Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Brez zamere, ampak kontrola, oziroma štelanje ventilov pri eni CBRki pa res ni novbena višja znanost, ki je "hobi mehanik" vešč tega opravila ne bi zmogel.. Oziroma, tudi nekdo, ki tega ni še nikoli delal, lahko z nekaj volje in service manualom naredi sam. Ko sem se jaz prvič lotil to delat, sploh nisem vedel točno kako je tam vse sestavljano, razen iz slik. Pa je čisto lepo ratalo. Ajde, sem porabil 10x več časa kot bi tapravi mehanik, ker sem vse 5x preveril in prekontroliral, ampak ratalo pa je.

Se mi zdi, da kar malo pretiravaš s temi uradnimi servisi. Saj se ne menimo o raketni znanosti. Sploh pa to, da je nek serviser uradni in pooblaščen, še ne pomeni, da je dejansko dober. Prvi serviser, kamor sem vozil motor (nima veze kdo ker je zaprl obrt in ne bo nobenemu več škodil) je bil en navaden lolek, ne samo da ni imel ravno veliko pojma, še fajn površen je bil povrh vsega..

Vsekakor se strinjam, da ni vsakomur za zaupam motor in taka opravila, ampak je en kup drugih kriterijev, za zbrat mojstra za svoj motor, ne pa samo kdo je uradni kdo pa ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo ve zakaj mojmu kolegi na tenerejki 660 pušča olje na pokrovčku oljnega filtra-na spodnjem šraufu-a manjka kakšna dihtnga?

(pokrovček oljnega filtra je nov,oring tudi.. :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ps:nesprašuj po servisih koliko je cena ampak,koliko je ur dela potem,pa si lahko sam izračunaš.Namreč ura je skoraj povsod 23-25 EU +ddv.

Povej za enega (1-ega) pooblaščenega serviserja, ki ima tako urno postavko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a je pri montaži namazal o-ring z oljem, ker če ga je na suho zategnil ga je lahko strgal

..vidiš, -nikoli nisem pomislil zakaj se mora namazati z oljem... Še en dokaz, da se človek uči, dokler je živ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hej folk, zna kdo povedat približno koliko €€€ košta štelanje ventilov in sinhronizacija fergazarjev. Moped je CBR 600F (00).

jaz sem danes klical za svojega in je povedal (pooblaščeni serviser): za delo 50-60€ + tesnilo na pokrovu glave + ploščice (1 stane okrog 5-6€)

te pa je odvisno koliko... in je končna cena okrog 100 € :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..vidiš, -nikoli nisem pomislil zakaj se mora namazati z oljem... Še en dokaz, da se človek uči, dokler je živ.

Točno tako in kar NEZNA naj nedela ker bo več škode kot koristi.Najdražje se je na svojem učiti!!!! :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz mislim da je bolje da vsak ki sam ne pogrunta zakaj bi se tesnila takšna in drugačna morala mazati z oljem in zakaj ne pusti da mu nekdo pošraufa ki se mal bol spozna.

;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iščem menjalnik za CBR1000RR 04-07 - ali pa če kdo prodaja mašino skupaj z menjalnikom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iščem menjalnik za CBR1000RR 04-07 - ali pa če kdo prodaja mašino skupaj z menjalnikom.

že?...je razneslo menjalnik, ali delaš čoperja? :evilgrin: :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iščem menjalnik za CBR1000RR 04-07 - ali pa če kdo prodaja mašino skupaj z menjalnikom.

Na Ebayu maš eno mašino pa si poglej pod št.artikla 350112523985

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz mislim da je bolje da vsak ki sam ne pogrunta zakaj bi se tesnila takšna in drugačna morala mazati z oljem in zakaj ne pusti da mu nekdo pošraufa ki se mal bol spozna.

