motorist Objavljeno Januar 15, 2009 Opozori Objavljeno Januar 15, 2009 Če bi jaz bil tako zamerljiv že zdavnaj nebi bil več na forumu,ko mi gre nekdo na živce gre na Ignore takih je že ca 20 in z njimi pač nekomuniciram! :hmm: upoštevam
YAMASAKI Objavljeno Januar 15, 2009 Opozori Objavljeno Januar 15, 2009 no meni se zdi najbolj primerno , da kar tu ojavim moje vprašanje.zanima me če kdo ve v čem se razlikujejo svečke NGK IMR9c-9H in IMR9C-H9ES. Namreč ko semjih danes kupoval mi je prodajalec za moj motor ponudil obojne nevem pa kaj bi uzel. gre se pa za ( cbr 900rr-954, l. 02). hvala za odgovore. LP, chris Oboje so iridum, cena pa je tam tam, uporabljajo pa se predvsem NGK IMR9c-9H.
sesir Objavljeno Januar 15, 2009 Opozori Objavljeno Januar 15, 2009 (popravljeno) Oboje so iridum, cena pa je tam tam, uporabljajo pa se predvsem NGK IMR9c-9H. Pa to sem jz že prej napisal,da so te!Ne vem kaj morete vedno tolk komplicirat! Če koga zanima zanimiva izvedba cilindra za 500ccm aprilijo klik Popravljeno Januar 15, 2009. Popravil sesir
chrissRR Objavljeno Januar 15, 2009 Opozori Objavljeno Januar 15, 2009 no vzel bom te ki so po katalogu irm9c-9h, ja sem pozabil cena je obeh enaka razlika 40 centov. vseeno hvala za odgovore, nikakor pa se ne prerekat zaradi tega .) LP, chris
motorist Objavljeno Januar 19, 2009 Opozori Objavljeno Januar 19, 2009 A ve kdo mogoče iz kakšnega materiala in kakšnimi toplotnimi obdelavami so izdelane ploščice, ki se uporabljajo za nastavljat ventile (konkretno za ducati)? Hvala in lp
Guest Brumer Objavljeno Januar 19, 2009 Opozori Objavljeno Januar 19, 2009 (popravljeno) A ve kdo mogoče iz kakšnega materiala in kakšnimi toplotnimi obdelavami so izdelane ploščice, ki se uporabljajo za nastavljat ventile (konkretno za ducati)? Hvala in lp Za vsak motor ali avto postoji garnitura (sortimen) in najprej izmeriš in nato greš k nekomu,ki ta sortiment ima in ti jih seveda proti manjšem plačilu zamenja z ustrezno debeljino on pa tvoje spet pri drugem uporabi.Nikakor pa nemoreš teh ploščic dat delat,ker je zelo zahtevna obdelava (brušenje do stotinke natančno) in potem še kaljenje, pa tudi trdota je zelo važna kajti,če že pride do obrabe najbise najprej obrabila pološčica in ne odmična gred.Nič ne experimentiraj ampak,kar lepo k mehaniku ali pa nove naročit.Za "reveže"ki nebi plačali ali kupli ploščice,pa postojijo še tudi take mašine,kjer se ventile lepo nastavi z vijakom NI PA DUCATTI!!! :hmm: Ps:star pregovor:vedno se toliko stegni kolikor je postelja dolga! :beer2: Popravljeno Januar 19, 2009. Popravil Brumer
MiNa Objavljeno Januar 19, 2009 Opozori Objavljeno Januar 19, 2009 Na pa mam motor za reveže! :whistle:
Lowrenc Objavljeno Januar 19, 2009 Opozori Objavljeno Januar 19, 2009 Nekaj iz teorije: Izdelke se vedno najprej kali, sledi popuščanje in šele nato brušenje. Del, ki naj bi se obrabljal mora biti kaljen na najmanj 8HRc manj od dela, ki naj se nebi obrabljal. Zdaj naj pa dela ploščice, kdor jih hoče :winkiss:
motorist Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 Nikakor pa nemoreš teh ploščic dat delat,ker je zelo zahtevna obdelava (brušenje do stotinke natančno) in potem še kaljenje, pa tudi trdota je zelo važna kajti,če že pride do obrabe najbise najprej obrabila pološčica in ne odmična gred. Prvo: izjava "nikakor ne morš teh ploščic nardit" je mal čudna, glede na to da se jih da kupit (se pravi so jih nardili, ne?) :D Drugo: kje je bilo govora da jih bom jaz delal? A me pač ne sme to zanimat in sm pač vprašal če kdo pozna to. (to je kot da bi nekdo vprašal kako je narejena guma in ti bi odgovoril: to ne moreš doma delat)... PA saj to ni tak grozen denar. Kaj je za tebe grozen denar? Del, ki naj bi se obrabljal mora biti kaljen na najmanj 8HRc manj od dela, ki naj se nebi obrabljal. No, zanimiv podatek-hvala.
