Guest Brumer Objavljeno Julij 26, 2009 Opozori Objavljeno Julij 26, 2009 Hvala ti Brumer za nasvet. Se bom jutri malo poigral. Najprej očistil celoten sistem, potem odmontiral hladilnik ter pogledal kje točno pušča ter potem probal ustrezno pokrpat... Hvala LP, Rok Kje pušča je potrebno predhodno ugotoviti predno demontiraš hladilnik.Namreč mehaniki imamo posebno napravo in se da hladilni sistem pod pritisk in sicer na ca 0,5 At in se vidi takoj kje spušča.Ko hladilnik demontiraš je možno probat samo z zrakom spet z 0,5 At pritiskom je pa zelo težko zatesniti hladilnik naj enostavnejše je če se tam kamor so nataknjene gumijaste cevi kar zacina in nekako dovajaš zrak.npr: na tretji manjši priključek(če ga hladilni ima) ali pa na pokrovček katerega prilotaš predhodno namontiraš ventil od bicikla in z tlačilko dovajaš zrak v hladilnik, katerega seveda položiš v posodo z vodo in tako ugotoviš kje pušča. special749, SCORPIONS, tomkruz in 3 others 3 3
Kawl Objavljeno Julij 26, 2009 Opozori Objavljeno Julij 26, 2009 Kje pušča je potrebno predhodno ugotoviti predno demontiraš hladilnik.Namreč mehaniki imamo posebno napravo in se da hladilni sistem pod pritisk in sicer na ca 0,5 At in se vidi takoj kje spušča.Ko hladilnik demontiraš je možno probat samo z zrakom spet z 0,5 At pritiskom je pa zelo težko zatesniti hladilnik naj enostavnejše je če se tam kamor so nataknjene gumijaste cevi kar zacina in nekako dovajaš zrak.npr: na tretji manjši priključek(če ga hladilni ima) ali pa na pokrovček katerega prilotaš predhodno namontiraš ventil od bicikla in z tlačilko dovajaš zrak v hladilnik, katerega seveda položiš v posodo z vodo in tako ugotoviš kje pušča. Na hladilniku imam tist manjši tretji priključek ki pa je sicer zatesnjen z manjšo gumico - vendar z lahkoto odstranljiv. Se pravi bi bilo najbolje da tisto gumico odstranim in s kompresorjem pihnem v hladilnik in se potem vidi kje pušča - ni neumna ideja :naughty: hvala še enkrat!
Ice Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 Na CBR600RR čutim mikrovibracije na balanci, in imam desni palec malo otrpel po 100km recimo... Bi mi znal kdo pomagat? Uteži imam najtežje kar sem jih našel(380g/kom), vendar ni nič boljše... Kaj bi lahko bilo? obstaja ena zadeva - barsnake ali snakebar (ne vem tocno) - ki iznicuje vibracije. povem samo iz tretje roke informacije. poglej na holeshot.com
SV rider Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 (popravljeno) Smotan kot sem, sem pri menjavi auspuha odlomil vijak, s katerim je avuspuh prišraufan na cilinder Gre za suzuki SV 650, odlomil se je pa vijak na prvem cilindru. Ima kdo kako idejo, kdo bi mi zadevo lahko zrihtal. Verjetno bo treba ostanke vijaka povrtati in vrezati nov navoj, če mi pa kdo vijak ven dobi, pa še boljš. Aja, da bi bila zadeva še bolj zanimiva, bi rabu pomoč čimprej, ker grem v petek zjutraj proti Črni gori. Sem iz LJ. Hvala za čimprejšnjo pomoč! Popravljeno Julij 27, 2009. Popravil SV rider
