Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Zakaj pasta ne bi bila ok? Pri Hyosungu je npr. pasta tovarniško predpisana za zlimat levi in desni blok motorja skupaj, tesnilo sploh ne obstaja. Pa mora v bistvu še bolj tesnit, kot pokrov karterja oz karter.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri večini motorjev so bloki motorja brez tesnila samo kit. Ampak tisti bloki so dovolj masivni da se ne zvijajo in tudi stična površina je dovolj velika in ravna, da bi teoretično že brez tesnila tesnilo.

Karter je pa dosti manj masiven ter velik in se zna zvijat pri temp. spremembah in kit ni dovolj. Četudi sta stični površini popolnima ravni, kar je pa bolj redko.

Lahko da brez tesnila, ampak bo slej ko prej spustilo.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa vem.. Meni se ni zdela stična površina med bloki Hyosungov kaj bistveno večja kot med karterjem in mašino pri mojem gixxerju. Tudi pri slednjem sem takrat ko sem razkopaval zaradi popravila menjalnika uporabil samo tesnilno pasto in je po dobrem letu in 9k km še vse suho.. :hmm:

No, ampak nimam dovolj izkušenj, da bi lahko trdil kako je to pri drugih motorjih. Ampak pri Gixxerju je karter precej masiven, stična površina ni posebej majhna, pa tudi vijaki so razporejeni praktično na cca 3 cm, tako da dvomim, da bi zaradi zvijanja lahko kje začelo puščat. No vsaj upam da ne..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če vzamem z motorja karter, ali moram nujno menjat tesnilo?

LP

Menjati moraš tesnilo samo če se strga,sicer ni potrebno samo lepo očisti tesnilo namaži z Permatexsom in brez skrbi pononno zmontiraj.Permatex je eno najboljših tesnlnih mas,ki se uporablja predvsem v avijonski industriji in ga teško dobiš to je neke vrste hermetika,ki se nikoli popolnoma nestrdi in se da naslednjič lepo demontirat,zelo uporabno je tudi,ko montiraš vodne cevi,pri raznih papirnatih in azbestnih-klengerit dihtungah,tudi za dihtungo glave motorja itd.edino neprenese visoke temperature nad 200+ Stop.V Novem mestu ga dobiš pri Turbo šopu Ljubljanska c. nasproti Vidic centra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa vem.. Meni se ni zdela stična površina med bloki Hyosungov kaj bistveno večja kot med karterjem in mašino pri mojem gixxerju. Tudi pri slednjem sem takrat ko sem razkopaval zaradi popravila menjalnika uporabil samo tesnilno pasto in je po dobrem letu in 9k km še vse suho.. :hmm:

Jaz sem pa že večkrat videl solzno mašino, ker ni bilo tesnila, samo kit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim da je precej različnih mnenj glede tega tesnila...

Jaz sem pri RS125 ko sem rihtal kuplongo, dal nazaj kar staro, nepoškodovano tesnilo in ni bilo problemov, drugih izkušenj pa nimam kar se tega tiče. Vseeno pa sem še raje vprašal kako je s tem. Za vsak primer pa bom tesnilo zdaj menjal, nebi rad spet razdiral motorja, ko se bo vreme začelo... :)

Hvala vsem za pomoč.

LP

Popravljeno . Popravil AJ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče kdo od tukaj ve kje je merica za olje na CBR 600rr 2005 letnik.

Nebom ti točno odgovoril ampak,po navadi je z desne strani okenček in je označen min.in max. Lahko pa je tudi merica,če je merica je ponavadi na čepu kjer nalivaš olje.Če ve kdo natančneje naj me popravi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče kdo od tukaj ve kje je merica za olje na CBR 600rr 2005 letnik.

Desno spodaj na dekelcu sklopke. Ko metraš pa mora bit moped pokonci-naravnost,... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes sem podiral rezervoar z mojega motorja (kawasaki ninja), še prej sem iz rezervoarja spraznil bencin kolikor se je dalo s pomočjo cevke...vendar je še kar nekaj bencina ostalo v rezervoarju. Nato sem ga snel iz motorja, ter še malo poskušal z šlavfom...vendar kaj dosti več nisem izpraznil...nato sem ga poskusil obrniti, da bi preostanek iztekel še iz luknje, kjer tankamo, vendar ni hotelo nč vn iztečt...je že tko kot kaže narjen rezervoar. Potem sem nazaj dal rezervoar na motor, ter prključu kable za pumpo, ter ene parkrat dal kontakt...tako je steklo kar dosti bencina še vn...(ene 2 litra), tko de je zdej v tanku še max. kak deci bencina. Mogu sm najmanj 30x dat kontakt...potem pa je na konc pumpa ene 10x v prazno zalavfala...pač ni blo več bencina. Upam da to pumpi ne škodi preveč?

