gizmOkak Objavljeno Junij 14, 2006 Opozori Objavljeno Junij 14, 2006 Mal hitreje zapelji je mišljeno pod mal višjimi obrati... to pomeni npr v 2. na 11.000 nekje 140 ne pa v 6. na 11.000 :kva2: O:-) Da ne bomo spet brali kej v "Črnem forumu"
hajoktejn Objavljeno Junij 15, 2006 Opozori Objavljeno Junij 15, 2006 Na tole je malo težko odgovorit ,čeprav mehaniku (B) lahko verjameš,ga osebno dobro poznam.Zdaj da preideva na stvar:tvoja mašina verjetno res malo klenka kot si že sam ugotovil,če je bila kdaj glava znižana (pobrušena) je mogoče malo povečano kompresijsko razmerje in taka mašina rada klenka pri nizkih obratih. Namreč,če se glava brusi je potrebno dati za toliko kot se pobrusi glava debelejšo dihtungo.Jaz bi ti svetoval probaj z 100 Oktanskim benzinom (Istra benz) ali vsaj z Petrolovim 98 Okt. boš videl ,če bo malo bolje potlej je to TO.Seveda to neboš takoj opazil ko boš šel prvič tankat 100 Oktanskega.naj bo tank čimbolj prazen.Če bo s 100 Oktanskim benzinom vredu potem tankaj 100 Oktanskega in se ne sekiraj jaz imam na mojem motorju kompresijsko razmerje 1:13 in moram vozit najmanj 98 Oktanov. Ps. Vzrok klenkanja je lahko tudi gareš na batu ali na notranjosti glave motorja (to se nabere če dlje časa voziš z majšimi obrati) ali da motorja nikoli ne poženeš,da se malo spuca!!!!!!Najbolje in najceneje bo natankaj 100 Okt. benzin se malo hitreje zapelji in boš ugotovil razliko. :OK: Agregat še ni bil nikoli podrt, pa tudi km je malo. Bom poskusil z višje-oktanskim bencinom, sicer pa mi je g. razložil zadevo približno tako kot "simonsi". Hvala obema :OK: . PS: sicer pa ne vem če sploh gre do 11.000 rpm; višje od 9.500 mi ni bilo (še) potrebno siliti. :yes:
hajoktejn Objavljeno Julij 2, 2006 Opozori Objavljeno Julij 2, 2006 Se je kdo že lotil sam doma menjat ležaje v vilicah? Pozna kdo kakšnega "garažnega mehanika" v okolici LJ ki bi se spustil v tako delo (in ga tudi opravil v doglednem času)?
simonsi Objavljeno Julij 2, 2006 Opozori Objavljeno Julij 2, 2006 Največji problem je ker je treba skoraj cel motor podret in nekako obesit, podložit prednji konec.
Guest Brumer Objavljeno Julij 2, 2006 Opozori Objavljeno Julij 2, 2006 Se je kdo že lotil sam doma menjat ležaje v vilicah? Pozna kdo kakšnega "garažnega mehanika" v okolici LJ ki bi se spustil v tako delo (in ga tudi opravil v doglednem času)? Nebi ti svetoval,da se to sam spraviš počet kajti treba je precej razdreti največji problem je zbiti ali (sprešati)z posebnim orodjem stare šale ležajev.Tudi nove ležaje ni dobro kakor koli nabijati ampak je najbolje da imaš orodje.Veliko tega orodja si lahko narediš sam seveda je potrebno imeti stružnico.Jaz sem to pri V-max-su in pri Kawasakiju R-5 sam naredil.Vsekakor najprej nabavi oba ležaja potrebna tesnila in vodoodporno mast.Ko vse nabaviš(razen masti) lahko prideš k meni to zamenjat tel 040 70 23 70 :OK: special749, grepavl, maco47 in 1 other 3 1
Burnout Objavljeno Julij 2, 2006 Opozori Objavljeno Julij 2, 2006 Motor: Kawasaki ER-5 letnik 1998 Mam problem z fergazerji oz. enim. Po vožnji ko sem motor parkiral in ugasnil, mi je začelo čez en fergazer nabijati bencin v airbox in se ga tam nabralo ogromno, zraven je še zalilo mašino... itd. Ko mi ga je nekako uspelo užgat... je delal, samo je še vedno slabo delal...in ga je zalivalo. Pod majhnimi obrati ga je dušilo, ko pa sem pač vozil pod normalnimi/višjimi obrati je blo okej. Doma sem ga potlej pustil na mestu en cajt (ugasnjenega). In mi je iz fergazerja spet nabijal bencin v airbox in na koncu niti užgat ni hotel več. Ko sem malo razdrl mašino, sem opazil da mi je zalilo še štarter in magnet :( z bencinom in mislim da se je tut z oljem vse skup zmešalo :( Edino kar mi pride na misel da bi lahko kaj povzročilo napako na fergazerju je, da smo dan prej nekaj v bližini le tega varili (ampak ni bilo neko hudo varjenje in akumulator je bil zunaj) Je možno da je to krivo? Kakšna napaka bi to lahko bila? Kako se da to popravit? Lepo prosim za čimprejšnji odgovor, ker bi rad čimprej popravil :cry: :cry: Za bolj podroben opis, javite! Lp Burnout
danci1973 Objavljeno Julij 2, 2006 Opozori Objavljeno Julij 2, 2006 Motor: Kawasaki ER-5 letnik 1998 Mam problem z fergazerji oz. enim. Po vožnji ko sem motor parkiral in ugasnil, mi je začelo čez en fergazer nabijati bencin v airbox in se ga tam nabralo ogromno, zraven je še zalilo mašino... itd. Verjetno se je zataknil plovec... Morda se je od vročine varjenja malo deformiral? :hmm: D.