Kawl Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 Smotan kot sem, sem pri menjavi auspuha odlomil vijak, s katerim je avuspuh prišraufan na cilinder Gre za suzuki SV 650, odlomil se je pa vijak na prvem cilindru. Ima kdo kako idejo, kdo bi mi zadevo lahko zrihtal. Verjetno bo treba ostanke vijaka povrtati in vrezati nov navoj, če mi pa kdo vijak ven dobi, pa še boljš. Aja, da bi bila zadeva še bolj zanimiva, bi rabu pomoč čimprej, ker grem v petek zjutraj proti Črni gori. Sem iz LJ. Hvala za čimprejšnjo pomoč! To lahko urediš tudi sam. Najprej zvrtaj na sredini luknjico premera 2-3mm , nato pa pojdi v bauhaus in kupi kontra navojne "vijake". Kot mi je znano so ponavadi ti vijaki M8 tako da to nebi smel bit problem ven dobit, tako da ti ne bo potrebno nobenega navoa urezovat- kupil boš samo nov obojestranski vijak. Imam jih tudi jaz doma kar nekaj pa ti lahko enega odstopim če je seveda M8. Imaš pa tudi PM
macak333 Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 Smotan kot sem, sem pri menjavi auspuha odlomil vijak, s katerim je avuspuh prišraufan na cilinder Gre za suzuki SV 650, odlomil se je pa vijak na prvem cilindru. Ima kdo kako idejo, kdo bi mi zadevo lahko zrihtal. Verjetno bo treba ostanke vijaka povrtati in vrezati nov navoj, če mi pa kdo vijak ven dobi, pa še boljš. Aja, da bi bila zadeva še bolj zanimiva, bi rabu pomoč čimprej, ker grem v petek zjutraj proti Črni gori. Sem iz LJ. Hvala za čimprejšnjo pomoč! Jaz se pri svojem bivšem (legendarnem ) tomosu A3, s kolegovim bijaksom (neki tazga se reče) v vijak vrezal tanko črtico in ga z izvijačem odvil. Tko da, zdej ne vem, kako je pri tvoji mašinci, ampak samo ena ideja, mogoče niti ne toliko slaba.
Kawl Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 Kje pušča je potrebno predhodno ugotoviti predno demontiraš hladilnik.Namreč mehaniki imamo posebno napravo in se da hladilni sistem pod pritisk in sicer na ca 0,5 At in se vidi takoj kje spušča.Ko hladilnik demontiraš je možno probat samo z zrakom spet z 0,5 At pritiskom je pa zelo težko zatesniti hladilnik naj enostavnejše je če se tam kamor so nataknjene gumijaste cevi kar zacina in nekako dovajaš zrak.npr: na tretji manjši priključek(če ga hladilni ima) ali pa na pokrovček katerega prilotaš predhodno namontiraš ventil od bicikla in z tlačilko dovajaš zrak v hladilnik, katerega seveda položiš v posodo z vodo in tako ugotoviš kje pušča. No danes sem prečistil kompleten hladilni sistem, potem odmontiral hladilnik in ga odnesel mojstru v Nožice. Pušča na sredini, ker se je ohišje jebemtilatorja dotikalo hladilnika in posledično drgnilo ob tamale cevke. Puščal je na dveh koncih tretji je bil tudi načet tako da je pripravil kar vse tri in bo popravil tako kot je treba. No ohišju je že popravil nogice tako da ničveč ne nalega na hladilnik - je pa majster taprav majster in se vidi da zadevo resnično obvlada in ve kaj počne! No danes zvečer je rekel da lahko že pričakujem da bo fertik. Hvala vsem za nasvete! LP, Rok
Stric Burek Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 Uteži (vibracije) nimajo s otrplostjo nič. To je posledica, ker se preveč naslanjaš na ročke in pritiskaš na živec, ki poteka mimo sklepa s palcem,... Pomaga, če natreniraš hrbtne mišice, da ne boš več tolk visu gor, opiranje bolj na zunanji del dlani in pa pod/rokavice z gelom. Te delajo skoraj čudeže. Res pa je tudi, da jih je pri nas skoraj nemogoče dobit. Original motor sigurno ne trese. In ne mi govorit da narobe držim balanco, ker bi jo zmeraj, pa me ni nikoli bolelo tko, in sem menjal že nekaj motorjev(glej podpis). Trese tudi če čisto na lahko držim samo s palcem in kazalcem. In desna stran bolj kot leva. Sem mel KTMa 1cilindr pa 64KM, pa ni mel MIKRO vibracij. Nekej more bit narobe v sprednjem delu motorja, in me zanima če kdo kaj ve oz. je mel podobne izkušnje.