RSTDRIVER Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 PA saj to ni tak grozen denar. od 5 - 10€ za 1 ploščico....... najmanjši strošek: odpreš pokrov, pomeriš razliko, razdreš, pomeriš debelino (po možnosti med seboj nič ne pomutiš), kar se da med sabo zamenjaš, kar ostane naročiš in upaš, da pride prej kot v 3 mesecih.
motorist Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 od 5 - 10€ za 1 ploščico....... Na uradnem servisu mi je reku, da se sploh ne da ene naročit, pač pa komplet (4) pa še to vse iste debeline... in ne bom mnde deval 40€ da bom dobil eno uporabno ploščico ven. kar se da med sabo zamenjaš To sem že nardil :D kar ostane naročiš in upaš, da pride prej kot v 3 mesecih. Pa še to je precej optimistično.
Guest Brumer Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 Čeprav se mal čudno obnašaš,pa vseno ti bom dal en uporaben nasvet.Kot si že rekel si jih že med seboj menjal in verjetno te,ki so ti ostale so "predebele" izračunaj koliko tanjšo rabiš jo daj k orodjarju z ene strani pobrusit in jo montiraš nazaj v dročnik tako,da je pobrušena stran v dročniku zgornja stran,ki ni pobrušena pa naj bo proti odmični gredi zaradi sigurnosti,če je slučajno še površinsko kaljena.To je edini možen način za poceni nastavitev.Sicer pa bi že zdavnaj lahko napisal radijus ploščice in pa katero debelino rabiš jaz jih imam veliko različnih in bi se mogoče kaj našlo,pa tudi par mehanikov poznam,ki bi mi to sigutno po komadu prodali ne pa,da moraš kupit 4 enake dimenzije! Ps:če sam šraufaš bo nujno potrebno spoznat še kakšnega kolega ne pa samo kritizirat! :hmm:
simonsi Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 (popravljeno) kar ostane naročiš in upaš, da pride prej kot v 3 mesecih. Tri mesece? :wacko: za yamaho se dobi nove kadarkoli za okrog 5eur komad, ali pa se da še stare v menjavo. Na uradnem servisu mi je reku, da se sploh ne da ene naročit, pač pa komplet (4) pa še to vse iste debeline... in ne bom mnde deval 40€ da bom dobil eno uporabno ploščico ven. Ja a ni pri dukatiju tako, da če ne dobiš prave velikosti, kupiš večjo in jo daš pobrusit? Pa izdelovanje ploščic je milo rečeno trapasta ideja, in te bodo prišle dražje kot če jih kupiš. Popravljeno Januar 20, 2009. Popravil simonsi
motorist Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 Ps:če sam šraufaš bo nujno potrebno spoznat še kakšnega kolega ne pa samo kritizirat! Sej nobenga ne kritiziram; za prijatelje sem pa takoj :worship: Sam se mi pa zdi bedno, če postavim neko vprašanje mi ljudje kr neki brezveze pametujejo... Drugače sem pa hvaležen vsakemu za PAMETEN nasvet. Tako, da hvala vsem ki ste odgovoril in ne rabim več nasvetov.
Leteči Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 No pa se bo rešilo :) Drugače te zadeve za hondo stanejo okrog 1.5EUR po kosu, jih je pa možno naročat posamično.
