Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

..brumerja sem dal na ignore-še najbolj tako :krneki: ..!!

Objavljeno

@Brumer: a nimata k1200R in k1200S nekih japonskih žlajfow? se mi zdi da na pumpah piše magura, na pincah pa tokico?

pr žlajfih jaz nevem, ma zdi se mi de držijo obe teoriji. pr originalu 100% ne fališ, pri konkurenčnih pa tud ne, ampak če SLUČAJNO kej narobe kupiš maš pa koj pizdarije. (beri stroške)

Objavljeno

@Brumer: a nimata k1200R in k1200S nekih japonskih žlajfow? se mi zdi da na pumpah piše magura, na pincah pa tokico?

Lahko ti samo delno odgovorim :moj ima BMW-ejeve zavore vsaj tako piše na čeljustih.Nekje pa sem prebral in če me spomin nevara imajo zdajšnji modeli K 1300 R Brembo zavore. :hmm:

Objavljeno
Mene kar zvije, ko folk forsira samo originalne dele. :krneki:

Kar naj te zvije,moral se boš sprijaznit nismo vsi FOLK nekaj je tudi takih,ki se na stvar malo spoznajo ! !

Nisem pa nikoli trdil,če imaš npr. original Brembo zavore,da moraš te iste kupiti pri serviserju,kot npr.če ima avto ATE zavore greš lahko v vsako trgovino kupit ATE ploščice ni pa dobro za originalne diske,če so npr.BMW-ejevi montirat neke nepreizkušene poceni ploščice(še sploh,če so pretrde) in ti sigurno poškodujejo diske. :hmm:

Objavljeno

..brumerja sem dal na ignore-še najbolj tako

:lol1: Jaz pa tebe - bo res najbolje! :BUA:

Objavljeno (popravljeno)
..brumerja sem dal na ignore-še najbolj tako :krneki: ..!!

:unsure: Zdaj bo pa še on dal tebe na ignore, pol boš pa :cry: ...

@Brumer: a nimata k1200R in k1200S nekih japonskih žlajfow? se mi zdi da na pumpah piše magura, na pincah pa tokico?

pr žlajfih jaz nevem, ma zdi se mi de držijo obe teoriji. pr originalu 100% ne fališ, pri konkurenčnih pa tud ne, ampak če SLUČAJNO kej narobe kupiš maš pa koj pizdarije. (beri stroške)

Pa nisem čisto prepričan, da z originalom ne fališ. No, ne fališ ti, ampak je morda falil proizvajalec.

Pred par dnevi sem se ukvarjal z avtom, na katerem so po 42000km zadnji diski bili iztrošeni do limita, ploščice (original, še prve) pa komaj do 1/2. Če mene vprašaš, tak 'original' ni v redu in si ga lahko proizvajalec nekam vtakne. Predvsem glede na strošek popravila, če bi (spet) uporabil original dele. :rolleyes:

Pa ne zdaj navalit, da je to odvisno od stila vožnje in podobno - avto je vožen zelo na 'easy'...

Lahko ti samo delno odgovorim :moj ima BMW-ejeve zavore vsaj tako piše na čeljustih.Nekje pa sem prebral in če me spomin nevara imajo zdajšnji modeli K 1300 R Brembo zavore. :hmm:

Saj vem, da me imaš na ignore, ampak ponavadi prebereš, kar napišem...

BMW samih zavor (torej čeljusti, batkov, ... ) najverjetneje ne izdeluje v lastni tovarni (tako kot tudi čipovja za elektroniko ne). Tudi zavornih ploščic BMW ne izdeluje sam. Najverjetneje imajo pogodbo s katerim od proizvajalcev 'neoriginalnih kopij', ki pa jih pač opremi z BMW znakom in zapakira v BMW paketke...

Mimo grede, a veš, da se 'original' zavorne ploščice za eno izmed bolj znanih motorističnih znamk proizvajajo v Sloveniji? ;)

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

Čedalje več kosov celotne sestavljenke velikega belo-modrega ni več izdelano v "faterlandu" ampak nekje na vzhodu kjer je "šnicl" na mizi še redkost.