Spodaj pumpe pa nisem hotu odšravfavat, ker ne vem, se bojim de bom potem mogu menjat še tisto tesnilo med pumpo in rezeroarjem...ali je mogoče ta skrb odveč...

Kako bi še tist deci spraznu vn iz rezervoarja?

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako bi še tist deci spraznu vn iz rezervoarja?

Hvala

Nič ce nesekiraj kar odvij pumpo saj je spodaj gumi dihtunga,ki je odporna na benzin.Pazi pa ko boš nazaj montiral da nebi slučajno preveč zategnil in poškodoval dihtungo ali celo odtrgal kateri vijak.To z laufanjem pumpe v prazno pa sploh ni priporočljivo,kajti pumpa naj nebi laufala,če ni potopljena v gorivo kajti to je valjčna pumpa in NESME laufat da ni v tekočini.Zdaj kar je je drugič raje prej vprašaj.

Ps:po toči zvonit je PREPOZNO!!!! :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala brumer za odgovor...

sicer pa...od 10x na suho ja ne bo spustila duše pumpa? Sej pole če ti bencina zmanjka...tud laufa na prazno... No, kakorkoli že, upam da mi bo še dolgo služila...slišat je še čisto v redu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala brumer za odgovor...

sicer pa...od 10x na suho ja ne bo spustila duše pumpa? Sej pole če ti bencina zmanjka...tud laufa na prazno... No, kakorkoli že, upam da mi bo še dolgo služila...slišat je še čisto v redu

Ko ti zmanjka benzina motor TAKOJ ugasne in ne poizkušaš ponovno 30X saj ni nihče tolk neumen vsak normalen takoj ugotovi da ni benzina pred tem MOGOČE motor še mal pocuka in KONEC!!!

Sicer te bo že zučilo,če ne prej pa ko te udari po žepu!!

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ne pa z vžigalnikom poglej, koliko ga je še notri. :eek:

JOKE

Popravljeno . Popravil Butnglavc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ne pa z vžigalnikom poglej, koliko ga je še notri. :eek:

JOKE

pa obraz čist zravn...100% depilacija

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kOci: sm pomislu že na to ja...sm pustu odprt rezervoar :)

bolj me je motilo ker sm pustu pumpo brez bencina ene 10x zalavfat...upajmo de ne bo sile.

butnglavc...če z vžigalnikom preverm...pa zamašim vse luknje...mi mogoče še h kleparju ga ne bo treba nest :) Dve muhi na en mah :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pri Gixxerju je karter precej masiven, stična površina ni posebej majhna, pa tudi vijaki so razporejeni praktično na cca 3 cm, tako da dvomim, da bi zaradi zvijanja lahko kje začelo puščat. No vsaj upam da ne..

Če hočeš brez skrbi montirati zadevo samo s tesnilno maso mora biti razmak med centroma dveh vijakov enak ali manjši od seštevka premera glave vijaka in debeline najtanjšega sestavnega dela(če sta dela slučajno različnih debelin).

Neravnost površine po priporočilih proizvajalcev mora biti manjša od 0,1mm na dolžini 400mm. V praksi to pomeni, da na dolgi rok pri karterjih iz pločevine možnosti tesnenja samo s tesnilno maso odpade.