Guest Brumer Objavljeno Julij 2, 2006 Opozori Objavljeno Julij 2, 2006 Motor: Kawasaki ER-5 letnik 1998 Mam problem z fergazerji oz. enim. Po vožnji ko sem motor parkiral in ugasnil, mi je začelo čez en fergazer nabijati bencin v airbox in se ga tam nabralo ogromno, zraven je še zalilo mašino... itd. Ko mi ga je nekako uspelo užgat... je delal, samo je še vedno slabo delal...in ga je zalivalo. Pod majhnimi obrati ga je dušilo, ko pa sem pač vozil pod normalnimi/višjimi obrati je blo okej. Doma sem ga potlej pustil na mestu en cajt (ugasnjenega). In mi je iz fergazerja spet nabijal bencin v airbox in na koncu niti užgat ni hotel več. Ko sem malo razdrl mašino, sem opazil da mi je zalilo še štarter in magnet :( z bencinom in mislim da se je tut z oljem vse skup zmešalo :( Edino kar mi pride na misel da bi lahko kaj povzročilo napako na fergazerju je, da smo dan prej nekaj v bližini le tega varili (ampak ni bilo neko hudo varjenje in akumulator je bil zunaj) Je možno da je to krivo? Kakšna napaka bi to lahko bila? Kako se da to popravit? Lepo prosim za čimprejšnji odgovor, ker bi rad čimprej popravil :cry: :cry: Za bolj podroben opis, javite! Lp Burnout Vergazer boš moral razdreti in probaj najprej spihat tako imenovani švimer ventil (venti nad plovčkom ) ta ventil mora zapreti ko je dovolj benzina v uplinjaču,lahko je tudi plovček defekten (da ima luknjico in je poln benzina in ne plava več v benzinu )to takoj opaziš saj je ponavadi prozoren. ko boš to spihal obvezno še benzinski filter zamenjaj. Če bo po tem posegu še prelivalo moraš kupiti nov švimer ventil in potem bo vredu.Z varjenjem naj to nebi imelo nikakršne zveze. :OK: grepavl, maco47, Bremzer in 1 other 3 1
hajoktejn Objavljeno Julij 2, 2006 Opozori Objavljeno Julij 2, 2006 Nebi ti svetoval,da se to sam spraviš počet kajti treba je precej razdreti največji problem je zbiti ali (sprešati)z posebnim orodjem stare šale ležajev.Tudi nove ležaje ni dobro kakor koli nabijati ampak je najbolje da imaš orodje.Veliko tega orodja si lahko narediš sam seveda je potrebno imeti stružnico.Jaz sem to pri V-max-su in pri Kawasakiju R-5 sam naredil.Vsekakor najprej nabavi oba ležaja potrebna tesnila in vodoodporno mast.Ko vse nabaviš(razen masti) lahko prideš k meni to zamenjat tel 040 70 23 70 :OK: Nabavim, pa se slišiva :worship: ; aja motor je pa Honda Varadero.
