Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
Ps:kar se tiče Bawarcev je pa takole, ko enkrat zjašeš z osla in zajahaš čistokrvnega žrebca nikoli več nazaj na osla! ! ! :whistle:

de si naus kej naredu, brumsic. :naughty:

BTW mislis da je ta tvoj veleopevani K n.pr. namensko namenjen se drajsati po, recimo, kros-progi? ali vcasih le zajahas kaksnega "osla"?

(horizont je tako nerazumeta beseda.)

Objavljeno
Hvala vseno ampak jaz sem sam mehanik,čeprav zdaj od začetka vozim na servis "zaradi eventuelne garancije"še 30K servis naredim na uradnem servisu potem si ga bom sam servisiral.Imam že vse potrebno doma:prednje in zadnje zavorne ploščice, oljni filter+ ključ,zračni filter, svečke, vse rez.žarnice,dif.olje,olje za v mašino(Castrol-sintetika), zavorno tekočino itd.

Ps:kar se tiče Bawarcev je pa takole, ko enkrat zjašeš z osla in zajahaš čistokrvnega žrebca nikoli več nazaj na osla! ! ! :whistle:

ja, maš, o.k.pol pa rabš še diagnostiko,pa aparat za pucanje vbrizga, pa software za nastavitve računalnika pa brisanje napak! to pa je kolk 1000 erov?

te prosm, to spodej preber do konca ,pa ne padat ven,ker je samo moje osebno mnenje !!!! :yes:

kar se tiče čistokrvnih-pravih bavarcev pa takole: ko zategneš gas,mora zategnt motor u desno !!! torej mora bit boxer!! :OK: !!! in za brisanje tovarniških napak ti mora bit dost mehka cunjica, ker ti malo cedi iz :naughty: ??? ja sevede , iz frgazarjev ;) !!!! vsi ostali modeli so samo prilagajanje širšemu krogu ljudi, predvsem tistim , ki hočejo presedlati

na nekaj malo manj dosegljivega kot so japonci, obenem pa po imenu bolj aristokratskega.

in rezultat mešanja oslov in konjev(oslic in kobil) so mezgi in mule , za katere pa vemo da so sicer malo muhasta a delovna živinčeta, ki pa jih ne moreš razmnoževati(sam majo pa centralno zaklepanje pa abs !!!).

pa ne da bi hotu katerkol motor kej žalit !!!! Ne , v nobenem primeru !!! samo se je bmw pa oddaljil od tistega sinonima za motor, ki ga lahko kupiš in potem voziš do konca svojega življenja samo z rednim vzdrževanjem. :OK:

zame mora imeti motor poleg tako zelo opevanih konjev in obratov( na način: 1.moj ma pa več konjev, 2.moj se pa zavrti 173 obratov več kt tvoj) tud nekej šarma pa DUŠO ! B) !!

to kar si ti naštel , da imaš doma ,to so imeli včasih vsi motoristi doma. pa en komplet kjučev , kombinirke, par izvijačev pa rezervne platine in kondenzator, krtačke za štarter (če ga je motor imel),nekej rezervnih zajl (ali pa samo par metrov ene, ke si jo pol sam odrezal pa vstavil u bodenzug), mal masti za podmazat pa mogoče kakšen federček,

če je bla posebna hiba tega motorja ,de je ta odletu po 30000 kilometrih, in en konc trdga pleha stolčenga na 0.7 mm

za svečke nastavt, en konc šmirgl papirja in za konc še dva montirajzna za gume menat.

mogoče sm ktero stvar pozabu (sam jo ma pa ziher sosed za posodt al pa vsak ta sedmi kmet :yes: ) , pa ne velik!

in to je blo pr bavarcih dost za redno vzdrževanje in šraufanje tam nek do 100.000 km! :rolleyes:

dons ti pa zagori "check engine" :headbang: lučka pa si v riti ( v malo boljšem slučaju ti pade sam v security mode :unsure: ) k se začne popotovanje od litije do čateža - od lamde ,senzorjev odmične gredi,pretoka zraka ter prostega teka, diagnostika pa kaže kr vse po vrsti :slap: ! na žalost, če te začne danes

zafrkavat ta elektronika je čist u redu motor , ki mu drgač mehansko nč ne fali de nebi mogu pelat, eno navadno nepokretno kljuse, ki je parkirano pri pooblaščenem serviserju za 30 al pa 50 :BUA: eurov na delovno uro!

