Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Ko se najdejo "najboljše" nastavitve na dynotu je treba probat na cesti. Najboljše na dynotu niso najbolše za na cesto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.....a se da potem kej uravnavat dovod zraka oz...strukturo mešanice...?

hvala, danci

....bi naredu skoraj vse druga prej, kot pa zamenjal izpuh.....ker me pa kr kurja koža oblije ko dam gas :worship: super zvok

za začetek lahko dvigneš igle za eno stopnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem sam zamenjal zavorno tekočino. Sploh ni težko in se mi zdi, da bi to lahko vsak delal doma, saj se prišpara 20€za serviserja.

Ravnal sem se pa po tem:

brakefluid.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ve kdo, kam bi lahko dal obnovit cilinder; 650 ccm, 4T, poškodovan cilinder. Tako, da bi se zamenjala samo puša?

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se kdo spozna na Fazer 600ccm 06l bi bil vesel odgovora preden peljem na servis.Danes se mi je pri prestavljanju na dol zgodil da sem lahko prestavil samo za eno dol, naprimer iz pete v četrto naprej v tretjo pa ne, da sem prišel do prve sem moral vsakič prestavno tačko malo privzdignit in potem prestavit dol vse tja do prve v bistvo je tako kot da se tačka nebi vračala na srednji položaj kdo ve ali je tuki kakšen feder v igri....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Feder je pri zvezdi menjalnika.. Lahko, da se je tam kaj snelo ali odšraufalo in zvezda ne skoči lepo na svoje mesto.. Ker sam zunanji mehanizem nima nobenega fedra... Bo potrebno deklc snet pa pogledat..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmm.. Pomoje imaš na tisti strani magnet, ki ga je v mogoče treba snet, da imaš prost dostop do tistega mehanizma.. Ne vem čisto kako ima fazer to narejeno. Če si vešč šraufanja, si potegni iz neta service manual za tvoj motor, pa malo poglej kako je narejeno in razkoplji. Drugače bo pa boljša varianta servis..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je to prec za pokrovam al je bol da na servis pelm?

Drugač pa hvala za info.

Snet je potrebno pokrov sklopke,kompletno sklopko +košaro in potem se bo šele malo videlo kaj in kako naprej.če nisi ravno vešč je bolje,da se kar na servis obrneš.Pa nesprašuj za ceno dokler se neodpre ti nihče nemore povedat koliko bo stalo zato naj najprej odprejo in nato te naj pokličejo in se pogovoriš.Po vsej verjetnosti kot si opisal ja samo počila vzmet, ki drži skupaj dva hakelčka v menjalniku, ki se nahajata za košaro sklopke, obenem pa še tačko vrača vedno v sredino,vsaj tako je bilo pri moji Yamahi V-maxu, po vsej verjetnosti so menjalniki precej identični-ni pa nujno! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pridružujem Brumerju, sklopko pa košaro je treba snet ja, magnet je na drugi strani. Skratka če nisi vajen šraufat vsekakor servis..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sem pregledu manual in bom kar lepo na servis pelu, ker če ne mi bo kakšen šravf ostal pa še mislim da ne more biti kaj zelo tragičnega za moj žep glede na to, da kaj druzga kot vzmet ne more bit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drsenje sklopke slišiš, ker se vrtljaji hitro dvignejo, hitrost motorja pa ne. Se pa najbolj opazi v višjih prestavah (6,5) in v območju vrtljajev, kjer ima motor največji navor.

No sm glih mislu napisat da mi to dela, sem pa pred kratkim menal ole (HG sintetika), gre sklopka počasi k vragu, al je ole krivo? Ker pred menjavo (lani), tega drsenja sklopke nism čutil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, lahko da sintetika ne ustreza tvojemu motorju.. Sem že velikokrat slišal, da naj bi se folk pritoževal predvsem čez Motulov 300V, da jim drsi sklopka. Predvsem pri malo starejših letnikih.. Je pa res, da osebno ne poznam nikogar, ki bi imel take probleme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, lahko da sintetika ne ustreza tvojemu motorju.. Sem že velikokrat slišal, da naj bi se folk pritoževal predvsem čez Motulov 300V, da jim drsi sklopka. Predvsem pri malo starejših letnikih.. Je pa res, da osebno ne poznam nikogar, ki bi imel take probleme.