Guest Brumer Objavljeno Julij 2, 2006 Opozori Objavljeno Julij 2, 2006 Nabavim, pa se slišiva :worship: ; aja motor je pa Honda Varadero. Ni važno kateri motor je samo nabavi ležaje in tesnila (nebo poceni za kawasakija R-5 je stalo 36 K).KO nabaviš me pokliči in pridi eno popoldne boš sam razšraufal jaz ti bom dal vse orodje in pokazal ter naredil kar neboš sam znal-seveda brezplačno.kot kolegu s foruma.Moral boš priti v Novo mesto pa nasvidenje!!!!! :OK: grepavl, Bremzer, maco47 in 1 other 3 1
simonsi Objavljeno Julij 2, 2006 Opozori Objavljeno Julij 2, 2006 Mam problem z fergazerji oz. enim. Verjetno se ti je plovček zataknil. Za začetek ga rahlo potolci s kladivom ali pa izvijačem. maco47 1
hajoktejn Objavljeno Julij 3, 2006 Opozori Objavljeno Julij 3, 2006 Ni važno kateri motor je samo nabavi ležaje in tesnila (nebo poceni za kawasakija R-5 je stalo 36 K).KO nabaviš me pokliči in pridi eno popoldne boš sam razšraufal jaz ti bom dal vse orodje in pokazal ter naredil kar neboš sam znal-seveda brezplačno.kot kolegu s foruma.Moral boš priti v Novo mesto pa nasvidenje!!!!! :OK: Že naročil dele; pričakuj moj klic proti koncu tedna, da določiva termin. Hvala že vnaprej :beer2:
Burnout Objavljeno Julij 3, 2006 Opozori Objavljeno Julij 3, 2006 Hvala za odgovore... bomo pregledali... če ne bom pa še kaj povprašal :D :OK: Lp Burnout
helmut Objavljeno Julij 4, 2006 Opozori Objavljeno Julij 4, 2006 zanima me kaj bi to bilo,če mi ne dela štop luč in smerokazi,vse ostalo je ok.je mogoče varovalka:?
batzajla Objavljeno Julij 4, 2006 Opozori Objavljeno Julij 4, 2006 zna bit :D vsaj v naslov teme bi napisal mal bolj natančno,kaj te muči-se ti ne zdi?
Jure Objavljeno Julij 4, 2006 Opozori Objavljeno Julij 4, 2006 Ah, je še bol nov tu, se bo že navadil, če ne ga bodo pa moderatorji :D Verjetno je varovalka..
strom Objavljeno Julij 6, 2006 Opozori Objavljeno Julij 6, 2006 Verjetno se ti je plovček zataknil. Za začetek ga rahlo potolci s kladivom ali pa izvijačem. Yep Dve zadevi morta crknit da ti tole počne. 1. vakumska pipca za benz se ne zapre, kot bi se mogla ko je motor ugasnjen. Razdreš, spucaš, sicer pa dobiš repair kit v louisu (gumice, tesnila, membrane,...), ni drag. 2. igla v vplinjaču ne zapre dotoka bencina. Se pravi da kladivo tehnika... malo potapkaš posodo spodaj, pa vidiš kaj se zgodi. Sicer pa razdreš, zamenjaš in to je to. Mislim da imam nekje še 4 nove igle od GPz 600R, preveri če pašejo v ER5. Nenazadnje se dobi tudi za to v louisu rep. kit. Še vedno ni drag. Jeba pa nastane: Če ti bencin ne teče nazaj v airbox ampak naprej proti mašini (odvisno kako je parkiran motor), pa pricurlja mimo kakšnega odprtega ventila pa mimo bata v mašino. In ti razredči olje, ki nima več svoje prave viskoznosti in ti mašina zariba. Nauk zgodbe: Menjaj olje, če je nivo višji kot predno si parkiral zadevo. ASAP. LP
Burnout Objavljeno Julij 7, 2006 Opozori Objavljeno Julij 7, 2006 Jeba pa nastane: Če ti bencin ne teče nazaj v airbox ampak naprej proti mašini (odvisno kako je parkiran motor), pa pricurlja mimo kakšnega odprtega ventila pa mimo bata v mašino. In ti razredči olje, ki nima več svoje prave viskoznosti in ti mašina zariba. Nauk zgodbe: Menjaj olje, če je nivo višji kot predno si parkiral zadevo. ASAP. LP Jp in ta jeba se je zgodila prav meni... in to oba načina :angry2: prvo mi je šlo vse v airbox...... se pripeljem domov, pol pa doma po drugi strani v mašino (na srečo ko sem bil doma... in motor je že stal ugasnjen :) ) :angry2: Sem moral menjat 2 dni staro olje :angry2: Zaenkrat sem vse spucal, pa bomo vidli kako bo :) mogoče je bla samo smet... k sem pri servisu odpiral nekaj fergazerje, pa zgleda da je takrat prišlo not :( Lp Burnout
*MG* Objavljeno Julij 8, 2006 Opozori Objavljeno Julij 8, 2006 A se je vam mogoče kdaj zgodilo da ste gumo zasvinjali z mastjo? :cry: Pa kva ste pol nardili? :?
simonsi Objavljeno Julij 8, 2006 Opozori Objavljeno Julij 8, 2006 Spucaš jo :P Pa ne z bencinom ali razredčilom.
*MG* Objavljeno Julij 8, 2006 Opozori Objavljeno Julij 8, 2006 Sam da pol ne bom kolenčkal z obemi koleni hkrati. :)
Dolenc™ Objavljeno Julij 8, 2006 Opozori Objavljeno Julij 8, 2006 Sam s krpo oreng zdrgen, če ne gre pa probej še mal s cetom, če pa še to ne gre pa mal z wdjem, to gre sigurno, sam moreš pol wd še oreng stran zdrgent :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se