Salieri Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 Hmm, torej vse v zvezi z štromarijo...Pogruntal sem tudi, da na rahlo trokira tudi pri konstantnih višjih obratih...Bom malo pošraufal pa vzel svečke ven, da vidimo kaka je situcija...Upam da so svečke.
k0ci Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 drugače pa rahlo cuka vsak moped, še zlast v prvi prestavi pod zelo nizkimi obraki, ko se zaganja, avto prav tako
simonsi Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 Hmm, torej vse v zvezi z štromarijo...Pogruntal sem tudi, da na rahlo trokira tudi pri konstantnih višjih obratih...Bom malo pošraufal pa vzel svečke ven, da vidimo kaka je situcija...Upam da so svečke. Najprej nove svečke, pa kable in konektorje pogledat. Potem pa če ne bo v redu pa vplinjače sinhronzirat, "zrak" vijake nastavit, pa mogoče še spucat. drugače pa rahlo cuka vsak moped, še zlast v prvi prestavi pod zelo nizkimi obraki, ko se zaganja, avto prav tako Če je štirivaljnik ne sme nič cukat nad 1200-1500 obrati.
Salieri Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 sem šel še zdaj enkrat probat. Motor nene tipično cuka (kot to poznam od avta), temveč bolj mehko, enakomerno....JE možno, da je ketna napačno španana? Preveč, premalo? LP Boštjan
Guest Brumer Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 sem šel še zdaj enkrat probat. Motor nene tipično cuka (kot to poznam od avta), temveč bolj mehko, enakomerno....JE možno, da je ketna napačno španana? Preveč, premalo? LP Boštjan Ketno nastavi na 2-4 cm zračnosti samo ketna 100% ni kriva. Najprej si kupi nove svečka zmontiraj in če bo motr še cukal že pod prostim tekom ali z zelo malo gasa ga pusti laufat par min. tako,da cuka-trokira nato ga vgasni vzemi svečke ven in bo po vsej verjetnosi ena bolj črna od ostalih. in ta cilinder ti ga biksa.Najceneje je da najprej zamenjaš kable med seboj Npr:če je 2-ga črna daj 1-vi kabel na drugo in obratno spet zalaufaj po krajšem času spet odvij svečke in če bo potem 1-va svečka črna imaš samo defekten kabel ali šteker(upor v štekerju).Če nebo razlike in bo še vedno 2-ga črna probaj med seboj zamenjati vžigalne tuljave(cinšpule)in boš videl ,če bo potem druga svečka črna.Če nebo sprememb z menjavo kablov med seboj in vžigalnih tuljav potem je napaka na vplinjaču in sicer defektna membrana(gumijasta)majhna luknjica dobro preglej sicer pa vplinjače pusti namiru,odvij samo zgornji del dotičnega vplinjača vzemi ven membrano jo prekontroliraj po potrebi zamenja(nikakršno-flikanje nepride v poštev)ni pa ta membrana poceni za V-maxa 1 kon 150 EU vodilo membrane napolniš in podmažeš lahko SAMO z ATF olem! :hmm:
Guest Brumer Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 drugače pa rahlo cuka vsak moped, še zlast v prvi prestavi pod zelo nizkimi obraki, ko se zaganja, avto prav tako Motor niti avto nesme cukat sploh današnji z elektronskim vbrizgavanjem,sicer takega s cukanjem nebi NIHČE kupil. Treba je obiskati dober servis,da se priključi na delavniški računalnik in napaka je hitro najdena je pa res,da odpravljanje takega cukanja ni nikoli poceni-razen.če so res samo svečke krive.Sicer pa je skoraj vedno nek pomemben element kot Npr. lambda sonda,potenciometer lopute gasa,podtlačni regulator,impulzator vžiga,merilec gostote+pretoka zraka,modul vžiga,električne šobe,zamašen baypas-prostega teka,spoji,mase,itd.itd. :whistle:
trebor Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 Salieri žijo. Imam T-ace in sem imel tudi probleme s cukanjem. Do sedaj so bile vedno krive svečke in nič drugega. Ko sem jih zamenjal je motor tekel brez problema. To je za začetek najcenejša varianta, da ne razdiraš vsega mogočega. Mašini pa tudi kakšen servis z nastavitvijo uplinjačev nebi škodil. LP Robert
Salieri Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 Salieri žijo. Imam T-ace in sem imel tudi probleme s cukanjem. Do sedaj so bile vedno krive svečke in nič drugega. Ko sem jih zamenjal je motor tekel brez problema. To je za začetek najcenejša varianta, da ne razdiraš vsega mogočega. Mašini pa tudi kakšen servis z nastavitvijo uplinjačev nebi škodil.LP Robert Zdravo Robert, imaš pm...