Še ena ''kmečka'': Plutasto ali gumijasto tesnilo je dodaten strošek in, če se nebi izkazalo, da je potrebno ga proizvajalec ZAGOTOVO nebi vgradil. Na tak način privarčuje nekaj destetisoč €, ki bi jih porabil za izdelavo brizgalnega orodja + material + ure + dodatna jeba s še enim sestavnim delom... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem rekel. Pri meni je vse suho kot poper. Sploh pa karter ni iz pleha ampak iz aluminija in enake debeline kot deklci in ostali podobni deli. In kolikor sem imel zamar je pri večini motorjev tako.. :)

Tako da jaz bi se kar podpisal pod Brumerja

Menjati moraš tesnilo samo če se strga,sicer ni potrebno samo lepo očisti tesnilo namaži z Permatexsom in brez skrbi pononno zmontiraj.Permatex je eno najboljših tesnlnih mas,ki se uporablja predvsem v avijonski industriji in ga teško dobiš to je neke vrste hermetika,ki se nikoli popolnoma nestrdi in se da naslednjič lepo demontirat,zelo uporabno je tudi,ko montiraš vodne cevi,pri raznih papirnatih in azbestnih-klengerit dihtungah,tudi za dihtungo glave motorja itd.edino neprenese visoke temperature nad 200+ Stop.V Novem mestu ga dobiš pri Turbo šopu Ljubljanska c. nasproti Vidic centra.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

potemtakem bi mogu bit šravf pr karterju na vsak cm...de bi lahko s tesnilno maso tesnil...ni mi lih logično to

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brumer, glede tega permatexa. A moraš počakat kej da se posuši? Al pa recimo če ga namažeš nekam kjer je možno da tekočina pride, recimo pokrov filtra za olja, je kaka šansa da se potem pomeša z oljem?

Ker sem ga enkrat namazu pa me je mal skrbel, ni blo sicer nč narobe, ampak me je strah spet namazat :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brumer, glede tega permatexa. A moraš počakat kej da se posuši? Al pa recimo če ga namažeš nekam kjer je možno da tekočina pride, recimo pokrov filtra za olja, je kaka šansa da se potem pomeša z oljem?

Ker sem ga enkrat namazu pa me je mal skrbel, ni blo sicer nč narobe, ampak me je strah spet namazat :D

Bom obema odgovoril Permatex namažeš čim tanjše in ni potrebno sušiti in tudi ne takoj montirat saj se sploh neposuži vedno ostane smolnat in zato se da naslednjič lepo odstranit pokrov.Ko namažeš mora pa biti površina suha,se pravi vse lepo obrišeš s papirjem ali krpo tesnilo ravno tako.Ni pa važno kje namažeš tesnilo z obeh strani ali pa z obeh strani kjer naleže Npr.pri karterju je najbolje,da najprej opereš karter,olje iz mašine naj se lepo izcedi očistiš tesnilo ga namažeš z obeh strani daš tesnilo na karter obrišeš mašino in nato namontiraš,priviješ dva vijaka navzkriž tako da pride čim manj olja med dihtungo in permatex.Držalo pa bo vseno tudi če pride olje vmes kajti permatex mislim,da se topi samo v špiritu v benzinu,petroleju,nafti,olju itd. se netopi zato je še posebno uporaben pri mehaniki samo našim Janezom je to ZE...LO težko dopovedat (kar se Janezek nauči to Janezek zna!!!) Ko pa enkrat dela s Permatexom pa pozabi na vse druge tesnilne mase! :headbang:

Kar pa se tiče GUMIJASTIH tesnil te se NIKOLI nemaže z NIČEMER če nedrži gumi tesnilo je VEDNO potrebno NOVO tesnilo !

Ps: edino oring na oljnem filtru se namaže z oljem,da se nebi pri montaži poškodoval ! !

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa bi rabil en nasvet, kako, s čim očistiti utor, na batku zavorne čeljusti, tam kjer pride gor zaščitna (proti prašna) gumica, saj je po obodu poln rje oz. umazanije (točno niti ne vem kaj je) predvidevam pa, da zaradi tega ne tesni 100%.

Da ne bo kdo čudno gledal, gre za avto.

Hvala.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa bi rabil en nasvet, kako, s čim očistiti utor, na batku zavorne čeljusti, tam kjer pride gor zaščitna (proti prašna) gumica, saj je po obodu poln rje oz. umazanije (točno niti ne vem kaj je) predvidevam pa, da zaradi tega ne tesni 100%.

Da ne bo kdo čudno gledal, gre za avto.

Hvala.

lp

sredstvo za odstranjevanje rje je ferrosan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam en problem z zadnjo žarnico. Ko stisnem zavoro, mi zavorna luč zasveti čisto malo, da komaj zaznaš da zasveti. žđ

Rešitev? Bi mogoče lahko zamenjal + od stop luči in navadne luči? Ker ena nitka je 21W druga pa 5W.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!