Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

A je to mogoče brezkislinska silikonska mast, ki se uporablja tudi za gumjasta tesnila,... :hmm:

Ni brezkislinska to je navadna mast,ki vsebuje bakrene drobce,ki naj bi zaščitili npr.navoj pri višjih temperaturah.Uporablja se npr. za mazanje: navoja svečke,lambda sonde,vijakov izpušnaga kolektorja,in še posebno uporabna proti cviljenju zavor nameže se tudi zavorne čeljusti na delu kjer nalegajo na plehnati del. Lahko jo uporabljaš tudi namesto grafitne,aluminijaste ali mesingaste masti seveda je bakrena dosti dražja saj stane kilo ca 100€. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede barvanja motorja:

da najprej razjasnemo nekaj stvari:

Več ali manj so barve sedaj na vodni osnovi. Če hočeš le kolikor toliko kvailtetno pobarvat s takimi barvami, rabiš komoro (drugače bo polno smeti), fen za sušenje, spretnosti pa celo manj kot z prejšnimi barvami. Sicer potem gre čez lak na starih osnovah (ne vodni), ki se barva isto kot prej. Torej, če boš barval z barvami na vodni osnovi...ti odsvetujem da to delaš sam, ker če nisi malo v tem fohu, kaj dobrega iz tega ne bo!

Če pa dobiš barve še iz zaloge kje...na stari osnovi...potem pa itaq sklepam da to že pomalem obvladaš in ti želim srečno...pri teh temperaturah znaš narediti že ličen izdelek :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je to mogoče brezkislinska silikonska mast, ki se uporablja tudi za gumjasta tesnila,... :hmm:

Na tubi piše samo to:

post-2208-1239045499_thumb.jpg

post-2208-1239045591_thumb.jpg

Ni brezkislinska to je navadna mast,ki vsebuje bakrene drobce,ki naj bi zaščitili npr.navoj pri višjih temperaturah.Uporablja se npr. za mazanje: navoja svečke,lambda sonde,vijakov izpušnaga kolektorja,in še posebno uporabna proti cviljenju zavor nameže se tudi zavorne čeljusti na delu kjer nalegajo na plehnati del. Lahko jo uporabljaš tudi namesto grafitne,aluminijaste ali mesingaste masti seveda je bakrena dosti dražja saj stane kilo ca 100€. :whistle:

:slap: Lahko bi prebral vsaj, o kateri masti je govora...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na SV-ju sem opazil, da ima zadnja nihajka 1,2mm zračnosti prečno ('levo-desno') na svoji osi. Zadevo sem odmontiral in stvar izgleda tako:

post-2208-1239180756_thumb.jpg

V nihajki je dolg distančnik, na katerega se naslonita zunanja distančnika (eden je viden na sliki). Ker je dolžina vseh treh distančnikov 1,2mm večja od širine nihajke, se le-ta lahko premika.

Ker je stvar bila že odmontirana in ker je po 80k+ km smotrno zamenjati tudi te ležaje, sem nihajko odnesel na pooblaščeni Suzuki servis, kjer sem tudi razložil, kaj me moti - a rešitve niso imeli oz. se jim to ni zdelo nič sporno...

Zato sem razmišljal možnostih, kako zmanjšati zračnost in prišel do treh variant:

  • Narediti dve 0,5mm podložki, kateri bi dal med nihajko in distančnik.
  • Zunanja distančnika skrajšati za 0,5mm in ustrezne podložke dati med okvir in distančnik.
  • Pustiti tako, kot je, ker to res ni sporno.

V končni fazi me zanima predvsem, če je takšna zračnost 'sprejemljiva' in če lahko kdo zadevo preveri / preizkusi še na svojem motorju....

Pa mnenja o zgornjih treh možnostih me seveda tudi zanimajo.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če prav razumem...

Ta zračnost mora biti, da ti nihajka sploh šiba gor-dol. Ali kosa izgledata, obrabljena? Jaz na tvojem mestu nikakor nebi krajšal originalnih delov, če te ta zračnost tako moti pa daj postružit dva distančnika ampak naj bosta iz medenine(dore drsne lastnosti). Če zadeva ne bo vredu jih še vedno lahko vržeš stran.

Špranja je široka 1,2mm - deliš z 2, to potem pomeni 0,6mm zračnosti na vsaki strani... Pa če motor v ovinek nakriviš se ti nihajka zvije več kot za 0,6mm... :hmm: Pomoje se brezveze ''vzburjaš'' :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če prav razumem...

