Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
Mene pa zanima kaj se dogaja z mazanjem motornih sklopov pri daljši vožnji po zadnjem ali sprednjem kolesu? Mazanje zagotovo je, če ne bi ružlo. Me pa zanima ali lahko tako početje škodi motorju ali je v tovarni poskrbljeno, da pumpa vleče olje v vseh kotih v katerih se motocikel pojavlja? Verjetno določeni koti so predvideni (G sile pri pospeševanju in zaviranju), ampak do takih skrajnosti kot pride pri tovrstnih karafekah?

Nekateri motorji so 'znani' po tem, da pri daljših wheelie-ih pride do pomanjkanja olja. V angleščini temu rečejo 'oil starvation' in Google ti bo našel kar precej na to temo.

Kaj pa je res in kaj ni pa boš moral iz prebranega sam ocenit.

D.

Objavljeno
Mene pa zanima kaj se dogaja z mazanjem motornih sklopov pri daljši vožnji po zadnjem ali sprednjem kolesu? Mazanje zagotovo je, če ne bi ružlo. Me pa zanima ali lahko tako početje škodi motorju ali je v tovarni poskrbljeno, da pumpa vleče olje v vseh kotih v katerih se motocikel pojavlja? Verjetno določeni koti so predvideni (G sile pri pospeševanju in zaviranju), ampak do takih skrajnosti kot pride pri tovrstnih karafekah?

Motorji s suhim karterjem praviloma niso občutljivi na to. Pravtako večina superšportnih novejših motorjev. So pa nekateri modeli, ki tega ne prebavljajo.

Objavljeno

Kdo ve kako deluje tale zadevščina namenjena prezračevanju zavor iz Louisa? Piše neki v smislu da ni treba pumpat ročke ostalga pa ne razumem. Odzračevanje zavor je namreč ena om mojih najbolj osovraženih početji okol motorja, pa če bi jo lahko nekak poenostavil bi z veseljem dal tistih 20eur.

Objavljeno

Ups-pozabu sliko :headbang:

post-20343-1233165415.jpg

Objavljeno

Mislim, da cevko priklopiš na vijak za prezračevanje in črpaš olje od spodaj gor. Pokrovček na rezervoarčku odpreš in počakaš da olje priteče vanj.Moraš pa paziti, da olje ne šprica okoli, ker ti lahko poškoduje barvo. Če je pa še staro olje v rezervoarčku ga z injekcijo ali kako drugače ven spraviš. Postopek ponavljaš toliko časa, dokler ne priteče čisto olje.

LP Robert

Objavljeno

Aha-tisti kovinski del je zgleda vzvod. Pri meni se pojavlja problem (sem zgleda bol štorat hehe) da moraš ročko zadržat medtem ko popuščaš ventilček, takrat se pa cevka rada sname in ravno to kar si reku-pride olje na barvo. Pomoje je veliko laži pumpat od spodaj. Bom žrtvoval tistih 20 eur pa probal.

Še nekaj-opazil sem da imam ventilček za prezračevanje na obeh zavornih čeljustih. Zakaj je to dobr?

Objavljeno
Aha-tisti kovinski del je zgleda vzvod. Pri meni se pojavlja problem (sem zgleda bol štorat hehe) da moraš ročko zadržat medtem ko popuščaš ventilček, takrat se pa cevka rada sname in ravno to kar si reku-pride olje na barvo. Pomoje je veliko laži pumpat od spodaj. Bom žrtvoval tistih 20 eur pa probal.

Še nekaj-opazil sem da imam ventilček za prezračevanje na obeh zavornih čeljustih. Zakaj je to dobr?

Zato da lahko obe strani prezračiš.Namreč,če gre iz križa na vilicah na levo in desno stran potem je logično,da moraš vsako stran posebej prezračit.Če pa gre Npr. z desnih klešč povezava na leva klešča je dovolj,da prezračiš samo na levih kleščah.

