Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Nekaterei proizvajalci je ne priporočajo, za tvoj motor ne vem. V teoriji ima 5.1 višje vrelišče kot dot4 ampak bolj vpija vlago tako da je je potrebno bolj redno menjati. Se pa tekočini mešajo, tako da narobe ne bi smelo nič bit, vseeno pa preveri kako je s tvojo znamko. S tem da najbrš ne daješ to v dirkalnika kjer so servisi pogostejši bo najbrš bolje dot4.

post-4351-1237741889_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaterei proizvajalci je ne priporočajo, za tvoj motor ne vem. V teoriji ima 5.1 višje vrelišče kot dot4 ampak bolj vpija vlago tako da je je potrebno bolj redno menjati. Se pa tekočini mešajo, tako da narobe ne bi smelo nič bit, vseeno pa preveri kako je s tvojo znamko. S tem da najbrš ne daješ to v dirkalnika kjer so servisi pogostejši bo najbrš bolje dot4.

post-4351-1237741889_thumb.jpg

Dirkalnik sliši na ime FJR....

Menjam na vsako sezono zato se mi zdi ne bo težav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo! Mene pa zanima ce lahko kdo zrihta kej ceneje vozicek z orodjem kot so Beta, Usag, Proxxon, Forch, Wera, Steinel... itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo! Mene pa zanima ce lahko kdo zrihta kej ceneje vozicek z orodjem kot so Beta, Usag, Proxxon, Forch, Wera, Steinel... itd.

malo pobrskaj za orodjem stahl mayer werkzuge, nekaj takega, mislim da je kar solidno ceneje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me ali so zobniki in veriga že dotrajani ali ne?

veriga_1.jpg

veriga_2.jpg

Brez dvoma so zreli za menjavo.

Lp dare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me ali so zobniki in veriga že dotrajani ali ne?

odvisno koliko si pedanten. Jaz vozim dokler ne zmanjka šponarja ali postane preglasna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz osebno pri ketni ne bi šparal, ker se da imet tut fajn nesrečo, če ti jo utrga ali sname in zabije kam..

Ketno se menja ponavadi, ko je pretegnjena bolj, kot je specificirano v owners / service manualu, oziroma, ko je ne moreš več normalno našponat, saj ponavadi pride neenakomerno pretegnjena, in je na nekaterih mestih zelo napeta, na drugih pa preveč ohlapna. Če je pa ketna stara in nepravilno vzdrževana, je pa potrebno zamenjat tudi prej, ker so lahko členi "zaribani", oziroma druga skrajnost, so preveč zrahljani in imajo luft. Ampak v tem primeru jo itak slišič, kot je rekel že Simonsi.

Po sliki sodeč, je tisti zobnik že kar malo našpičen, tako da mogoče ne bi bilo slabo premislit o menjavi. Kaj pa je tistih dobrih 100€ za set v primerjavi z varnostjo, oziroma mirno vestjo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam tudi eno težavo in ne najdem odgovora, preiskal sem pa že vse možne strani in nikjer nisem dobil kaj oprijemljivega. Skratka, motor med 5500 in 6500 obrati proizvaja moteče vibracije (in brenčeči zvok), ki se čutijo predvsem v stopalkah, malo pa tudi v krmilu. Pred tem območjem ali po njemu ni nobenih vibracij. Še bolj divje postanejo, če v tem območju spustim plin in me še posoda za gorivo začne žgečkat po kolenih. Najhujše so, ko je motor hladen, potem se malo popravijo, vendar so še zmeraj nadležne. Sploh zato, ker vem, da jih prej ni bilo. Zamenjal sem podložke na izpuhu in zategnil vijake na kolektorjih, vendar ni pomagalo. Nevem, če je to povezano, vendar se mi tudi menjalnik zdi zadnje čase glasnejši (pretikanje med 1. In 2. Prestavo), včasih, ko prestavim v drugo zelo hitro in površno pa pade v prosti tek, kar se mi prej ni dogajalo (vsaj tako se mi zdi). Slednje se sicer ne dogaja prav pogosto, res pa je tudi, da malokrat naglo pospešim (in divje pretikam). Verigo sem že izključil iz osumljenih delov, ker bi verjetno vibracije bile povezane s hitrostjo in ne vrtljaji. Tudi napetost je vsaj po knjižici v mejah normale. Nekje sem zasledil, da včasih take vibracije lahko povzročajo nesinhronizirani ventili. Malo čudno je, da bi se že razštelali, glede na to, da so bili nastavljeni pred slabimi 5000km. Sicer pa motor deluje brez težav (zaenkrat). Zdravo razvija moč in doseže željeno končno hitrost. Samo vibracije so moteče in strah me je, da bi se kaj pomembnega odvilo (recimo pokrov oljnega filtra).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vibracije so čudna reč in to, če si zategnil vijake na izpuhu ne pomeni, da si jih zadušil. Tako si lahko zmanjšal dušilnost sistema in posledično pojačal vibracije...

Moja izkušnja z vibracijami: klik

Popravljeno . Popravil Lowrenc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko so ti ventile narobe nastavl :doze: Kaj je ta zadeva še na klasične vplinjače :?