pa to isto je tud pri ostalih "cool" firmah , ki so bile včasih nekaj posebnega in samosvojega pri konstrukciji svojih motociklov!

oh ja ,bi sedu en r90s pa tist njegov oklepek! brez zamere , ampak comp je za na mizo , ne pa za v motor ! lp

Objavljeno
ja, maš, o.k.pol pa rabš še diagnostiko,pa aparat za pucanje vbrizga, pa software za nastavitve računalnika pa brisanje napak! to pa je kolk 1000 erov?

te prosm, to spodej preber do konca ,pa ne padat ven,ker je samo moje osebno mnenje !!!! :yes:

kar se tiče čistokrvnih-pravih bavarcev pa takole: ko zategneš gas,mora zategnt motor u desno !!! torej mora bit boxer!! :OK: !!! in za brisanje tovarniških napak ti mora bit dost mehka cunjica, ker ti malo cedi iz :naughty: ??? ja sevede , iz frgazarjev ;) !!!! vsi ostali modeli so samo prilagajanje širšemu krogu ljudi, predvsem tistim , ki hočejo presedlati

na nekaj malo manj dosegljivega kot so japonci, obenem pa po imenu bolj aristokratskega.

in rezultat mešanja oslov in konjev(oslic in kobil) so mezgi in mule , za katere pa vemo da so sicer malo muhasta a delovna živinčeta, ki pa jih ne moreš razmnoževati(sam majo pa centralno zaklepanje pa abs !!!).

pa ne da bi hotu katerkol motor kej žalit !!!! Ne , v nobenem primeru !!! samo se je bmw pa oddaljil od tistega sinonima za motor, ki ga lahko kupiš in potem voziš do konca svojega življenja samo z rednim vzdrževanjem. :OK:

zame mora imeti motor poleg tako zelo opevanih konjev in obratov( na način: 1.moj ma pa več konjev, 2.moj se pa zavrti 173 obratov več kt tvoj) tud nekej šarma pa DUŠO ! B) !!

to kar si ti naštel , da imaš doma ,to so imeli včasih vsi motoristi doma. pa en komplet kjučev , kombinirke, par izvijačev pa rezervne platine in kondenzator, krtačke za štarter (če ga je motor imel),nekej rezervnih zajl (ali pa samo par metrov ene, ke si jo pol sam odrezal pa vstavil u bodenzug), mal masti za podmazat pa mogoče kakšen federček,

če je bla posebna hiba tega motorja ,de je ta odletu po 30000 kilometrih, in en konc trdga pleha stolčenga na 0.7 mm

za svečke nastavt, en konc šmirgl papirja in za konc še dva montirajzna za gume menat.

mogoče sm ktero stvar pozabu (sam jo ma pa ziher sosed za posodt al pa vsak ta sedmi kmet :yes: ) , pa ne velik!

in to je blo pr bavarcih dost za redno vzdrževanje in šraufanje tam nek do 100.000 km! :rolleyes:

dons ti pa zagori "check engine" :headbang: lučka pa si v riti ( v malo boljšem slučaju ti pade sam v security mode :unsure: ) k se začne popotovanje od litije do čateža - od lamde ,senzorjev odmične gredi,pretoka zraka ter prostega teka, diagnostika pa kaže kr vse po vrsti :slap: ! na žalost, če te začne danes

zafrkavat ta elektronika je čist u redu motor , ki mu drgač mehansko nč ne fali de nebi mogu pelat, eno navadno nepokretno kljuse, ki je parkirano pri pooblaščenem serviserju za 30 al pa 50 :BUA: eurov na delovno uro!

pa to isto je tud pri ostalih "cool" firmah , ki so bile včasih nekaj posebnega in samosvojega pri konstrukciji svojih motociklov!

oh ja ,bi sedu en r90s pa tist njegov oklepek! brez zamere , ampak comp je za na mizo , ne pa za v motor ! lp

Saj bi še danes delali take motorje, pa je na žalost zakonodaja tista ki nam meša štrene :)

Vse lepo in prav dokler elektronika dela, pol pa priklopiš tester, stroj brez napak, ampak vseeno ne užge, pol pa se začne potovanje od Poncia do Pilata in nazaj :)

Se pa strinjam s tabo, stare mašine so še vedno zakon :)

Dušan

Objavljeno

Časi se spreminjajo....

