z bukovimi elektodami?  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 36 minutami, XTR pravi:

1.DeLorean-a kupi. 

 

2.Ti, mojster čez les, švasaš kaj z bukovimi elektodami?  

1. Trabanta. 

2. Samo vinkl kugle, pa avgnmas.

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 26. 5. 2019 ob 19:14, Dedeseven pravi:

Kaksna ideja kdo bi naredil nosilec za chain oiler iz rostfreja, rabim 1,5 cm daljsega?

E9962820-C5CE-42B9-B286-FF3156D40611.jpeg

Živjo, ta bi meni ravno prav prišel? Bi mi ga prodal oz. kje si ga nabavil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem vedel, kam bi opredelil svoje vprašanje, pa sem se odločil, da bo morda ta tema pravšnja.

Torej, rad bi spremenil napetost svoje vzmeti (možnost nastavitve od 1-9).
Ko stoji motor na stranski tački, enostavno nimam takšne moči, da bi lahko s tistim posebnim ključem lahko recimo ali naredil mehkejšo ali trdnejšo vzmet. Nimam pa centralnega stojala. Seveda bi bila zadeva s tem lažja, saj bi takrat bilo kolo v zraku (bi se obeslo), sedaj pri stranski tački, pa je teža motorja na amortizerju in enostavno ne morem obrnit zadeve.

Zdaj pa vprašam vas, kako bi lahko rešil zadevo, brez da tvegam (z nekimi klocni ... itd), da bi mi motor padel med postopkom?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Kričač pravi:

Nisem vedel, kam bi opredelil svoje vprašanje, pa sem se odločil, da bo morda ta tema pravšnja.

Torej, rad bi spremenil napetost svoje vzmeti (možnost nastavitve od 1-9).
Ko stoji motor na stranski tački, enostavno nimam takšne moči, da bi lahko s tistim posebnim ključem lahko recimo ali naredil mehkejšo ali trdnejšo vzmet. Nimam pa centralnega stojala. Seveda bi bila zadeva s tem lažja, saj bi takrat bilo kolo v zraku (bi se obeslo), sedaj pri stranski tački, pa je teža motorja na amortizerju in enostavno ne morem obrnit zadeve.

Zdaj pa vprašam vas, kako bi lahko rešil zadevo, brez da tvegam (z nekimi klocni ... itd), da bi mi motor padel med postopkom?

WD40, pa bi moralo it. Lahko pa na tisti ključ kaj natakneš in boš lažje obrnil. (princip vzvoda)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

WD40, pa bi moralo it. Lahko pa na tisti ključ kaj natakneš in boš lažje obrnil.

Že, ko tisti original podaljšek nataknem na omenjen ključ, je premalo manevrirnega prostora, kaj šele, da bi si omislil kakšen večji cevasti ključ za vzvod. Kot sem omenil, ne bi pa rad pod motor postavljal kakšno dvigalko, saj je potem velika verjetnost, da gre kaj narobe.

Plus tega pa kolk sem gledal, zaradi izpušnih cevi spodaj niti ni prostora, da bi kaj takšnega izvedel, četudi bi hotel.
Sem mislil, da obstaja kakšna alternativna rešitev za takšne, ki nimamo centralca. Bom poskusil malo našpricat (sedaj nisem) z WDjem, pa se bom še malo trudil. Vreme za druženje v garaži je idealno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Kričač pravi:

Že, ko tisti original podaljšek nataknem na omenjen ključ, je premalo manevrirnega prostora, kaj šele, da bi si omislil kakšen večji cevasti ključ za vzvod. Kot sem omenil, ne bi pa rad pod motor postavljal kakšno dvigalko, saj je potem velika verjetnost, da gre kaj narobe.

Plus tega pa kolk sem gledal, zaradi izpušnih cevi spodaj niti ni prostora, da bi kaj takšnega izvedel, četudi bi hotel.
Sem mislil, da obstaja kakšna alternativna rešitev za takšne, ki nimamo centralca. Bom poskusil malo našpricat (sedaj nisem) z WDjem, pa se bom še malo trudil. Vreme za druženje v garaži je idealno.

običajno je svinjarija kriva, da se težje obrne, po mojem bo wd pomagal (vsaj meni je)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, tomaz69 said:

Ravno prav, rabil bi tako objemko za monirat oiler...lahko kdo?

Ta je plastična in se bojim, da bi bla prešvoh...

6F45161C-93AB-4A12-9614-896C07D31753.jpeg

Torej notranji fi 2.5cm cca, sicer če je to dano zraven je teoretično preračunanl da štima če bi rad pretiraval, cevna objemka za izpušne cevi če je v takem fiju. Če imaš še večjo željo po pretiravanju, debelostenska cev fi 30 torej je notranji kot rabiš ti cca. prerežeš na pol in navariš gor ušesa skozi katera daš vijake (če ima ojler cca. 10kil).

@Kričač, malce potolči gor če imaš tisto za regulirat na stopničke ampak res malo samo za to kot je rekel Dami da se malo premakne prah in kar se je pač nabralo da uspe wd pronicat skozi. Tudi če bi imel motor na centralnem stojalu je vzmet vedno pod določeno napetostjo in za premagat tisto klančino do naslednje stopnje za naperost vzmeti ti vsaka smetka "pomaga" z dodatnim trenjem da gre težje. 

