Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Ja sem nabavil ja, ključi na prvi pogled delujejo precej konkretni in kvalitetni. Bo čas pokazal kako se bo obneslo, ampak mislim, da glede na moje potrebe ne bo nobenih problemov :)

Hehe, to z macolo pa mogoče niti ni tako slaba ideja, če bom ostal primarno na šraufanju Hyosungov :rolleyes:

Zate pa mogoče kaj takega?

post-1190-1236967388_thumb.jpg

Objavljeno
Ja sem nabavil ja, ključi na prvi pogled delujejo precej konkretni in kvalitetni. Bo čas pokazal kako se bo obneslo, ampak mislim, da glede na moje potrebe ne bo nobenih problemov :)

Hehe, to z macolo pa mogoče niti ni tako slaba ideja, če bom ostal primarno na šraufanju Hyosungov :rolleyes:

Zate pa mogoče kaj takega?

post-1190-1236967388_thumb.jpg

Prevelika kvantiteta na račun kvalitete v kompletu :whistle:

Objavljeno

Bom vprašal še v tej, bolj splošni temi, če je kdo imel takšno težavo in (že) ugotovil razlog:

Ko bremzam pri hitrosti okrog 50km/h in manj je ok, pri recimo 100km/h mi na začetku trese, nato pa bolj kot bremzam manj trese huh.gif

Motor je ob nakupu že imel neoriginalne ploščice (z malo km).

Na servisu so mi rekli da se ob močnem zaviranju diski malo pregrejejo in zato tresejo, ter da je normalno za gsx-r k2 ipd.

Kolo mi je zavrtel in zgleda alu platišče in diska ok, guma je nova (prej je bilo enako). :surrender:

Sedaj ne vem ali bi menjal ploščice (če mi uničujejo diske oz. če ni prepozno) ali bi počakal (trese le malo, verjetno to ni (še) nevarno) :?

hvala :worship:

Objavljeno
Prevelika kvantiteta na račun kvalitete v kompletu :whistle:

Pa kaj pa vem, kolega ima ta komplet in je zelo zadovoljen. Poleg tega pa sem lani pri njemu doma razstavil in sestavil mašino od Hyosunga s tem orodjem, sva menjala en zobnik v menjalniku, pa se je čisto ok obneslo. Sicer je en dan šraufanja premalo za kakšno bolj resno sodbo o kvaliteti, ampak vsekakor pa ti da en vtis, če ključi opravijo svojo nalogo kot potrebno in se ne zvije vse že pri prvi uporabi, kot veliko tistega kitajskega orodja. Skratka kolikor sem jaz videl in sprobal je tole za domačo uporabo čisto dovolj.

Naj povem, da sem s tole račno brez problema stisnil vijak magneta na cca 150Nm, seveda s pomočjo cevi :) Sem nato uproabil še moment ključ do predpisanih 170, pa ni bilo treba veliko, tako da 150 jih je z račno ziher bilo :)

Objavljeno
Bom vprašal še v tej, bolj splošni temi, če je kdo imel takšno težavo in (že) ugotovil razlog:

Ko bremzam pri hitrosti okrog 50km/h in manj je ok, pri recimo 100km/h mi na začetku trese, nato pa bolj kot bremzam manj trese huh.gif

Motor je ob nakupu že imel neoriginalne ploščice (z malo km).

Na servisu so mi rekli da se ob močnem zaviranju diski malo pregrejejo in zato tresejo, ter da je normalno za gsx-r k2 ipd.

Kolo mi je zavrtel in zgleda alu platišče in diska ok, guma je nova (prej je bilo enako). :surrender:

Sedaj ne vem ali bi menjal ploščice (če mi uničujejo diske oz. če ni prepozno) ali bi počakal (trese le malo, verjetno to ni (še) nevarno) :?

hvala :worship:

No zame že veš, da imam podobne probleme..

Jaz bi na tvojem mestu najprej poskusil z drugimi ploščicami, spet niso tako velik strošek, da ne bi bilo vredno poskusit v zameno za boljši občutek in mirnejši spanec. Če bo tudi z drugimi ploščicami isto, potem nimaš več kej premišljevat, ampak veš, da je vzrok v diskih. In greš od tu naprej. Ali se sprijazniš in voziš, mogoče probaš dat pobrusit, ali pa začneš iskat nove oz, rabljene druge diske. Ampak vsaj veš kaj naredit.