Tudi v srednjem veku so vse gradili na roke, pa primerjaj kok je sedaj :D

Objavljeno
Časi se spreminjajo....

Tudi v srednjem veku so vse gradili na roke, pa primerjaj kok je sedaj :D

ja res se casi spreminjajo, sam tehnologija se ne pomeni napredka v kvaliteti.

ce ceste pogledas.

Objavljeno
ja res se casi spreminjajo, sam tehnologija se ne pomeni napredka v kvaliteti.

ce ceste pogledas.

Ne govorimo o cestah, ampak o motorjih.Na žalost dobivam občutek, da je tu na forumu marsikaterega čas povozil še posebno v motoroznanstvu.Pa sploh zakaj uporabljamo telefone,GSM-e,GPS-e,računalnike itd. saj bi lahko še vedno komunicirali npr. z dimnimi signali,morzejevo abecedo,zastavicami itd. :headbang: :headbang:

Objavljeno

Ko vas berem o tem kako je dbri stari motor "to in ono",.... se prav lepo nasmejem. Vse povprek berem nekakšne ideje o kaj vse je bilo včasih dobro in danes ni več.

Pa vam samo vržem par kosti v ta smetnjak, da se gloda - itak iz tega foruma nastaja le kup gnoja. In, da še sam prispevam k smaradu, evo:

-kaj in kako proizvajalci izdelujejo prihaja iz trga (za tiste z mentalno omejitvijo-to smo mi, potrošniki). Zakonodaja je le v namene regulative.

-Nekoč je imel motocikel X konjev. O navoru, težišču, vzmetenju so se pogovarli nikjer. Danes ... Ja kako pa je danes ? Govori se o vsaj 100+ konjih, kupuje se aftermarket lonec, da je zadeva (kao) lažja/ima kilo manj,... (velja za R1 ali pa za bavarskega GS-a).

-Za poznavalce je še danes možno kupiti novega npr. Royal Enfielda. Motor s staro tehnologijo in starejšo tehnologijo izdelave. Pa sem do danes v Sloveniji videl le 2 taka nova primerka (verjetno in upam, da je še kje kakšen). Tisti, ki t.i. nove starodobnike tako kujete v nebo - zakaj jih ne kupujete ? Nimajo elektronike, puše za gred lahko naredite sami doma iz vodovodne cevi, če pa se vam kaj odlomi, pa enostavno privarite nazaj. In vozili se boste, kot so se vaši dedje. Zakaj ne ?

-O tem zakaj elektronika crkuje pa:- ali ste kdaj razmislili o današnjem evolucijskem času izdelka. In kakšen vpliv ima elektronika na delovanje. Iz koliko komponent je npr. izdelan CDI/ECU/... In še vedno se najdejo misleci, ki pravijo, da je elektronika slaba. Dragi fantje - ko boste to enkrat razčistili, boste ugotovili, da so napake, ki se zgodijo še relativno redke napake v primerjavi s stopnjo in kompleksnostjo vgrajene tehnologije.

-A se zavedate, da so se stari motocikli izpopolnjevali v "brezhibne",kot jim pravite danes, po 5 -8 let oz. tudi po celo njihovo obdobje izdelave. I ni bilo feedbacka iz trga kjer se danes testirajo nove tehnologije. Danes so napake,odpovedi,... prisotne v serijah in več ali manj odpravljene znotraj teh obdobij. Je primerjava jasna ?!

-včasih so se (dedje, naši očetje,..) vozili z motocikli po "cetah" in je motocikel predstavljal (luksuzno) prevozno sredstvo. Danes vsak dan motoristi preizkušamo mejo zmogljivosti motocikla in ga preizkušamo kje in kako vse bi lahko z njim šli (velja za sosedov travnik, luknjaste slovenske ceste ali pa pot okoli sveta).

-Edino, kar je najbolj kontraverzno je cena. Pa tudi to je lahko pojasniti z izvorom gradnje motocikla. Če se seli/je preselila proizvodnja tekstila v azijo, zakaj to nebi veljalo za izdelek kot je motocikel. In res - tudi ta se seli na vzhod. Kvaliteta bo najmanj enaka današnji (z možnimi manjšimi tranzientnimi "zapleti"). Le v naših srcih bo tak izdelek zaradi naše primitivne miselnosti izgubil na vrednosti. In ječali in stokali bodo po forumih o dobrih starih...