Guest Brumer Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 Mašini pa tudi kakšen servis z nastavitvijo uplinjačev nebi škodil.LP Robert Sigurno ne samo predpogoj je,da jih nastavi nekdo,ki ima vsaj malo pojma sicer je veliko slabše kod pred nastavitvijo. :headbang:
Salieri Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 Sigurno ne samo predpogoj je,da jih nastavi nekdo,ki ima vsaj malo pojma sicer je veliko slabše kod pred nastavitvijo. :headbang: Motor sicer na štandgasu in pod obrati lepo laufa. Vžge tudi zelo lepo. :hmm:
simonsi Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 sem šel še zdaj enkrat probat. Motor nene tipično cuka (kot to poznam od avta), temveč bolj mehko, enakomerno....JE možno, da je ketna napačno španana? Preveč, premalo? LP Boštjan Če ej ketna zelo neenakomerno stegnjena, potem tako pulzirajoče cuka, sploh pri nižji hitrosti.
SCMC Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 Pozdravljeni! Mene zanima koliko km v naredite preden menjate olje in oljni filter? Namreč zaslediu sm da proizvajalec priporoča menjavo vsakih 12k km na servisu pa mi menjajo vsakih 6k km :? a je lahk ka narobe če bi menju enkrat letno oz. cca na 10k km. Mogoče ste to že prej debatirali vendar se mi trenutno ne bere vseh 170 str. :whistle: zato bi vam biu hvaležen za odgovor ali nasvet. :eek: Lp
trojan69 Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 Verjetno piše filter na 12k olje pa na 6k. Kr menji tko kot je treba rajš.
k0ci Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 Motor niti avto nesme cukat sploh današnji z elektronskim vbrizgavanjem,sicer takega s cukanjem nebi NIHČE kupil. Treba je obiskati dober servis,da se priključi na delavniški računalnik in napaka je hitro najdena je pa res,da odpravljanje takega cukanja ni nikoli poceni-razen.če so res samo svečke krive.Sicer pa je skoraj vedno nek pomemben element kot Npr. lambda sonda,potenciometer lopute gasa,podtlačni regulator,impulzator vžiga,merilec gostote+pretoka zraka,modul vžiga,električne šobe,zamašen baypas-prostega teka,spoji,mase,itd.itd. :whistle: v mislih imam tisto cukanje, ko se voziš v koloni v prvi prestavi, pa gre kolona še vedno prepočasi da bi lahko peljal pod štantgasom, potem pa malo zabremzaš in motor (ali pa avto) cuka, ko računalnik hoče zavrteti mašino do obratov prostega teka
SCMC Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 Verjetno piše filter na 12k olje pa na 6k. Kr menji tko kot je treba rajš. Nene piše olje in oljni filter menjava na 12k km.
MARJA Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 (popravljeno) Nene piše olje in oljni filter menjava na 12k km. Jap verjeto to piše ja, sam mogoče pa še piše da olja na 6 kkm. Moja hči ima Yamaho in ji piše: olje na 6 kkm, olje in filter na 12 kkm. Popravljeno Januar 26, 2009. Popravil MARJA
SCMC Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 Jap verjeto to piše ja, sam mogoče pa še piše da olja na 6 kkm. Moja hči ima Yamaho in ji piše: olje na 6 kkm, olje in filter na 12 kkm. Škoda ko nimam skenerja da skeniram pa da vam pokažem kk točno piše. Piše: Menjava motornega olja na 1k, 12k, 24k, 36k,.... Menjava oljnega filtra na 1k, 12k, 24k, 36k,...
