motorist Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 Kaj toliko komplicirate,dve šajbci malo večji,tako da se z vsake strani vsede na zunanji rob ležaja, pa kos navojne palice odrežeš,dve matici in lepo stisneš skupaj.Brez fena,vroče vode,sušenja itd. headbang.gif še kladiva nepotrebuješ ! ! ! whistle.gif Najboljša in najenostavnejša varjanta.
Barracuda Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 A ve kdo zakaj se bi naj motor ogašal samo z ključem tisti zasilni izklop na belanci pa naj bi bil skozi vkloplen? Sem lih zdaj to slišal, pa me zanima če to sploh drži.
danci1973 Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 A ve kdo zakaj se bi naj motor ogašal samo z ključem tisti zasilni izklop na belanci pa naj bi bil skozi vkloplen? Sem lih zdaj to slišal, pa me zanima če to sploh drži. Da ne pozabiš ugasnit luči (oz. pri novejših motorjih jih sploh ne moreš), ki se ob uporabi 'zasilnega' gumba ne izklopijo, če pa obrneš ključ, pa se. Pri relativno majhnih akumulatorjih se le-ta tudi relativno hitro izprazni. Drugega pametnega razloga pa PMSM pravzaprav ni. D.
hector Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 Da ne pozabiš ugasnit luči (oz. pri novejših motorjih jih sploh ne moreš), ki se ob uporabi 'zasilnega' gumba ne izklopijo, če pa obrneš ključ, pa se. Pri relativno majhnih akumulatorjih se le-ta tudi relativno hitro izprazni. Drugega pametnega razloga pa PMSM pravzaprav ni. D. ...jaz imam še enega - ker ugašam z ključem, tega nikoli ne pozabim v motorju, ko ga zapuščam..... :closedeyes:
PURPLE Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 A ve kdo zakaj se bi naj motor ogašal samo z ključem tisti zasilni izklop na belanci pa naj bi bil skozi vkloplen? Sem lih zdaj to slišal, pa me zanima če to sploh drži. Si si že sam odgovoril, na volanu je zasilni izklop, npr ko ga ne moreš ugasnit s ključem (ne prideš zraven z roko) - padec itd. Nekje sem bral o tem, je bilo dobro obrazloženo zakaj, ampak neumni si zapomnimo :whistle: . Sam vedno ugašam na ključ, navada.
sesir Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 Sam vedno ugašam na gumb.Ker mi je malo čudno,da vsi pravijo na ključ.In to samo zato,ker pri določenih,ne pri vseh.Se če ugasneš na gumb še sliši kako se prekine dotok goriva al kaj?Isto kot ko daš kontakt.
Barracuda Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 Si si že sam odgovoril, na volanu je zasilni izklop, npr ko ga ne moreš ugasnit s ključem (ne prideš zraven z roko) - padec itd. Nekje sem bral o tem, je bilo dobro obrazloženo zakaj, ampak neumni si zapomnimo :whistle: . Sam vedno ugašam na ključ, navada. Neveš pa veš kje si to prebral? No sej to je men tud jasno da je to za takrat ko ne prideš zraven itd... Bol me zanima zakaj nebi smel ugašati z tem? Razen tega da ti še svetijo luči in da lahko pozabiš ključ.
carmagedon Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...mp;#entry202633 o tem je že tekla debata, ki ni prišla do konkretnega zaključka in najvrjetneje tudi nikoli ne bo..
RSTDRIVER Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 Bol me zanima zakaj nebi smel ugašati z tem? Razen tega da ti še svetijo luči in da lahko pozabiš ključ. nekje normalno je, da po parkiranju motorja ključ odneseš s seboj. zakaj bi ugašal na varnostno stikalo, če v vsakem primeru vzameš kontakt, ko odstraniš ključ iz ključavnice? ugašaj na kar hočeš sam ne pozabi dati stikala na ON potem, ko si motor ugasnil.... prišpara kar nekej časa, ko ob ponovnem vžiganju gruntaš, zakaj motor ne kresne....