In tak jok in stok slišim od vas, ki se imate za nevem kakšne poznavalce, mehanike in mojstre. Kot sem napisal - spravljate me v smeh. A ne z mislimi o motociklih itd. To storite kar sami s sabo.

Objavljeno
ja res se casi spreminjajo, sam tehnologija se ne pomeni napredka v kvaliteti.

sama tehnologija ni nic "kriva". :whistle:

Objavljeno
Ne govorimo o cestah, ampak o motorjih.Na žalost dobivam občutek, da je tu na forumu marsikaterega čas povozil še posebno v motoroznanstvu.Pa sploh zakaj uporabljamo telefone,GSM-e,GPS-e,računalnike itd. saj bi lahko še vedno komunicirali npr. z dimnimi signali,morzejevo abecedo,zastavicami itd. :headbang::headbang:

ja ,čas povozil,seveda. sam midva mava kakšnih 5 % možnosti ,da se naključno srečava v naslednjih 3 letih pa en pir spijeva in eno ali dve rečeva o motorjih .namest tega bova pa visela ta cajt na računalniku.kolk hud napredek,res.

kar pa se tiče motoroznanstva ti pa pri vsej elektroniki na motorju noben še tako sofisticiran tester nič ne pomaga!

ti pokaže: "A1912" napako , pod to cifro pa ene 17 različnih povzročiteljev! pa povrh vsega še ne po vrstnem redu

pogostosti pojavljanja ! zastonj men kaže napako za izpušne pline(polution foult),nakonc je pa samo loputa za zrak zapacana!

pol ti pa na servisu zamenajo svečke,kable , cink špule, ene tri senzorje pa še lambdo povrh (pa čeprav je vse še zmer 99%, zarad unga 1%-ta pa sam lučka ugasne), čez en teden pa ponovi vajo - lej jo lučko! ja veste, verjetno bo treba računalnik menjat ke zgleda da se mu je zmešal! men se bo zmešal ,če mi ne boste prov hitr zrihtal tko k je treba ,pa ne mi računalnik menat za 1200e!! a ste normalni ? ja gospod dejte se no mal umirit,vas lepo prosmo,veste sej to se kr pogost dogaja! De se nau teb kej zgodl mehankar zablojen! dej po motorju poglej pa mal pomisl kva bi blo narobe!

ja dejte mal počakat, čez tri dni bo mel naš diagnostik čas pa bo vaš motor pogledal! ti bom jst dal eno diagnostiko

s kolom zdele, boš vidu! jest mam motor za se pelat , gledat ga lohk hodm tud u nedelo skoz šipo u vaš štacun!

tko mal za hec pa več zares zgleda danes motoroznanstvo! in to samo zato ,ker se verjame enemu računalniku za diagnostiko ,ki ti ne zna povedat drugega kot 17 možnih vzrokov za to, zakaj gori ena rumena lučka!

pravi vzrok pa zahteva samo 1/2 ure dela pa malo spreja za čiščenje(ta komot varianta) !

toliko o tem , kako je koga koliko kaj čas povozil ! lp

Objavljeno (popravljeno)

je pa res ,da so danes motorji bolj varni kot nekoč! ja,pred krajo, ko ga imajo na tester prklopljenga 3 dni,pa dele naročijo 1 teden, pa še dva dni da pride na vrsto, pa dva za šraufat,pa en dan za diagnostko(ker če ti tega ne računajo bi pa skor v zgubo delali) pa če ga prpeleš dva dni pred njihovimi dopusti je motor varno zaklenjen pri njih cel julij! par 100e za en mesec varovanja pod alarmom? ni drago , pa še skoz izložbo lohk vidš ta nov model , ki ima še trinajst metrov kabla pa pet senzorjev več! kakšen užitek imet motor,prov res! <br>

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno

pozna kdo koga, ki bi mi v LJ oz. okolici lahko vstavil helicoil vložek v ohišje termostata. Gre se namreč za to, da menjam senzor temperature vode ker bom vgradil nove števce pa je vrezan navoj predroben. Nočem pa rezat cevi in vstavljat vložka. Klical sem že nekaj ključavničarstev pa za helicolil sploh še slišal niso :rolleyes:

Objavljeno (popravljeno)

thumper! veš špric spreja in 1/2 ure "znanja" ne pokriva stroškov vdrževanaj "stekleno marmornih mavzolejev" v katerih danes delujejo uradni serviserji. To je menda jasno. So pa še vedno mojstri, ki gredo v korak s časom in znajo zadeve popravit tudi iz izkušenj in predhodnega znanja motoroznanstva. Kaj misliš kako je mojster prišel do tega da je zapacana samo "loputa za zrak"? Najbrž izkušnje. Danes se pa vse naučijo v šolah in potem zadeve potekajo kot si napisal.