trojan69 Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 (popravljeno) aja pol pa možno da je oboje na 12k-vpraši v temi od Z-ja Popravljeno Januar 26, 2009. Popravil trojan69
danci1973 Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 (popravljeno) Nene piše olje in oljni filter menjava na 12k km. Kaj pa je motor delal vsakih 6k km na servisu? A nisi mogel prej v navodila pogledat? So te malo . Jap verjeto to piše ja, sam mogoče pa še piše da olja na 6 kkm. Moja hči ima Yamaho in ji piše: olje na 6 kkm, olje in filter na 12 kkm. Ne, pri Z750 je predpisan servisni interval (menjava olja in filtra) na 12k km. Tako vsaj piše v 'service manualu'. Yamaha FJR1300 in FZ1 imata predpisan servis (menjavo olja) na 10k km, menjavo filtra pa na 20k km, R1 pa na 6k olje, 12k filter. D. Popravljeno Januar 26, 2009. Popravil danci1973
SCMC Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 Kaj pa je motor delal vsakih 6k km na servisu? A nisi mogel prej v navodila pogledat? So te malo . Ne, pri Z750 je predpisan servisni interval (menjava olja in filtra) na 12k km. Tako vsaj piše v 'service manualu'. Yamaha FJR1300 in FZ1 imata predpisan servis (menjavo olja) na 10k km, menjavo filtra pa na 20k km, R1 pa na 6k olje, 12k filter. D. Ja skor pa bi me Serviser mi je reku da se vidimo na 18k pol pa mi je blo mal čudno ko mi je prijatl pravu da njem piše da ma servisne intervale na 10k in to na R1 :blink:
Arriba Objavljeno Januar 27, 2009 Opozori Objavljeno Januar 27, 2009 A ni odvisno tud od kvalitete in znamke olja na kolk ga boš menjal?
hajoktejn Objavljeno Januar 27, 2009 Opozori Objavljeno Januar 27, 2009 Tudi, največ pa od serviserja :rolleyes:
Guest Brumer Objavljeno Januar 27, 2009 Opozori Objavljeno Januar 27, 2009 Najbolj odvisno je koliko imaš motor rad in koliko časa bo pri hiši.Namreč.če mašina vrti čez 11K o/min.je po 10K kil. olje črno kot katran.Po barvi olja lahko tudi vsak sam vidi koliko je njegovo olje kvalitetno.Če pa nekdo res nevrti previsoko in ima motor pretežno za daljše ture-potovanja potem pa se lahko z oljem dela po 10K kil.brez problema in olje nebo črno kvečemu temno rujavo,kar je tudi pravilno.To se lepo vidi pri motorjih brez oljne posode(karterja)olje sploh dosti nepotemni. :whistle:
bass Objavljeno Januar 27, 2009 Opozori Objavljeno Januar 27, 2009 Dejansko barva olja niti ne nakazuje njegove kvalitete, temveč kvečjemu koliko detergentov ima. Olje z več detergenti prej rata črno, pa ne pomeni, da je slabše pri drugih lastnostih, saj dejansko samo bolj čisti motor. Sem mnenja, da je 10.000km nek normalen interval, ss imajo malo krajšega, touring pa malo daljšega, je pa odvisno tudi od stila vožnje. Če je motor vožen samo na pisti je 5.000km predolg interval.
RenoRaines Objavljeno Januar 28, 2009 Opozori Objavljeno Januar 28, 2009 Mene pa zanima kaj se dogaja z mazanjem motornih sklopov pri daljši vožnji po zadnjem ali sprednjem kolesu? Mazanje zagotovo je, če ne bi ružlo. Me pa zanima ali lahko tako početje škodi motorju ali je v tovarni poskrbljeno, da pumpa vleče olje v vseh kotih v katerih se motocikel pojavlja? Verjetno določeni koti so predvideni (G sile pri pospeševanju in zaviranju), ampak do takih skrajnosti kot pride pri tovrstnih karafekah?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se