biker77 Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 Original motor sigurno ne trese. In ne mi govorit da narobe držim balanco, ker bi jo zmeraj, pa me ni nikoli bolelo tko, in sem menjal že nekaj motorjev(glej podpis). Trese tudi če čisto na lahko držim samo s palcem in kazalcem. In desna stran bolj kot leva. Sem mel KTMa 1cilindr pa 64KM, pa ni mel MIKRO vibracij. Nekej more bit narobe v sprednjem delu motorja, in me zanima če kdo kaj ve oz. je mel podobne izkušnje. se pravi da si že vse pogruntal...en šrauf na desnem teleskopu je za 2Nm premal zategnjen..
Stric Burek Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 Kaj? Če bi narobe držal balanco, bi me na vseh motorjih bolel prst. Ampak pravim da MOTOR TRESE, ne da jaz pritiskam na živec. Kaj ste nepismeni al kaj??
Butnglavc Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 Kaj? Če bi narobe držal balanco, bi me na vseh motorjih bolel prst. Ampak pravim da MOTOR TRESE, ne da jaz pritiskam na živec. Kaj ste nepismeni al kaj?? A se ti pa ne zdi možno, da je položaj sedenja na KTM-u nekoli drugačen od tega, na katerem imaš težave???
biker77 Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 (popravljeno) Kaj? Če bi narobe držal balanco, bi me na vseh motorjih bolel prst. Ampak pravim da MOTOR TRESE, ne da jaz pritiskam na živec. Kaj ste nepismeni al kaj?? NE...rekel si da čutiš MIKRO vibracije.. ki so prisotne na čisto vsakem motorju.. in je najbrž kombinacija teh vibracij in položaja kriva za to, da te nekej jebe.. Popravljeno Julij 28, 2009. Popravil biker77
sesir Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 in je najbrž kombinacija teh vibracij in položaja kriva za to, da te nekej jebe.. scartlanost
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 Če bi narobe držal balanco, bi me na vseh motorjih bolel prst. Ampak pravim da MOTOR TRESE, ne da jaz pritiskam na živec. Kaj ste nepismeni al kaj?? Ma dej ne bluzi. Ni nujno, namreč, ne samo poza sedenja, tudi kot krmilnih ročic je drugačen. Razlike so lahko strašanske, in tudi odvisno, kakšna je konstitucija tvoje dlani, s katero držiš - in tudi, kako držiš, pa kakšne rokavice imaš itd. Ampak, ja - če so res MIKRO vibracije, potem pozicija/obremenitev roke na krmilno ročko ni problem. Lahko pa bi bila ... grepavl 1
butko Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 Kaj? Če bi narobe držal balanco, bi me na vseh motorjih bolel prst. Ampak pravim da MOTOR TRESE, ne da jaz pritiskam na živec. Kaj ste nepismeni al kaj?? Probi za foro z drugimi rokavicami vozit. Jest mam dvoje in je občutek kr drugačen. Možno je pa tudi, da imaš živec vnet in potem toliko bolj take zadeve porajtaš.
