Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

V bistvu se ne gre tu toliko zato, da bi zravnal disk.. Če je zvit je zvit in lahko pomaga, kot si napisal, samo brušenje na stružnici (če sploh pomaga).

Gre se bolj za to, da se lahko na diske neenakomerno nanese nanos materiala iz ploščic in je lahko to vzrok tresenja. Način, da odpraviš to je ponovno utekanje zavor, pred tem pa je potrebno star neenakomeren nanos spravit stran. Najboljša varianta je uporaba trdih agresivnih racing ploščic pri počasnem in zmernem zaviranju, tako da ploščice ne dosežejo delavne temperature in še ne nanašajo svojega materiala na disk, ampak zgolj "brusijo" diske. Z uporabo takih ploščic lahko sicer diske tudi uničiš, če jih predolgo uporabljaš samo pri počasni vožnji oziroma pod delavno temperaturo. Ampak če jih pa uporabiš samo kot namen "spucanja" diskov so pa super.

Ker nimamo vsi dostopa do takih ploščic, da bi si spucali diske z njimi nekateri kot alternativo priporočajo, da se diske malo pobrusi s šmirglom in se s tem proba odstranit nanose materiala prejšnjih ploščic, ter potem ponovno utekanje..

Koliko to dejansko funkcionira v praksi pa ne bi vedel, pri meni ni pomagalo pri odpravi tresenja.. Stanje se je zboljšalo šele z drugim tipom ploščic..

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom probal v četrtek ali petek, pa poročam. Če ne pa bom že nekaj zmozgal...

Samo če bi bli diski zviti bi treslo tudi če bi manj bremzal in tudi med vožnjo bi blo slišati ploščice verjetno? Če ne bom probal nekje dobiti ene druge zavorne ploščice, magari rabljene, da vidim če je isto z drugimi..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kateri trgovini imajo takšne šraufe, da ne skačem preveč naokrog? Skozi gre zajla in se jo potem s šraufom zategne, fixira.

post-12240-1242929468_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil PURPLE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kateri trgovini imajo takšne šraufe, da ne skačem preveč naokrog? Skozi gre zajla in se jo potem s šraufom zategne, fixira.

Poskusi v kakšni kolesarski trgovini, tam boš takšno zadevo najprej našel.

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Imam BMW ja za nekaj dni. Žal sem omejen s prevoženimi kilometri. ali obstaja kak varianta da odklopim števec? Verjetno se bo računalniku zmešal a ne,. pa sploh ne bo nič delalo kolikor imam smole

Je pa eden od K jev: S, GT ali R, ne bom preveč natančen ;)

hvala za info

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Imam BMW ja za nekaj dni. Žal sem omejen s prevoženimi kilometri. ali obstaja kak varianta da odklopim števec? Verjetno se bo računalniku zmešal a ne,. pa sploh ne bo nič delalo kolikor imam smole

Je pa eden od K jev: S, GT ali R, ne bom preveč natančen ;)

hvala za info

Predober motor so ti dali, nič od odklopa števca ti nebo uispelo.Senzor za kilometer števec se nahaja zadaj v kotnem prenosu(dif) telerad, ki iztočasno daje tudi impulze za ABS in za SRS.Tudi, če bi odklopil bi delavniški računalnik točno zaznal čas odklopitve kajti javil bi kdaj je prenehal delovati ABS je pa še vprašanje, če bi sploh lahko vozil brez ABE-sa ker na armaturi utripa vse živo, če računalnik zazna, da je nekaj z zavorami narobe. :hmm::BUA:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali mogoče kdo ve, če je kej narobe ko se mi na onem kablu od svečke snela tista gumijasta obloga povrh kabla?? Morm dobit nov kabl??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To prebija na maso? Če je vse OK bi jst pustu, lahko se pa zgodi da ti bo začel prebijat in ne boš mel iskre. Dej kako sliko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali mogoče kdo ve, če je kej narobe ko se mi na onem kablu od svečke snela tista gumijasta obloga povrh kabla?? Morm dobit nov kabl??

Sicer ne razumem popolno tvoje težave, je pa možno da se je pokrovček snel in ga lahko preprosto nazaj pritrdiš, če le to ne gre, je bolje da menjaš, saj motorje imamo zato da uživamo ne pa da se z njimi zajebavamo, tako da svetujem PREVENTIVO.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali mogoče kdo ve, če je kej narobe ko se mi na onem kablu od svečke snela tista gumijasta obloga povrh kabla?? Morm dobit nov kabl??

