Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Sklopka in menjalnik sta mazana iz istim oljem itak skoraj pri vseh motorjih..

Je pa kolikor vem olje za 2t mašine malo drugačno kot za 4t mašine, ne vem pa kaj se zgodi če enega uporabiš v drugem motorju ali obratno.. To bo pa brumer verjetno znal bolje razložit :)

Objavljeno
to sem pozabo napisat...to je 2T motor in z istim oljem maže sklopko in menjalnik ...je lahko vseeno ta???za avtomatske menjalnike???

Lahko brez problema daj notri to olje in boš videl,da z drugim oljem nikoli več neboš vozil,predvsem zaradi manjše upornisti,lepšega šaltanja in več moči na zadnjem kolesu.Pa še v mašino daj kako dobro olje po možnosti še z kakšnim teflonskim dodatkom kar tudi zmanjšuje trenje v cilindru in pri vožnji brez gasa ko zaviraš je cilinder s teflonom bolj zaščiten,da nebi blokiral.

Objavljeno
Lahko brez problema daj notri to olje in boš videl,da z drugim oljem nikoli več neboš vozil,predvsem zaradi manjše upornisti,lepšega šaltanja in več moči na zadnjem kolesu.Pa še v mašino daj kako dobro olje po možnosti še z kakšnim teflonskim dodatkom kar tudi zmanjšuje trenje v cilindru in pri vožnji brez gasa ko zaviraš je cilinder s teflonom bolj zaščiten,da nebi blokiral.

Hvala :worship:

Objavljeno
Lahko brez problema daj notri to olje in boš videl,da z drugim oljem nikoli več neboš vozil,predvsem zaradi manjše upornisti,lepšega šaltanja in več moči na zadnjem kolesu.Pa še v mašino daj kako dobro olje po možnosti še z kakšnim teflonskim dodatkom kar tudi zmanjšuje trenje v cilindru in pri vožnji brez gasa ko zaviraš je cilinder s teflonom bolj zaščiten,da nebi blokiral.

brumer, z 2T mašino ni priporočljivo zavirat v dolino ker nima dost mazanja, takrat ima mašina toliko mazanja kot pri štantgasu, ker olje dobiva skupaj z bencinom, tako da tu teflonski dodatek nič ne pomaga.........sonda, motul transoil je najbolj priporočeno olje za 2T mašine, kjer se z istim oljem maže menjalnik in sklopka

Objavljeno

Pri 2t je olje za mešanco motul 7100, za v menjalnik pa motul transoil 10w30. Z obema bo motorček lavfal zelo lepo :)

Objavljeno

Popravek, motul 710 je za v mašino, predolgo me že ni na 2t :)

Objavljeno (popravljeno)

@sonda: Kakšen teflonast dodatek si lahko tudi sam naliješ v olje, da bo zadeva laže tekla... klik

Popravljeno . Popravil Lowrenc
Objavljeno
@sonda: Kakšen teflonast dodatek si lahko tudi sam naliješ v olje, da bo zadeva laže tekla... klik

vidim da si mel kar dost problemov ti s tem teflonskim dodatkom... :yea1:

Objavljeno

Zadnjič sem pri lojzu kupil komplet za krpanje pnevmatik, saj veste, oni svedrček pa kvačko s katero potisneš tisti špaget v gumo, pa me zanima ali ima kdo kake praktične izkušnje kako se dela s tem in kako se zadeva obnese? Sicer do sedaj sem imel okrog gumidefektov veliko sreče, ampak vseeno ne bi rad odkrival kake znanosti sredi ničesar :rolleyes:

Objavljeno
@sonda: Kakšen teflonast dodatek si lahko tudi sam naliješ v olje, da bo zadeva laže tekla... klik

vidim da si mel kar dost problemov ti s tem teflonskim dodatkom... :yea1:

Neki podobnega sem vlil v kesl od 125ccm tzr,ko sem jo imel.Pa sem potem imel same probleme,dokler nisem razdrl uplinjača in sčistil bencin kesla!Je vse sam "pacalo" v glavnem jz nikoli več ne uporabim kaj takega!

Objavljeno
Zadnjič sem pri lojzu kupil komplet za krpanje pnevmatik, saj veste, oni svedrček pa kvačko s katero potisneš tisti špaget v gumo, pa me zanima ali ima kdo kake praktične izkušnje kako se dela s tem in kako se zadeva obnese? Sicer do sedaj sem imel okrog gumidefektov veliko sreče, ampak vseeno ne bi rad odkrival kake znanosti sredi ničesar :rolleyes:

Ha, jaz in Ni3ous sva flikala na Korziki. zadeva je zelo preprosta, ko enkrat pogruntaš za kaj gre (jaz in moja nemščina :rolleyes: ). Najprej "povrtaš" lukno, s tistim svedrastim čudom (seveda, če je res mala). Po/pri-tem smo gumo skoraj popolnoma spraznila. Nato vzameš špaget, ga na sredi zahaklaš s t.i. kvačko, namažeš z lepilom in porineš v gumo do polovice, kvačko vzameš ven in počakaš (mi smo cca. 30 minut). Gumo napumpaš (normalno), pogledaš,če pušča, odrežeš kar moli iz gume a ne čist tik (~3mm pustiš). Na mašino pa po gasu.

In človek se baje še danes vozi s tako gumo.

Zgleda,da se obnese. Po mojih izkušnjah vsekakor vredno tistih 15EUR.