OK! sedaj pa to že ni več topic teme.....

trojan! Kupi helicoil v trgovini in ga vstavi sam.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
pozna kdo koga, ki bi mi v LJ oz. okolici lahko vstavil helicoil vložek v ohišje termostata. Gre se namreč za to, da menjam senzor temperature vode ker bom vgradil nove števce pa je vrezan navoj predroben. Nočem pa rezat cevi in vstavljat vložka. Klical sem že nekaj ključavničarstev pa za helicolil sploh še slišal niso :rolleyes:

Če prideš do mene ti lahko naredim ta Helicol vložrek ampak samo, če je navaden (standardni)metrični navoj.Kolikor je meni poznano imajo temperaturna tipala(to niso SENZORJI) skoraj vedno bolj fini navoj.Zato bi bilo najbolje vrezat kar z navojnim svedrom seveda, če ni že zdaj vrtina prevelika.Fajn bi bilo, če bi malo poslikal ali pa napisal mere in korak navoja. :hmm:

Ps:to z navojnim korakom bo verjetno zate že kot se reče"špavsko selo"

Objavljeno

Pozdravljeni mojstri,

zanime me, če se da kako predelat katalizator pri yamaha r6(+06)na motorju je sicer akrapovič slip-on megaphone, se pravi zadni del je menjan. Zdi se mi da ta katalizator zelo duši motor...pa me zanima, če bi se dalo kej porihtat:S!hvala za odgovore že vnaprej in lep pozdrav.

Objavljeno (popravljeno)
Pozdravljeni mojstri,

zanime me, če se da kako predelat katalizator pri yamaha r6(+06)na motorju je sicer akrapovič slip-on megaphone, se pravi zadni del je menjan. Zdi se mi da ta katalizator zelo duši motor...pa me zanima, če bi se dalo kej porihtat:S!hvala za odgovore že vnaprej in lep pozdrav.

že stokrat povedano..vse ven in druge krivine..če se pa da pa samo katalizator ven..pri gsx-r 600/750 letnik 06-07 se to v 10-ih minutah naredi

original pa le obdrži..ti bo še kako prav prišel pri prodaji ;)

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno
Če prideš do mene ti lahko naredim ta Helicol vložrek ampak samo, če je navaden (standardni)metrični navoj.Kolikor je meni poznano imajo temperaturna tipala(to niso SENZORJI) skoraj vedno bolj fini navoj.Zato bi bilo najbolje vrezat kar z navojnim svedrom seveda, če ni že zdaj vrtina prevelika.Fajn bi bilo, če bi malo poslikal ali pa napisal mere in korak navoja. :hmm:

Ps:to z navojnim korakom bo verjetno zate že kot se reče"špavsko selo"

@MIna-helicoil set mam v načrtu kupit, vendar ga zdejle ni v proračunu.

@Brumer-Hvala za ponudbo!! Vendar kolikor vem si ti z NM kar je kar dalč tko da bom v LJ poskusil koga najti. Sej če bi moped lavfal bi še šlo. Drugače je pa M10, korak je kolker sem oceni 1,5 (nimam tistih šablon). Vrtina je prav tako 10mm ampak je problem v navoju v termostatu, ki je men se zdi 1,25. Tko da bi rabil 1,5 helicoil vložek. Mi je pa čudn da kovinarji tega ne poznajo. Bom poskusu jutr mal po servisih poklicat. Pa še enkrat hvala za ponudbo!!!

Objavljeno
@MIna-helicoil set mam v načrtu kupit, vendar ga zdejle ni v proračunu.

