Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Odvisno od izvedbe - jaz se napenjalca ne rabim nič dotikat pri demontaži / montaži kolesa...

D.

Js tut ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo kakšno enostavno rešitev za skrajšanje stranske noge motocikla. Jaz sem namreč motor malo spustil za cca 2 cm, sedaj pa motor stoji preveč pokonci, ko je na tački. Je problem v tem, da se lahko pri majhni neravnini motor zvrne. V primeru, da je edina rešitev (kar verjetno je) odrezat taco, potem mi povejte, kdo to zna odrezat in nazaj zavarit. Mislim, da je tačka ulita, tako da ne vem s čim varit!

Pa poglejmo, kakšne so rešitve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo kakšno enostavno rešitev za skrajšanje stranske noge motocikla. Jaz sem namreč motor malo spustil za cca 2 cm, sedaj pa motor stoji preveč pokonci, ko je na tački. Je problem v tem, da se lahko pri majhni neravnini motor zvrne. V primeru, da je edina rešitev (kar verjetno je) odrezat taco, potem mi povejte, kdo to zna odrezat in nazaj zavarit. Mislim, da je tačka ulita, tako da ne vem s čim varit!

Pa poglejmo, kakšne so rešitve.

Najenostavneje je da tam malo odbrusiš kjer se tačka naleže na omejevalec, ko je spuščena tako povečaš kot in bo motor bolj nagnjen.Nevem pa zakaj spuščaš motor(nedosežeš do tal-ali kaj)sicer se ponavadi za boljšo ciklistiko motor zadaj malo dvigne. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprašanje :)

S čim podmazat tiste "gumbke" ki so na diskih, da se bodo lepo premikali med sezono?

post-4351-1234474301.jpg

Pa še to, a tiste "specijalne" tekočine za v hlajenje mašine so zakej? Nej bi mele visoko vrelišče. Al se je bolše držat destilirane vode z antifrizom?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nete bognedaj s čimerkoli mazat, ker ti bo mazivo odneslo na disk in boš brez zavor. Gumbi so itak več ali manj fiksni pri polplavajočih diskih, pri polnoplavajočih pa sploh nima smisla karkoli mazat.

Za hladilno tekočino sem vedno uporabljal narejen antifriz s črpalke ali avto štarcune. Za tisto stopinjo ali dve višje vrelišče pa ne mislim reskirat korozije ali okvare vodne črpalke.

Mnogo bolj je pomeben pravilen nivo tekočine, dobro odzračen sistem in brezhiben pokrovček hladilnika, lahko daš tudi takega na večji pritisk, če obstaja za tvoj motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem jih zaenkrat spucal z nekim čistilom za zavorne obloge, ki je najbrš na neki osnovi bencina al alkohola ker hlapi zelo hitro, tko da to ne bo šlo na zavore, pa tud mam š kak mesec časa da to poštimam tko da za to se ne sekiram.

Brumer vem da mi je priporočil za podmazovanje neko kostanjevo mast v spreju, sjt sem imel pa v mislih wd40 :)

Podmazal bi rad, ker aprilija včasih serje, pa mal diski vibrirajo če se krogci ne premikajo, sicer lani nisem mel dost problemov s tem, sam letos jih tudi ne bi rad :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brumer vem da mi je priporočil za podmazovanje neko kostanjevo mast v spreju, sjt sem imel pa v mislih wd40 :)

:lol1: Še dobro, da ti ni priporočal žabje sline ali kaj podobnega... 379_wizard_and_dragon.gif

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ne za obročke, tko za nasploh da je dobro, pa sem mislil tle ponucat :)

Je pa tista zadeva drugače res dobra, Balistol se reče.

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ne za obročke, tko za nasploh da je dobro, pa sem mislil tle ponucat :)

Je pa tista zadeva drugače res dobra, Balistol se reče.

Balistol je kostno povsem olje brez kislin.Samo kot ti je bilo že rečeno pri diskih plavaločih NESMEŠ uporabljati nikakršne masti ali ollja edino jih lahko očistiš z sprejem za čiščenje diskov ki je na bazi čistil,ki takoj izhlapij npr:alkohol,nitro,aceton itd.sestava ti piše na spreju je pa izključno za čiščenje zavornih diskov dobiš ga v vsaki trgovini z rezervnimi avtodeli. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no izklučno za čiščenje diskov pa res ni, je uporaben še za kaj drugega, saj je doza pod velikim pritiskom in je tudi za pucanje kakega šmera iz nedosegljivih kotičkov, naprimer pokrovček prvega zobnika ko je zapacan, gre s tem super stran vsa umazanija

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@tomash

Tačka močno dvomim, da je odlitek. Ena varianta je pobrusit "anšlag" od tačke, kukr je brumer reku, drugo pa odrezat pa zavarit. To ti lahko naredi vsak šlosar ali avtoklepar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tačka je skoraj vedno odlitek in takoj vroče še kovano-zaradi trdnosti in,da se nezlomi kot,če bi bil samo odlitek(gus) bi bila krhka.Zato ni ravno priporočljivo jo krajšati,razen nekatere dodatno montirane,ki so narejene kar iz cevi,kot sredinska stojala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, odlite in kovane še nisem videl, al pa preslabo opazujem al pa prestare gare vozm.

