Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Motiš se sklopka vedno začne drseti, ko je navor največji in motor v najvišji prestavi zato se vedno sklopka proba v najvišji prestavi pri ca 1/2 obremenitve nakrtko(nahitro) brez odvzemanja plina jo malo stisneš in takoj spustiš, takoj ugotoviš, če še prime mora kar malo cuknit in kolikor bolj gre sklopka proti koncu dlje šlišiš mašino kako se vrti v prazno in sklopka drsi.Ravno tako se proba tudi pri avtu in dober mehanik s tako probo ti točno pove koliko km. ti bo še sklpoka zdržala.Pri tebi je pač sklopka nakoncu neglede kakšno olje si nalil notri z vsakim oljem bi bil simptom enak.Pri večina motorjih je nekje normalno,da je z sklopko konec pri ca 30-40K kil.vse kar je več je šenkano marsikateri maher jo uniči tudi veliko prej. :whistle:

No sj motor ma mal pod 40k km, če ni števec navit :whistle: , tak da bo treba kr zamenat kuplngo. Hvala za pomoč :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce lahko v tretji prestavi speljes je sklopka blizu konca. ce motor "crkne" je se ok.

s kilometrinami osebno ne bi opredeljeval stanje sklopke. kot je ze nekdo napisal, sklopko lahko "skuris" v par kilometih ali pa drzi 100k+ km bp.

se na nobenem motorju mi sklopka ni spustila duse (31k+ km, 92k+ km, 72k+ km in trenutno 89k+ km).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšni problemi bi se lahko pojavljal pri prehodu iz polsintetike na sintetiko? Bi sklopki to res škodovalo? :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšni problemi bi se lahko pojavljal pri prehodu iz polsintetike na sintetiko? Bi sklopki to res škodovalo? :unsure:

Jaz sem pri prvem mopedu imel težave samo, ko sem 'v sili' uporabil olje za avtomobile, ki je imelo vse možne 'energy conserving' aditive... :slap:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@jure

Hehe... prava mašina. Glede na pojavnost zadnje čase ima potencial, da postana rariteta med youngtimerji :OK: Kak E90 (če se še kje kakšen najde v originalnem stanju) pa je tako ali tako že...

LP, skiny

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšni problemi bi se lahko pojavljal pri prehodu iz polsintetike na sintetiko? Bi sklopki to res škodovalo? :unsure:

Samo finančni v tvoji denarnici, sicer pa motor bi ti zaploskal,če bi to zmogel !!!!! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp

mene pa zanima kako je z menjavo pokrova motorja na levi strani na FZ6 (pokrov magneta mislim da)???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako zamenjaš akumulator pri yamahi r6 letnik 2003?

Obdan je z gumijastim trakom, ki ga ne znam odstranit. Rezal ga ravno ne bi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako zamenjaš akumulator pri yamahi r6 letnik 2003?

Obdan je z gumijastim trakom, ki ga ne znam odstranit. Rezal ga ravno ne bi :)

Velika večina akumulatorjev je pritrjenih z gumijastim trakom. Na eni strani, verjetno tisti ki je malo bolj dostopna ga moreš "odhaklat", nič ne rabiš rezat. Malo bolje poglej pri dnu akumulatorja, pa ti bo vse jasno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še jaz bi se malo vrinil v tole temo..

nekje vem da se je govorilo okrog tega, ko je imel en podoben problem a ne najdem.. in sicer na motorju sem opazil, da pri določeni hitrosti (cca 160 km/h ), motor začne nekako vibrirat. ne trest, tako da bi blo občutno, ampak čutim majhne vibracije na škornjih (bzzz), in to le pri določeni hitrosti, nisem še pa uspel preizkusit ali je to samo v najvišji prestavi in določenih obratih, ali v vseh prestavah pri tej hitrosti.

tisti ki so imeli podoben problem bi bil vesel da se javijo, pa tudi če ima kdo drug kakšno idejo, kaj bi bilo to ponavadi krivo.

hvala, LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mojster carmagedon,

verjetno gre le za čist neškodljive (verjamem pa da lahko moteče) vibracije motorja, ki se pri določenih obratih mal "pojačajo" ko pridejo v resonanco... dokaj splošen pojav, razlike v glavnem le v intenziteti vibracij in pri katerih obratih se pojavijo, kar boš opazil tud sam če boš sprobal več različnih motorčkov

če imaš priliko se na isti cesti pelji še z drugim, enakim motorčkom, in primerjaj občutke; če se ti bo zdelo pri tvojem bistveno drugače, se pogovori z (dobrim) serviserjem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako zamenjaš akumulator pri yamahi r6 letnik 2003?