Pred časom je še v našem tomosu del strojev delal za njih, pa nisem siguren če še. Bolj je bila problem cena kot kvaliteta.

Objavljeno

Pri mojmu tud na prednjih čeljustih piše Triumph, pa so jih pri Nissinu naredl.

Objavljeno
Mene kar zvije, ko folk forsira samo originalne dele.

Saj ni res, da Brumer forsira samo originalne dele: klik

No jaz sem pa nek klon med onimi, ki gor dajejo samo original in onimi, ki uporabljajo samo ponaredke.

Original montiram samo tiste dele, ki so drsno obremenjeni in tiste, ki se ne dobi ponaredkov. Torej original diske in ploščice, original lamle pri sklopki in vzmeti.

Ležaji, tesnila in podobno sranje pa vse direkt iz Tinexa, če imajo, če pa ne pa original.

Objavljeno (popravljeno)
@Brumer: a nimata k1200R in k1200S nekih japonskih žlajfow? se mi zdi da na pumpah piše magura, na pincah pa tokico?

pr žlajfih jaz nevem, ma zdi se mi de držijo obe teoriji. pr originalu 100% ne fališ, pri konkurenčnih pa tud ne, ampak če SLUČAJNO kej narobe kupiš maš pa koj pizdarije. (beri stroške)

Vzmetenje je SHOWA

Vsaj na Rocksterju, sem včeraj sčisti in speskal, križe in spodnje konce vilic pa je lapo na vsem zraven datuma stevilke orodja in ostalih cahnov

lepo napisano SHOWA, v drugem kotu pa majhen logo BMW.

Sem bil prav malo presenečen da je na BMWju japonsko vzmetenje.

(Vsaj nekej dobrga :P )

Morm enkrat pod avto pogledat kaj je gor :)

Popravljeno . Popravil T
Objavljeno
Čedalje več kosov celotne sestavljenke velikega belo-modrega ni več izdelano v "faterlandu" ampak nekje na vzhodu kjer je "šnicl" na mizi še redkost.

Pred časom je še v našem tomosu del strojev delal za njih, pa nisem siguren če še. Bolj je bila problem cena kot kvaliteta.

Nekaj mislim da se še dela...

Vem da so delali zadnji del okvirjev (jekleni), Stopalke zadnje zavore (v sodelovanju z drugim podjetjem v Slo) pa še nekaj drugih kosov...

Mislim da smo v letu 06 ali pa 07 izdelali 35.000 kosov zadnje zavorne stopalke.

Objavljeno

Danes nobeden več ne izdeluje ne svojih zavor, ne lamel, skaratka ničesdar. Oni sam lepo skupaj sestavljajo dele ki jih kupujejo po celmu svetu. Zato boste na Yamahi našli Brembo zavorne cilindre in nisin zavorne čeljusti. Verjetnost da fališ (dobiš pretrde ali premehke) zavorne ploščice je pa majhna, če le ne kupuješ nekih xy znamk. Tudi če kupiš neke poceni lukasove ni mus da bodo vredu. Mislim da prodajejo več cenovnih razredov (vsaj pri avtih je tako). Če kupiješ pri trgovcu in mu zaupaš da če piše na embalaži Brembo, je brembo tudi not nebi smlo biti razlike če vzameš te ali pa origainal.

Poznam primer ko je šel sosed kupit na BMW original žarnico za avto, ker po njegovem mnenju ponaredki takoj pregorijo, ker se tam niso dovolj potrudili so mu celo prodali napačno. Ko je prišel k meni da bi mu jo zamenjal je bil ta servis že zaprt in šla sva tja kjer jaz kupujem dele. Tam je imal popolnoma enako žarnico HELLA z enako kodo na ebalaži, skratka identišno za 1/4 cene na BMW-ju.

Če že upoštevaš sam ta primer kaj kmalu ugotoviš da so deli i se kupujejo pri pooblaščencih krepko predragi. Raje se malce pozanimajte kakša znamka je prva vgradnja in to potem kupite tam kjer je cenejša.

