Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Špekuliram in ugibam - zavore se lahko tudi zelo segrejejo, kar lahko stopi plastiko in matice naenkrat niso več samozaporne...

D.

Ja to sem tudi sam pomislil. Ampak če se uporabi za nosilce čeljusti nebi smelo bit problema. Nylon, ki je v maticah se topi pri okrog 200 stopinjah, torej bi se morala celotna čeljust in sama vilica segreti na takšno temp, kar je pa milo rečeno malo verjetno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@simonsi: Kakšen hud klanec, ali pa delno blokirane zavore, pa si hitro tam... Saj poznaš tisto If anything can go wrong, it will Če bom imel jutri čas bom izbrskal kje sem to našel...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to sem tudi sam pomislil. Ampak če se uporabi za nosilce čeljusti nebi smelo bit problema. Nylon, ki je v maticah se topi pri okrog 200 stopinjah, torej bi se morala celotna čeljust in sama vilica segreti na takšno temp, kar je pa milo rečeno malo verjetno.

Tudi jaz, ampak se strinjam, da se tisti del kjer so čeljusti pritrjene na vilice skoraj ziher ne segreva toliko..

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz, ampak se strinjam, da se tisti del kjer so čeljusti pritrjene na vilice skoraj ziher ne segreva toliko..

... in tudi če se segreje, saj se zaradi tega matica ne odvije kar sama od sebe. potem bi se moral že tudi vijak odvit. Malo manj domišljije vas prosim :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na yamahi thunderace (l.96) so se mi poškodovali - uničili navoji :cry: za pritrditev sprednjih zavornih čeljusti. Zdaj me pa zanima če kdo ve ali je kakšna možnost to popraviti in če je kdo to dela? Oziroma kakšen predlog kaj storiti. :hmm:

Žijo! Tudi na moji sem imel enak problem, pa je mehanik reši zadevo tako, da je samo navoj popravil in dal noter daljši vijak, ki na drugi strani ni prišel čez ampak samo do roba. Navoj je popravljal z druge (zdrave) strani.

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hoj banda!

Danes sem hotel zakurblati mopi,in je pri tem zaropotalo v mašini kakor da bi po kovini z kovino tresnil!

Svečke sem vzel ven dal v 5 prestavo in ga zasukal preko kolesa......nič ni šobalo ali ropotalo samo šlo je zelo teško sukati motor,men se je zdelo da je upor tak kakor da bi imel svečke noter,mogoče za 20% lažje.

Zanima me vaše mnenje! Hvala...

Lp KUK

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probej Motor-up.

Kako pa veš, da je blo 20% manj kakor s svečkami? A si s svečkami tud probal?

Pelji na servis...

Kaj je to motor up?

Nope nisem poskusil z svečkami....pri drugih mašinah je bil občutek podoben...

Preden ga peljem na servis bi se rad sam prepričal kaj je narobe...

Hvala za odgovor!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to sem tudi sam pomislil. Ampak če se uporabi za nosilce čeljusti nebi smelo bit problema. Nylon, ki je v maticah se topi pri okrog 200 stopinjah, torej bi se morala celotna čeljust in sama vilica segreti na takšno temp, kar je pa milo rečeno malo verjetno.

Motor up je kolikor se jaz spommnim neko sredstvo za mašine, da kao prižiga tudi pri minus nevemkoliko, so bile pred leti reklame pri Top Shopu :) čeprav ne vem kaj bi to pomagalo v tvojem primeru..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj je to motor up?

Nope nisem poskusil z svečkami....pri drugih mašinah je bil občutek podoben...

Preden ga peljem na servis bi se rad sam prepričal kaj je narobe...

Hvala za odgovor!

Eh pa z tišanjem imam izkušnje kot mulc sam vse živo tiščal! :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje:

Kdo opravlja storitev čiščenja z ultrazvokom?

Notr bi vtaknil glavo od motorja, dimenzij ~45cm x 25cm x 15cm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo čreva!

Mal servisa ne škodi. Treba je mal podihtat mašino, da ne bomo samo za olje na šiht hodil.

Upam da se zaradi tega ne bom pofočkal v temi "abstinenčna kriza" :krneki:

post-11987-1235326934_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa jamraš? Saj imaš že zdaj v nulo spucano glavo!! Zdi se mi, da malo pretiravaš ampak vseeno...

Te čistilce imajo ponavadi v kakšnih večjih proizvodnih firmah. Jaz ne vem za noben tak čistilec, zato ti ne morem pomagat'. Sigurno poznaš koga, ki dela v kakšni firmi, kjer imajo to reč.