Objavljeno
Zato da lahko obe strani prezračiš.Namreč,če gre iz križa na vilicah na levo in desno stran potem je logično,da moraš vsako stran posebej prezračit.Če pa gre Npr. z desnih klešč povezava na leva klešča je dovolj,da prezračiš samo na levih kleščah.

Aha-razumem. Hvala!

Objavljeno
Aha-tisti kovinski del je zgleda vzvod. Pri meni se pojavlja problem (sem zgleda bol štorat hehe) da moraš ročko zadržat medtem ko popuščaš ventilček, takrat se pa cevka rada sname in ravno to kar si reku-pride olje na barvo. Pomoje je veliko laži pumpat od spodaj. Bom žrtvoval tistih 20 eur pa probal.

Še nekaj-opazil sem da imam ventilček za prezračevanje na obeh zavornih čeljustih. Zakaj je to dobr?

Oky prej nisem nič napisal ker nisem vedel točno kateri sistem imas v mislih

Ta sistem ki ga imas na sliki ni nic kar sta napisala.

Tega daš spodaj na vijaz za odzračevanje - daš tisto prozorno cevkico. Pol odviješ vijak za odzračevaje in zgoraj pumpaš zavorno ročico, in dolivaš olje noter, ali pa razdereš cel sistem in očistiš in začnes odzračevat. Tako dolgo dolker nehajo prihajat mehurčki iz odzračevalnega vijaka.

Zakaj dva vijaka? Zato ker dve ločeni polovički in se v vsaki posebaj naredi zračni balonček katerega ne sme biti.

Kaj več pa boš našel tudi na prejšnih straneh.

Oni zvod je za obesit plastenko

Lep pozdrav

D.

Objavljeno

Ko že govorimo o tem, da bremzolje požre barvo...

Če se ti ga malo polije po barvi ni neke panike. Obrišeš s cunjo na hitro in zavore v miru odzračiš do konca. Ko nazaj zategneš vse vijake in namontiraš pokrovčke pa vse dele, kjer se je prej polivala zavorna tekočina, poliješ z zelo vročo ali pa vrelo vodo. Zato, ker se to olje zelo rado veže na vodo (sploh pa na vročo) se vse skupaj olčno opere in barva ostane nepoškodovana.

Objavljeno (popravljeno)
Ko že govorimo o tem, da bremzolje požre barvo...

Če se ti ga malo polije po barvi ni neke panike. Obrišeš s cunjo na hitro in zavore v miru odzračiš do konca. Ko nazaj zategneš vse vijake in namontiraš pokrovčke pa vse dele, kjer se je prej polivala zavorna tekočina, poliješ z zelo vročo ali pa vrelo vodo. Zato, ker se to olje zelo rado veže na vodo (sploh pa na vročo) se vse skupaj olčno opere in barva ostane nepoškodovana.

Voda je lahko topla,kar ni nujno lahko je mrzla-popolnoma enak učinek- samo ne VRELA!!!!! :hmm:

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno
Kdo ve kako deluje tale zadevščina namenjena prezračevanju zavor iz Louisa? Piše neki v smislu da ni treba pumpat ročke ostalga pa ne razumem. Odzračevanje zavor je namreč ena om mojih najbolj osovraženih početji okol motorja, pa če bi jo lahko nekak poenostavil bi z veseljem dal tistih 20eur.

dobro. uporabljam in je cisto ok.

pumpati moras ali kako si prestavljas, da dobis staro tekocino skozi cevke ? saj ni vakuum-pumpica/pistola.

samo glej, da redno dolivas olje v posodico za zavorno olje; pazi, da ti ne potegne zrak od zgoraj.

10 min (s pavzami) prezracene sprednje zavore. izi k´ pasulj.

tank in ostale pobarvane dele pa pokrijes z staro brisaco (ali podobnim) - na debelo pokrito naj bo.

