Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
Še enkrat o zavorah na tvojem BEMERJU. Tule je na dolgo in široko opisan postopek odzračevanja "entluft-anje" sicer je v angleščini je pa lepo opisano na kaj je potrebno biti pozoren pri takem opravilu.

Nekateri opravijo delo s takšnim orodjem ni pa nujno potrebno!

Priznam, da se mi ni dalo brat vsega (zakaj ti hudičevi ameri nobene slikce ne dajo zraven) ampak kolikor sem preletel, gre v tem navodilu samo za nepovezane sisteme, medtem ko je postopek pri integralnih zavorah (RT) malo bolj zapleten. Ta postopek je tudi dobro opisan in orisan (jasno švabi) v PDF navodilih, ki se jih kar valja po netu . Če pa jih kdo ne more dol spravit, naj pošlje PM.

Objavljeno

Hvala vsem. Bom jaz tole mal pregledu in probu prezrači oz. kar zamenjati olje sej je pomojem ze kar nekaj staro

Objavljeno
... gre v tem navodilu samo za nepovezane sisteme, medtem ko je postopek pri integralnih zavorah (RT) malo bolj zapleten...

1100 RT še nima integralnega ABS-a. Zato je postopek tu enostavnejši kot pri 1150 in 1200.

Če morda kdo drug ve fizikalno ozadje postopka odzračevanja, ki ja je opisal @bmwslo (zavorno ročico dalj časa pustiti v stisnjenem položaju) bom zelo hvaležen za razlago, ker mi še vedno ni jasno :hmm:, me pa zelo zanima.

LP, Skiny

Objavljeno
1100 RT še nima integralnega ABS-a. Zato je postopek tu enostavnejši kot pri 1150 in 1200.

Če morda kdo drug ve fizikalno ozadje postopka odzračevanja, ki ja je opisal @bmwslo (zavorno ročico dalj časa pustiti v stisnjenem položaju) bom zelo hvaležen za razlago, ker mi še vedno ni jasno :hmm: , me pa zelo zanima.

LP, Skiny

Jaz se sicer ne spuščam v razne raziskave fizikalno kemičnih procesov, imam pa občutek, da pritisk, ki ga ustvari stisnjena ročica, nekako pripomore k temu, da se tisti najmanjši zračni mehurčki odpravijo na pot nekam navzgor in ko se jih nabere dovolj na kupu, se ta "kupček podre" (kot po dobram pivu) in izdahne skozi pokrovček. :whistle: :lol1:

Nekaj v tem smislu :worship: .

Ja tole je tudi za manj pismene in tiste, ki se nam ne ljubi brati, pa še bolj nazorno je, kot če ti nekdo opiše da natakni cevko na levi ventil oddušnika pri tretjem ventilu na desni strani gledano od spredaj nazaj in vse to piše v angleščini ali nemščini :headbang:

Objavljeno

Nebom vsega bral,bom kratek in jasen.Če se zavorni sistem NEDA uspešno prezračit je nujno zamenjati povratni ventil(pred vzmetjo) v glavnem zavornem cilindru(na ročici) sepravi naslednje razdri gl.zavorni cilinder demontiraj gumice in povratni ventil cilinder lepo speri z toplo vodo očisti(spihaj) vse luknjice,ki vodijo v rezervarček,montiraj nove gumice in povratni ventil,sestavi nalij olje in ponovno prezrači. :hmm:

Ps:verjetno sem vam že preveč napisal,odkrito povedano to je delo za MAJSTRA ne pa za HOBI mehanika,"ponavljam"neigrajte se z zavorami!!! :headbang:

Objavljeno

Na koliko kkm je priporočljivo/obvezno na BMWju 1100 menjat bencinski filter?

Objavljeno (popravljeno)
Na koliko kkm je priporočljivo/obvezno na BMWju 1100 menjat bencinski filter?

Popolnoma točno ti nebi vedel povedati mislim pa,da je veliki(največji) servis na 40K kil.takrat se menja tudi pogonski jermen alternatorja in verjetno tudi benzinski filter.

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno
Na koliko kkm je priporočljivo/obvezno na BMWju 1100 menjat bencinski filter?

Kot ti je napisal Brumer, vsakih 40 000 km menjava filtra, razen če slučajno kje kaj čudnega tankal :)

Drugače pa je to to

Lep pozdrav

D.

Objavljeno
Popolnoma točno ti nebi vedel povedati mislim pa,da je veliki(največji) servis na 40K kil.takrat se menja tudi pogonski jermen alternatorja in verjetno tudi benzinski filter.

točno....zadeve se menjajo na 40kkm......če se voziš po deželah, kjer bencin ni ravno pojem kakovosti in čistoče pa še prej...