Objavljeno
Bom vprašal še v tej, bolj splošni temi, če je kdo imel takšno težavo in (že) ugotovil razlog:

Ko bremzam pri hitrosti okrog 50km/h in manj je ok, pri recimo 100km/h mi na začetku trese, nato pa bolj kot bremzam manj trese huh.gif

Motor je ob nakupu že imel neoriginalne ploščice (z malo km).

Na servisu so mi rekli da se ob močnem zaviranju diski malo pregrejejo in zato tresejo, ter da je normalno za gsx-r k2 ipd.

Kolo mi je zavrtel in zgleda alu platišče in diska ok, guma je nova (prej je bilo enako). :surrender:

Sedaj ne vem ali bi menjal ploščice (če mi uničujejo diske oz. če ni prepozno) ali bi počakal (trese le malo, verjetno to ni (še) nevarno) :?

hvala :worship:

Kolikor vem, ima moj SV1000S enake zavorne čeljusti kot GSX-R 750 K2 in nekoliko manjše diske (310mm SV, 320mm GSX-R). Da bi bilo tresenje pri zavorah normalno, je bedarija, ki je (kvalificiran in odgovoren) mehanik nikoli ne bi smel niti pomisliti, kaj šele izreči...

Da bi se diski pregreli pri 100km/h na motorju, ki je narejen za 250km/h, je naslednja neumnost - meni se na SV-ju niso pregreli niti na Panonia Ringu, niti na Grobniku, niti na N. Marofu.

Res je, da so ploščice lahko trše, mehkejše ipd. in glede na to se lahko disk bolj ali manj obrablja. A če je cel sistem dobro utečen, se obrablja zelo malo ne glede na to, kakšne ploščice so noter (je pa res, da je treba v vsakem primeru izbrat ploščice glede na način uporabe). Zakaj je temu tako, si lahko prebereš v spodaj polinkanih člankih...

Glede na to, da so diski (pol)plavajoči, je edina varianta, da zavore tresejo to, da imajo neenakomerno debelino. Do tega lahko pride zaradi agresivnega zaviranja do ustavljanja (recimo 'dirkanje' od semafora do semafora, 'stoppie'-ji, ...).

Če imaš srečo, se to lahko odpravi že samo s ponovitvijo celotnega postopka utekanja (Pad and Rotor Bed-In Theory, Definitions and Procedures), če pa to ne bo dovolj, pa si lahko pomagaš z agresivnejšimi racing ploščicami, ki delujejo pri višjih temperaturah (Removal of Uneven Pad Deposits From Rotors Using Aggressive Friction Compounds.

Toplo priporočam branje ostalih člankov, da te ne bo mogel vsak serviser 'okol obrnit'...

D.

Objavljeno

Vidim da ima dost ljudi probleme z zavorami na Suzukijih.

Kolega ma novega Suzuki GSXR1000 pa tudi ni zadovoljen z zavorami.

lp

Objavljeno

Kaj pa ga matra? Jaz sem bil pred menjavo ploščic in tresenjem super zadovoljen z zavorami, res oreng prime, takoj si na prvem :naughty:

Objavljeno
Kaj pa ga matra? Jaz sem bil pred menjavo ploščic in tresenjem super zadovoljen z zavorami, res oreng prime, takoj si na prvem :naughty:

On je kupil čisto novega, in že od samega začetka ni zadovoljen nad tem kako primejo. Preprosto ni ti to pravi.

Objavljeno

Imam sledeč problem

Motor BMW R 1100 RT

Ko stisnjem zavoro, prime zelo slabo ko jo stisnjem se ene 2x pa prime odlično, po cca 5 min zopet ista zdeva?

V čem bi bil lahko problem?

Slabo zavorno olje?

Zrak v zavorah?

....

Aja količina zavornega olja v lončkih je dovolj.

Objavljeno (popravljeno)

Glede na opisane simptome je zadevo potrebno samo pravilno odzračit, če seveda ni kakšnik napak v samem sistemi (izrabljena tesnila, puščanje zavorne tekočine, itd).

Če nimaš servo ojačevalnika ni ravno neka znanost. Drugače pa rabiš nekaj pripravic.

To pišeš za motor v svojem avatarju (slika iz 17.3.2007 R 1100 RT srebrn)?

