Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Ne ni Ferosan, poznam zadevo.

Moja zadeva je bazična. Njen edini minus je, da žre v nedogled in se ne ustavi po koncu rje - res pa je, da rjo žre nekajkrat hitreje... In pa $.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Rabim en nasvet, kako se znebiti rje v rezervoarju bencina.

Pred leti je imel kolega enak primer.Rje se je rešil tako ,da je rezervoar montiral na elektro motor z reduktorjem,vanj je dal malo bencina in svinčene

kroglice-šibre,ter ga pustil vrteti nekaj časa . Rezultat ,rezervoar kot nov. Pri tem postopku je res potrebno malo inprovizirati ,vendar se stvar obnese.

Lp dare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, verige ne uporabljam, ker mam občutek, da bom tank prej bolj poškodoval kot pa zrihtal oz. imam boljšo rešitev.

sem ze na parih to uspesno opravil in niti en tank ni bil poskodovan po posegu.

najbrz tudi odvisno od debeline plocevine.

Za kemično pa obstaja sredstvo, ki ga kupiš. Mislim, pa da je na bazični osnovi (glede na vonj/izgled/... ). Komolčne masti pa je kar nekaj, ja.

hja, z sredstvi je kakor je. nekatera so v redu, druga ne. ce, kot si napisal, se to tvoje ne "ustavi" moras zelo dobro paziti kaj delas.

pri 10-15% kislini ni te bojazni (razen da si je ne vsujes po rokah, za kar obstajajo "kislinoodporne" rokavice), ni dovolj agresivna za plocevino .

@ dore: vsak se znajde s tismi kar trenuno ima pri roki. je dober postopek kot si opisal, da.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po domači odstranitvi blokade 25kW mi motor crkne zmeri ko dam v prestavo niže, kje je problem?

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po domači odstranitvi blokade 25kW mi motor crkne zmeri ko dam v prestavo niže, kje je problem?

Hvala

Si kaj spreminjal prosti tek? Na kolko ga maš? Pa si primerjaj z podatki proizvajalca na kolko mora bit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si kaj spreminjal prosti tek? Na kolko ga maš? Pa si primerjaj z podatki proizvajalca na kolko mora bit...

Hvala Barracuda ampak sem že sam našel problem.

Si pa imel prav, prosti tek je bil velik prenizek (1x sm mal vrteu tisto ker nism vedu kaj je :D ) no po tem k sm ta kabl v narobno smer vrteu tok časa da je vn padu in potem ko sm prosti tek nastavu na 7000 obratov mi je ratal ga nastavt na priporočene obrate.

Sedaj problema ni več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjič sem probal motor, ki je imel precej prazen akumulator (vžgali smo ga na kable).

Čudno se mi je zdelo, da je motor trokiral tudi med vožnjo. Pa tudi armaturna plošča je ves čas "zgubljala stik".

Lastnik je dejal, da je to zaradi akumulatorja, ki da ga je itak treba zamenjat.

Vendar, ali ni tako, da se med vožnjo elektrika futra iz alternatorja? In motor, enkrat ko je v teku, torej ne bi smel trokirati zaradi praznega akumulatorja?

Prosim, če me kdo o tem razsvetli, hvala. :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To se je tut men dogajal! Da je dvovaljnik delal samo po enem valju. Zgleda ,da aletenator ,da premalo štroma. Sm nato iz čiste radovednosti priklopil vzporedno še avto akomulator in glej ga zlomka zadeva je delala povsem BP, če sem mu odstranil dodaten akumulator je revež ponovno trokiral na enem cilindru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjič sem probal motor, ki je imel precej prazen akumulator (vžgali smo ga na kable).

Čudno se mi je zdelo, da je motor trokiral tudi med vožnjo. Pa tudi armaturna plošča je ves čas "zgubljala stik".

Lastnik je dejal, da je to zaradi akumulatorja, ki da ga je itak treba zamenjat.

Vendar, ali ni tako, da se med vožnjo elektrika futra iz alternatorja? In motor, enkrat ko je v teku, torej ne bi smel trokirati zaradi praznega akumulatorja?

Prosim, če me kdo o tem razsvetli, hvala. :?