Obdan je z gumijastim trakom, ki ga ne znam odstranit. Rezal ga ravno ne bi :)

Pri strani maš kvadratast obroček, ki je zapet na ohišje. Res je mal naredno odpet a si lahko pomagaš s špic-kleščami...

še jaz bi se malo vrinil v tole temo..

nekje vem da se je govorilo okrog tega, ko je imel en podoben problem a ne najdem.. in sicer na motorju sem opazil, da pri določeni hitrosti (cca 160 km/h ), motor začne nekako vibrirat. ne trest, tako da bi blo občutno, ampak čutim majhne vibracije na škornjih (bzzz), in to le pri določeni hitrosti, nisem še pa uspel preizkusit ali je to samo v najvišji prestavi in določenih obratih, ali v vseh prestavah pri tej hitrosti.

tisti ki so imeli podoben problem bi bil vesel da se javijo, pa tudi če ima kdo drug kakšno idejo, kaj bi bilo to ponavadi krivo.

hvala, LP

Glede, da voziš Yamaho, sem enkrat prebral v Dolenjskem listu, da je imel en bralec podoben problem. Pa se je še mal vozu, pa mu je pri 170km/h mašino raznesl...

Nauk: - vozi se po omejitvah (beri ne iskat dlak v jajcu - tankaj pa vozi !). :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja.... kaj te zanima? :D

Ja zanima me kako ma tesnjen tist kabel ki pride od zgoraj ven?

Pa če je potrebno kupit novo tenilo pokrova?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To lahko kamot vse z loctitom zatesniš in bo držalo. Tud original verjetno nima tesnila.

No to me lih zanima kako je s tem? Ker gori ko gre kabel ven je tak ko da bi blo še dodatno zatesnjeno.

Kaki locktite misliš to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No to me lih zanima kako je s tem? Ker gori ko gre kabel ven je tak ko da bi blo še dodatno zatesnjeno.

Kaki locktite misliš to?

Okrog kabla je najbrž guma da tesni, pa čez potegneš ta locktite (pač nek silikon) da zatesni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No to me lih zanima kako je s tem? Ker gori ko gre kabel ven je tak ko da bi blo še dodatno zatesnjeno.

Ti sam dobro očistiš površino in naneseš to tesnilno maso pa je.

Kaki locktite misliš to?

To greš v prvo trgovino z avto deli in rečeš da ti dajo neko tesnilno maso za mašine-vsi vejo za kaj se gre :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O rji v tanku:

-sta dve varianti. Rjo odstranit ali mehansko ali kemično. Mehansko je možno le če tank nima ostrih kotov in ima "kakovostno" steno, kemično pa je dražje,...

-in nato protikorozivno notranjost zaščitit z ustrezno zaščitno maso (nikakor barvat!!!). In potem imaš mir. Za zmeraj.

Za morebitno pomoč-odstranjevat rjo ti ne grem, ker je zamudna, zahtevna in nihče ti jo potem niti približno noče plačat. Zaščito pa ti lahko zrihtam. Več pa na PM, če se že odločiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O rji v tanku:

-sta dve varianti. Rjo odstranit ali mehansko ali kemično. Mehansko je možno le če tank nima ostrih kotov in ima "kakovostno" steno, kemično pa je dražje,...

-in nato protikorozivno notranjost zaščitit z ustrezno zaščitno maso (nikakor barvat!!!). In potem imaš mir. Za zmeraj.

Za morebitno pomoč-odstranjevat rjo ti ne grem, ker je zamudna, zahtevna in nihče ti jo potem niti približno noče plačat. Zaščito pa ti lahko zrihtam. Več pa na PM, če se že odločiš.

.....ali kombiniras obe varianti (medeninasta groboclenasta veriga in nato blaga kislina). pa veliko komolceve masti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.....ali kombiniras obe varianti (medeninasta groboclenasta veriga in nato blaga kislina). pa veliko komolceve masti.

Ne, verige ne uporabljam, ker mam občutek, da bom tank prej bolj poškodoval kot pa zrihtal oz. imam boljšo rešitev.

Za kemično pa obstaja sredstvo, ki ga kupiš. Mislim, pa da je na bazični osnovi (glede na vonj/izgled/... ). Komolčne masti pa je kar nekaj, ja.

Popravljeno . Popravil Piksna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, verige ne uporabljam, ker mam občutek, da bom tank prej bolj poškodoval kot pa zrihtal oz. imam boljšo rešitev.

Za kemično pa obstaja sredstvo, ki ga kupiš. Mislim, pa da je na bazični osnovi (glede na vonj/izgled/... ). Komolčne masti pa je kar nekaj, ja.

Ja tisto sredstvo je Ferosan-če tega misliš? V taki rjavi plastični flaši?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!