Ta zračnost mora biti, da ti nihajka sploh šiba gor-dol. Ali kosa izgledata, obrabljena?

Ja, nekaj malega zračnosti že mora bit, samo sem poskusil še na treh različnih motorjih in na nobenem se premikanje ni zaznalo na roko...

Jaz na tvojem mestu nikakor nebi krajšal originalnih delov, če te ta zračnost tako moti pa daj postružit dva distančnika ampak naj bosta iz medenine(dore drsne lastnosti). Če zadeva ne bo vredu jih še vedno lahko vržeš stran.

Distančnika sem itak kupil nova, tako da lahko s starimi eksperimentiram. Sicer mi starih na servisu niso dali zraven, ampak jih bom šel še iskat.

Ni mi čisto jasno, zakaj ni narejeno tako, da bi se distančnik naslonil na notranji rob ležaja (tako kot je to narejeno na kolesu).

Špranja je široka 1,2mm - deliš z 2, to potem pomeni 0,6mm zračnosti na vsaki strani... Pa če motor v ovinek nakriviš se ti nihajka zvije več kot za 0,6mm... :hmm: Pomoje se brezveze ''vzburjaš'' :P

Ko je nihajka bila še zmontirana, je zgledalo več - predvsem slišalo se je tako (KLAK!). Zato sem stvar pač odmontiral in preveril.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta zračnost mora biti, da ti nihajka sploh šiba gor-dol. Ali kosa izgledata, obrabljena? Jaz na tvojem mestu nikakor nebi krajšal originalnih delov, če te ta zračnost tako moti pa daj postružit dva distančnika ampak naj bosta iz medenine(dore drsne lastnosti). Če zadeva ne bo vredu jih še vedno lahko vržeš stran.

Na nemškem forumu so mi predlagali, naj naredim distančnik iz teflona...

Pa sem klical enega strica, ki se ukvarja s PTFE in podobnimi zadevami, pa je reku, da je teflon premehek za to, da pa ima neke druge materiale, ki so namenjeni takim zadevam in so impregnirani z oljem... Če bo vse po sreči, grem danes zvečer k njemu uskat kos materiala, jutri pa k strugarju, če zadeva ne bo šla vpet v mojo 'hobi' stružnico. :)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na SV-ju sem opazil, da ima zadnja nihajka 1,2mm zračnosti prečno .....

..

..

..

Pa mnenja o zgornjih treh možnostih me seveda tudi zanimajo.

D.

1-malo zračnosti mora biti,

2-ti ležaji so ponavadi valjasti in ta distančnik, ki ga kaže slika je v bistvu puša/notranji del kotalnega valjastega ležaja. Če puša na kotalnem delu ni zajedena (ali sami valjčki), se sploh ne "splača" (beri nima smisla) menjat ne ležaja ne puše same. Narejeno je tako, da (po mojih ocenah) taka rešitev zdrži 100k+ km...,

3-kot razumem praviš, naj bi nihajka na mestu vpetja imela zračnost !? Med vožnjo te zračnosti sploh ne občutiš, saj nihajka tvori eno od stranic trikotnika z amortizerjem in okvirjem. Ker pa je na nihajko oz. os, na kateri je prečna zračnost vedno obremenitev, ni pričakovati anomalij v liniji vožnje zaradi predstavljene zračnosti.

4-nekateri motorji imajo to vpetje rešeno tako, da se z prečnim vijakom najprej stisne vse puše, distančnike ,....skupaj in šele nato se privije/stisne mesto vpetja prečnega vijaka oz. njegove glave ali matice v okvir. Taka rešitev ima nato le zračnost ležaja samega. Govorim o pogosti reešitvi na SS motociklih ipd.

5-ne iskat dlake v jajcu.

6-ne iskat dlake v jajcu. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1-malo zračnosti mora biti,

Malo že - a 1,2mm se mi ne zdi tako malo.

2-ti ležaji so ponavadi valjasti in ta distančnik, ki ga kaže slika je v bistvu puša/notranji del kotalnega valjastega ležaja. Če puša na kotalnem delu ni zajedena (ali sami valjčki), se sploh ne "splača" (beri nima smisla) menjat ne ležaja ne puše same. Narejeno je tako, da (po mojih ocenah) taka rešitev zdrži 100k+ km...,

Zadeva bi se naj tudi vsakih 12000km razstavila in na novo podmazala... :whistle:

3-kot razumem praviš, naj bi nihajka na mestu vpetja imela zračnost !? Med vožnjo te zračnosti sploh ne občutiš, saj nihajka tvori eno od stranic trikotnika z amortizerjem in okvirjem. Ker pa je na nihajko oz. os, na kateri je prečna zračnost vedno obremenitev, ni pričakovati anomalij v liniji vožnje zaradi predstavljene zračnosti.