Motor tudi ko laufa dobiva elektriko iz akumulatorja, fora je samo v tem, da ga altenator/magnet takrat polni. Ampak če je akumulator čisto fuč, oziroma čisto prazen, tudi to ne pomaga in ne da iz sebe dovolj štroma. Tako, da je velika verjetnost, da so omenjene težave res posledica praznega/zanič akumulatorja. Probaš z novim akumulatorjem, pa vidiš če je ok.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjič sem probal motor, ki je imel precej prazen akumulator (vžgali smo ga na kable).

Čudno se mi je zdelo, da je motor trokiral tudi med vožnjo. Pa tudi armaturna plošča je ves čas "zgubljala stik".

Lastnik je dejal, da je to zaradi akumulatorja, ki da ga je itak treba zamenjat.

Vendar, ali ni tako, da se med vožnjo elektrika futra iz alternatorja? In motor, enkrat ko je v teku, torej ne bi smel trokirati zaradi praznega akumulatorja?

Prosim, če me kdo o tem razsvetli, hvala. :?

Tako kot je napisal jure... Altenator polni akumolator, in iz tega se potem vse napaja in po opisi sodeč prihaja do kratkega stika v akumulatorju ko nastanejo treslaji (med vožnjo).

Če nameravaš ta motor kupit svetujem da pač na svoje stroške kupiš nov akku in ga zamejaš če se napaka ne odpravi, si pač popušil akumulator ne pa dragega servisa elektrike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjič sem probal motor, ki je imel precej prazen akumulator (vžgali smo ga na kable).

Čudno se mi je zdelo, da je motor trokiral tudi med vožnjo. Pa tudi armaturna plošča je ves čas "zgubljala stik".

Lastnik je dejal, da je to zaradi akumulatorja, ki da ga je itak treba zamenjat.

Vendar, ali ni tako, da se med vožnjo elektrika futra iz alternatorja? In motor, enkrat ko je v teku, torej ne bi smel trokirati zaradi praznega akumulatorja?

Prosim, če me kdo o tem razsvetli, hvala. :?

Ko motor vžgeš izmeri napetost na akumulatorju,če je pod 14V potem ti sigurno nepolne (defekten regler ali stator) izmeri statorsko navitje najprej z O-metrom med vsemi tremi kabli mora biti omska vrednost ENAKA) in na maso mora biti 0 . Nato, ko bo mašina laufala z V-metrom izmeri še izmenični tok.Napetost izmeririš med vsemi tremi izhodi statorskega navitja(ne na maso) in ta napetost mora doseči tudi do 70V izmeničnega toka, seveda odvisno od obratov mašine.Namreč, če boš kupil nov akumulator bo po vsej verjetnosti po parih dneh stvar enaka ! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa je s tem elektronskim vbrizgom goriva, če se znajdemo v krajih kjer gorivo ni 95+ oktansko ampak manj? Ali znajo tudi glede na oktane motorčki uravnavati vbrizg? Ravno sem namreč bral test Adventure KTM 950 in zasledil, da ima nek sistem, s katerim nastavimo delovanje motorja tudi na 80 oktansko gorivo. Ali je to možno na kakršenkoli način izvesti tudi na preostalih motorjih - kakršnakoli dodelava....?

Hvala in LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa je s tem elektronskim vbrizgom goriva, če se znajdemo v krajih kjer gorivo ni 95+ oktansko ampak manj? Ali znajo tudi glede na oktane motorčki uravnavati vbrizg? Ravno sem namreč bral test Adventure KTM 950 in zasledil, da ima nek sistem, s katerim nastavimo delovanje motorja tudi na 80 oktansko gorivo. Ali je to možno na kakršenkoli način izvesti tudi na preostalih motorjih - kakršnakoli dodelava....?

Teoretično je možno, vendar so tu določene omejitve. Za motor s kompresijskim razmerjem 11,7:1 se mi zdi oktansko število 80 po RON metodi (ki jo uporabljamo v naših koncih) le malce prenizko... Je pa možno, da govorijo o 80 oktanih po MON metodi, ki daje tipično med 8 do 10 točkami nižji rezultato kot RON.

Da bi svoj motor ustrezno predelal, bi potreboval kak Power Commander z Ignition modulom, dober dyno z zavoro in dooosti časa.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da bi svoj motor ustrezno predelal, bi potreboval kak Power Commander z Ignition modulom, dober dyno z zavoro in dooosti časa.

Vsekakor bi se potem zagotovo raje odločil za MicroSquirt...