Prej sm mel v300 not, pa ni drsela. Al gre pa mogoče sklopka h koncu? Sm drsi pa sm na visokih obratih 9-11k obr, ter v višjih prestavah. Če bi sklopka drsela, bi najbrž povsot? al se motim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne glih pr visokih bi, ko prešaltaš na obratih ne prešalta takoj ampak se malo obrati dvignjejo in čez čas padejo nazaj in sklopka zagrabi.

Lamele bodo za zamenat, nč ne bo z grobnikom ta mesc ne :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prej sm mel v300 not, pa ni drsela. Al gre pa mogoče sklopka h koncu? Sm drsi pa sm na visokih obratih 9-11k obr, ter v višjih prestavah. Če bi sklopka drsela, bi najbrž povsot? al se motim?

Motiš se sklopka vedno začne drseti, ko je navor največji in motor v najvišji prestavi zato se vedno sklopka proba v najvišji prestavi pri ca 1/2 obremenitve nakrtko(nahitro) brez odvzemanja plina jo malo stisneš in takoj spustiš, takoj ugotoviš, če še prime mora kar malo cuknit in kolikor bolj gre sklopka proti koncu dlje šlišiš mašino kako se vrti v prazno in sklopka drsi.Ravno tako se proba tudi pri avtu in dober mehanik s tako probo ti točno pove koliko km. ti bo še sklpoka zdržala.Pri tebi je pač sklopka nakoncu neglede kakšno olje si nalil notri z vsakim oljem bi bil simptom enak.Pri večina motorjih je nekje normalno,da je z sklopko konec pri ca 30-40K kil.vse kar je več je šenkano marsikateri maher jo uniči tudi veliko prej. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brumči to pa so besede da sklopka drži 30-40 kkm. Na VNju jih mam 80kkm pa se mi zdi da je mal načeta. Na ZZR 1200 jih je blo skor 60kkm pa je bla k nova. Tko, da od kje zdej 30-40 kkm?? Na pistah mogoče?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brumči to pa so besede da sklopka drži 30-40 kkm. Na VNju jih mam 80kkm pa se mi zdi da je mal načeta. Na ZZR 1200 jih je blo skor 60kkm pa je bla k nova. Tko, da od kje zdej 30-40 kkm?? Na pistah mogoče?

Veš ker zmiraj vse rad dokumentiram bom tudi tole.Z avtom imam tudi jaz 80 K kil.pa je sklopka še 100%-tna.Namreč če ima motor VSAJ 100 KS + potem gre tudi skloppka dokaj hitro, namreč imel sem V-maxa(140 Ps) in sem prvič sklopko menjal na 35K kil. ko sem ga prodajal je bila že za zamenjat motor pa še ni imel 70 K kil.Je pa povsem logično,če nekdo zelo pazi na sklopko in vozi daljše ture in tudi kak čoper z 25 Ps bo sigurno naredil veliko več kot sem napisal.Nebit toliko dosleden saj sem lepo napisal kar je več je podarjeno.Ravno tako je npr.z akumulatorji življenska doba je 2-4 leti imamo pa ga včasih tudi po 7 let. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj namen je bil vprašat oz. ugotovit od kje taki podatki oz. stil vožnje. Ker 30-40kkm se mi zdi malo za motor s 100PS+ ali pa za avto k jih ima 150kkm. Govorim iz lastnih izkušenj.

PS. ne mislmi drezat v osje gnezdo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko zdrži še majn. Odvisno od posameznika; če ti zakuriš sklopko je lahko za zamenjat že po "par" kilometrov. Seveda bo debelina lamele izgledala še normalno, samo zaradi pregretega materiala bo začela drseti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa k je glih debata o tem. Včasih je kriva tudi menjava olja, predvsem prestop iz sintetike na polsintetko in obratno, ker se lamele napijejo olja in ne marajo spremembe. Sicer sklopka tudi če drsi bo kmalu nehala, da se navadi na novo olje, ampak ponavadi je takrat že znucana :D

Meni na srečo je menjava uspela brez problema, ne teče pa motor nič lepše z polsintetiko, kot so nekateri poročali. Edino kar ne vleče več naprej ko je mrzu, ampak to je pa najbrš krivo da sem dal drugo, manjšo dizo za olje, tko da ne morem vedet. Morem sicer še malo premislit, ampak mogoče bom spet šel na sintetko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!