kukec1 Objavljeno Julij 2, 2009 Deli Objavljeno Julij 2, 2009 na airboxu sem polepil 2 luknji in je že bolje.. sedaj pa motor "zadušeno" laufa, a še vedno samo pod zaugom... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno Julij 2, 2009 Deli Objavljeno Julij 2, 2009 Uplinjač boš mogu nastavit.Sam sem imel enak problem z aprilijo! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kukec1 Objavljeno Julij 2, 2009 Deli Objavljeno Julij 2, 2009 iglo sem nastavil na vseh 5 stopenj, vijak za zrak sem po en obrat obračal in probal laufat.. pa ni nekega učinka..zdaj sem nekak uspel nardit da laufa samo ga mori na nizkih, nad 7k obratov pa kr normalno vleče.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Julij 2, 2009 Deli Objavljeno Julij 2, 2009 to moraš zrihtat da ti bo normalno laufal, če dobi preveč zraka ti bo še zaribal. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Julij 2, 2009 Deli Objavljeno Julij 2, 2009 To bo gvišn delo za "mehanika" in ne za nekoga, ki se uči mehanike po internetu. Ps:in veliko sreče pri šraufanju - delo dela mojstra! dore, special749, tomkruz in 2 others 2 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno Julij 2, 2009 Deli Objavljeno Julij 2, 2009 Možno da ti kje vleče "faušluft", nekje vleče zrak, kjer nebi smel, kako tesnilo, semeringi, frgazer ? D. Ja pomoje je kej takega. Poglej pri prirobnici uplinjača. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kukec1 Objavljeno Julij 3, 2009 Deli Objavljeno Julij 3, 2009 jah, če nebom uspel sam zrihtat itak peljem k enemu majstru. vam pa povem da je iz minute v minuto bil boljši rezultat, upam da zadanem nastavitev. @trojan69, prirobnica?, lahko malo bolj po domače poveš prosim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno Julij 3, 2009 Deli Objavljeno Julij 3, 2009 To je zadeva med vplinjačem in cilindrom. Poglej če nima lufta med priprobnico in cilindrom oz. če tesnilo ni poškodovano. Pa tudi tam kjer se stika z vplinjačem se lahko pojavi luft vendar redkeje. Fora je v tem ker ti potem vleče ˝fouš luft˝ in posledično pride v izgorevalni rostor prerevna mešanica. Zato tudi lavfa ko daš zaug-pride več goriva v vplinjač. Poglej pa poročaj .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
no_name Objavljeno Julij 3, 2009 Deli Objavljeno Julij 3, 2009 Zakaj prenastavljat uplinjač? Če je bil dobro nastavljen pred posegom, je bil po posegu tudi; namreč nisi omenil posega na uplinjaču. Lepo daj na "originalne" nastavitve in odpravi problem, ki kaže na "foušluft" in ga ne z napačnimi nastavitvami uplinjača prikrivat. Kakor je blo že napisano; še zaribal ti bo od prerevne zmesi. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kukec1 Objavljeno Julij 3, 2009 Deli Objavljeno Julij 3, 2009 tesnila na kolenu so nova.. lahko da res kje vleče zrak, vplinjač pa sem prenastavljal zato ker niti na serijskih nastavitvah ni laufal...sedaj laufa brez zauga, vendar ne na prostem teku.. ko dodajam gas ga mori, ko pa pride v visoke vrtljaje pa je skoraj normalno.. ve kdo za kakega garažnega mojstra v okolici mb? ker 15let stare jajce ne mislim vozit do serviserjev, ker me bodo samo napodli Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dolenc™ Objavljeno Julij 3, 2009 Deli Objavljeno Julij 3, 2009 (popravljeno) Sicer ne poznam nobenega iz tistega konca, je pa splošlno pravilo tako, pelji kakemu dobremu serviserju, ne rab bit glih uradni, pa boš nakoncu še cenej čes prišel, pa bo vse zrihtano. "t mašine so nasploh preproste, tko da to bo vsak znal porihtat. Popravljeno Julij 3, 2009. Popravil Dolenc™ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dive Objavljeno Julij 9, 2009 Deli Objavljeno Julij 9, 2009 Mislim, da se je na moji kravi pojavila zračnost v prednjem ležaju, pri