Torej se da za vsak moped - Hvala za tole - zakaj pa je MicroSquirt boljši? Sedaj pa me zanima, če lahko podrobneje napišeš kaj pomeni "dooosti časa" - a to bi pomenilo dosti časa igranja na poti, ko ugotoviš da moped preveč melje in se poigraš z nastavitvami, ali že doma z samo inštalacijo?

A menita, da bi lahko na kakega drugega KTMa namontiral ta njihov sistem od Adventure 950, ali je to bolj vprašanje za KTM servis?

Hvala še enkrat :beer2: in LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej se da za vsak moped - Hvala za tole - zakaj pa je MicroSquirt boljši? Sedaj pa me zanima, če lahko podrobneje napišeš kaj pomeni "dooosti časa" - a to bi pomenilo dosti časa igranja na poti, ko ugotoviš da moped preveč melje in se poigraš z nastavitvami, ali že doma z samo inštalacijo?

MicroSquirt je samostojen ECU in popolnoma zamenja originalno elektroniko in je precej bolj nastavljiv kot orig. ECU + PowerCommander.

Ni pa nujno, da se da to narediti na *vsakem* mopedu - poleg same elektronike (predvsem predvžiga) na detonacije vpliva tudi oblika zgorevalnega prostora, sesalnih kanalov, ventilov, tudi učinkovitost hlajenja itd.

Morda so pri KTM-u že od začetka želeli zasnovati motor, ki bo zmogel takšne zadeve in so ga temu ustrezno tudi oblikovali.

A menita, da bi lahko na kakega drugega KTMa namontiral ta njihov sistem od Adventure 950, ali je to bolj vprašanje za KTM servis?

To je bolj vprašanje za KTM inženirje, kot za servis... ;)

Kot sem že prej napisal - dvomim, da bi se na prav vsakem motorju to lahko uredilo samo z elektroniko...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Microsquirt je boljši, ker vse sprogramiraš. Vse vrednosti odčitavaš in nastaviš režim delovanja. Gor priklopiš tudi bistveno več senzorjev, med drugimi tudi "knock sensor".Opcij za tuning imaš bistveno več. Pri PC načeloma samo sprogramiraš motnjo, ki se jo prišteje ali odšteje vrednostim ki jih računalnik bere in oddaja.

Veliko časa pomeni testiranje, iskanje parametrov da vzpostaviš "optimalno" delovanje motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa je s tem elektronskim vbrizgom goriva, če se znajdemo v krajih kjer gorivo ni 95+ oktansko ampak manj? Ali znajo tudi glede na oktane motorčki uravnavati vbrizg? Ravno sem namreč bral test Adventure KTM 950 in zasledil, da ima nek sistem, s katerim nastavimo delovanje motorja tudi na 80 oktansko gorivo. Ali je to možno na kakršenkoli način izvesti tudi na preostalih motorjih - kakršnakoli dodelava....?

Hvala in LP

In potem pogledaš japonce - po spominu je med prvimi bila Honda, nato Yamaha,..., ki imajo to kompatibilnost že vgrajeno VEČ kot desetletje. Za Hondo pa po naključju vem, da serijsko vgrajuje tudi vse potrebno, da kuriš tudi E85. In potem se najde zmeraj nekdo, ki to spet napiše in na moč oglašuje in se trka po prsih kako je inovativen - Od BMW (GS,.. ), pa KTM,... :rolleyes:

Če pa moraš tankat tak bencin da preživiš pa ne bo nič hudega.

Popravljeno . Popravil Piksna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In potem pogledaš japonce - po spominu je med prvimi bila Honda, nato Yamaha,..., ki imajo to kompatibilnost že vgrajeno VEČ kot desetletje. Za Hondo pa po naključju vem, da serijsko vgrajuje tudi vse potrebno, da kuriš tudi E85. In potem se najde zmeraj nekdo, ki to spet napiše in na moč oglašuje in se trka po prsih kako je inovativen - Od BMW (GS,.. ), pa KTM,... :rolleyes:

Ma ne pretiravej! Noben ne trka in ne oglašuje na veliko, to je izmišljotina! Pač to imajo, mene pa slučajno samo zanima kako reč deluje in če že (očitno) veš potem prosim naštej kateri modeli to imajo že več kot desetletje in na kak način pri posameznem ta reč deluje.