Guest Brumer Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 Neveš pa veš kje si to prebral? No sej to je men tud jasno da je to za takrat ko ne prideš zraven itd... Bol me zanima zakaj nebi smel ugašati z tem? Razen tega da ti še svetijo luči in da lahko pozabiš ključ. Povsem logično je,da naj bi vgasnil s ključem,pa ne samo zaradi luči ampak s ključem prekineš vse tokokroge:napajaje luči,računalnika,vžigalnega modula,razni releji,WGS-a itd.Če vgasneš na tem zasilnem stikalu moraš takoj za tem izklopiti kontakt zaradi vseh prej naštetih porabnikov in takoj to zasilno stikalo vrniti v položaj,da ti bo motor spet vžgal sicer marsikateri vergla do onemoglosti akumulatorja predno se spomni na zasilno stikalo. Ps:zato vedno vgasni motor s kontakt ključem ! :hmm:
sesir Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 Če bi bilo res pomembno s čim se ugaša motor potem bi to sigurno pisalo v manualu! :hmm: Je pa res,da še v življenju nisem katerega prebral...tako,da tisti,ki jih tolk radi prebirate,prosim-ste že zasledili napisanega kaj o tem?
motorist Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 (popravljeno) V manualu piše (ducati monster), da je to "for emergency cases"; kadar morš na hitro ugasnat motor, drugače pa bi se naj ugašalo na ključavnici. Popravljeno Februar 25, 2009. Popravil motorist
YAMASAKI Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 Baje se s ključem prekine komplet el. tokokrog (luči, benz. črpalka, ...) :naughty:
simonsi Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 jaz vedno na knof, da v miru vse pogasnem in se skobacam z motorja.
maggio Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 tisto stikalo je za ugašanje v sili.. (inštruktor v avtošoli me je kar napizdil ko sem motor ugasnil na tem stikalu) zdaj me pa zanima nekaj v zvezi z optiko. zadnjič sem opazil da je sprednje kolo pomaknjeno bolj v levo (gledano iz slike ) za ene pol centi. a je lahko to krivo da se med vožnjo-zavijanjem nekako ne počutim preveč sigurnega v ta motor ?? mislim da je nekdo nekaj pomešal z podložkami al kaj.. a se tud na motorjih dela optika tko kot na avtih?
Guest Brumer Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 zdaj me pa zanima nekaj v zvezi z optiko. a je lahko to krivo da se med vožnjo-zavijanjem nekako ne počutim preveč sigurnega v ta motor ?? mislim da je nekdo nekaj pomešal z podložkami al kaj.. a se tud na motorjih dela optika tko kot na avtih? To bi ti moral pogledat serviser,namreč če bi nekdo kot ti razmišlaš podloške zamenjal,kar bi bilo po vsem možno je pa vprašanje kako bi disk-ka l tekla v zavornih kleščah.Zato bo bolje da ti to serviser pogleda.Sicer pa se optike na motorju ne nastavlja edino postojijo razna merjenja gištela in pa nastavitev zadnjega kolesa na črtice. :hmm:
simonsi Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 tisto stikalo je za ugašanje v sili.. (inštruktor v avtošoli me je kar napizdil ko sem motor ugasnil na tem stikalu) Povej inštruktorju da je čorav. B)
Guest Brumer Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 Povej inštruktorju da je čorav. B) Beri malo nemško literaturo povsod piše,da je to NOTSCHALTER,kar prevedeno pomeni STIKALO V SILI(nuji) in je pravilno,da v avtošoli tako učijo.Nažalost se boš moral sprijaznit. :hmm:
simonsi Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 Ni važno kako se mu reče, v vsakem primeru pa ni popolnoma nič narobe, če se ga uporablja za izklop tudi kadar ni sile.
