Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
Kaj toliko komplicirate,dve šajbci malo večji,tako da se z vsake strani vsede na zunanji rob ležaja, pa kos navojne palice odrežeš,dve matici in lepo stisneš skupaj.Brez fena,vroče vode,sušenja itd. headbang.gif še kladiva nepotrebuješ ! ! ! whistle.gif

Najboljša in najenostavnejša varjanta.

Objavljeno

A ve kdo zakaj se bi naj motor ogašal samo z ključem tisti zasilni izklop na belanci pa naj bi bil skozi vkloplen? Sem lih zdaj to slišal, pa me zanima če to sploh drži.

Objavljeno
A ve kdo zakaj se bi naj motor ogašal samo z ključem tisti zasilni izklop na belanci pa naj bi bil skozi vkloplen? Sem lih zdaj to slišal, pa me zanima če to sploh drži.

Da ne pozabiš ugasnit luči (oz. pri novejših motorjih jih sploh ne moreš), ki se ob uporabi 'zasilnega' gumba ne izklopijo, če pa obrneš ključ, pa se. Pri relativno majhnih akumulatorjih se le-ta tudi relativno hitro izprazni.

Drugega pametnega razloga pa PMSM pravzaprav ni.

D.

Objavljeno
Da ne pozabiš ugasnit luči (oz. pri novejših motorjih jih sploh ne moreš), ki se ob uporabi 'zasilnega' gumba ne izklopijo, če pa obrneš ključ, pa se. Pri relativno majhnih akumulatorjih se le-ta tudi relativno hitro izprazni.

Drugega pametnega razloga pa PMSM pravzaprav ni.

D.

...jaz imam še enega - ker ugašam z ključem, tega nikoli ne pozabim v motorju, ko ga zapuščam..... :closedeyes:

Objavljeno
A ve kdo zakaj se bi naj motor ogašal samo z ključem tisti zasilni izklop na belanci pa naj bi bil skozi vkloplen? Sem lih zdaj to slišal, pa me zanima če to sploh drži.

Si si že sam odgovoril, na volanu je zasilni izklop, npr ko ga ne moreš ugasnit s ključem (ne prideš zraven z roko) - padec itd. Nekje sem bral o tem, je bilo dobro obrazloženo zakaj, ampak neumni si zapomnimo :whistle: . Sam vedno ugašam na ključ, navada.

Objavljeno

Sam vedno ugašam na gumb.Ker mi je malo čudno,da vsi pravijo na ključ.In to samo zato,ker pri določenih,ne pri vseh.Se če ugasneš na gumb še sliši kako se prekine dotok goriva al kaj?Isto kot ko daš kontakt.

Objavljeno
Si si že sam odgovoril, na volanu je zasilni izklop, npr ko ga ne moreš ugasnit s ključem (ne prideš zraven z roko) - padec itd. Nekje sem bral o tem, je bilo dobro obrazloženo zakaj, ampak neumni si zapomnimo :whistle: . Sam vedno ugašam na ključ, navada.

Neveš pa veš kje si to prebral?

No sej to je men tud jasno da je to za takrat ko ne prideš zraven itd...

Bol me zanima zakaj nebi smel ugašati z tem? Razen tega da ti še svetijo luči in da lahko pozabiš ključ.

Objavljeno
Bol me zanima zakaj nebi smel ugašati z tem? Razen tega da ti še svetijo luči in da lahko pozabiš ključ.

nekje normalno je, da po parkiranju motorja ključ odneseš s seboj. zakaj bi ugašal na varnostno stikalo, če v vsakem primeru vzameš kontakt, ko odstraniš ključ iz ključavnice? ugašaj na kar hočeš sam ne pozabi dati stikala na ON potem, ko si motor ugasnil.... prišpara kar nekej časa, ko ob ponovnem vžiganju gruntaš, zakaj motor ne kresne....

Objavljeno
Neveš pa veš kje si to prebral?

No sej to je men tud jasno da je to za takrat ko ne prideš zraven itd...

Bol me zanima zakaj nebi smel ugašati z tem? Razen tega da ti še svetijo luči in da lahko pozabiš ključ.