motorist Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 za yamaho se dobi nove kadarkoli za okrog 5eur komad za hondo stanejo okrog 1.5EUR po kosu Zgleda da bom mogu motor menjat :unsure:
gusti Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 LP vsem. Jaz imam pa eno vprašanje glede servisiranja motocikla. In sicer sem lastnik honde transalp l.02 (36.000km). Kupil sem jo lani konec julija. Ko sem jo pripeljal domov, sem jo prvo peljal na servis (menjava olja in vseh filtrov) in na pregled vitalnih delov. Serviser je rekel, da naj pridem na servis spet čez 6.000km. Do sedaj sem naredil tam med 2 in 3 tisoč km. Zej pa nevem a bi moral zaradi zime spomladi spet na servis in kaj bi blo treba menjat? Al ni treba nič? In kako je z tem servisnim intervalom na 6.000km? A ni to nekam malo? Kako je najbolje servisirat motor? Vsako spomlad? LP
simonsi Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 (popravljeno) Jaz se držim okrog 8kkm, zlata sredina. Ni ti treba recimo ravno vsako pomlad menjat. Enkrat na leto ali pa na kilometre, kar je prej. Popravljeno Januar 21, 2009. Popravil simonsi
Dolenc™ Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 Splača se ti poškilit v knjižico za uporabnike o svojem motorju, kjer je napisano na koliko km se kaj menja, nimajo vsi motorji iste intervale. Pri mojem recimo je menjava olja + filtrov na 7.5kkm, jst jo delam na 6k. Potem se menja pa še svečke, na okoli 2 sezoni odvisno spet od kilometrine in tipa motorja, pa razne obnovitve vzmetenja, če čutiš da se je motor zmehčal. Potem je tukaj še ketna, ki spet drži okoli 2 sezone, pa kakšna tesnila se kdaj zamenja, pa zavorne tekočine in cevi itd... Da bi bilo med zimo kaj posebej potrebno menjat, glih ni, je pa mogoče vseeno pametno da se pač ker motor stoji zamenjajo te stvari, tekočine in olja, da ni ravno 2k po začetku sezone treba čakat na motor :) Sej v knjižici (user manual s tujko) je vse lepo označeno v tabelci, pa se ti splača mal preštudirat, da veš kdaj kaj menjat in se potem brezskrbno pelješ :), pa tudi da te serviserji ne nategujejo.
Piksna Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 LP vsem.Jaz imam pa eno vprašanje glede servisiranja motocikla. In sicer sem lastnik honde transalp l.02 (36.000km). Kupil sem jo lani konec julija. Ko sem jo pripeljal domov, sem jo prvo peljal na servis (menjava olja in vseh filtrov) in na pregled vitalnih delov. Serviser je rekel, da naj pridem na servis spet čez 6.000km. Do sedaj sem naredil tam med 2 in 3 tisoč km. Zej pa nevem a bi moral zaradi zime spomladi spet na servis in kaj bi blo treba menjat? Al ni treba nič? In kako je z tem servisnim intervalom na 6.000km? A ni to nekam malo? Kako je najbolje servisirat motor? Vsako spomlad? LP Prečitaj to temo nekaj(deset) strani nazaj, ker smo to že velikokrat obravnavali in že večina zadev piše... Pa srečno!
Guest Brumer Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 LP vsem.Jaz imam pa eno vprašanje glede servisiranja motocikla. In sicer sem lastnik honde transalp l.02 (36.000km). Res bo najbolje malo prebrat - sicer pa se(skoraj pri vseh motorjih) na 6K menja olje + mali servis(kontrola) ali vsaj 1 X letno na 12K pa veliki servis:olja,filtre,svečke itd. Ps: so pa izjeme npr.BMW-K 1200-R-S-GT na 10K mali servis(motor s suho oljno posodo-suh karter+oljni hladilnik) na 20K kil.pa veliki.
motorist Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 Ps: so pa izjeme npr.BMW-K 1200-R-S-GT na 10K mali servis(motor s suho oljno posodo-suh karter+oljni hladilnik) na 20K kil.pa veliki. Tudi ducati monster je pol izjema; na 10k mali in 20k veliki servis.
Salieri Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 Zdravo! Mam en problem...Ko se pri nizkih obratih peljem in držim gas na enem mestu, mi motor cuka. Najbolj se čuti to pri prvi prestavi, ko se npr. premikaš v koloni. Ko ga poženeš v obrate ni nobenega cukanja, v prostem teku bi mogoče za odtenek lahko lepše laufal...So lahko oz. so svečke krivec? Motor: Yamaha YZF600 Thundercat 1998 Lp Boštjan
strom Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 Zdravo! Mam en problem...Ko se pri nizkih obratih peljem in držim gas na enem mestu, mi motor cuka. Najbolj se čuti to pri prvi prestavi, ko se npr. premikaš v koloni. Ko ga poženeš v obrate ni nobenega cukanja, v prostem teku bi mogoče za odtenek lahko lepše laufal...So lahko oz. so svečke krivec? Motor: Yamaha YZF600 Thundercat 1998 Lp Boštjan Najverjetnejši krivec so verjetno res svečke... ali pa kabli, alternator, regler, vplinjači,... Ob rednem servisu malce pojamraj še za to... če ga ne šraufaš sam.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se