sesir Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 Če bi narobe držal balanco, bi me na vseh motorjih bolel prst. Ampak pravim da MOTOR TRESE, ne da jaz pritiskam na živec. Če nisi preveč scartlan je možno,da imaš bremz ročico visoko nastavljeno-vsaj mene to zelo moti!Pri sklopki pa nič prostega hoda!To v kombinaciji s počasno vožnjo zna biti res bolj naporno.Kot,če imaš to fino nastavljeno! Če se ti pa dozdeva,da se ti cel motor preveč trese je pa lahko kak nosilec mašine ali pa samo odtegnjena!Samo predvidevam,da bi v tem primeru dobil mravljince v roke :unsure:
biker77 Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 Če nisi preveč scartlan je možno,da imaš bremz ročico visoko nastavljeno-vsaj mene to zelo moti!Pri sklopki pa nič prostega hoda!To v kombinaciji s počasno vožnjo zna biti res bolj naporno.Kot,če imaš to fino nastavljeno! Če se ti pa dozdeva,da se ti cel motor preveč trese je pa lahko kak nosilec mašine ali pa samo odtegnjena!Samo predvidevam,da bi v tem primeru dobil mravljince v roke :unsure: HALO!!! MIKROVIBRACIJE ČUTI!!! KAKI NOSILCI NO..NORMALNA STVAR!!! ENE MOTI..ENE NE..
sesir Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 HALO!!! MIKROVIBRACIJE ČUTI!!! KAKI NOSILCI NO..NORMALNA STVAR!!! ENE MOTI..ENE NE.. Ja prosim A z aparaturami? Če tak močno trese... In tisti vozijo raje avto :evilgrin:
Piksna Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 Zakaj tolk vroče krvi na post človeka, ki še sam ne ve kaj bi ... rad ?! Pustite zadevo na miru, saj še sam ne ve kaj hoče (itak pa kot zgleda že sam vse ve in se zna povrh še repenčiti, neumni pa smo mi sami, ker mu hočmo pomagat). Stopmo mal stran, da bo imel dost prostora, da sprosti ves tist "hud vetr". Next problem, please.
trojan69 Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 Zamenjal sem original žmigavce in mi malo prehitro utripajo. Kje bi dobil kakšen univerzalen rele za žmigovce v okolici LJ. Pa če lahko kdo razloži kako ta zadeva točno deluje ker mi ni čist jasno.
simonsi Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 jest sem kar vzporedno vezal po eno 21w žarnico na sprednji par pa polimal s črnim selotejpom, da ne žmrka. Ampak pri men sploh ni utripalo, ampak je žmigovc samo gorel. Probaj za foro.
MARJA Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 Zamenjal sem original žmigavce in mi malo prehitro utripajo. Kje bi dobil kakšen univerzalen rele za žmigovce v okolici LJ. Pa če lahko kdo razloži kako ta zadeva točno deluje ker mi ni čist jasno. Dodaš upore pred žmigavce, al pa celo rele popraviš z uporom, tako kot sem jaz.
trojan69 Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 Ja za upore vem, amapak nebi rad rezu žic, k sem jih glih tok lepo skipi spravu hehe. Kako se pa približno preračuna kter upor je treba dat, pa kje se jih sploh kupi v LJ? Drugač pa niti ni take krize-sam mal hitrej utripa kot original. Je pa res da sta zadnja navadna žmigovca. Prisprednjih bo pomoje bol kriza ker sta led (integrirana v ogledala-zato sta različna).
Stric Burek Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 Nč ne stresam jeze, samo sprašujem a ste nepismeni. Napisal sem, da tudi če primeš ročko s PALCEM in KAZALCEM (ni važno al na lahko al zelo močno)se čuti vibracije. Te vibracije so tko močne da se cela ročka trese. Če bi se treslo medtem, ko je motor pri miru, bi to tudi opazil z očmi Druge CBRke ne tresejo tko. In sem mel Suzukija GSX-R600 in ni tako močno tresel. Tudi pri 500km na dan me ni bolelo nič. Zdaj jasno kaj hočem?
simonsi Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 Zdaj jasno kaj hočem? Koga briga kaj ti hočeš.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se