YAMASAKI Objavljeno Januar 11, 2009 Opozori Objavljeno Januar 11, 2009 Bom napisal še za ostale,ki vas zanima kako se nastavljajo ventili. Sam razmak(špil-zazor) morate najti v servisni kjižici ali na internetu v manualu.Vedno se nastavlja vsisne ventile manj,ker so bolje hlajeni hladi jih zmes goriva in zraka +vodilo ventila(tako pri zračno kot tudi pri vodno hlajem motorju).Izpušni ventili se veliko bolj grejejo zaradi izgorevanja plinov,tako se izpušni ventili hladijo samo preko vodila ventilov,da nebo pripomb,vodila pa se hladijo preko glave motorja.Pri večini motorjev je razmak (špil-zazar) za vsisne ventile od 0,10-0,15 mm za izpušne pa je med 0,20-0,30 mm ni pa nujno zato vedno preverite v tehničnih podatkih. Način kdaj se nastavlja in na katerem cilindru pa je odvisno od tipa motorja. Vedno ko se nastavlja ventile odij svečke,motor daš na sredinsko stojalo,daš v najvišjo prestavo in v.... Dobro si ti to obrazložil :worship:
westy Objavljeno Januar 11, 2009 Opozori Objavljeno Januar 11, 2009 So pa tudi kaksni mehaniki cudni sem enkrat pripeljal motor za menjavo gume, gumo sem mel pa sabo so jo mati v avtu za mano vozili no in mi ta vulkanizer mehanik za motorje prav da bom mogu pa motor tam 2 dni pustit. ja sej sem pa ga !!!!!!!!!
Guest Brumer Objavljeno Januar 11, 2009 Opozori Objavljeno Januar 11, 2009 Simosi-ju sem že odgovoril na PM zdaj bom pa še ostalim.Namreč postavil sem mu vprašanje,kako se izmeri natančno zračnost (v stotinkah) ventila zato,ker sem posumil,da ni mehanik ampak samouk.Namreč tudi ZELO malo mehanikov pozna to napravo s katero do stotinke natančno izmeriš zračnost.To je posebno merilo izgleda kot kljunasto merilo seveda je brez kljuna na merilu se nastavi fi dročnika ga nasloniš na dročnik iz merila ven pa se potisne do konca(dokler gre -odvisno od zračnosti) konus med ploščico v dročniku in odmično gred stvar fiksitaš vzameš ven in na merilu v stotinkah natančno prečitaš vrednost.Nato izmeriš ploščico(če na njej ni vidno koliko je debela) z mikrometrom ali posebnim komperatorjem debelino ploščice in jo zamenjaš z ustrezmo debelino,tako da nastaviš ustrezni predpisani razmak. Ps: pa še tole pri Alfah je bila to včasih ko še ni bilo hidravljičnih dročnikov, zelo natančna nastavitev saj smo motali nastavit Npr.vsisne ventile na 0,475 in izpušne na 0,527 kar je bilo brez tega merila s desetinskimi lističi nemogoče početje.Stara šola-dobra šola!!!!! :whistle: :whistle:
SF Objavljeno Januar 11, 2009 Opozori Objavljeno Januar 11, 2009 Nekateri raje nastavljajo vsisne, drugi pa sisne ventile...
Leteči Objavljeno Januar 11, 2009 Opozori Objavljeno Januar 11, 2009 Simosi-ju sem že odgovoril na PM zdaj bom pa še ostalim.Namreč postavil sem mu vprašanje,kako se izmeri natančno zračnost (v stotinkah) ventila zato,ker sem posumil,da ni mehanik ampak samouk.Namreč tudi ZELO malo mehanikov pozna to napravo s katero do stotinke natančno izmeriš zračnost.To je posebno merilo izgleda kot kljunasto merilo seveda je brez kljuna na merilu se nastavi fi dročnika ga nasloniš na dročnik iz merila ven pa se potisne do konca(dokler gre -odvisno od zračnosti) konus med ploščico v dročniku in odmično gred stvar fiksitaš vzameš ven in na merilu v stotinkah natančno prečitaš vrednost.Nato izmeriš ploščico(če na njej ni vidno koliko je debela) z mikrometrom ali posebnim komperatorjem debelino ploščice in jo zamenjaš z ustrezmo debelino,tako da nastaviš ustrezni predpisani razmak.Ps: pa še tole pri Alfah je bila to včasih ko še ni bilo hidravljičnih dročnikov, zelo natančna nastavitev saj smo motali nastavit Npr.vsisne ventile na 0,475 in izpušne na 0,527 kar je bilo brez tega merila s desetinskimi lističi nemogoče početje.Stara šola-dobra šola!!!!! :whistle: :whistle: A imaš kako sliko tega merila. Zanimiva zadeva in prvič slišim zanjo. Ker mi gre vedno na jetra lovit stotinke po občutku z desetinskimi lističi. Drugače pa sem zadnjič videl v enem katalogu merilne opreme tudi merilne lističe od 0,01mm naprej, pa jih dobiš kar v kolutih navite.