royal Objavljeno Februar 26, 2009 Opozori Objavljeno Februar 26, 2009 Beri malo nemško literaturo povsod piše,da je to NOTSCHALTER,kar prevedeno pomeni STIKALO V SILI(nuji) in je pravilno,da v avtošoli tako učijo.Nažalost se boš moral sprijaznit. :hmm: Tako nekako ali varnostno stikalo.....v navodilih piše....... da je to varnostno stikalo zaganjača ni pa namenjeno za normlno vsakokratno ugašanje, če pa kdo tako počne pa je njegov problem :hmm:
Piksna Objavljeno Februar 26, 2009 Opozori Objavljeno Februar 26, 2009 ...zdaj me pa zanima nekaj v zvezi z optiko. zadnjič sem opazil da je sprednje kolo pomaknjeno bolj v levo (gledano iz slike ) za ene pol centi. a je lahko to krivo da se med vožnjo-zavijanjem nekako ne počutim preveč sigurnega v ta motor ?? mislim da je nekdo nekaj pomešal z podložkami al kaj.. a se tud na motorjih dela optika tko kot na avtih? Da se ne boš spraševal oz., da boš sam ugotovil, kakšne puše rabiš naredi tako: -izmeri razmak med vilicami pri križu/ih (A), -izmeri debelino stene Al dela vilic (B), -izmeri širino pesta z vstavljenima pušama ©. -upoštevaj še morebiten zamik/spremenjeno širino vpetja/... (kjer pride os) glede na notranjo steno AL dela vilic, kjer si meril debelino stene. (D) (Pozor- zamika sta lahko tudi različna !!!) Potem preveri, da velja: A-2B (+/-2D)=C, kjer moraš seveda dobiti vrednosti na vsaki strani enačbe anaki - sicer pa dobiš razliko/vrednost v + ali -, koliko širine puš ti na osi manjka oz. hodi preveč. (za primer, ko imaš eno pušo pravo!!!) Princip je uporaben tudi, če je bila zadeva že na tleh ipd. saj so spremenljivke t.i. neodvisne od splošne geometrije. Kot vidim na oko, gre za tisto stran vilic, kjer ni diska, zato je do morebiti takega neljubega dogodka tudi prišlo. Če bi imel na kolesu tudi 2 diska (da bi bila feltna simetrična), bi lahko po zgornjem postopku rešil v piko tudi odmik npr. diska od stene vilice ipd., .., če bi malo premetal enačbo, seveda upošteval druge mere,.. Upam, da nisem preveč zakompliciral. Pri zavijanju se zadeva najbrž ni poznala. Prej morda pri dušenju-odvisno od toleranc. Zaupanje v motor pa poteka primarno iz naših glav(neupoštevajoč izjeme). Kaj te je v negotovost prepričalo pa je ponavadi razlog subjektivne narave. Še opozorilo: -to je rešitev "po spominu" in primarno služi za razlago principa. -morebitnih posebnosti oz. izjem vilic nisem upošteval, izid pa je pogojen z nekaterimi predpostavkami. O optiki: - kako narediti geometrijsko poravnavo dveh točk ? Odgovor: - sta (že) "naravno poravnani". .) ->Optika/poravnava nima smisla.
maggio Objavljeno Februar 26, 2009 Opozori Objavljeno Februar 26, 2009 @piksna hvala za obširno razlago - bom danes poskusil pogruntat foro pa da te popravim imam 2 diska samo se enega ne vidi najbrž ravno zaradi zamika?? Lp
danci1973 Objavljeno Februar 26, 2009 Opozori Objavljeno Februar 26, 2009 @piksna hvala za obširno razlago - bom danes poskusil pogruntat foro pa da te popravim imam 2 diska samo se enega ne vidi najbrž ravno zaradi zamika?? Diski so montirani (no, vsaj ponavadi) direkt na platišče, tako da kakšnega posebnega zamika tu ne bi smelo biti (razen, če je proizvajalec to namerno naredil). Verjetno je slikano malo pod kotom... D.
Misek Objavljeno Februar 26, 2009 Opozori Objavljeno Februar 26, 2009 Pozdravljeni Zanima me za motor BMW R1100 RT, letnik '99 Zanima me če kdo ve kakšen je pri tem motorju zadnji amortizer. Namreč občutek imam da ne duši več dobro, ob malce večji obremenitvi, kljub temu da je na tistem vijaku "našponan" do konca. Je to olni amortizer, zračni ali kaj drugega? Zanima me kako ga zrihtati? Vrjetno ga bo potrebno sneti in dan nekam popravit oz nadomestit z novim. Ima kdo kaj več izkušenj z tem?
PURPLE Objavljeno Februar 26, 2009 Opozori Objavljeno Februar 26, 2009 Predvidevam da imava "enake" blažilce oz. od istega proizvajalca Showa. Blažilec je olni. V Kopru je majstr Mladen Jugovac, servisira vzmetenja, Showe sicer nima med proizvajalci. Tudi sam razmišljam, da bi dal pogledat amotizerje, na določen rok je tudi tukaj treba pogledat kako in kaj je.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se