Objavljeno
To metodo sem uspešno uporabil tudi jaz na prejšnjem mopedu - ko po cca. dveh urah pumpanja in spuščanja tekočine ročka še kar ni in ni hotela postat 'trda', sem obupal, ročko zategnil z vezico in pustil do jutra...

Zjutraj vezico odrežem in - TADA - ročka je normalna... Je pa res, da je to bilo ob menjavi zavornih cevi, torej ko je sistem bil res dodobra spraznjen - pri 'običajni' menjavi zav. tekočine to ni bilo potrebno.

Kdo ve - morda bi se tudi brez vezanja ročke zadeva čez noč sama uredila? :hmm:

D.

Nekaj podobnega je tudi popravek za zadnjo zavoro na apriliji, ki tako rada postane mehka. Čez noč pustiš en cegu gor obešen in imaš potem čez sezono popolnoma delujočo zavoro :), ni pa še noben razložu zakaj, ampak dela.

Objavljeno
ni pa še noben razložu zakaj, ampak dela.

Naj prosim nekdo razloži, zakaj to "deluje"...

Ne dvomim v rezultat, samo ozadje ZAKAJ to deluje bi rad vedel...

Objavljeno (popravljeno)

Hvala vam za odg. Da vas vprašam še tako, je na forumu kakšen "domač" mehanik sam svoj mojster, ki zna sinhronizirat cilindra in nastavit ventile? Lahko na PM.

Popravljeno . Popravil PURPLE
Objavljeno
Hvala vam za odg. Da vas vprašam še tako, je na forumu kakšen "domač" mehanik sam svoj mojster, ki zna sinhronizirat cilindra in nastavit ventile? Lahko na PM.

Pojdi na seznam članov foruma vtipkaj tetec in se zmeni z njim.Mojster 1a.

Objavljeno (popravljeno)
Hvala vam za odg. Da vas vprašam še tako, je na forumu kakšen "domač" mehanik sam svoj mojster, ki zna sinhronizirat cilindra in nastavit ventile? Lahko na PM.

Če nikogar nenajdeš se lahko en popoldne oglasiš pri meni,pa to narediva namreč za sinhronizirat potrebuješ urice ali posebno vackum napravo.Imam oboje tako da ni problema,prej pokliči na Gsm: 040 702370.

Ps: malo boš sam šraufal sicer pa bo zastonj!!! nisem mojster 1 A mogoče sem pa vsaj 3 C :whistle:

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno

Nekaj podobnega je tudi popravek za zadnjo zavoro na apriliji, ki tako rada postane mehka. Čez noč pustiš en cegu gor obešen in imaš potem čez sezono popolnoma delujočo zavoro :), ni pa še noben razložu zakaj, ampak dela.

Noben ni razložil,ker noben nima pojma kako točni deluje glavni zavorni cilinder! Za vse opisat bi moral popisat vsaj eno A4 stran.Zato bom napisel povsem kratko mogoče bo večina le razumela.Namreč,ko pritisneš zavoro stisneš olje v sistem z prednjo gumico(povratni ventil se takrat odpre) ,zato za gumico ali med obema gumicama(v sredini batka) nastane podtlak,ki potegne(naj bi) iz rezervarčka ole ta luknjica je zelo majhna ca 0,5 mm in je velikokrat zamašena in NEMORE olje priteči v sredino batka tako,da ko spustuš zavoro in se prednja gumica sprosti in zaseboj potegne olje.Zato če pustiš zavoro čez nuč pritisnjeno se med gumicami v sredini batka napolni(počasi preko skoraj zamašene luknjice) z oljem in zavore postanejo spet normalne.Isto bi bilo,če bi zavore prezračil z aparatom iz čeljusti navzgor,kar večina pravih majstrov naredi in tudi,če je slab povratni ventil se zavore brez problema prezračijo. :whistle:

Ps:res nebom več pisal,če bi kdo še kakšno informacijo naj sam vpraša. :hmm:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Take stvari so fajn za tiste k jih zanima, tko da take je fajn da pišeš:)

Bol je problem ko debata zanese na bmw :D (hechec)

Objavljeno
Take stvari so fajn za tiste k jih zanima, tko da take je fajn da pišeš:)

Bol je problem ko debata zanese na bmw :D (hechec)

Problem je edino v tem,ker nisem 1 A mehanik-samouk,ampak mehanik z mojsterskim izpitom Ž 25 !!! :yea1:

Preberi post o nakedih :devil: tam me je spet ZANESLO. :hmm:

Objavljeno

Lep pozdrav!

Imam eno težavo in sicer je to ta, da mi motor pri določeni hitrosti trese. To je nekje med 80 in 100 km/h. Gume sem že centriral, in tudi vijak na ležaju krmila so zategnili. Pa je še vedno tisti. Vozim Kawasaki ninja 636 letnik 05. Tresenje se čuti predvsem na krmilu, saj kadar pri tej hitrosti spustim krmilo gre kar sem in tja. Ali je kdo že imel podoben primer?