simonsi Objavljeno Januar 11, 2009 Opozori Objavljeno Januar 11, 2009 louis ima tudi lističe po stotinkah, ampak so malo široki, ne pašejo povsod.
no_name Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 merilne lističe od 0,01mm JAz poznam samo take, vendar na moje 0,01 ne moreš več izmerit, ker sem 0,01list že odtrgal :fredy:
GT4turb0 Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 Prijatelj ima eno težavo (pri CBR 600f, l.2003): motor mu ob zaviranju (opazno od recimo 80km/h naprej) trese kot da bi imel ABS (ga nima! :) ) :krneki: Višja kot je hitrost in večje kot je zaviranje, bolj trese... menda tudi guma zavira v stilu abs-a... Dosedanji sumi (z mehanikom): - zvito alu platišče (mogoče je res minimalno in bi ga lahko kdo poravnal; guma je že bila menjana+centriranje) - zviti zavorni diski (brušenje ali menjava, ravnanje verjetno ne) - ploščice (ponovno utekanje?, menjava za športne ipd.) Prosim za mnenja, hvala
Arriba Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 najverjetneje diski. Zgleda da je to bolezen pri teh motorjih, dva znanca ki tudi vozita cbr - ke sta imela iste probleme, eden jih je rešil z novimi diski, drugi pa tudi že resno razmišlja, edino ga malo matra dat okrog 200€ za kos :rolleyes:
Guest Brumer Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 A imaš kako sliko tega merila. Zanimiva zadeva in prvič slišim zanjo. Ker mi gre vedno na jetra lovit stotinke po občutku z desetinskimi lističi. Drugače pa sem zadnjič videl v enem katalogu merilne opreme tudi merilne lističe od 0,01mm naprej, pa jih dobiš kar v kolutih navite. To merilo jaz poznam,ker se z njim delal v Švici imeli smo ga med specijalnim orodjem.Tudi sam bi ga danes kupil,pa ga nikjer nezasledim bom moral malo po internetu pobrskat,če ga bom kje našel ga sigurno naročim.Sicer pa kot sem že rekel izgleda kot kljunastu merilo(šubler) skoraj enaka širina in materijal samo je brez kljuna in je narejen iz dveh delov spodnji- konusni in zgornji fiksni na katerem je skala in se vrednosti odčitavajo.Je pa to res enkratna stvar seveda za serviserja kajti verjetno tudi ni tako poceni! :whistle:
motorist Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 - zvito alu platišče (mogoče je res minimalno in bi ga lahko kdo poravnal; guma je že bila menjana+centriranje)- zviti zavorni diski (brušenje ali menjava, ravnanje verjetno ne) - ploščice (ponovno utekanje?, menjava za športne ipd.) Prosim za mnenja, hvala Si že sam napisal odgovor ;). Najverjetneje diski (razen če so pločćice tako znucane, da drsajo po železu, ampak to bi se vrjetno slišalo že prej), če praviš da je platišče scentrirano. lp
GT4turb0 Objavljeno Januar 13, 2009 Opozori Objavljeno Januar 13, 2009 Platišče je centrirano, je pa res minimalno, skoraj neopazno zvito... Razen teh treh svari drugo naj ne bi bilo krivo? A kdo ve katere Honde imajo enaka alu platišča in diske?
Spider™ Objavljeno Januar 13, 2009 Opozori Objavljeno Januar 13, 2009 Platišče je centrirano, je pa res minimalno, skoraj neopazno zvito... Razen teh treh svari drugo naj ne bi bilo krivo? A kdo ve katere Honde imajo enaka alu platišča in diske? Možno je tud, da ima križ lufta. Lahko se proba prtegnt, sm to je majhna verjetnost.