zaviranju mi občasno trese krmilo, vendar ne zmeraj. Ta problem naj bi se pri FZ6 pojavil tam nekje pri 25k km, moj jih ima sedaj okoli 35k in se mi je pojavila ta težava. Nekaj je že bilo govora o tem, da se ležaj samo malce pritegne, ampak zasledil nisem nobenega točnejšega odgovora oz. pojasnila kako in kaj. Na spodnji sliki je sestav prednjih vilic iz service manuala. V mislih sem imel, da je potrebno nekoliko pritegniti matici, ki sta na sliki označeni s številkama 7 in 9. Ali imam prav? :unsure: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trebor Objavljeno Julij 9, 2009 Deli Objavljeno Julij 9, 2009 Mislim, da se je na moji kravi pojavila zračnost v prednjem ležaju, pri zaviranju mi občasno trese krmilo, vendar ne zmeraj. Ta problem naj bi se pri FZ6 pojavil tam nekje pri 25k km, moj jih ima sedaj okoli 35k in se mi je pojavila ta težava. Nekaj je že bilo govora o tem, da se ležaj samo malce pritegne, ampak zasledil nisem nobenega točnejšega odgovora oz. pojasnila kako in kaj. Na spodnji sliki je sestav prednjih vilic iz service manuala. V mislih sem imel, da je potrebno nekoliko pritegniti matici, ki sta na sliki označeni s številkama 7 in 9. Ali imam prav? :unsure: Če se je pojavil ta problem najprej odvij zgornjo matico in odstrani varovalko, nato zategni spodnjo matico. Ko jo zategneš jo malo popustiš (1/6 obrata), da ležaj ne trpi oz. se lahko brez trenja in zračnosti obrača. Nato vstaviš varovalko in zategneš gornjo matico. Eno od peres varovalke zavihaš v utor spodnje, eno pa v utor zgornje matice. Nato zadevo po obratnem vrstnem redu kot si razkopal, tudi sestaviš. LP Robert Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno Julij 9, 2009 Deli Objavljeno Julij 9, 2009 Tist z zategovanjem je pomoje bol začasna rešitev. Lahko pa poskusiš zategnit na predpisan navor in mal popustit matico kot je reku trebor. Če to ne bo pomagalo morš zamenjat ležaje pa puše. Jst sem se tega posega lotu prejšnji teden, pa mi je vse skupaj vzelo dobro urco (vključno z izdelavo gedore za matico). Nč kompliciranga. Ležaje dobiš na e-bayu oz. v louisu. V kompletu z pušami in tesnili sem za svoje plačal okol 40 eur z poštnino. Preberi si spodnji link. http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...;hl=le%C5%BEaji Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Piksna Objavljeno Julij 10, 2009 Deli Objavljeno Julij 10, 2009 Mislim, da se je na moji kravi pojavila zračnost v prednjem ležaju, pri zaviranju mi občasno trese krmilo, vendar ne zmeraj. Ta problem naj bi se pri FZ6 pojavil tam nekje pri 25k km, moj jih ima sedaj okoli 35k in se mi je pojavila ta težava. Nekaj je že bilo govora o tem, da se ležaj samo malce pritegne, ampak zasledil nisem nobenega točnejšega odgovora oz. pojasnila kako in kaj. Na spodnji sliki je sestav prednjih vilic iz service manuala. V mislih sem imel, da je potrebno nekoliko pritegniti matici, ki sta na sliki označeni s številkama 7 in 9. Ali imam prav? :unsure: Ti samo pritegn al pa pejt do človeka, ki ti bo to naredu. Sigurno (99.99%), da ni vzrok tresljajev v tem ležaju; zato nobene menjave. Če pa ima zračnost, pa dvign na centralca pa hitro pocukaj L-D, pa boš čutu ali pa celo slišal(razen v primeru dveh L rok,ušes.. ). Večja verjetnost je, da je zračnost (pri navedenih km) v ležajih kolesa a naj te ne zavedem... "Kako in kaj": - uporabi pripomočke s katerim si na WWW, pa tam najdi navodila/pdf/.. namesto, da urejaš Fejsbuk,ipd. @Trojan: - ne - zategovanje ni le "začasna rešitev"-poglej konstrukcijo sklopa (predvsem ležaja), pa boš razumel. Upam. Zakaj pa (še lahko) trese - ...o tem smo pa že nekajkrat pisali... ->"search". (in ne, Yamaha se nič ne razlikuje po tem od drugih). Srečno! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno Julij 10, 2009 Deli Objavljeno Julij 10, 2009 @Trojan: - ne - zategovanje ni le "začasna rešitev"-poglej konstrukcijo sklopa (predvsem ležaja), pa boš razumel. Upam. Ufff pa res. Sem kr predvideval da ma iglični in sploh nisem na slikci pogledal. Se opravičujem za morebitno zmedo :krneki: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Julij 10, 2009 Deli Objavljeno Julij 10, 2009 @Trojan: - ne - zategovanje ni le "začasna rešitev"-poglej konstrukcijo sklopa (predvsem ležaja), pa boš razumel. Upam. Vseeno ali je valjčni ali kroglični, če je poškodovan ali rjast ležaj, potem je zategovanje samo začasna rešitev. Pa kroglični so bolj buđet varijanta in niso preveč odporni za "stuntanje". Konusni valjčni so pa skoraj za vedno, če so le redno podmazani. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dive Objavljeno Julij 11, 2009 Deli Objavljeno Julij 11, 2009 No, včeraj sem razdrl, pritegnil ležaj, zdele pa pičim na furo, da vidim, če je kaj bolje. Upam, da bo za nekaj časa.... Hvala za pomoč Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Julij 11, 2009 Deli Objavljeno Julij 11, 2009 če ga preveč zategneš, bo motor zavijal po svoje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Piksna Objavljeno Julij 11, 2009 Deli Objavljeno Julij 11, 2009 če ga preveč zategneš, bo motor zavijal po svoje. Se že v naprej opravičujem a se nisem mogel zadržat: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Julij 11, 2009 Deli Objavljeno Julij 11, 2009 kaj je tukaj smešnega razen tvoje nevednosti? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RenoRaines Objavljeno Julij 11, 2009 Deli Objavljeno Julij 11, 2009 2005 Honda Hornet 3 tedne ni laufala - dež itd. Prejle jo probam užgat in več kot očitno sem jo zazaugu. Moker auspuh, smrdi po bencinu, laufa samo po 3 cilindrih. Zadeva ma nove sveče in tole je že drugič, da je motor zazaugan odkar ima nove sveče. Zdej, prvič sem dal motor na servis (nisem vedu kaj je), tokrat pa bi sam spihal sveče. Mi lahko kdo pomaga, na kak način gre tank dol? Treba ga je potegniti nazaj, a se pipica za goriva zatakne ob frgazerje. Na kak način gre torej naprej? Mimogrede pa bi vprašal še, čemu mi zdaj motor rata zazaugat, če mi ga prej v 18.000km ni ratalo niti enkrat z enakim načinom vžiganja? HVALA! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lowrenc Objavljeno Julij 11, 2009 Deli Objavljeno Julij 11, 2009 Lahko, da so ti prodali kakšne čudne svečke... Ja saj vem, da si dal predpisane NGK noter-jaz sem jih tudi. Torej- podobno se je zgodilo pri nas na CBFki, ki ima zelo podobno mašino kot Hornetka. Spihavanje menda ne pomaga če ga zaliješ in ne me vprašat zakaj, ker tudi meni ni logično... Stric serviser je tako rekel... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RenoRaines Objavljeno Julij 11, 2009 Deli Objavljeno Julij 11, 2009 Ja vidim... hehe Ni pomagalo, zdej je še akumulator na koncu ... pa novega sem kupil. Sveče pa plavajo v bencinu. Men so rekl nove sveče. Amm, a ma kdo hornetko 2005 ali 2006 ob sebi. Bi preveru kam gresta 2 cevki izpoda tanka navzdol. Ena je bencin. Druga pa gre lahko na dva konca, pa bi preveru kam. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bna Objavljeno Julij 11, 2009 Deli Objavljeno Julij 11, 2009 Ja vidim... hehe Ni pomagalo, zdej je še akumulator na koncu ... pa novega sem kupil. Sveče pa plavajo v bencinu. Men so rekl nove sveče. Amm, a ma kdo hornetko 2005 ali 2006 ob sebi. Bi preveru kam gresta 2 cevki izpoda tanka navzdol. Ena je bencin. Druga pa gre lahko na dva konca, pa bi preveru kam. svečke se morajo dobro posušiti pa bodo šle še naprej bp je pa res da hornetko najprej zaliješ če imaš preslab akumolator Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se