;)

kaj si zdaj ti s tem stavkom želel povedat?? :hmm: Daj ga še enkrat preberi, in poskusi razbrati bistvo tega stavka... :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj si zdaj ti s tem stavkom želel povedat?? :hmm: Daj ga še enkrat preberi, in poskusi razbrati bistvo tega stavka... :slap:

:worship: sedi ena

Pravim da, če sam ne pogruntaš zakaj bi se mogle take gumice mazat je boljše da pustiš vse skupaj.

Razumeš zdaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:worship: sedi ena

Pravim da, če sam ne pogruntaš zakaj bi se mogle take gumice mazat je boljše da pustiš vse skupaj.

Razumeš zdaj?

Ja, zdaj pa je stavek smiselno sestavljen! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko bi tudi kaksno "," ali kaj podobnega vmes vrgel. samo tako, za boljsi opticni vtis. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če sem pa hiter pa mi črke kr letijo, :) vmes še me kdo prekine in moram za 30 min vstran, pol pa pozabim kje sem končal pa hočem hitro končat pol pa pride ven nekaj xxx, ampak sej se vseeno ponavadi da razbrat bistvo :) Tokrat pač žal težje

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Ebayu maš eno mašino pa si poglej pod št.artikla 350112523985

Hvala za info, vendar je mašina 2008 letnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za info, vendar je mašina 2008 letnik.

...no, ni sam ena mašina. Z tvoj model maš celo 2x samo kaseto, 1x nosilno ploščo, vilice,... le še 1x poglej.

Za kaseto pa je cena pa cca.300+pošta,../kpl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam en problem. Pri menjavi zadnjih zavornih ploščic sem opazil, da imam pločevino katera pride na ploščice samo na strani kjer pritiska batek, z druge strani pa je samo zavorna ploščica. Glede na katalog bi morale biti na obeh straneh. Sedaj pa me zanima, ali lahko gre kaj narobe, če se vozim tako in če kdo mogoče ve ali se dobijo posebej pločevine ali so samo v kompletu s čeljustjo.

Če mogoče ni to prava tema me opozorite prosim. :whistle:

Hvala in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...no, ni sam ena mašina. Z tvoj model maš celo 2x samo kaseto, 1x nosilno ploščo, vilice,... le še 1x poglej.

Za kaseto pa je cena pa cca.300+pošta,../kpl.

Rabim malo pomoči za oceno vrednosti "materiala" za Hondo:

- 800 € ... mašina CBR 1000 RR letnik 04 , 15000km

- 1200 € ... mašina CBR 1000 RR letnik 06, 2000km (frizirana glava - kaj je to in koliko KM to doprinese?) ; koliko stane samo glava?

- 1000 € ... mašina CBR 1000 RR letnik 07, 1500km

- 650 € ... mašina CBR 1000 RR letnik 05, 25000km

Kaj je tu preveč, kaj ugodno?

Koliko stane menjava celotne mašine pri kakšnem bolj veščem mehaniku?

Kako na hitro čez prst oceniti kilometražo mašine?

Popravljeno . Popravil GhostRR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabim malo pomoči za oceno vrednosti "materiala" za Hondo:

- 800 € ... mašina CBR 1000 RR letnik 04 , 15000km

- 1200 € ... mašina CBR 1000 RR letnik 06, 2000km (frizirana glava - kaj je to in koliko KM to doprinese?) ; koliko stane samo glava?

- 1000 € ... mašina CBR 1000 RR letnik 07, 1500km

- 650 € ... mašina CBR 1000 RR letnik 05, 25000km

Kaj je tu preveč, kaj ugodno?

Koliko stane menjava celotne mašine pri kakšnem bolj veščem mehaniku?

Kako na hitro čez prst oceniti kilometražo mašine?

Jaz bi izbral tisto ki sem ti jo obarval zeleno. Kot drugo izbiro pa oranžno.

