Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

No končno en pravi odgovor glede netanja in vijačenja. Je pa vseeno zanimivo, kajti sam še nisem izgubil nobene tablice (pa tudi noben v družini) pa imamo na vseh vozilih navadne okvirje. Tako ste najbrž vi, ki ste jo že izgubili, morali imeti počen okvir ali kaj podobnega.

...saj je še nisem izgubil. Na avtu sem pa že par okvirjev videl počenih, pa tablica tik preden ne pade dol. Preventivno lepim in vijačim. Po sistemu nune: ''ziher je ziher. Pa dva olagumija na svečo...''

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...saj je še nisem izgubil. Na avtu sem pa že par okvirjev videl počenih, pa tablica tik preden ne pade dol. Preventivno lepim in vijačim. Po sistemu nune: ''ziher je ziher. Pa dva olagumija na svečo...''

No če je okvir počen pa to res ni kaj čudnega. Zato pa je potrebno imeti brezhiben okvir :P ali pa uporabiti tvoje načelo ziher je ziher :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri hondi CBX 650e kardan (L. 83) ima sodelavec problem s prednjimi vilicami. Verjetno je problem v pusah, tesnenju - semeringih ali cem drugem, ker mu v ovinku vibrira cel prednji konec motorja. Ker je porocen in ima 2 otroka, ter srecno zeno, ga je strah, da bi sel med angelcke.. Kako bi resil ta problem, ali kdo pozna koga, ki bi znal to popraviti, ima take rezervne dele?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nujno rabim navodila za Yamaha Virago xv 250. Če ima kdo kakšen *.pdf se mu že vnaprej zahvaljujem.

Thanks!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nujno rabim navodila za Yamaha Virago xv 250. Če ima kdo kakšen *.pdf se mu že vnaprej zahvaljujem.

Thanks!

Že najdu.

pa so spet dve objavi brezveze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če ma gdo kak predlog zakaj bi motor v leru ves čas po par sekund menjal obrate. Skače iz 1400 na 2500 obratov. Pa ko je hladen takoj vžge ko se pa segreje pa ponavad ugasne pol ga je pa težje užgat. Je pa to tko da neki časa tko dela, potem je spet v redu pol pa spet začne! Gre se pa za suzuki TL.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če ma gdo kak predlog zakaj bi motor v leru ves čas po par sekund menjal obrate. Skače iz 1400 na 2500 obratov. Pa ko je hladen takoj vžge ko se pa segreje pa ponavad ugasne pol ga je pa težje užgat. Je pa to tko da neki časa tko dela, potem je spet v redu pol pa spet začne! Gre se pa za suzuki TL.

Preveri malo te gumijaste cevi, ki gredo na frgazerje, če je katera napokana. Drugače pa se ti splača oba frgazerja razstavit in temeljito prečistit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ti bo kaj pomagalo...če avto tako dela...je krivec senzor za temperaturo vode...ki daje naprej podatke računalniku, ta pa naprej napačne podatke vbrizgu glede razmerja bencin-zrak...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveri malo te gumijaste cevi, ki gredo na frgazerje, če je katera napokana. Drugače pa se ti splača oba frgazerja razstavit in temeljito prečistit.

njegov moped ima vbrizg.

Najprej očitne stvari, slab kontakt, kakšno puščanje, kabli... Potem pa naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... meni je prijatelj, ki je pač prometni policist tako povedal..

....moj prijatelj, ki je BTW "visoka zivina" prometne policije tukaj, mi je "povedal", da lahko palcaji letijo brez helikopterjev, pa mu nekako nisem verjel.....

potem mi je to dokazal (policijski offroad-day).

okvir ni obvezen. tablica in dolocen kot, da je vidna ze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo ..

Pri eni predelavi Go-kart-a mislim uporabit motor od TDM-a. Nasel sem eno, vendar ne vzge. Je se na okvirju, ki je laze karamboliran. Pred kratkim je menjal verigo odmicnih, in potem masina ni vec vzgala. Zdaj pa me zanima: Je ta tip masine "kriticen", vdarijo ventili in bat, ce je nepravilno menjal verigo?

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo ..

Pri eni predelavi Go-kart-a mislim uporabit motor od TDM-a. Nasel sem eno, vendar ne vzge. Je se na okvirju, ki je laze karamboliran. Pred kratkim je menjal verigo odmicnih, in potem masina ni vec vzgala. Zdaj pa me zanima: Je ta tip masine "kriticen", vdarijo ventili in bat, ce je nepravilno menjal verigo?

Lp.

To boš najlepše videl če boš izmero kompresijo, če je kompresija na nuli je zanič če pa je oky pa je treba preverit zakaj ne vžge

če vergla, potem bat pa ventili še niso udarili.

Mislim da vergla v vsakem primeru, četudi ventili udarijo ?

D,

Popravljeno . Popravil Motorist76
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če vergla, potem bat pa ventili še niso udarili.

Zakaj pa ne bi več verglal, če bi ventil in bat udarili?

Po moje tut v vsakem primeru vergla.

V najslabšem primeeru morš dat glavo dol, pa se najlepše vidi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da vergla v vsakem primeru, četudi ventili udarijo ?

Zakaj pa ne bi več verglal, če bi ventil in bat udarili?

Po moje tut v vsakem primeru vergla.

Če so odmične gredi narobe nastavljene recimo po menjavi verige in ventili udarijo v bat, potem se motor ne zavrti več ker so pač ventili v napoto, a ne. Ampak to je pa treba že oreng falit, običajno zob gor dol se še ne srečata, samo čudno laufa.

Zato je pa treba vedno pa kakšnem šarjenju po ventilih na roke zavrtet agregat, da se izključi to možnost.