Hvala

Pa še enkrat hvala preostalim za info :friend1:

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Klenkanje nastane; zaradi premalo oktanskega goriva,preveč predvžiga ali previsokega kompresijskega razmerja.

Zato vsi motorji z kompresijskim razmirjem nad ca 1:11 morajo uporabljat vsaj 95 okt. + in kot je bilo že večkrat rečeno tankajte raje več oktanski benzin je boljše za mašino.

Vsi novejši motorji z vbrizgalnimi sistemi imajo takoimenovani klopf senzor, ki zazna klenkanje in takoj zmanjša predvžig.Ravno tako se pri nekaterih starejših motorjih da z preklopom zmanjšati predvžig zaradi benzina z manj oktani,stem preklopom na manj oktanski benzin se samo zmanjša predvžig za ca 5 stop. stem se malo poveča poraba goriva, mašina se manj greje in neprihaja do samovžiga(klenkanja).

Sicer pa tidi v navodilih piše, če kdaj moraš tankat manj oktanski benzin ga pač natočiš čim manj in na prvi črpalki natočiš spet ustrezen benzin.Sicer pa tudi z manj oktani če že moraš peljat ni problema samo nesmeš hitro pospeševati in bolj izi vozit pa gre dalje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ne pretiravej! Noben ne trka in ne oglašuje na veliko, to je izmišljotina! Pač to imajo, mene pa slučajno samo zanima kako reč deluje in če že (očitno) veš potem prosim naštej kateri modeli to imajo že več kot desetletje in na kak način pri posameznem ta reč deluje.

Hvala

Pa še enkrat hvala preostalim za info :friend1:

No, če se ti že ne da samemu pogledat-klenkanje lahko zmanjšaš (do neke mere) z naslednjimi prijemi:

- al tankaš gorivo z višjim oktanskim številom ( :rolleyes: ),

- dodaš gorivu stabilizatorje oz. aditive, ki povečajo oktansko število ali razpadajo na O in ostalo pri višjih temperaturah, kar celo pridonese k + X hp,

- pri starejših tekmovalnih avtih ipd. so celo poznali sistem (ker ni bilo aditivov ali goriva z visokim okt. številom - danes poznamo npr. celo tekmovalna goriva z RON 116 in več), ki je v intake brizgal vodo oz. mešanico le-te z npr. alkoholom (etanol..). Ukrep je delal na principu trenutne absorpcije toplotne energije zaradi večje gostote plina v komori itn.-koliko je zadeva še v uporabi ne vem, dvomim pa, da se dandanes še uporablja v povezavi z bencinom...

-do nekje(!) lahko tudi odpraviš zadevo za rahlim obogatenjem izgorevalne mešanice a to je bolj tako-tako,

-efekt izbledi pri višjih vrtljajih (to pomeni, da če ti v peti @50km/h fajn klenka vozi v četrti @50km/h),...,

-z dizajnom glav/blokov motorja, da le te delujejo pri nižjih delavnih(avg.) temperaturah, kar so nekateri izdelovalci že pridno začeli koristit v dobi lahkih agregatov,

-zakasnjenim vžigom (a to je bolj hecna stvar, ker greš zakasnjeno vžigat mešanico, ki je že parcialno izgorjena (efekt vročih žepov itn.),

-lahko tudi z povračanjem dela izgorenih plinov nazaj na intake,

-konstrukcijo oz. tipom bata,

...

..

.

...so pa večina prijemi tipa "kompromis".

Toliko zdajle iz glave-pa mislim, da sem še kaj pozabil. Če želiš o kateri izmed zadev vedeti več, pa imam par knjig, kjer je to lepo in poljudno opisano. Lahko pa z uporabo search-metode tudi sam kaj najdeš glede, da ti zadeve ležijo skoraj pred nosom.

Kateri modeli pa to že imajo pa sam listaj service/user manuale motociklov po letu 93 (do tukaj sem šel jaz), pa je vse lepo zapisano.

Pa ne bit užaljen. Bo vredi za prvo rajžo ?! :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ne bit užaljen. Bo vredi za prvo rajžo ?! :P

Užaljen, kje pa :) Hvala ti za tole, sm razsvetljen!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je kakšen razlog proti, da namesto DOT 4 olja naliješ DOT 5.1 v zavore in sklopko motorja (hidravlični sistem)?

LP Mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!