Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Fora je v tem da tisti trdi čvrsti del lepo sedi in je tak kot je treba, le blago ki je zinanji sloj te tapete se je od osnove odlepilo

Na stropu limat je malo problem ker se poleti zelo segreje in skoraj vsako lepilo popusti.Edino lepilo ki bi držalo je kako dvokomponentno kot npr.ARALDIT suši pa se ca 15 minut(tako da v teh 15-tih minutah še vedno lahko premikaš),ko pa se posuši postane popolna trda plastika in je brezbarvno.Lepilo dobiš v trgovini Mirnik Trpinčeva 38 Lj Tel; 01/5465414 cena 2 tubi ca 160 g 8,20 € lahko se naroči tudi po povzetju. Limaš lahko vse mogoče edino, da je popolnoma suho traje ca 3,5 ure.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm...tist pa nism čist zihr, vem da če lepo v drugi furam se prau pod malimi obrati je čist miren...pol pa ko začne pospešvat se mi zdi da na določenih zmerom cukne nad njimi pa mir spet...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm...tist pa nism čist zihr, vem da če lepo v drugi furam se prau pod malimi obrati je čist miren...pol pa ko začne pospešvat se mi zdi da na določenih zmerom cukne nad njimi pa mir spet...

verjetno ti malo iz prestave meče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa se mi lohk to še kej bolj zjebe...al je vredu če kr tko stim, al je treba dat zrihtat?

sčasoma postaja slabše. Malo šparaj z gasom v drugi, ker dvomim da se ti splača popravljat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probaj še če lepo počasneje obrneš gas.

Se mi zdi da tudi če počasi obračam ročico, ko pride spet na te določene obrate oz. njegovo moč mal pocuka, ko je pa nad tem je pa ok spet.....sej drugač šparam z gasom v drugi, čeprau je tm najbolj veselje....sam zanimal me je če je to normaln za takšn motor al ga kej jebe...

Popravljeno . Popravil Cestakar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš res R kot imaš napisano v profilu potem je to zaradi Flat fergazarjev, isto je meni pocukal (ko sem imel zxr750r) potem pa se mu je snel :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš res R kot imaš napisano v profilu potem je to zaradi Flat fergazarjev, isto je meni pocukal (ko sem imel zxr750r) potem pa se mu je snel :)

Ja ZXR-750R je, s flat fergazerjim....a pol je to za ta motor normaln, ta mal pocuka pol mu pa odpiči, če sm te prau razumeu?? Uf...sam da ni kej v okvari... :worship: dober pol, hvala..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bi se moral poigrati malo z "pospeševalno" pumpo.

Pa k smo glih pr frgazerjih, za CV ferge.

A je že kdo povrtaval šiberje in krajšal vzmeti?

Koliko je res pridobil na odzivnosti?

Zanima me "prijemanje" na gas v nizkem območju vrtljajev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš res R kot imaš napisano v profilu potem je to zaradi Flat fergazarjev, isto je meni pocukal (ko sem imel zxr750r) potem pa se mu je snel :)

pol bi to najbrž delal tut v prvi in tretji prestavi? če že v šesti ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pol bi to najbrž delal tut v prvi in tretji prestavi? če že v šesti ne

Pomoje tudi

To je meni KTM delal če sem ko je bil motor brez gasa obrnu ročico do konca. Samo med vožnjo pa ne. In če mu dela samo v 2. brzini pr istih obratih je to malo čudno in ne pomeni da je zaradi FCR fergazerja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom kar tule v tej temi vprašu, če kdo vea ali je to normalno.... imam ninjo 7 (zxr-750r) in mi 2. prestavi, ko na polno odprem gas pri pospeševanju, naprej tko 2x pocuka (pospeši, cukne, pospeši, cukne), potem se pa motorju odtrga in noro pospešuje brez kakršnegakoli cukanja....občuti se kot bi takrat ko cukne kaj preskočilo za trenutek....fora je pa v tem da to dela sam v 2. prestavi če na hitr odprem gas in držim, če pa se lepo počas pelem tega efekta ni in potem tudi pri polnih obratih 2. prestave ne več, ter tudi v ostalih prestavah ne...motor sm že sprobu v 2. prestavi na stojalu pa ni cukal (samo če se pelem), pregledu sm tudi zobnike in verigo (je vredi našponana) pa nism zaslediu okvare...zdej pa, ker sem novinec med sportakim mi ni jasno al to spada k brutalnemu pospeševanju ali je res kaj narobe? upam, da se ne bo kdo smeju, če sm kako oslarijo vprašu, sam res ne vem glede tega :whistle:

Jaz sem mel isti motor in je isto delalo. Pol pa ko sem mel zx-7r mašino not pa ne več. To je zarad teh uplinjačev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak motor z vplinjačii, če ga enkrat tak majster dobi v roke kot vas je večina na tem forumu bo cukal.Saj za pravilno nastavitev vplinjačev je potrebna kar dobra mera tehničnih podatkov, znanja in tudi orodja, ko pa se začne še vrtat in kratit vzmeti je pa tako ali tako konec z lepim delovanjem motorja,kar pa se še najbolj odraža pri prehodu iz manjših obratov v večje obrate takoimenovani (teil last).