Povsem logično je,da naj bi vgasnil s ključem,pa ne samo zaradi luči ampak s ključem prekineš vse tokokroge:napajaje luči,računalnika,vžigalnega modula,razni releji,WGS-a itd.Če vgasneš na tem zasilnem stikalu moraš takoj za tem izklopiti kontakt zaradi vseh prej naštetih porabnikov in takoj to zasilno stikalo vrniti v položaj,da ti bo motor spet vžgal sicer marsikateri vergla do onemoglosti akumulatorja predno se spomni na zasilno stikalo.

Ps:zato vedno vgasni motor s kontakt ključem ! :hmm:

Objavljeno

Če bi bilo res pomembno s čim se ugaša motor potem bi to sigurno pisalo v manualu! :hmm:

Je pa res,da še v življenju nisem katerega prebral...tako,da tisti,ki jih tolk radi prebirate,prosim-ste že zasledili napisanega kaj o tem?

Objavljeno (popravljeno)

V manualu piše (ducati monster), da je to "for emergency cases"; kadar morš na hitro ugasnat motor, drugače pa bi se naj ugašalo na ključavnici.

Popravljeno . Popravil motorist
Objavljeno

Baje se s ključem prekine komplet el. tokokrog (luči, benz. črpalka, ...) :naughty:

Objavljeno

jaz vedno na knof, da v miru vse pogasnem in se skobacam z motorja.

Objavljeno

tisto stikalo je za ugašanje v sili.. (inštruktor v avtošoli me je kar napizdil ko sem motor ugasnil na tem stikalu)

zdaj me pa zanima nekaj v zvezi z optiko.

zadnjič sem opazil da je sprednje kolo pomaknjeno bolj v levo (gledano iz slike ) za ene pol centi.

post-18702-1235592526_thumb.jpg

a je lahko to krivo da se med vožnjo-zavijanjem nekako ne počutim preveč sigurnega v ta motor ??

mislim da je nekdo nekaj pomešal z podložkami al kaj..

a se tud na motorjih dela optika tko kot na avtih?

Objavljeno

zdaj me pa zanima nekaj v zvezi z optiko.

a je lahko to krivo da se med vožnjo-zavijanjem nekako ne počutim preveč sigurnega v ta motor ??

mislim da je nekdo nekaj pomešal z podložkami al kaj..

a se tud na motorjih dela optika tko kot na avtih?

To bi ti moral pogledat serviser,namreč če bi nekdo kot ti razmišlaš podloške zamenjal,kar bi bilo po vsem možno je pa vprašanje kako bi disk-ka l tekla v zavornih kleščah.Zato bo bolje da ti to serviser pogleda.Sicer pa se optike na motorju ne nastavlja edino postojijo razna merjenja gištela in pa nastavitev zadnjega kolesa na črtice. :hmm:

Objavljeno
tisto stikalo je za ugašanje v sili.. (inštruktor v avtošoli me je kar napizdil ko sem motor ugasnil na tem stikalu)

Povej inštruktorju da je čorav. B)

Objavljeno
Povej inštruktorju da je čorav. B)

Beri malo nemško literaturo povsod piše,da je to NOTSCHALTER,kar prevedeno pomeni STIKALO V SILI(nuji) in je pravilno,da v avtošoli tako učijo.Nažalost se boš moral sprijaznit. :hmm:

Objavljeno

Ni važno kako se mu reče, v vsakem primeru pa ni popolnoma nič narobe, če se ga uporablja za izklop tudi kadar ni sile.

Objavljeno
Beri malo nemško literaturo povsod piše,da je to NOTSCHALTER,kar prevedeno pomeni STIKALO V SILI(nuji) in je pravilno,da v avtošoli tako učijo.Nažalost se boš moral sprijaznit. :hmm:

Tako nekako ali varnostno stikalo.....v navodilih piše....... da je to varnostno stikalo zaganjača ni pa namenjeno za normlno vsakokratno ugašanje, če pa kdo tako počne pa je njegov problem :hmm:

Objavljeno
...

zdaj me pa zanima nekaj v zvezi z optiko.

zadnjič sem opazil da je sprednje kolo pomaknjeno bolj v levo (gledano iz slike ) za ene pol centi.

a je lahko to krivo da se med vožnjo-zavijanjem nekako ne počutim preveč sigurnega v ta motor ??

mislim da je nekdo nekaj pomešal z podložkami al kaj..

a se tud na motorjih dela optika tko kot na avtih?