Najbolje je da tak kabel kar zamenjaš ni pa nujno, namreč problem bo nastal, ko boš vozil po dežju in takrat ta cilinder nebo deloval.Če imaš motor z 1-nim cilindrom boš ostal na cesti,če imaš 2-cil se boš komaj peljal, če pa so trije ali štirje in ima motor katalizator bo ta pregorel po ca 10-km vožnje z polno obremenitvijo.Katalizator pa crkne zato ker gre skozi njega preveč neizgorelih plinov in se katalizator posledično preveč segreje in pregori.Zato imajo novejši sistemi to tako zavarovano,da v slučaju ko na dotičnem cilindru ni iskre računalnik to zazna (vsak cilinder ima svojo vžig. tuljavo) in zapre na dotičnem cilindru benzin tako, da dobi kat. samo več kisika moč motorja se zmanjša in se nažge opozorilna lučka, ki te napoti na prvi servis.

Ps: to sem malo bolj na široko napisal zaradi boljšega razumevanja sicer se bo debata spet razvila v neskončnost!!! :whistle:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma bom pa probu dobit še nov tist kabl, itk mi je že kapca tm crknala (ona vzmet ko zagrab svečko) tko da motor stoji.....se mi pa zdi da me niste čist zastopl glede kabla, takšno sestavo imajo: pač navadno kabl plastične kabel kot pri vsaki stvari (npr. avtu), potem pa je kabl še ceu oblečen s tanko gumijasto oblogo (na njej piše tudi številka cilindra) ki pa ni po celem kablu sam tko po večini srednjega dela kabla....in ta gumijasta se mi je strgala, drugač sam kabl je pa ceu....pa ne vem kako zaščito to daje kablu, ali toplotno ali da se un kabl ne obriba kje al kaj?? Sej sam kabl se da dobit ane ali slučajno spet prodajajo v kakem kompletu?

Popravljeno . Popravil Cestakar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo sm še sliko dodau kok zgleda zdj kabl brez one obloge.... Drugač pa novga ne morem dobit, razn če ceu komplet vzamem s cinšpulo pa vsem, so mi pa rekli na elisi, da sam mal z izolirtrakom povijem nazaj pa je OK....tko da je problem rešen :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Raje kot izolir trak uporabi termo skrčljivo izolacijo.

Dobiš v vsakem Merkurju na elektro oddelku ali pa v trgovinah kjer prodajajo vse za el. napeljave.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej ni problema če je samo tista obloga šla dol. Tako kot je reku TBoxer poskusi zrihtat z termo požirko-dobiš skor v vsaki mal bol založeni železnini, bauhaus itd. Segreješ jo pa kar z užigalnikom ali pa z fenom za odstranjevanje barve-samo pazljivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo sm še sliko dodau kok zgleda zdj kabl brez one obloge.... Drugač pa novga ne morem dobit, razn če ceu komplet vzamem s cinšpulo pa vsem, so mi pa rekli na elisi, da sam mal z izolirtrakom povijem nazaj pa je OK....tko da je problem rešen :worship:

Raje kot izolir trak uporabi termo skrčljivo izolacijo.

Dobiš v vsakem Merkurju na elektro oddelku ali pa v trgovinah kjer prodajajo vse za el. napeljave.

lp

če je kabl star in šmelca skoz izolacijo, tud termo samoskrčna bužirka nebo pomagala. meni je šmelcalo skoz in skoz. še posebej ko me je ujel dež, je pod rezervarjem rado pobliskalo. dal sem čez dve plasti te tewrmo zadevšne. poglej če je kabel navadn, bakren. na mojem GPZ900r je bil, in sem ga kar sam zamenjal. kape sem odvil in namontiral na nov drat. od takrat je delalo BP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober den!

Nisem se še poglabljal v to niti kaj šraufal...

Kako naj omilim "žvegetanje" lopute v ex-up ventilu?

Vsak nasvet hudičevo dobrodošel!

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako naj omilim "žvegetanje" lopute v ex-up ventilu?

:evilgrin:

Na bivši fzr-ki sem skoraj doktoriral iz tega. Najbolj ziher in najdražje je, da kupiš nove puše in nov ventil pa imaš mir za naslednjih 50kkm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

puše daš načeloma lahko delat iz pravega materijala, da ne bo zaribalo ko se segreje. Sam ventil pa če nima preveč izrabljene osi bi mogoče kar pustil, drugače pa nekako obnovit ali pa kaj rabljenega. Pomojem od fzs1000 paše direkt.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!