Itak pa - gume ti na motociklu ne raztrga. Ta le spusti kar čutiš,ko se motor začne čudno obnašat - takrat pa (seveda, če imaš kaj"soli"..) že ustaviš in pogledaš kaj se dogaja. Tako, da nič se bat zadevo uporabit - samo mal občutka je treba imet. Najbol pa,da poleg kita za krpanje pod sedež vržeš še kit sreče..., škodit ne more. :P

Objavljeno
vidim da si mel kar dost problemov ti s tem teflonskim dodatkom... :yea1:

Neposlušaj nobenega naredi kot sem ti napisal v menjalnik ATF olje dodatek za v benzin(za mešanico)pa kar sicer uporabljaš ali kar si do sedaj uporabljal.Napisal sem dobro olje za 2-T motorje,po možnosti olje,ki že fabriško vsebuje kak teflonski dodatek,nebom pa zdaj naširoko razlagal zakaj je ta dodatek v vsakem-dragem in dobrem ulju za 2-T motorje. :hmm:

In nemešaj-te olja za v menjalnik in olja za mazanje mašine!!! :headbang:

Objavljeno
In nemešaj-te olja za v menjalnik in olja za mazanje mašine!!! :headbang:

Razen tam, kjer je to eno in isto, a ne?

D.

Objavljeno
Razen tam, kjer je to eno in isto, a ne?

D.

Brumer govori za 2t motorje. Drugač pa ja ATF- zlo uredu zadeva, pa še drag ni kej preveč dobi se pa na vsaki pumpi.

Ko smo že pri dodatkih-zadnič sem vidu na pumpi celo stvar, ki naj bi pomagala obnavljati tesnila oziroma semeringe. Deluje pa podobno kot tele zadeve za valje-teflone, zmešaš z oljem te vliješ v mašino. Že takrat se mi je zdela zadeva na polno sumljiva... To ti pa pomoje res zapaca celo mašino, da o ˝zlepljenih˝ lamelah sklopke sploh ne govorimo.

Objavljeno
Brumer govori za 2t motorje. Drugač pa ja ATF- zlo uredu zadeva, pa še drag ni kej preveč dobi se pa na vsaki pumpi.

Ja no, jaz pa ne... ;)

D.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdrav!

Mam eno težavico!

Zadnjo gumo bo treba scentrirat in moj motor je skoraj v prafaktorjih (off sezona in podobn). In me zanima kako snet zadnje kolo?

A se samo dve matici odvijejo, kolo mal naprej porine, da lahko ketno snamem in odstranim palico na kateri je kolo(al kako se ji reče) in kolo dol dam? Ali je postopek drugačen - ketno narazen dat? Je treba kej pazit al je kak finta, karkol?

Imam pa Pegasota. Zdele bom pregledu še repair manual če kej piše.

Objavljeno
Pozdrav!

Mam eno težavico!

Zadnjo gumo bo treba scentrirat in moj motor je skoraj v prafaktorjih (off sezona in podobn). In me zanima kako snet zadnje kolo?

A se samo dve matici odvijejo, kolo mal naprej porine, da lahko ketno snamem in odstranim palico na kateri je kolo(al kako se ji reče) in kolo dol dam? Ali je postopek drugačen - ketno narazen dat? Je treba kej pazit al je kak finta, karkol?

Imam pa Pegasota. Zdele bom pregledu še repair manual če kej piše.

Ja, ti si pa faca. Kako jo boš šele gor dal če je še dol ne znaš?? Verigo je potrebno pravilno napet in nastaviti stekanje koles...

Objavljeno

Sm ane .) Sj vem. Js sm drgač mal previden zato tok sprašujem. Neki sm že prešraufal ( 2 BMWja - sicer avto) sam smo čist podrl avto. Sam to je bil avto. Tuki je pa neki novga, zato pa vprašam.

Zdej sm mal okol kolesa vohu pa manual prebral in mal probal pa dol ni problem snet. Za nazaj gor mi bo pa kolega pomagu k mi bo kolo nazaj prpelu.

Objavljeno

Točn tko kot si reku-matice dol, losaš šravfka za napenjat, potisneš kolo naprej, snameš verigo, akso vn-kolo dol. Ne vem točn kako je na Pegasotu, sam ponavad je tko. Nazaj gor gume dat pa tud ni nobena znanost-kolegu reč nej se usede gor ti pa napni ketno da jo lahko s prstom premakneš cca. 1cm na vsako stran. Ni nobena znanost tko da kr pogumno!

Objavljeno

Če je bila ketna sedaj pravilno in dobro napeta, bo tudi kasneje brez ponovneg napenjanja.

Objavljeno

hehe ti si pa res en butnglavc :lol1: kako drugače boš snel ketno z zobnika, če ne boš šponarja za ketno losal in kolo premaknil proti agregatu :hmm: potem ko daješ nazaj moraš ponovno našponat ketno ali ne :whistle:

Objavljeno
hehe ti si pa res en butnglavc :lol1: kako drugače boš snel ketno z zobnika, če ne boš šponarja za ketno losal in kolo premaknil proti agregatu :hmm: potem ko daješ nazaj moraš ponovno našponat ketno ali ne :whistle:

Odvisno od izvedbe - jaz se napenjalca ne rabim nič dotikat pri demontaži / montaži kolesa...

D.

Objavljeno

Še enga trika sem se spomnu pri napenjanju ketne. Če so pri napenjalcu šravfki zmeri s šublerjem razdaljo oz. dolžino šravfka preden losaš ketno, pri montaži pa spet ga samo nastavi na isto dolžino.

Objavljeno

Vendar to ponavadi ni potrebno, ker imajo itak napenjalci pri strani črtice in samo nastaviš na iste kakor prej pa je :)

Objavljeno

Napenjalce verige zaenkrat pusti pri miru in poizkusi samo odviti in izvleči os kolesa. Še prej pa snami zavorno čeljust, ker se ponavadi zanjo zatakne felga in kolo ne gre sneti. Pa obilo veselja :rolleyes:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!