Ocena km je težka, saj na njej ni delov ki bi se z kilometri obrabljali in obenem bili vidni navzven. To bi lahko rešil tako di bi razdrl sklopko in izmeril debelino lamelnih plošč, vendar tudi to ni relevantno saj imaš samo podatek koliko so debele nove, za koliko se pa obrabljejo nadoločene km pa podatkov ni. Pa tudi če bi bili bi moral to že konkretno izmerit, da bi dobil neke podatke ki bi res pokazali na dejansko prevožene km.

Najbolje je če vidiš motor na katerem je mašina, po možnosti pregledaš stanje na števcu.

Drga alternativa je ta da kupiš mortor kateraga servisera poznaš in da ti ta potem otrdi št km ob zadnjem servisu (teh ni bilo veliko če ima le 1500km).

Sreča je to kaj potrebuješ ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To bi lahko rešil tako di bi razdrl sklopko in izmeril debelino lamelnih plošč

Pa tut to je lahko že zamenjana. Drugače je pa s temi lamelami čist odvisno kako se je lastnik vozil. Če je velik kuril gumo in pač bol "trdo" ravnal z motorjem, zdržijo lamele bistveno manj kot pri "normalni" vožnji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa tut to je lahko že zamenjana. Drugače je pa s temi lamelami čist odvisno kako se je lastnik vozil. Če je velik kuril gumo in pač bol "trdo" ravnal z motorjem, zdržijo lamele bistveno manj kot pri "normalni" vožnji.

Ne buče prodajat pri kurjenju gume sklopka NIČ netrpi trpi edino mašina zaradi (največkrat)previsokih obratov in še posebno mašina z zračnim hlajenjem zaradi pregrevanja saj ni takrat hlajena z dovodom zraka kot pri vožnji,najbolj trpi samo guma!!!! :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam en problem. Pri menjavi zadnjih zavornih ploščic sem opazil, da imam pločevino katera pride na ploščice samo na strani kjer pritiska batek, z druge strani pa je samo zavorna ploščica. Glede na katalog bi morale biti na obeh straneh. Sedaj pa me zanima, ali lahko gre kaj narobe, če se vozim tako in če kdo mogoče ve ali se dobijo posebej pločevine ali so samo v kompletu s čeljustjo.

Če mogoče ni to prava tema me opozorite prosim. :whistle:

Hvala in lp

Te ploščice(plehki)so med ploščico in batkom samo zaradi preprečevanja cviljenja zavor in je dovolj,če je ploščica samo pri batku.Bolj važno je,da pološčico malo namažeš z bakreno mastjo daš ta plehek ga tudi malo namažeš in zmontiraš.Na nasprotni stran kjer ni plehka,pa samo malo namašži po ploščici tam kjer se naslanja na klešča! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabim malo pomoči za oceno vrednosti "materiala" za Hondo:

- 800 € ... mašina CBR 1000 RR letnik 04 , 15000km

- 1200 € ... mašina CBR 1000 RR letnik 06, 2000km (frizirana glava - kaj je to in koliko KM to doprinese?) ; koliko stane samo glava?

- 1000 € ... mašina CBR 1000 RR letnik 07, 1500km

- 650 € ... mašina CBR 1000 RR letnik 05, 25000km

Kaj je tu preveč, kaj ugodno?

Koliko stane menjava celotne mašine pri kakšnem bolj veščem mehaniku?

Kako na hitro čez prst oceniti kilometražo mašine?

kaj boš pa ti s tem delal :blink:

CBR 1000 je, po pričevanjih zelo zelo kredibilnih ljudi, občutljiv motor. zaradi varčevanja je baje sestavljen iz precej siromašnejših materialov kot njeni predhodniki. če bi že moral izbirat iz tvojega spiska bi pač uzel tisto za 800€ Če je govor o enaki predelavi glave kot sem se pogovarjal, je to odstranjevanje neke vrste blokad nad ventili. baje je razlika očitna. za cesto jih ma nesfrizirana dovolj, za pisto pa ta motor ni konkurenčen. R1 in GSXR K5 sta bla precej bolš izbire.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!