Leteči Objavljeno Januar 13, 2009 Opozori Objavljeno Januar 13, 2009 To merilo jaz poznam,ker se z njim delal v Švici imeli smo ga med specijalnim orodjem.Tudi sam bi ga danes kupil,pa ga nikjer nezasledim bom moral malo po internetu pobrskat,če ga bom kje našel ga sigurno naročim.Sicer pa kot sem že rekel izgleda kot kljunastu merilo(šubler) skoraj enaka širina in materijal samo je brez kljuna in je narejen iz dveh delov spodnji- konusni in zgornji fiksni na katerem je skala in se vrednosti odčitavajo.Je pa to res enkratna stvar seveda za serviserja kajti verjetno tudi ni tako poceni! :whistle: A mogoče veš vsaj približno kako se zadevi reče ali morda kakšna slika kako izgleda. Imam doma katalog merilne opreme vključno s specialnimi merili in ni vrag da ga ne bi našel.
Guest Brumer Objavljeno Januar 14, 2009 Opozori Objavljeno Januar 14, 2009 (popravljeno) A mogoče veš vsaj približno kako se zadevi reče ali morda kakšna slika kako izgleda. Imam doma katalog merilne opreme vključno s specialnimi merili in ni vrag da ga ne bi našel. Me preveč vprašaš kako naj bi se zadeva imenovala,slikati je tudi nemogoče saj sem rekel,da sem to merilo uporabljal v Švici in to pred letom 1981!!! Grem pa 5-tega marca na salon avtomobilov v Genovo Švica in če se spomnim tam vprašam kjer je precej orodja restavljenega. :whistle: Popravljeno Januar 14, 2009. Popravil Brumer
chrissRR Objavljeno Januar 15, 2009 Opozori Objavljeno Januar 15, 2009 no meni se zdi najbolj primerno , da kar tu ojavim moje vprašanje. zanima me če kdo ve v čem se razlikujejo svečke NGK IMR9c-9H in IMR9C-H9ES. Namreč ko semjih danes kupoval mi je prodajalec za moj motor ponudil obojne nevem pa kaj bi uzel. gre se pa za ( cbr 900rr-954, l. 02). hvala za odgovore. LP, chris
simonsi Objavljeno Januar 15, 2009 Opozori Objavljeno Januar 15, 2009 une, ki so predpisane za tvoj motor.
motorist Objavljeno Januar 15, 2009 Opozori Objavljeno Januar 15, 2009 (popravljeno) no meni se zdi najbolj primerno , da kar tu ojavim moje vprašanje.zanima me če kdo ve v čem se razlikujejo svečke NGK IMR9c-9H in IMR9C-H9ES. Namreč ko semjih danes kupoval mi je prodajalec za moj motor ponudil obojne nevem pa kaj bi uzel. gre se pa za ( cbr 900rr-954, l. 02). hvala za odgovore. LP, chris Tukaj vse piše: http://www.ngksparkplugs.com/docs/tech/des...mbols_plugs.pdf Kolikor sm na hitro pogledal je razlika samo v elektrodi; jaz bi vzel cenejše (samo moje mnenje). Popravljeno Januar 15, 2009. Popravil motorist
sesir Objavljeno Januar 15, 2009 Opozori Objavljeno Januar 15, 2009 zanima me če kdo ve v čem se razlikujejo svečke NGK IMR9c-9H in IMR9C-H9ES. gre se pa za ( cbr 900rr-954, l. 02). Definitivno NGK IMR9c-9H Klik(fireblade forum)
Leteči Objavljeno Januar 15, 2009 Opozori Objavljeno Januar 15, 2009 no meni se zdi najbolj primerno , da kar tu ojavim moje vprašanje.zanima me če kdo ve v čem se razlikujejo svečke NGK IMR9c-9H in IMR9C-H9ES. Namreč ko semjih danes kupoval mi je prodajalec za moj motor ponudil obojne nevem pa kaj bi uzel. gre se pa za ( cbr 900rr-954, l. 02). hvala za odgovore. LP, chris Kakšna pa je razlika v ceni??