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
Motor BMW R 1100 RT

Ko stisnjem zavoro, prime zelo slabo ko jo stisnjem se ene 2x pa prime odlično, po cca 5 min zopet ista zdeva?

V čem bi bil lahko problem?

Če pod pojmom "prime zelo slabo" misliš to, da se zavorna ročica poda do konca brez posebnega odpora, je verjetno zrak v sistemu. Sicer pa boš moral težavo malo podrobenje opisat.

LP, Skiny

Objavljeno
Imam sledeč problem

Motor BMW R 1100 RT

Ko stisnjem zavoro, prime zelo slabo ko jo stisnjem se ene 2x pa prime odlično, po cca 5 min zopet ista zdeva?

V čem bi bil lahko problem?

Slabo zavorno olje?

Zrak v zavorah?

....

Aja količina zavornega olja v lončkih je dovolj.

Najlažje kar lahko narediš je:

1. Odpreš pokrovček rezervarja

2. Napumpaš ročko do trdega in nato poviješ ročko čimtesneje k ročici plina z gumijastim trakom (pajk za prtljago) in pustiš nekaj časa (lahko tudi več ur) , dokler ne stisne ročke do plina

3. Ponoviš po potrebi 2 - 3 krat

Po par poskusih mora bit OK

Če ne deluje, se loti temeljitega servisa zavor.

P.S.

Zavorno olje pa tako in tako vsaj na 2 leti obvezno zamenjati !! Če je starejše ali ne veš kako in kaj, zamenjaj TAKOJ . :whistle:

Objavljeno
Glede na opisane simptome je zadevo potrebno samo pravilno odzračit, če seveda ni kakšnik napak v samem sistemi (izrabljena tesnila, puščanje zavorne tekočine, itd).

Če nimaš servo ojačevalnika ni ravno neka znanost. Drugače pa rabiš nekaj pripravic.

To pišeš za motor v svojem avatarju (slika iz 17.3.2007 R 1100 RT srebrn)?

Ja o tem motroju govorim ja.

Bolje opisati? hmmm...

Ja sploh ne vem kako naj opišem. Recimo takole.

Stisnem zavoro do konca, gre relativno lahko in motor rahlo zavira. Jo spustim in pritisnem ponovno, motor zavira močneje, zopet spustim in pritisnem, zavora prime že tako močno da se vključi ABS.

Zavorne tekočine v ločku je dovolj zatomislmdani problem v količini le te oz da bi kje puščala. Lahko se motim.

Objavljeno

Lepo zamenjaj tekočino, pa dobro prezrači zavore, kot so že napisali fantje, pa boš videl kako. Če ne bo ok, potem je mogoče fuč kakšno tesnilo in bo potrebno malo bolj temeljito pregledat zadevo.

Objavljeno
1. Odpreš pokrovček rezervarja

2. Napumpaš ročko do trdega in nato poviješ ročko čimtesneje k ročici plina z gumijastim trakom (pajk za prtljago) in pustiš nekaj časa (lahko tudi več ur) , dokler ne stisne ročke do plina

3. Ponoviš po potrebi 2 - 3 krat

Kaj je namen tega početja?

Objavljeno
Kaj je namen tega početja?

Vzel si mi z jezika :)

LP, Skiny

Objavljeno

Sistem se lepo odzrači. Sem sam preiskusil na prejšnjem konjičku. ročka je bila po tem postopku precej bolj "trda" in se ni več podajal do ročice plina, in posledično, je tudi zavora bolje prijela.

Pogruntavščina seveda ni moja, sem jo pobral nekje na netu :whistle:

Objavljeno

To, da pustiš odprt pokrovček čez noč sem že slišal. S tem imajo morebitni zračni mehurčki prosto pot, da se iztisnejo ''na plano'' ampak, če pa stisneš ročico in jo držiš pa to pot zapreš. Ni mi čisto jasno na kakšen način naj bi se sistem odzračil na tak način :blink:

Objavljeno (popravljeno)
To, da pustiš odprt pokrovček čez noč sem že slišal. S tem imajo morebitni zračni mehurčki prosto pot, da se iztisnejo ''na plano'' ampak, če pa stisneš ročico in jo držiš pa to pot zapreš. Ni mi čisto jasno na kakšen način naj bi se sistem odzračil na tak način :blink:

Samo "podajam naprej" kar sem zasledil in celo uspešno uporabil. :hmm:

Se mi ne ljubi razglabljati, zakaj je tako, važno da deluje O:-)

Popravljeno . Popravil bmwslo
Objavljeno (popravljeno)
Ja o tem motroju govorim ja.