ZR7 ima še vplinjače.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probal sem vse načine zategovanja. Mogoče bi si moral omisliti še moment ključ, vendar neglede na zategnjenost vijakov na kolektorjih so vibracije bile. Resnično se mi začenja dozdevat, da so krivi nesinhronizirani ventili. Glede na to, da imajo ljudje s Šilerjem dobre izkušnje skoraj dvomim, da bi jih lahko tako šlampasto nastavil. Mogoče pa je... :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah takle prek neta je vse skupi bolj ugibanje... Če ti trese od nastavljanja ventilov dalje, pol so ventili narobe naštelan. Vplinjače uglavnem ne sam štelat, ampak jih pust za na konc. Za začetek pa preglej stanje kablov, kapic in svečk.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, bom, hvala ;) Trese pa ga zadnje 1000km, prej nisem tega zasledil.

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po sliki sodeč, je tisti zobnik že kar malo našpičen, tako da mogoče ne bi bilo slabo premislit o menjavi. Kaj pa je tistih dobrih 100€ za set v primerjavi z varnostjo, oziroma mirno vestjo :)

Se tud jaz strinjam, lastnik pa trdi da nima več kot 300 km za sabo. Koliko zdrži veriga? Najmanj 5000 km?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se tud jaz strinjam, lastnik pa trdi da nima več kot 300 km za sabo. Koliko zdrži veriga? Najmanj 5000 km?

Morda je bila menjana samo veriga... :hmm:

Meni zdrži veriga ~30000km, s tem da vedno menjam tudi zobnike.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guest Brumer
Ok, bom, hvala ;) Trese pa ga zadnje 1000km, prej nisem tega zasledil.

Glej nebom vsega bral in ti bom vseeno skušal pravilno odgovorit.Najprej zamenjaj oba zobnika (verižnika) in daj najbolje tudi novo ketno saj je vedno najbolje menjati v kompletu.Sicer pa lahko trese mašina samo, če bi bila mašina razstavljena in napačno montirana takoimenovana izravnalna gred, kar pa se tiče nastavitve ventilov pa ni mogoče, da bi prišlo do kakih vibracij.

Ps: za probo samo ketno popusti tako da bo bolj nahlapna in probaj pa boš takoj ugotovil ali so krivi verižniki - ketna. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aloha!

Opažam, da pri mojmu Pegasoju težko prestavim v neutral (ler), ko se ustavim. To se mi dogaja pri prižganem motorju, ko pa je izklopljen pa gre zelo lahko :huh:

A je to lahko povezano s sklopko oz. kok je na trdo/mehko nastavljena? Al bi tuki lahko kje drugje tičal vzrok?

Bom probal zalaufat in mal spremenit pri ročki za sklopko un vijak, sj vete no un k je za tist ;)

Al mi kej druzga svetujete?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aloha!

Opažam, da pri mojmu Pegasoju težko prestavim v neutral (ler), ko se ustavim. To se mi dogaja pri prižganem motorju, ko pa je izklopljen pa gre zelo lahko :huh:

A je to lahko povezano s sklopko oz. kok je na trdo/mehko nastavljena? Al bi tuki lahko kje drugje tičal vzrok?

Bom probal zalaufat in mal spremenit pri ročki za sklopko un vijak, sj vete no un k je za tist ;)

Al mi kej druzga svetujete?

Možno da je obrabljena košara sklopke. V njej nastanejo vdolbinice, ki otežujejo razmik lamel. Zadevo preizkusiš tako, da ko se pojavi težava (ne moreš prestavit) ob stisnjeni ročici sklopke dodaš plin, če se potem laže prestavi je kriva košara.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guest Brumer

Aloha!

Opažam, da pri mojmu Pegasoju težko prestavim v neutral (ler), ko se ustavim.

Bom probal zalaufat in mal spremenit pri ročki za sklopko un vijak, sj vete no un k je za tist ;)

Al mi kej druzga svetujete?

Vijak na ročici sklopke mora biti nastavljen vedno tako, da ima ročica vsaj malo zračnosti.Če je zračnost prevelika ti sklopka slabo odvaja na mestu, ko daš v prestavo zaškrta in se težje šalta še posebno dokler je olje hladno.Če pa je zračnost ročice sklopke premajhna ali je sploh ni ti bo sklopka drsela.V tvojem primiru bi ti edino pomagalo, da pri naslednji menjavi olja daš v mašino(menjalnik) čim redkejše olje npr.5W-40 neglede na znamko olja. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprašanje okoli verige pa neham težit :rolleyes:

Kakšen je test, da ugotoviš, če so veriga in zobniki že iztrošeni? Na

pravi stric, da stisneš spodnji del verige in na polovici zadnjega zobnika nategneš verigo in če se ta odmakne za pol členka, potem je potrebno zamenjati.

Rabim nasvet, ker želim lastniku motorja nedvoumno dokazati, da je pač z verigo konec in naj jo zamenja ali pa odbije strošek od cene motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne rabiš ketne sploh gledat, samo zobnike poglej pa bo vse jasno........evo slikca izrabljenih in novih zobnikov

Sprockets.jpg

Sprockets.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabim nasvet, ker želim lastniku motorja nedvoumno dokazati, da je pač z verigo konec in naj jo zamenja ali pa odbije strošek od cene motorja.

Če je do konca našpanana in je ne gre več bolj je 100% zanič!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!