Guest Brumer Objavljeno Januar 15, 2009 Opozori Objavljeno Januar 15, 2009 no meni se zdi najbolj primerno , da kar tu ojavim moje vprašanje.zanima me če kdo ve v čem se razlikujejo svečke NGK IMR9c-9H in IMR9C-H9ES. Namreč ko semjih danes kupoval mi je prodajalec za moj motor ponudil obojne nevem pa kaj bi uzel. gre se pa za ( cbr 900rr-954, l. 02). hvala za odgovore. LP, chris Vedno kupi predpisane za tvoj motor(originalne) so pa to verjetno TADRAGE samo,če boš na svečkah ŠPARAL boš imel kmalu v batu luknjo! :headbang: :headbang:
motorist Objavljeno Januar 15, 2009 Opozori Objavljeno Januar 15, 2009 Vedno kupi predpisane za tvoj motor(originalne) so pa to verjetno TADRAGE samo,če boš na svečkah ŠPARAL boš imel kmalu v batu luknjo! :headbang: :headbang: sej je lahka več tipov svečk predpisanih; glede na to da mu je verjetno trgovec v katalog pogledal katere svečke so prave; nisem pa sploh reku da bi šparal na svečkah (beri bolj podrobno)
Guest Brumer Objavljeno Januar 15, 2009 Opozori Objavljeno Januar 15, 2009 (popravljeno) sej je lahka več tipov svečk predpisanih; glede na to da mu je verjetno trgovec v katalog pogledal katere svečke so prave; nisem pa sploh reku da bi šparal na svečkah (beri bolj podrobno) Da ti popravici povem nimam časa vedno vsega brat,nameč danes sem po temi zjutraj šel v delavnico(najprej pšočistit sneg) cel dan delal in spet po temi prišel gor v stanovanje na večerjo(verjetno boš rekel je pač kratek dan).Sem pa lepo napisal originalne PREDPISANE in če proizvajalec predpiše več tipov je povsem logično,da lahko izbiraš in kupiš cenejše,samo pri Hondah sploh pri novejših R modelih se uporabljajo vedno precej drage svečke ker imajo posebno elektrod,pa nevem točno kakšno lahko je Platinasta,Iridijum,Vofram ali kakšen drug drag materijal seveda,če ti voziš kak motor z malo obrati ali čoper pa je vseno kaj daš notri samo ne parafinsko ali voščeno-se bo takoj stopila OK!!! :whistle: Popravljeno Januar 15, 2009. Popravil Brumer
motorist Objavljeno Januar 15, 2009 Opozori Objavljeno Januar 15, 2009 Da ti popravici povem nimam časa vedno vsega brat,nameč danes sem po temi zjutraj šel v delavnico(najprej pšočistit sneg) cel dan delal in spet po temi prišel gor v stanovanje na večerjo(verjetno boš rekel je pač kratek dan).Sem pa lepo napisal originalne PREDPISANE in če proizvajalec predpiše več tipov je povsem logično,da lahko izbiraš in kupiš cenejše,samo pri Hondah sploh pri novejših R modelih se uporabljajo vedno precej drage svečke ker imajo posebno elektrod,pa nevem točno kakšno lahko je Platinasta,Iridijum,Vofram ali kakšen drug drag materijal seveda,če ti voziš kak motor z malo obrati ali čoper pa je vseno kaj daš notri samo ne parafinsko ali voščeno-se bo takoj stopila OK!!! :whistle: Nimam se namena kregat; hotu sm sam povedat, da če sta predpisana 2 tipa, da bi jaz vzel cenejše. In sm tudi pripisal da je to samo moje mnenje-vsak se potem odloči po svoji pameti! Pa brez zamere...
Guest Brumer Objavljeno Januar 15, 2009 Opozori Objavljeno Januar 15, 2009 Nimam se namena kregat; hotu sm sam povedat, da če sta predpisana 2 tipa, da bi jaz vzel cenejše. In sm tudi pripisal da je to samo moje mnenje-vsak se potem odloči po svoji pameti!Pa brez zamere... Če bi jaz bil tako zamerljiv že zdavnaj nebi bil več na forumu,ko mi gre nekdo na živce gre na Ignore takih je že ca 20 in z njimi pač nekomuniciram! :hmm:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se