Če pa med vožnjo preskoči veriga, pa lahko bat zvije ali polomi ventile. V tem primeru pa lahko vergla ker zvit ventil ni več v napoto. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če ma gdo kak predlog zakaj bi motor v leru ves čas po par sekund menjal obrate. Skače iz 1400 na 2500 obratov. Pa ko je hladen takoj vžge ko se pa segreje pa ponavad ugasne pol ga je pa težje užgat. Je pa to tko da neki časa tko dela, potem je spet v redu pol pa spet začne! Gre se pa za suzuki TL.

Če je to motor z vbrizgalnim sistemom potem nekje vleče FOVŠ zrak,če pa imaš še vplinjače je poleg fovš zraka možno, da je ena od gumi membran defektna(majhna luknjica) preveri. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo ..

Pri eni predelavi Go-kart-a mislim uporabit motor od TDM-a. Nasel sem eno, vendar ne vzge. Je se na okvirju, ki je laze karamboliran. Pred kratkim je menjal verigo odmicnih, in potem masina ni vec vzgala. Zdaj pa me zanima: Je ta tip masine "kriticen", vdarijo ventili in bat, ce je nepravilno menjal verigo?

Lp.

Najprej naj ti en mehanik preveri, če je mašina sploh pravilno v fazi, nato izmeri kompresijo in če ni kompresije šele nato demontiraj glave in ti bo vse jasno.In nesprašuj HOBI mehanike tu na forumu. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker verjetno noben, ki pač nima triletne šole, z neomembe vredno količnino prakse, ni sposoben pošraufat motorja.. No ja.. :rolleyes: Poznam precej "pravih" mehanikov in tudi precej "ljubiteljskih", oziroma tkozvanih "hobi" mehanikov.. Pa je veliko teh slednjih bolj podkovanih in bolj izkušenih kot mariskater "pravi mehanik", ki ima sicer šolo, dela pa po liniji najmanjšega odpora.

Pomembno je da se obrneš na mehanika, ki ima potrebno mero znanja za konkretno zadevo, pa naj bo hobi ali pa profesionalen, to sploh nima veze.

Hobi mehanik, ki šraufa samo Tomose in jih ima v mezincu, je 100x boljša izbira, če ti crkne moped, kot profi mehanik, ki je sicer oh in sploh podkovan in strokoven, pa z dotičnimi zadevami nima nekih velikih izkušenj.

Torej kar se tiče tiste TDM, se strinjam z Brumerjem, treba je pogledat, če je vse skupaj bilo prav nazaj zmontirano in izmerit kompresijo, to naj ti pa naredi nekdo, ki zna, če je pač hobi mehanik, ki je prešraufal že veliko TDMk, pa naj bo :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je to motor z vbrizgalnim sistemom potem nekje vleče FOVŠ zrak,če pa imaš še vplinjače je poleg fovš zraka možno, da je ena od gumi membran defektna(majhna luknjica) preveri. :whistle:

senzor za pretok zraka ( pri vbrizgu) ? zapacane lopute? lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri hondi CBX 650e kardan (L. 83) ima sodelavec problem s prednjimi vilicami. Verjetno je problem v pusah, tesnenju - semeringih ali cem drugem, ker mu v ovinku vibrira cel prednji konec motorja. Ker je porocen in ima 2 otroka, ter srecno zeno, ga je strah, da bi sel med angelcke.. Kako bi resil ta problem, ali kdo pozna koga, ki bi znal to popraviti, ima take rezervne dele?

puše ,semeringe in ležaje na glavi okvirja ( veliko od tega ima louis ) naj pogleda , pa zgornjo matico na glavi tudi da ni zlosana. motor na en konc 3 cm debele dile na štender ( tolk da bo prvo kolo v zraku), pa nej odspod pr aksi prime vilce in poskus naprej in nazaj porukat - ne sme bit nič pomika !!!

ja mi k mamo ženo pa otroke ( kaj pa si s tem mislil - poročen ,2 otroka pa srečno ženo - a od takrat ke je motor kupil - pol ga mora pa obvezno porihtat , de ne bo žena še bl srečna k je zdej - ok mal joke-a !) mormo skoz pazit , de nam žena ne hod okol motorja, nam lohk kej odšraufa , pol je pa hudič ! :whistle: lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozabu si omenit še auspuh lagerje itd. ! ! :whistle:

uh ja , pa vinkl konus! dej , sem mislil da je to resna tema :? ? a mogoče ni?????? :hmm: ke glih vidm de maš bimerja, če boš kej rabu mam kolega ,ke dela na teh motorjih pa še zagrizen bavarc je - otpilen do konca , ampak dobrga srca :yes: ! lp

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uh ja , pa vinkl konus! dej , sem mislil da je to resna tema :? ? a mogoče ni?????? :hmm: ke glih vidm de maš bimerja, če boš kej rabu mam kolega ,ke dela na teh motorjih pa še zagrizen bavarc je - otpilen do konca , ampak dobrga srca :yes: ! lp

Hvala vseno ampak jaz sem sam mehanik,čeprav zdaj od začetka vozim na servis "zaradi eventuelne garancije"še 30K servis naredim na uradnem servisu potem si ga bom sam servisiral.Imam že vse potrebno doma:prednje in zadnje zavorne ploščice, oljni filter+ ključ,zračni filter, svečke, vse rez.žarnice,dif.olje,olje za v mašino(Castrol-sintetika), zavorno tekočino itd.

Ps:kar se tiče Bawarcev je pa takole, ko enkrat zjašeš z osla in zajahaš čistokrvnega žrebca nikoli več nazaj na osla! ! ! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!