Objavljeno

Je bil motor kaj paden? Zvite vilice? Mogoče geštel, nihajka? samo ugibam.....

Objavljeno
Lep pozdrav!

Imam eno težavo in sicer je to ta, da mi motor pri določeni hitrosti trese. To je nekje med 80 in 100 km/h. Gume sem že centriral, in tudi vijak na ležaju krmila so zategnili. Pa je še vedno tisti. Vozim Kawasaki ninja 636 letnik 05. Tresenje se čuti predvsem na krmilu, saj kadar pri tej hitrosti spustim krmilo gre kar sem in tja. Ali je kdo že imel podoben primer?

Ziher ni feltna zvita? Se jo da kljub temu scentirat.. Še bolj verjetno je pa, da je guma čudna.. Ti to počne že dalj časa, oz pri večih gumah? Jaz bi najprej zamenjal gumo in ob tem bil pozoren, če feltna štima.. Ob tem pa preveri tudi prvo osovino, sem že videl primer ko je potresavalo zaradi rahlo zvite osovine in je guma na motorju rahlo opletala levo desno pri vrtenju.

Objavljeno

A maš gor kakšne nosilce kovčkov?

Ti so pogosto vzrok, ali pa gume - višine motorja (če se ti to dogaja pri pospeševanju)

Objavljeno
Lep pozdrav!

Imam eno težavo in sicer je to ta, da mi motor pri določeni hitrosti trese. To je nekje med 80 in 100 km/h. Gume sem že centriral, in tudi vijak na ležaju krmila so zategnili. Pa je še vedno tisti. Vozim Kawasaki ninja 636 letnik 05. Tresenje se čuti predvsem na krmilu, saj kadar pri tej hitrosti spustim krmilo gre kar sem in tja. Ali je kdo že imel podoben primer?

To je brezvezno tu po internetu ugibat,zapelji se do dobrega serviserja naj naredi s tem motorjem en krog in bo hitro ugotovil kaj bi lahko bil vzrok!

Objavljeno
Noben ni razložil,ker noben nima pojma kako točni deluje glavni zavorni cilinder! Za vse opisat bi moral popisat vsaj eno A4 stran.Zato bom napisel povsem kratko mogoče bo večina le razumela.Namreč,ko pritisneš zavoro stisneš olje v sistem z prednjo gumico(povratni ventil se takrat odpre) ,zato za gumico ali med obema gumicama(v sredini batka) nastane podtlak,ki potegne(naj bi) iz rezervarčka ole ta luknjica je zelo majhna ca 0,5 mm in je velikokrat zamašena in NEMORE olje priteči v sredino batka tako,da ko spustuš zavoro in se prednja gumica sprosti in zaseboj potegne olje.Zato če pustiš zavoro čez nuč pritisnjeno se med gumicami v sredini batka napolni(počasi preko skoraj zamašene luknjice) z oljem in zavore postanejo spet normalne.Isto bi bilo,če bi zavore prezračil z aparatom iz čeljusti navzgor,kar večina pravih majstrov naredi in tudi,če je slab povratni ventil se zavore brez problema prezračijo. :whistle:

Ps:res nebom več pisal,če bi kdo še kakšno informacijo naj sam vpraša. :hmm:

No super, očitno nekdo le ve :worship:

Vendar na žalost meni po tem opisu še vedno ni jasno, zato bi izkoristil tvojo ponudbo v zadnjem stavku, če lahko :).

Predvsem mi nista jasni dve stvari:

- katera komponenta na glavnem cilindru je povratni ventil

- kako na sredini batka (med obema tesniloma) nastane podtlak

Če pa imaš pri roki kak shematski prikaz pa bi bilo sploh super. Namreč, če je tvoja razlaga pravilna, očitno res sodim med tiste, ki nimajo pojma o delovanju glavnega zavornega cilindra :whistle:

LP, Skiny

Objavljeno

Postopek kot ga je opisal brumer :worship: sem opravil na na BMW R65. Ko sem ga kupil je bil star 6 let in z zavoro se je dogajalo kot opisujete mehka in šele po drugem ali tretjem pritisku na ročko je zavora pošteno prijela. Ko sem odprl okrovček sem opazil, da je v posodici GZC še sigurno "orginal" BMW zavorno olje kot margarina. Majhna luknjica katero opisuje brumer pa popolnoma zapacana. Očistil sem jo lahko le z fino jekleno žićko iz žičnate krtače vse igle pri hiši so bile predebele. Ker je bilo takrat za orginalne rez. dele kriza JUGA sem zadevo sestavil nalil "čistaga vina" pardon novega zav. olja in zavora je delala BP.

Mentor mi je bil očetov kolega šolan mehanik!! Ja vedel sem kaj delam.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!