Ja, na mestu vpetja ima zračnost. Ne trdim, da se to čuti med vožnjo, je pa pritegnilo mojo pozornost, ko sem moped prestavljal po garaži in sem ga odzadaj dvignil in je reklo 'KLAK'. No, potem sem te zadeve preveril še na skoraj vseh drugih mopedih v garaži in ker pri nobenem ni bilo niti sledu o tej zračnosti (seveda govorim o tem, kar se čuti na roko), sem se odložil, da pač 'nekaj' ukrenem.

4-nekateri motorji imajo to vpetje rešeno tako, da se z prečnim vijakom najprej stisne vse puše, distančnike ,....skupaj in šele nato se privije/stisne mesto vpetja prečnega vijaka oz. njegove glave ali matice v okvir. Taka rešitev ima nato le zračnost ležaja samega. Govorim o pogosti reešitvi na SS motociklih ipd.

Ne vem, če prav razumem, ampak mislim, da ima tudi moj narejeno tako - os ima na odebeljeni strani navoj, ki se zavije v okvir, na drugi strani pa gre os skozi okvir in tam se zategne z matico. Na 'prvi' strani je potem še kontra-matica...

5-ne iskat dlake v jajcu.

6-ne iskat dlake v jajcu. :rolleyes:

Prepozno - sem jo že našel. ;)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo že - a 1,2mm se mi ne zdi tako malo.

To je malo. Glede na mesto "odkritja"- je to malo.

Zadeva bi se naj tudi vsakih 12000km razstavila in na novo podmazala... :whistle:

To je že res. A pisal sem o pojmu "durability" oz. life-time. Kakšno je vzdrževanje pa je druga stvar.

Ja, na mestu vpetja ima zračnost. Ne trdim, da se to čuti med vožnjo, je pa pritegnilo mojo pozornost, ko sem moped prestavljal po garaži in sem ga odzadaj dvignil in je reklo 'KLAK'. No, potem sem te zadeve preveril še na skoraj vseh drugih mopedih v garaži in ker pri nobenem ni bilo niti sledu o tej zračnosti (seveda govorim o tem, kar se čuti na roko), sem se odložil, da pač 'nekaj' ukrenem.

Sam glej, da ne boš naredu nekaj v smislu "vodotesna ura do 50m za 10EUR". Pod črto:- voda prodre noter, potem pa ne more ven. :rolleyes: Razmisli.

Prepozno - sem jo že našel. ;)

D.

Misliš rečt - "invented one." :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

namenjeni takim zadevam in so impregnirani z oljem...

Novilon-oilon.

Prava rešitev za razne močno obremenjene drsne zveze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K ste glih pr ležajih :)

V kratkem se bom spravil podmazat ležaje v kolesih in tiste ležaje pri tistem "trikotniku"(tujka, linkage) na katerega je vpeto zadnje vzmetenje.

A bo Balistol primeren za nalogo? Al bi bilo bolje katero drugo mazilo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Balistol, je bolj zaščita kot karkoli drugega (da ti kovina ne zarjavi npr.).

Njet dobro!

Kaj uporabiti pa ti bodo povedali drugi.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo bojsi!

In sicer me zanima ce lahko kdo zrihta ksna olja (motul 300v al pa 5100) zdej nevem kaj bi se bolj splacal ulit v yamaho (r1 '07) ???

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oba sta dobra. Če imaš denar pa se misleš po pistah vozit potem daj v300. Če gre bl na tesno ali pa če bo motor za na cesto pa 5100. Imaš pa seveda še druga olja, več v temu primerni temi, tle piš ko ti bo yamahca crkenla :)

Jst osebno bi v tak motor, pa če ga bi imel namen terat, za kar je motor namenjen, tankal v300.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oba sta dobra. Če imaš denar pa se misleš po pistah vozit potem daj v300. Če gre bl na tesno ali pa če bo motor za na cesto pa 5100. Imaš pa seveda še druga olja, več v temu primerni temi, tle piš ko ti bo yamahca crkenla :)

Jst osebno bi v tak motor, pa če ga bi imel namen terat, za kar je motor namenjen, tankal v300.

Mja sej vem sam se mi ni dal iskat une teme... pa sm sam tko napisu da dubim eno potrditev tko da ja bom kr 300v kupu... THX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo bojsi!