Objavljeno

Na gsxr k2 sm opazil da iz ene vilice malo pušča. Motor je bil karamboliran a ni bilo opaziti kakšne poškodbe na vilicah...

Prosim vas za mnenja kaj bi bil lahko vzrok oz. kaj bi bilo za zamenjati tako da bi lahko nabavil material (kje?)

hvala

Objavljeno
Na gsxr k2 sm opazil da iz ene vilice malo pušča. Motor je bil karamboliran a ni bilo opaziti kakšne poškodbe na vilicah...

Prosim vas za mnenja kaj bi bil lahko vzrok oz. kaj bi bilo za zamenjati tako da bi lahko nabavil material (kje?)

hvala

To nima veze z karambolom - vilice je najbolje kar obe nanovo obnovit - zamenjat tesnila(semeringe)in zgornje gumi pokrove ter zamenjat olje.Ni zahtevna zadevščina samo najprej naredi eno stran in nato še drugo pazi,ko boš razdiral lepo vse zloži po vrstnem redu,da nebo težav pri sestavljanju.Najprej predno demontiraš vilico odvrni(samo losaj) zgornji in spodnji vijak na vilici.Spodnji je ponavadi imbus in je najbolje če imaš zračno pištolo za odvrnit -pazi ker takoj začne odspodaj ven teči olje.Olje če neveš točno koliko ga moraš naliti(novega) je najbolje,da izmeriš količino starega v vilici in naliješ enako količino novega nazaj,notri gre ponavadi med 0,4 do 0,5l.Pazi pri izbiri gostote olja trše vilice bolj viskozno in obratno.Verjetno boš v manualu našel potrebne podatke za gostoto (vizkoznost) in količino olja.

Ps: vse skupaj dobro ocedi in osuši s sarvet papirjem in ne uporabljaj nikakršnih čistil in glej da nepride do kakšne nečistoče!!!

Objavljeno

Razmišljam da bi menjal vzmeti v vilicah na svojem bemflu F800S. Glede na to, da se olja ne da spustit od spodaj, bo treba križ losat pa podret sprednji del...sam žal nimam prostora niti orodja za to, pa me zanima, če kdo pozna kakega mojstra v LJ, da se bavi s takimi zadevami? Al bo treba na servis pelat...da me odrejo do gat? :unsure:

Objavljeno
Razmišljam da bi menjal vzmeti v vilicah na svojem bemflu F800S. Glede na to, da se olja ne da spustit od spodaj, bo treba križ losat pa podret sprednji del...sam žal nimam prostora niti orodja za to, pa me zanima, če kdo pozna kakega mojstra v LJ, da se bavi s takimi zadevami? Al bo treba na servis pelat...da me odrejo do gat? :unsure:

Si poskusil pr Juretu na Dolgem mostu?

LP

Objavljeno

Hvala trebor in bmw. Bom poklical naslednji teden.

Objavljeno
To nima veze z karambolom - vilice je najbolje kar obe nanovo obnovit - zamenjat tesnila(semeringe)in zgornje gumi pokrove ter zamenjat olje.Ni zahtevna zadevščina samo najprej naredi eno stran in nato še drugo pazi,ko boš razdiral lepo vse zloži po vrstnem redu,da nebo težav pri sestavljanju.Najprej predno demontiraš vilico odvrni(samo losaj) zgornji in spodnji vijak na vilici.Spodnji je ponavadi imbus in je najbolje če imaš zračno pištolo za odvrnit -pazi ker takoj začne odspodaj ven teči olje.Olje če neveš točno koliko ga moraš naliti(novega) je najbolje,da izmeriš količino starega v vilici in naliješ enako količino novega nazaj,notri gre ponavadi med 0,4 do 0,5l.Pazi pri izbiri gostote olja trše vilice bolj viskozno in obratno.Verjetno boš v manualu našel potrebne podatke za gostoto (vizkoznost) in količino olja.

Ps: vse skupaj dobro ocedi in osuši s sarvet papirjem in ne uporabljaj nikakršnih čistil in glej da nepride do kakšne nečistoče!!!