@Brumer-Hvala za ponudbo!! Vendar kolikor vem si ti z NM kar je kar dalč tko da bom v LJ poskusil koga najti. Sej če bi moped lavfal bi še šlo. Drugače je pa M10, korak je kolker sem oceni 1,5 (nimam tistih šablon). Vrtina je prav tako 10mm ampak je problem v navoju v termostatu, ki je men se zdi 1,25. Tko da bi rabil 1,5 helicoil vložek. Mi je pa čudn da kovinarji tega ne poznajo. Bom poskusu jutr mal po servisih poklicat. Pa še enkrat hvala za ponudbo!!!

Zdajle sem šel v delavnico pogledat in imam Helikol M10 X 1,25 mm, tako da če neboš nikjer dobil mi lahko to ohišje pošlješ po pošti ti naredim ta navoj in pošljem nazaj.Ali pa nekoga prosi pa te zapelje do Nm saj danes to ni več tako daleč dobre 1/2 ure pa sta v Nm.Na prvem izhodu za Nm greš iz AC dol in na prvem rondoju levo proti Metliki ca 300m desno in od tu me pokliči na GSM(imaš v avtarju) samo še ca 500m.

Objavljeno

OK Hvala!! Bom še mal povprašal. Če pa ne bom nič dobil te pa pokličem.

Objavljeno
Ko vas berem o tem kako je dbri stari motor "to in ono",.... se prav lepo nasmejem. Vse povprek berem nekakšne ideje o kaj vse je bilo včasih dobro in danes ni več.

Pa vam samo vržem par kosti v ta smetnjak, da se gloda - itak iz tega foruma nastaja le kup gnoja. In, da še sam prispevam k smaradu, evo:

-kaj in kako proizvajalci izdelujejo prihaja iz trga (za tiste z mentalno omejitvijo-to smo mi, potrošniki). Zakonodaja je le v namene regulative.

-Nekoč je imel motocikel X konjev. O navoru, težišču, vzmetenju so se pogovarli nikjer. Danes ... Ja kako pa je danes ? Govori se o vsaj 100+ konjih, kupuje se aftermarket lonec, da je zadeva (kao) lažja/ima kilo manj,... (velja za R1 ali pa za bavarskega GS-a).

-Za poznavalce je še danes možno kupiti novega npr. Royal Enfielda. Motor s staro tehnologijo in starejšo tehnologijo izdelave. Pa sem do danes v Sloveniji videl le 2 taka nova primerka (verjetno in upam, da je še kje kakšen). Tisti, ki t.i. nove starodobnike tako kujete v nebo - zakaj jih ne kupujete ? Nimajo elektronike, puše za gred lahko naredite sami doma iz vodovodne cevi, če pa se vam kaj odlomi, pa enostavno privarite nazaj. In vozili se boste, kot so se vaši dedje. Zakaj ne ?

-O tem zakaj elektronika crkuje pa:- ali ste kdaj razmislili o današnjem evolucijskem času izdelka. In kakšen vpliv ima elektronika na delovanje. Iz koliko komponent je npr. izdelan CDI/ECU/... In še vedno se najdejo misleci, ki pravijo, da je elektronika slaba. Dragi fantje - ko boste to enkrat razčistili, boste ugotovili, da so napake, ki se zgodijo še relativno redke napake v primerjavi s stopnjo in kompleksnostjo vgrajene tehnologije.

-A se zavedate, da so se stari motocikli izpopolnjevali v "brezhibne",kot jim pravite danes, po 5 -8 let oz. tudi po celo njihovo obdobje izdelave. I ni bilo feedbacka iz trga kjer se danes testirajo nove tehnologije. Danes so napake,odpovedi,... prisotne v serijah in več ali manj odpravljene znotraj teh obdobij. Je primerjava jasna ?!

-včasih so se (dedje, naši očetje,..) vozili z motocikli po "cetah" in je motocikel predstavljal (luksuzno) prevozno sredstvo. Danes vsak dan motoristi preizkušamo mejo zmogljivosti motocikla in ga preizkušamo kje in kako vse bi lahko z njim šli (velja za sosedov travnik, luknjaste slovenske ceste ali pa pot okoli sveta).