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, tomaz69 pravi:

Ravno prav, rabil bi tako objemko za monirat oiler...lahko kdo?

Ta je plastična in se bojim, da bi bla prešvoh...

Kos "rostfrej" pleha (trak debeline 2mm je več kot preveč) , dve luknji, vijak in klešče (še lepše in lažje je s primežem).

Pomeriš, odrežeš, zvrtaš luknje, zakriviš "ušesa" , ukriviš na "modelu" (če ti je škoda motorja, da se slučajno ne opraska, lahko podložiš s kosom gume) , v skrajnem primeru na vijak daš malo večje podložke (če je slabo pomerjeno) in to je to.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 28. 5. 2019 ob 10:04, ciciban pravi:

Za tisto ploščico najprej malo pobrskaj po predalih doma. Sigurno imaš kaj približno podobnega v kakšnem predalu. Če boš vztrajal pri inoxu, pa prej naredi eno testno leseno ploščico (lahko kar palčka od sladoleda), da se ne boš dvakrat po nepotrebnem matral. Za luknje pa po nov sveder, ker tisto kar imaš doma verjetno ni za inox. Vrtaj počasi in namaži z oljem. Oznaka svedra mora biti HSS-Co.

 

alu.profil.jpg

podl.ploscica.png

Hvala za idejo s sladoledno palcko. Tole je model s katerim sem preveril in potrdil mere...

Zdaj pa tazaresni nosilec.

lp

F0F05E86-A4E3-446F-B78C-CF86C420DCD1.jpeg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, Dedeseven pravi:

 

F0F05E86-A4E3-446F-B78C-CF86C420DCD1.jpeg

A se ne kotira center luknje, ne pa rob? Zracunjaj, lenoba :kva2:. 4+2,5=6,5

3+3=6!

:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, maxxa said:

Zracunjaj, lenoba :kva2:

Če pa ne štima...  4+2.5+36+3+3=48.5  :hmm: Kje se skriva 0.5mm ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 57 minutami, XTR pravi:

Če pa ne štima...  4+2.5+36+3+3=48.5  :hmm: Kje se skriva 0.5mm ? 

No, še to za povrh :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 hours ago, Dedeseven said:

Hvala za idejo s sladoledno palcko. Tole je model s katerim sem preveril in potrdil mere...

Zdaj pa tazaresni nosilec.

lp

F0F05E86-A4E3-446F-B78C-CF86C420DCD1.jpeg

10 min nazaj marmelado mazu... slivov pekmez... Klasika. No uglavnem če še nimaš Konc pleha poglej malo med jedilnik priborom. Pa seveda ne unim, ki ga rabiš, ampak kakšen tedi/ikea/china shop pulfr roba, da ne bo žena huda, ko boš luknje v nož za puter vrtal. Pribor je namreč iz inoxa. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

itak ima na sliki dolgega 39mm ..zdaj je pa 49mm.. potemtakem bi moral biti dolg 54mm , center lukenj pa 41mm glede na milimetrski papir s slike , kjer je center lukenj 26mm..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj mi kdo pove kakšen trik kako odviti matico prednjega zobnika? Rad bi zamenjav verigo z zobniki vred, pa ne morem odšravfat matice da se je...s..

Imam 27 gedoro z skoraj 1m podaljškom...pa nisem ravno švoh dedec, sam ne gre..nečem pa vseen neki pretiravat s silo, da kej ne odtrgam. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pnevmatska pištola, greš do vulkanizerja. SX je imel tak zajebano zatisnjeno, da se je še mehanik jebal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej sem tud že jaz razmišljal, tko da bomo probal. Upam da vsi ti udarci pištole nimajo kakih stranskih učinkov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvijanje matice prednjega zobnika se izvede, ko je na zobnikih še stara veriga. Na zadnjem kolesu podstaviš med nihajko in napere ali zobnik in verigo primerno leseno letev, da ne obremenjuješ menjalnika.

Za smer odvijanja pa najbolje, da pogledaš v SM. Ni mi jasno zakaj delat na pamet in kaj Zaj...T, če imaš navodila na en klik?

Vir SM PDF stran 28 (2-6 PERIODIC MAINTENANCE)

824561378_KAWAFS.thumb.JPG.10aac1a7c38709ae3a24dc3b564d9954.JPG

Zatisnjeno na 125 Nm

MO: Apply molybdenum disulfide oil solution.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni kontra navoj... navaden je, sm jo glih dons zategnil na mojem :D prmen je bla malo  odvita... sem samo zategnil in zatolkel varovalno podlozko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Damo001 pravi:

Ja sej sem tud že jaz razmišljal, tko da bomo probal. Upam da vsi ti udarci pištole nimajo kakih stranskih učinkov...

nimajo, ker kot sem napisal se moped vrti že proti 120 jurjem, mal po pameti odtisnit in bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za nalašč bom vprašal za nasvet da vidim če bo kdo spisal doktorat. Torej na kosilnici se je pri osovini kolesa znucau plehin je dobila kosilnica tak tunerski "čemfr" kot ga majo radi drifterji. 

Kako bi ojačali ta predel zelo švoh pločevine ki drži vijak ki je tudi osovina za kolo. (kolo je bilo nameščeno v sredinsko luknjo) 

 

DSC_0721.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!