Bolje opisati? hmmm...

Ja sploh ne vem kako naj opišem. Recimo takole.

Stisnem zavoro do konca, gre relativno lahko in motor rahlo zavira. Jo spustim in pritisnem ponovno, motor zavira močneje, zopet spustim in pritisnem, zavora prime že tako močno da se vključi ABS.

Zavorne tekočine v ločku je dovolj zatomislmdani problem v količini le te oz da bi kje puščala. Lahko se motim.

Verjetno imaš v zavornem sistemu nekaj zraka. Tega boš zlaha odstranil. Težava bo v tem ugotoviti kako zrak v zavore. Vsekakor s tem ni heca, zato priporočam temelit pregled vseh vijakov in ib vizualno kontrolo celega sistema. Če se ni najde napake, bi jaz vzel vse narazen, menjal vse kaj lahko zabava in sestavil nazaj. Tako boš spet varno napoti.

Popravljeno . Popravil Barracuda
Objavljeno
To, da pustiš odprt pokrovček čez noč sem že slišal. S tem imajo morebitni zračni mehurčki prosto pot, da se iztisnejo ''na plano'' ampak, če pa stisneš ročico in jo držiš pa to pot zapreš. Ni mi čisto jasno na kakšen način naj bi se sistem odzračil na tak način :blink:

To metodo sem uspešno uporabil tudi jaz na prejšnjem mopedu - ko po cca. dveh urah pumpanja in spuščanja tekočine ročka še kar ni in ni hotela postat 'trda', sem obupal, ročko zategnil z vezico in pustil do jutra...

Zjutraj vezico odrežem in - TADA - ročka je normalna... Je pa res, da je to bilo ob menjavi zavornih cevi, torej ko je sistem bil res dodobra spraznjen - pri 'običajni' menjavi zav. tekočine to ni bilo potrebno.

Kdo ve - morda bi se tudi brez vezanja ročke zadeva čez noč sama uredila? :hmm:

D.

Objavljeno
Proxxon vem da je ok, imam nekaj malega orodja že doma in se uredu obnese. Proxxon imajo drugače tudi Louis, ter prav tako Polo in HG. Ampak jaz to ne kupujem kot primarno orodje, ampak kot sem rekel, za kdaj pa kdaj sabo kam vzet, lepo skupaj zbrano. Drugače imam doma večinoma kar Unior, nekatere ključi so tudi po 20 in več let stari, dobil od strica, pa je use še super :)

No bom jutri malo pobližje pogledal to Louisovo zadevo in se odločil glede na videno. Ne rabim neko profi zadevo, ampak vsekakor pa ne take, da se zvije ali zlomi ob prvi uporabi :)

Drugače pa imam zelo dobre izkušnje tudi z orodjem LUX iz Obija, že hobi program je za domačo uporabo čisto ok, njihova profi linija je pa sploh super :)

Kaj si ugotovil glede Louisovih gedor?

Objavljeno

Z njimi naredil en servis pri enem drugem motorju, na svojega pa zmontiral vilice in kolesa, ter ene 3x menjal ploščice, ko sem nekaj eksperimentiral. Zaenkrat lahko rečem, da je ta set definitivno vreden svojega denarja, tudi polne cene 80€, sedaj ko so pa 50€ pa sploh ni debate :)

No upam, da mi ne bo potrebno spremenit tega mnenja, ampak delujejo precej konkretno, tudi vsi tisti tamali nastavki. Skratka zadovoljen.

Objavljeno (popravljeno)
Imam sledeč problem

Motor BMW R 1100 RT

Ko stisnjem zavoro, prime zelo slabo ko jo stisnjem se ene 2x pa prime odlično, po cca 5 min zopet ista zdeva?

V čem bi bil lahko problem?

Slabo zavorno olje?

Zrak v zavorah?

....

Aja količina zavornega olja v lončkih je dovolj.

Še enkrat o zavorah na tvojem BEMERJU. Tule je na dolgo in široko opisan postopek odzračevanja "entluft-anje" sicer je v angleščini je pa lepo opisano na kaj je potrebno biti pozoren pri takem opravilu.

Nekateri opravijo delo s takšnim orodjem ni pa nujno potrebno!

Popravljeno . Popravil MiNa

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!