Prosto pljuvanje nepoznavalci ! :hmm:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že kdo povrtaval šiberje in krajšal vzmeti?

Koliko je res pridobil na odzivnosti?

jaz sem probal oboje, sicer na enocilindričnem, pa je bilo samo še slabše ker ga mori. Pri nekaterih motorjih pa to deluje, recimo fzs1000, ki je namenoma malo zamorjena na tak način.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nekaterih motorjih pa to deluje, recimo fzs1000, ki je namenoma malo zamorjena na tak način.

Glede na to,da ima No name thunder ace in ima enako mašino kot ima FZS1000.....če veš več napiši :whistle:

Moje mnenje pa je,da je ta zamorjenost nateg!Ker so rekli,da ima od R1 motor omejen-v bistvu pa mislim,da je popolnoma isti motor kot na thunder ace!

Če se motim naj me prosim kdo popravi :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FZS1000 nima motorja od T-Ace, niti vplinjači niso enaki.

Tudi koliko imata razen odlitka skupnega z R1 mi ni jasno.

@simonsi

Previdevam, da nisi dvignil igel in povečal glavnih diz :hmm:

Za koliko si povrtal luknje?

Popravljeno . Popravil no_name
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to,da ima No name thunder ace in ima enako mašino kot ima FZS1000.....če veš več napiši :whistle:

Moje mnenje pa je,da je ta zamorjenost nateg!Ker so rekli,da ima od R1 motor omejen-v bistvu pa mislim,da je popolnoma isti motor kot na thunder ace!

Če se motim naj me prosim kdo popravi :unsure:

thunder ace ima popolnoma drugačen motor kot fzs in r1. Fzs ima pa malo spremenjen motor kot r1, ni isti.

@simonsi

Previdevam, da nisi dvignil igel in povečal glavnih diz :hmm:

Za koliko si povrtal luknje?

Sem tudi iglo dvignil pa ni učinka. Luknjo sem pa eno dodatno zvrtal, ker original je imel samo eno. Če povečaš dizo, potem pri polnem gasu ne dela dobro, prebogata mešanica. Če se pa slider prehitro odpre, pa naenkrat dobi preveč zraka. Zato bi pa potem rabil pospeševalno pumpico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

thunder ace ima popolnoma drugačen motor kot fzs in r1. Fzs ima pa malo spremenjen motor kot r1, ni isti.

Sem pogledal zatem...maš prav.Nekak po spominu se mi je zdelo,da bi lahko bile....

Fzs Power143.1 hp (106.7 kW) @ 10000 rpm. Bore x stroke (mm)74 mm x 58

R1l.98 Power150 hp (111.9 kW) @ 10000 rpm. Bore x stroke (mm)74 mm x 58 mm

Vprašanje kakšne so razlike...vendar itak ni neki pomembno....

Pri FZ1 in R1 2004 je razlika samo v elektroniki...

Thunderace Power145 hp (108.1 kW) @ 10000 rpm. Bore x stroke: 75.5 x 56.0 mm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Upam da ne bo zvenelo preveč off topic, ker je že tema o šraufanju... Če vprašam kako si vsi tisti, ki tako kot jaz radi sami šraufate doma, s čem se da najbolje odstraniti umazanijo iz lukenj od svečk?

V luknjah imam mala zrnca šodra in nekaj umazanije, če pride to v mašino... :headbang: !

Hala za odg!

LP Kris

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spihaj vn z kompresorjem (nasledna mašina k jo moram kupt). Če ga pa nimaš tko kot jst se pa pomatraš z cunjico navito okol šravfncigrja al pa kej podobnga. Drugač ma pa večina kapic itak gumjaste pokrovčke, ki preprečujejo dostop takih smeti do svečke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker bošna koncu operacije verjetno opral motor, najprej našpricaj s krown sprejem(meni osebno boljši,ker se malo zapeni) ali wd40 ali namoči s par kapljicami bencina, potem pa po trojano69 navodilih. namest kompresorja lahko pihneš tudi z nožno tlačilko za kolo(pazi da ti ne vrže svinjarije v oči !!). lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem pri BMW F650 GS ...

Včeraj sem imel furo in nas je pralo od Karlovca do Ljubljane ..... Na avtocesti mi je crknu števec ......

Ima gdo izkušnje s tem ? Kaj moram preverit? Kako to sploh deluje? ......????? :blink: Ali mi ostane samo servis?? :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!