Ampak tudi če je odlitek in nato kovan, pomeni, da je jeklo-litina in to se BP zavari. Itak pa bi tačko odrezal spodaj, kjer je naslon za površino in je tam moment minimalen in sigurno ne poči.

Zapel se do enga avtokleparja pa ti bo zrihtal, če pa je slučajno siva litina pa prid k nam na šiht pa ti bomo z monel elektrodo zavaril pa je!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tačka je skoraj vedno odkovek, zelo redko zvarjena, nikoli odlitek. Pač pa je utopni odkovek zelo podoben odlitku pa ga ponavadi nepoznavalci zamenjujejo z odlitki. Tako da se tačka brez nadaljnega lahko prereže in zvari.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vendar to ponavadi ni potrebno, ker imajo itak napenjalci pri strani črtice in samo nastaviš na iste kakor prej pa je :)

Recte a morjo bit črtice/številke (js mam označeno s številkam) na obeh straneh iste? Npr.: Na eni je 5 pa pol; na drugi pa 5. Al more bit 5; 5?

Vem, da če je preveč odstopanja je kolo zamaknjeno.

Govori se pa o napetosti verige - za tiste k ne veste ;)

Popravljeno . Popravil mihastopar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Recte a morjo bit črtice/številke (js mam označeno s številkam) na obeh straneh iste? Npr.: Na eni je 5 pa pol; na drugi pa 5. Al more bit 5; 5?

Vem, da če je preveč odstopanja je kolo zamaknjeno.

Govori se pa o napetosti verige - za tiste k ne veste ;)

zato pa so gor številke (ali samo črtice) da na isto nastaviš, da ti kolo ne (šajdra) pleše ;) :whistle:

torej na obeh straneh isto.

LP

Popravljeno . Popravil TheMan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zato pa so gor številke (ali samo črtice) da na isto nastaviš, da ti kolo ne (šajdra) pleše ;) :whistle:

torej na obeh straneh isto.

LP

VEDNO mora biti na obeh straneh na izti črtici (številki), pa ne zato,da nebi kolo šajtralo-plesalo,ampak celi motor teče zamaknjeno sepravi,da zadnje kolo neteče po izti špuri kot prednje kolo.

Ps:zdaj pa me spet znanstveniki-strokovnjaki in vsi kvazi mehaniki popravljajte!!!! :headbang:

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato k preden sem snel kolo sem pogledu pa blo na eni strani 5, na drugi pa 5 pa pol. Tko da bom ko dobim nazaj bicikl naštimu tko k treba .)

Hvala ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če motor ni imel kakega karambola mora biti ista črtica! Če pa že vilica pa nihajka stojita malo postrani pa lahko z zamiki malo pogoljufaš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato k preden sem snel kolo sem pogledu pa blo na eni strani 5, na drugi pa 5 pa pol. Tko da bom ko dobim nazaj bicikl naštimu tko k treba .)

Hvala ;)

Glej, ni panike - če je razlika na strani cca. 2mm, je na koncu kume 5mm (govorim cca), kar med vožnjo sigurno ne občutiš. Če imaš kolikortoliko občutek, vse zadeve okol ketne in gum lahko narediš brez meritev, laserjev, kljunastih meril-le opazovat je treba. Al pa sam probej - na eni strani nastavi na 5, na drugi 6, naredi 50km in opazuj kako se moped obnaša, pol pa naštelaj npr. 5-5 in se pejt zapelat. In imel boš lastno izkušnjo.

Če motor ni imel kakega karambola mora biti ista črtica! Če pa že vilica pa nihajka stojita malo postrani pa lahko z zamiki malo pogoljufaš...

Ne bo držalo. Malo verjetno je, da je moped "čist u piko". Če si kdajkoli ogledaš aluminijaste deltaboxe ipd. in način montaže agregata vanj, periferije, ti bo kmalu postalo jasno zakaj tako. Govorim o novem/celem mopedu. O razbitem pa se sploh ne bom šel kamenčkat...

Saj težišča mopeda L-D tudi nima(š) čisto na sredi, itd.,....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej, ni panike - če je razlika na strani cca. 2mm, je na koncu kume 5mm (govorim cca), kar med vožnjo sigurno ne občutiš. Če imaš kolikortoliko občutek, vse zadeve okol ketne in gum lahko narediš brez meritev, laserjev, kljunastih meril-le opazovat je treba. Al pa sam probej - na eni strani nastavi na 5, na drugi 6, naredi 50km in opazuj kako se moped obnaša, pol pa naštelaj npr. 5-5 in se pejt zapelat. In imel boš lastno izkušnjo.

Ej Piksna ne krivo učit

Ti ne priporočam da bi probaval kako se motor pelje če maš mal zamaknjen. :nono: :nono:

Mam kolega ki je zjebu ketno in zobnik zaradi tega ker je mel zamaknjen. :slap:

Popravljeno . Popravil danixxx
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me ali se sliši če ni zračnost ventilov OK?

Motor (gsxr k2 33kkm(upam)) je bil kupljen rabljen, pa ne vem ali je bilo to kontrolirano in ne vem ali se splača samo zaradi tega voziti na servis da ga razdirajo (olje, oljni in zračni filter, hladilna in svečke je bilo sedaj menjano doma)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš malo žilice za šraufanje, lahko zralnost ventilov preveriš doma sam. Ni nobena raketna znanost :) Samo nekaj osnovnega orodja, service manual, pa malo volje in časa potrebuješ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!