Da se ne boš spraševal oz., da boš sam ugotovil, kakšne puše rabiš naredi tako:

-izmeri razmak med vilicami pri križu/ih (A),

-izmeri debelino stene Al dela vilic (B),

-izmeri širino pesta z vstavljenima pušama ©.

-upoštevaj še morebiten zamik/spremenjeno širino vpetja/... (kjer pride os) glede na notranjo steno AL dela vilic, kjer si meril debelino stene. (D) (Pozor- zamika sta lahko tudi različna !!!)

Potem preveri, da velja: A-2B (+/-2D)=C, kjer moraš seveda dobiti vrednosti na vsaki strani enačbe anaki - sicer pa dobiš razliko/vrednost v + ali -, koliko širine puš ti na osi manjka oz. hodi preveč. (za primer, ko imaš eno pušo pravo!!!)

Princip je uporaben tudi, če je bila zadeva že na tleh ipd. saj so spremenljivke t.i. neodvisne od splošne geometrije.

Kot vidim na oko, gre za tisto stran vilic, kjer ni diska, zato je do morebiti takega neljubega dogodka tudi prišlo. Če bi imel na kolesu tudi 2 diska (da bi bila feltna simetrična), bi lahko po zgornjem postopku rešil v piko tudi odmik npr. diska od stene vilice ipd., .., če bi malo premetal enačbo, seveda upošteval druge mere,.. Upam, da nisem preveč zakompliciral.

Pri zavijanju se zadeva najbrž ni poznala. Prej morda pri dušenju-odvisno od toleranc. Zaupanje v motor pa poteka primarno iz naših glav(neupoštevajoč izjeme). Kaj te je v negotovost prepričalo pa je ponavadi razlog subjektivne narave.

Še opozorilo:

-to je rešitev "po spominu" in primarno služi za razlago principa.

-morebitnih posebnosti oz. izjem vilic nisem upošteval, izid pa je pogojen z nekaterimi predpostavkami.

O optiki: - kako narediti geometrijsko poravnavo dveh točk ? Odgovor: - sta (že) "naravno poravnani". .) ->Optika/poravnava nima smisla.

Objavljeno

@piksna

hvala za obširno razlago - bom danes poskusil pogruntat foro

pa da te popravim imam 2 diska samo se enega ne vidi najbrž ravno zaradi zamika??

Lp

Objavljeno
@piksna

hvala za obširno razlago - bom danes poskusil pogruntat foro

pa da te popravim imam 2 diska samo se enega ne vidi najbrž ravno zaradi zamika??

Diski so montirani (no, vsaj ponavadi) direkt na platišče, tako da kakšnega posebnega zamika tu ne bi smelo biti (razen, če je proizvajalec to namerno naredil).

Verjetno je slikano malo pod kotom...

D.

Objavljeno

Pozdravljeni

Zanima me za motor BMW R1100 RT, letnik '99

Zanima me če kdo ve kakšen je pri tem motorju zadnji amortizer.

Namreč občutek imam da ne duši več dobro, ob malce večji obremenitvi, kljub temu da je na tistem vijaku "našponan" do konca.

Je to olni amortizer, zračni ali kaj drugega?

Zanima me kako ga zrihtati? Vrjetno ga bo potrebno sneti in dan nekam popravit oz nadomestit z novim.

Ima kdo kaj več izkušenj z tem?

Objavljeno

Predvidevam da imava "enake" blažilce oz. od istega proizvajalca Showa. Blažilec je olni. V Kopru je majstr Mladen Jugovac, servisira vzmetenja, Showe sicer nima med proizvajalci. Tudi sam razmišljam, da bi dal pogledat amotizerje, na določen rok je tudi tukaj treba pogledat kako in kaj je.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!