Hvala za izčrpen odgovor :)

Na enem servisu so mi sporočili da se menja samo semeringe, na drugem pa da se menja tudi " paršni sem" (ne vem kaj bi to bilo), pa da je 1-2h dela...

Objavljeno

eno vprašanje...kakšno olje je bolše nalit v menjalnik bolj gosto ali bol redko...če se motor pri

stisnjeni sklopki premika (malo)...najbolj pri hladnem, drugače sklopka ne drsi

?

Objavljeno
eno vprašanje...kakšno olje je bolše nalit v menjalnik bolj gosto ali bol redko...če se motor pri

stisnjeni sklopki premika (malo)...najbolj pri hladnem, drugače sklopka ne drsi

?

Takšnega, kot ga je priporočil proizvajalec motocikla. Poglej v navodila za uporabo.

Objavljeno
eno vprašanje...kakšno olje je bolše nalit v menjalnik bolj gosto ali bol redko...če se motor pri

stisnjeni sklopki premika (malo)...najbolj pri hladnem, drugače sklopka ne drsi

?

bolj redko rabiš.

Objavljeno
eno vprašanje...kakšno olje je bolše nalit v menjalnik bolj gosto ali bol redko...če se motor pri

stisnjeni sklopki premika (malo)...najbolj pri hladnem, drugače sklopka ne drsi

?

Najbolje za vse menjalnike,je olje za avtomatske menjalnike ATF in nebo več nikakršnih problemov.Kajti to ATF olje je rastlinsko ne menja vizkoznosti pri različnih temperaturah,ne razjeda (semeringov,O-ringov in tesnil) ni agresivno na noben materijal,bolje maže je bolše za sklopko in ima manjšo upornost in pridobiš več moči na zadnjem kolesu.Namreč lahko mi verjameš kajti v avtomatskem menjalniku je vedno vsaj 5 sklopk,vandler(3X turbina)za speljevanje in zelo fina ozobljenja,ki morajo biti vedno dobro mazana in to olje se pri starejših menjalnikih sploh ne menja,ker se neizrabi,nezagori in ne postane črno. :whistle:

Objavljeno
Najbolje za vse menjalnike,je olje za avtomatske menjalnike ATF in nebo več nikakršnih problemov.Kajti to ATF olje je rastlinsko ne menja vizkoznosti pri različnih temperaturah,ne razjeda (semeringov,O-ringov in tesnil) ni agresivno na noben materijal,bolje maže je bolše za sklopko in ima manjšo upornost in pridobiš več moči na zadnjem kolesu.Namreč lahko mi verjameš kajti v avtomatskem menjalniku je vedno vsaj 5 sklopk,vandler(3X turbina)za speljevanje in zelo fina ozobljenja,ki morajo biti vedno dobro mazana in to olje se pri starejših menjalnikih sploh ne menja,ker se neizrabi,nezagori in ne postane črno. :whistle:

:worship:

Objavljeno
Najbolje za vse menjalnike,je olje za avtomatske menjalnike ATF in nebo več nikakršnih problemov.Kajti to ATF olje je rastlinsko ne menja vizkoznosti pri različnih temperaturah,ne razjeda (semeringov,O-ringov in tesnil) ni agresivno na noben materijal,bolje maže je bolše za sklopko in ima manjšo upornost in pridobiš več moči na zadnjem kolesu.Namreč lahko mi verjameš kajti v avtomatskem menjalniku je vedno vsaj 5 sklopk,vandler(3X turbina)za speljevanje in zelo fina ozobljenja,ki morajo biti vedno dobro mazana in to olje se pri starejših menjalnikih sploh ne menja,ker se neizrabi,nezagori in ne postane črno. :whistle:

to sem pozabo napisat...to je 2T motor in z istim oljem maže sklopko in menjalnik ...je lahko vseeno ta???za avtomatske menjalnike???

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!