Objavljeno

Moja angleščina je bolj boga na tehničnem področju, zato prosim če mi eden prevede to:

drive shaft bearing

Hvala!

Objavljeno (popravljeno)
Moja angleščina je bolj boga na tehničnem področju, zato prosim če mi eden prevede to:

drive shaft bearing

Drive = pogon

Shaft = os

Bearing = ležaj

Torej gre za ležaj pogonske osi.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno
Vzmetenje je SHOWA

Vsaj na Rocksterju, sem včeraj sčisti in speskal, križe in spodnje konce vilic pa je lapo na vsem zraven datuma stevilke orodja in ostalih cahnov

lepo napisano SHOWA, v drugem kotu pa majhen logo BMW.

Sem bil prav malo presenečen da je na BMWju japonsko vzmetenje.

(Vsaj nekej dobrga :P )

Morm enkrat pod avto pogledat kaj je gor :)

en popolnoma nepomemben primer....alarmne sisteme (tovarniško vgrajene seveda) za BMW proizvaja Meta alarmni sitemi....v tovarni ne moreš kupiti bmw-jev alarmni sistem, pa tudi če bi ga lahko , ti nič ne pomaga...namreč naročiti moraš (pri bmw-ju seveda) tudi CD s softverjem (ki je vezan na VIN številko) in potem vse skupaj sprogramirati na bmw servisu.Na alarmu se lepo vidi prizvajalec, zraven je pa še znak od bmw-ja

Objavljeno
Drive = pogon

Shaft = os

Bearing = ležaj

Torej gre za ležaj pogonske osi.

Nianse: Shaft ni os ampak gred. ;)

Drugače pa sklepam, da tukaj beseda teče o kardanskem pogonu...

Objavljeno

Da mal mim pihnem :)

Ve kdo kje v Ljubljani bi lahko dobil lepila Loctite za vijake?

Objavljeno
Da mal mim pihnem :)

Ve kdo kje v Ljubljani bi lahko dobil lepila Loctite za vijake?

Ti pomaga pihat. :whistle:

Euroton na Tržaški cesti.

Objavljeno

Sem jih poklicov, pa je reku da nimajo nč tazga pr njih :D

Mogoče me pa ni zastopu :)

Objavljeno

@Dolenc™

Tu boš sigurno našel, kar iščeš:

TEHIMPEX D.O.O.

LITOSTROJSKA 44 D

1000 LJUBLJANA

TEL:+386 1 5007 490

lp

Objavljeno

Imaš različna lepila za navoje in, če se omejuješ samo na firmo Loctite:

Če boš lepil že sestavljene dele (kar dvomim) uporabi 290. Če rabiš nizko trdnost(moment odvijanja M10=6Nm) vzemi 222. Za srednjo trdnost je 243 (moment odvijanja M10=20Nm). najbolj ''opasen'' je 2701, ki pa ima moment odvijanja 38Nm. Ta lepila ''zagrabijo'' po 6ih urah oz. čez noč ;) Ta lepila zdržijo do 150°C ampak recimo 2701 tu pade trdnost že na 20%-glej grafe na linkih.

Si mislil, da je lepilo kot štruca kruha? :evilgrin:

Objavljeno

Vem kere rabim, ker je navedeno v manualu od motorja :)

Bom šel dans v tole trgovino pa da vidmo če majo, hvala za pomoč!

Objavljeno
Da mal mim pihnem :)

Ve kdo kje v Ljubljani bi lahko dobil lepila Loctite za vijake?

Merkur,

Euroton,

Mavrica,

TI-Mak,

..

..

,morda pa celo v Mercatorju tam pri rezancih. :hmm:

(pri/v nekaterih lahko celo izbiraš med sposobnostjo lepljenja)

Objavljeno
Lahko ti samo delno odgovorim :moj ima BMW-ejeve zavore vsaj tako piše na čeljustih

BMW ima Brembove zavore (vsaj GS).

Objavljeno
BMW ima Brembove zavore (vsaj GS).

Moj ima zadnje Brembo prednje Tokico in jih nikjer ne uspem najti v aftermarket.

lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!