Google ne vrže ven nič kaj pametnega razen to, da firma Team trade prodaja te čistilce. Če se ti res gre, da bi to tako temeljito očistil jih kontaktiraj, pa ti bodo povedali kam so kaj prodali, pa bo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glava je taka, ker je prišla iz ultrazvočne kopeli ;)

Drugače pa zadeva sama po sebi odlično čisti, vendar svinjarijo, kot so zažgane saje, ki izgledajo kakor vodni kamen ne gredo dol. Mogoče, če bi za par dni v nafto namočil predhodno.

U glavnem UZ čistilnik je super zadevca.

Banjo sem dobil pri nekom, ki zadevo uporablja za lastno proizvodnjo in ne nudi uslug čiščenja, tako da infota kdo, kje, kako ne morem posredovat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Originalni kolesni ležaji imajo oznako Koyo 60/28RDC3 (zadnje kolo) - a je NSK 60/28 2RS primeren nadomestek?

Kaj pomeni C3 oznaka (ki je ta NSK-jev nima)?

Hvala, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Originalni kolesni ležaji imajo oznako Koyo 60/28RDC3 (zadnje kolo) - a je NSK 60/28 2RS primeren nadomestek?

Kaj pomeni C3 oznaka (ki je ta NSK-jev nima)?

Hvala, D.

C3 je drugače oznaka za povečano zračnost, ki se pri motorju uporablja predvsem v mašini(po mojih izkušnjah, sem pa že razdrl nekaj mašin), zakaj pa je taka oznaka na ležaju za kolo, pa nena vem.

Popravljeno . Popravil Butnglavc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

C1...C5 so zračnosti ležajev. C3 je navaden

Uporabljajo se v odvisnosti od uporabe; maziva, vrtilne hitrosti.... C5 navadno za izravnavanje dilatacij, C1 pa za čimbolj gladek tek.

Če uporabiš ležaj brez te oznake ne bo nič narobe.

Za pomoč:

http://www.ahrinternational.com/bearing_ra...e_explained.htm

Popravljeno . Popravil no_name
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

C3 je drugače oznaka za povečano zračnost, ki se pri motorju uporablja predvsem v mašini(po mojih izkušnjah, sem pa že razdrl nekaj mašin), zakaj pa je taka oznaka na ležaju za kolo, pa nena vem.
Da C3 pomeni povečana zračnost ležaja
C1...C5 so zračnosti ležajev. C3 je navaden

Uporabljajo se v odvisnosti od uporabe; maziva, vrtilne hitrosti.... C5 navadno za izravnavanje dilatacij, C1 pa za čimbolj gladek tek.

Če uporabiš ležaj brez te oznake ne bo nič narobe.

Za pomoč:

http://www.ahrinternational.com/bearing_ra...e_explained.htm

Hvala vsem trem. :worship: Že naročam... ;)

Morda še kak namig, kako najlažje in brez nevarnosti uničenja novih ležajev le-te zmontirati z 'domačimi' sredstvi? Ležaje čez noč v zmrzovalnik, kolo segreti s fenom?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je ena od možnosti...

Da boš feltno z industrijskim fenom dovolj pogrel boš kr en cajt rabil. Probaj dobit kakšne pokrovčke, da zaščitiš sedišča ležajev, pa kar vročo vodo iz lonca zlij gor. Z fenom pa lahko potem še malo posušiš pa pogreješ...

Tudi če jih boš na hladno notr dal pomoje ne bo nič narobe, samo paziti moraš da ga ne "zakajlaš".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj toliko komplicirate,dve šajbci malo večji,tako da se z vsake strani vsede na zunanji rob ležaja, pa kos navojne palice odrežeš,dve matici in lepo stisneš skupaj.Brez fena,vroče vode,sušenja itd. :headbang: še kladiva nepotrebuješ ! ! ! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem trem. :worship: Že naročam... ;)

Morda še kak namig, kako najlažje in brez nevarnosti uničenja novih ležajev le-te zmontirati z 'domačimi' sredstvi? Ležaje čez noč v zmrzovalnik, kolo segreti s fenom?

D.

Vidim da si iz okolice MB lahk prideš do mene če nimaš sam orodja in prostora ti z veseljem pomagam :) če te zanima mi javi na MP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda še kak namig, kako najlažje in brez nevarnosti uničenja novih ležajev le-te zmontirati z 'domačimi' sredstvi? Ležaje čez noč v zmrzovalnik, kolo segreti s fenom?

D.

Ležaj v skrinjo za par ur, feltno pa pogret na ene 120 stopinj pa bo sam skočil noter. Pa pazi na barvo na feltni.

Lahko ga pa tudi na suho zaprešaš, bolj enostavno.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz vedno ležaj dam v skrinjo za čez noč potem pa naslednji dan na suho zabijem noter in to preko usrezne gedore. Kot je že nekdo omenjal-pazi, da ga ne zabiješ postrani, ker potem bodo ''težave s problemi''...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!