In sicer me zanima ce lahko kdo zrihta ksna olja (motul 300v al pa 5100) zdej nevem kaj bi se bolj splacal ulit v yamaho (r1 '07) ???

Lp!

Žijo! Jaz imam noter 5100 in mu nič ne manjka. Res se pa ne vozim po pistah, tiščim ga pa v mejah normale :whistle: . Malokdaj mi pridejo obrati čez 10k.

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žijo! Jaz imam noter 5100 in mu nič ne manjka.

Kaj olju manjka vidiš šele,ko je že prepozno.Namreč ti nemoreš videt kdaj se začne trgat oljni film in tudi katere aditive ima olje če sploh veš kaj so aditivi in kaj pomeni trganje oljnega filma.Škoda je samo,da imaš denar za zelo dober"drag" motor,motorju pa neprivoščiš dobro kvalitetno olje. :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Ps;pri meni dobiš v embalaži 4 l Motul V-300 4-T Factori 15W-50 za 70 € :whistle: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ker vem da ste nekateri tuki gor pravi mojstri kar se tiče tehničnih in mehanskih stvari......vas prosim, da mi mal pomagate.Zanima me, kako naj vem če mi drsi sklopka.??????Vozim motor sv650 l.2001 in kar je najbolj pomembno....

motor ima prevoženih 70000 km.....in...ali je možno, da je taka razlika ker sem zamenjal izpuh....imam občutek, da motor ne vleče v celotnem območju enako.....od začetka že kako, potem tam okoli 6000 pa je mal zaspan... .Je pa izpuh domače izdelave, ampak od človeka, ki ve kaj dela, ker se s tem že ukvarja 15 let....če bo kdo kej namudrio, bi prosil za vaše znanje in izkušnje

lep pozdrav....jutri pa obilo ožitkov na motorju od 21.30 pa ob gledanju MotoGP....ajde

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ker vem da ste nekateri tuki gor pravi mojstri kar se tiče tehničnih in mehanskih stvari......vas prosim, da mi mal pomagate.Zanima me, kako naj vem če mi drsi sklopka.??????Vozim motor sv650 l.2001 in kar je najbolj pomembno....

Drsenje sklopke slišiš, ker se vrtljaji hitro dvignejo, hitrost motorja pa ne. Se pa najbolj opazi v višjih prestavah (6,5) in v območju vrtljajev, kjer ima motor največji navor.

motor ima prevoženih 70000 km.....in...ali je možno, da je taka razlika ker sem zamenjal izpuh....imam občutek, da motor ne vleče v celotnem območju enako.....od začetka že kako, potem tam okoli 6000 pa je mal zaspan... .Je pa izpuh domače izdelave, ampak od človeka, ki ve kaj dela, ker se s tem že ukvarja 15 let....če bo kdo kej namudrio, bi prosil za vaše znanje in izkušnje

Zaradi spremembe upora izpuha se spremeni hitrost pretoka izpušnih plinov, s tem pa tudi hitrost pretoka zraka skozi vplinjač. Pri določenih obratih lahko tako pride do revnejše mešanice, ki jo čutiš kot 'lenobo' motorja.

Seveda je tako na oko to težko ugotoviti, bi pa lahko to lepo videl na dyno-tu z lambda sondo.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.....a se da potem kej uravnavat dovod zraka oz...strukturo mešanice...?

hvala, danci

....bi naredu skoraj vse druga prej, kot pa zamenjal izpuh.....ker me pa kr kurja koža oblije ko dam gas :worship: super zvok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.....a se da potem kej uravnavat dovod zraka oz...strukturo mešanice...?

Seveda, vplinjač se lahko 'tuna' z zamenjavo diz, s premikom igle in s spremembo vzmeti na drsniku.

....bi naredu skoraj vse druga prej, kot pa zamenjal izpuh.....ker me pa kr kurja koža oblije ko dam gas :worship: super zvok

Hja, prav poceni tole ni - je potrebno kar nekaj časa na dyno-tu, da najdeš tisto 'pravo' nastavitev.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali je možno, da je taka razlika ker sem zamenjal izpuh....imam občutek, da motor ne vleče v celotnem območju enako.....od začetka že kako, potem tam okoli 6000 pa je mal zaspan...

Tko nekako je deloval moj, ko sem mu menjal izp. lonec, pa je bil namenski za moj tip motorja. Je bil precej presuh.

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?s=...t&p=1585225

Za dodatne informacije PM...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!