-Edino, kar je najbolj kontraverzno je cena. Pa tudi to je lahko pojasniti z izvorom gradnje motocikla. Če se seli/je preselila proizvodnja tekstila v azijo, zakaj to nebi veljalo za izdelek kot je motocikel. In res - tudi ta se seli na vzhod. Kvaliteta bo najmanj enaka današnji (z možnimi manjšimi tranzientnimi "zapleti"). Le v naših srcih bo tak izdelek zaradi naše primitivne miselnosti izgubil na vrednosti. In ječali in stokali bodo po forumih o dobrih starih...

In tak jok in stok slišim od vas, ki se imate za nevem kakšne poznavalce, mehanike in mojstre. Kot sem napisal - spravljate me v smeh. A ne z mislimi o motociklih itd. To storite kar sami s sabo.

Tisi pa ziher brihtol pojedel. :naughty:

Objavljeno

Lepo pozdravljeni!

Sem pred prvo menjavo olja na mojem motorju in sem v razcepu, saj BMW priporoča Castrol olja, v motorju pa je trenutno Motul, ki ga je uporabljal prvi lastnik. Ko sem malo spraševal naokoli sem ugotovil, da pač vsak promivira "svoje" olje. Tudi glede viskoznosti mi ne znajo kaj dosti povedati, saj je baje vseeno za tak motor.

Torej kaj natočiti, da bo motor najlepše delal?

Hvala za odgovore.

Objavljeno
Lepo pozdravljeni!

Sem pred prvo menjavo olja na mojem motorju in sem v razcepu, saj BMW priporoča Castrol olja, v motorju pa je trenutno Motul, ki ga je uporabljal prvi lastnik. Ko sem malo spraševal naokoli sem ugotovil, da pač vsak promivira "svoje" olje. Tudi glede viskoznosti mi ne znajo kaj dosti povedati, saj je baje vseeno za tak motor.

Torej kaj natočiti, da bo motor najlepše delal?

Hvala za odgovore.

Jaz sem dosedaj vedno vozil Motul ca 14 let, zdaj pa vozim Castrola kot predpisuje proizvajalec in to največ zaradi slučajne garancije, sicer pa imam doma še tri motorje in vsi so navajeni na Motula in ko bom na BMW-eju prvič sam delal servis, to bo verjetno naslednje leto, motor bo imel ca 40K kil. bom dal notri sigurno Motula V-300 4T 15W-50 sigurno eno najboljših olj sploh pa še če voziš R-a kajti ima suho sklopko.Namreč sintetika je malo problematična, če je sklopka v oljni kopeli zelo rada zadrsi sploh, če je že precej izrabljena to pa zaradi dobre kvalitete olja ker v lamelah ne zgori in oljni film se ne trga.Marsi kateremu to ni jasno ampak tako je ti kar vozi z Motulom res je malo dražji od ostalih olj je pa dosti kvalitetnejše. Če pa ti mašina rabi na 1K kil. več kot ca 2 dl potem vozi, kar z mineralnim oljem in to naj bo kar W20-50 in ti bo motor rabil manj olja kot če voziš z sintetiko pa neglede na znamko olja.

Objavljeno

V servisnih navodilih za BMW F 650 CS je na vsaki strani pri poglavju menjave olja zapis: "DO NOT USE SYNTHETIC OILS!".

V-300 4T 15W/50 vs. 5100 4T 15W/50 vs. ???

Kaj pa sedaj?

Objavljeno

potem pa pač vlij 5100, ki je polsintetično

Objavljeno

rabim pomoč,

na motorju sem zamenjal bat, ležaje , semeringe itd.. mašino nardil skupaj. sedaj pa imam en problem..

motor vžge, vendar samo pod zaugom in še to z mukami.. in ko vžge, obrate ful navije, če izklopim zaug bo ugasnil, z dodajanjem gasa pa samo boo boo bo dela(torej mori), če spet vklopim zaug, bo zopet navilo obrate...

motor je cagiva mito

Objavljeno
rabim pomoč,

na motorju sem zamenjal bat, ležaje , semeringe itd.. mašino nardil skupaj. sedaj pa imam en problem..

motor vžge, vendar samo pod zaugom in še to z mukami.. in ko vžge, obrate ful navije, če izklopim zaug bo ugasnil, z dodajanjem gasa pa samo boo boo bo dela(torej mori), če spet vklopim zaug, bo zopet navilo obrate...

motor je cagiva mito

Možno da ti kje vleče "faušluft", nekje vleče zrak, kjer nebi smel, kako tesnilo, semeringi, frgazer ?

D.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!