Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

imam eno dilemo...

v navodilih za motor piše motorno olje 5W40...ampak po večini so olja 10w40..kaj pravite če dam 10W40 bo kaj narobe???

Nič nebo narobe tudi če daš 15W-50 samo daj kvalitetno VSAJ 1/2 sintetično olje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ma kdo za naštelat starejšo motorno kolo( sinhronizacija fergazerjev, nastavljanje vžiga, menjava in centriranje gum) ter vsa ostala popravila.

Zrihtam ugodno, sem v okolici Ljubljane. Več na ZS.

 Pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

 

eno vprašanje. na banditu 600 s (2003 letnik) sem imel lani težavo z lučko za nevtralno prestavo (N). včasih je delala, včasih pa ne. Nisem se s tem dosti obremenjeval, saj sem vedno vedel v kateri prestavi je motor, na križišču pa vedno dol do konca in malo gor pa je v prosti prestavi.

Vseeno pa sem skušal ugotovit težavo. mislim da je težava v senzorju, ki pride v menjalnik. tam je bilo vse mastno, verjetno še posledica mazanja verige (še od prejšnega lastnika). vse sem sčistil, zamenjal zobnika in verigo (je bila že dotrajana - 30.000 km). Težava z lučko je ostala (tudi nisem mislil da bo z menjavo verige odpravljena).

Na nekem forumu sem bral, da se lahko senzor sname dol, se ga očisti in potem zategne nazaj.

Sedaj pa vprašanje:

- če staknem senzor, moram spustit olje? Mislim da olje ne bi smelo kapljat, ali pač?

- na seznorju je potem verjetno tesnilo, ki ga je potrebno zamenjat. Kje dobim to tesnilo? je kakšne serijske dimenzije?

- ima kdo s tem izkušnje oz. je to že počel? je bilo kaj bolje?

 

hvala in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pod sprednjim zobnikom je indikator nevtralne prestave, pritrjen je z dvema vijakoma, noter pa je tak mini mehanizem probaj to podreti in očistiti, je pa dokaj enostavno. olje ti ni treba spustiti vn, tesnilo pa je navden oring.

 

LP

 

123.jpg

Popravljeno . Popravil milosh
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje bi lahko kupil 90° priključno cev (sedaj je ravna), in kakšen je postopek za menjavo, če je sploh mogoč?

 

sfasf.jpg

 

lp

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej mal po e-bayu. Zamenjat se pomoje da. Priključek ponavadi drži kakšna vzmetna varovalka npr. segerjev obroček. Pod priključkom pa je še tesnilo.  Vsaj  tako je bilo pri tistih, ki sem jih do zdaj razdiral...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje bi lahko kupil 90° priključno cev (sedaj je ravna), in kakšen je postopek za menjavo, če je sploh mogoč?

 

sfasf.jpg

 

lp

Kawasaki z750s ima koten priklop, koda kotnega je 13159-1052, ravnega pa 13159-1065.

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kawasaki z750s ima koten priklop, koda kotnega je 13159-1052, ravnega pa 13159-1065.

 

lp

 

:OK: , prva liga...bo zadeva naročena kar preko uradnega zastopnika, ker vidim da bo težje dobit kot si mislim :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK: , prva liga...bo zadeva naročena kar preko uradnega zastopnika, ker vidim da bo težje dobit kot si mislim :P

Najboljše, pa tud vec k 6ojru nesme bit, za razdret pa je kokr je trojanc povedu nc kej tasga.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najboljše, pa tud vec k 6ojru nesme bit, za razdret pa je kokr je trojanc povedu nc kej tasga.

 

LP

 

Celih 12€, priključek+tesnilo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

našel sem 10 let staro litijevo mast za mazanje ležajev, zanima me če je še uporabna, ali jo naj zavržem.Zahvaljujem se vam za odgovor.Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

našel sem 10 let staro litijevo mast za mazanje ležajev, zanima me če je še uporabna, ali jo naj zavržem.Zahvaljujem se vam za odgovor.Lp

 

Pomojem je ta šele sedaj prava :)... glede na to, da je generacija stare šole delala stvari za na dolgi rok, mislim, da s tvojo mastjo ni nič narobe. Jaz bi jo na tvojem mestu ponucal dokler jo imaš..

Kaj boš mazal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomojem je ta šele sedaj prava :)... glede na to, da je generacija stare šole delala stvari za na dolgi rok, mislim, da s tvojo mastjo ni nič narobe. Jaz bi jo na tvojem mestu ponucal dokler jo imaš..

Kaj boš mazal?

Mazal bom  ležaje motorja. Glede na to ,da dolgo nisem dobil odgovora, sem pisal uvozniku za maziva  Schel v slo, njihov odgovor glasi: 4 leta max. 5, če je pravilno skladiščena in v originalno zaprti embalaži. Vseeno se ti zahvaljujem in ti želim obilo varnih km. lp Miran

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mazal bom  ležaje motorja. Glede na to ,da dolgo nisem dobil odgovora, sem pisal uvozniku za maziva  Schel v slo, njihov odgovor glasi: 4 leta max. 5, če je pravilno skladiščena in v originalno zaprti embalaži. Vseeno se ti zahvaljujem in ti želim obilo varnih km. lp Miran

 

Ne maži ležajev s staro mastjo!! Kupi novo, ker se mast stara in nima istih mazalnih lastnosti kot nova. Tako tudi trgovine z ležaji stare ležaje ki se ne prodajo dlje časa vrnejo nazaj proizvajalcu, zaradi masti ki se postara in ker se lažaj usede(bi ga moral vsake toliko malo zavrteti).

 

LP

Popravljeno . Popravil milosh
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne maži ležajev s staro mastjo!! Kupi novo, ker se mast stara in nima istih mazalnih lastnosti kot nova. Tako tudi trgovine z ležaji stare ležaje ki se ne prodajo dlje časa vrnejo nazaj proizvajalcu, zaradi masti ki se postara in ker se lažaj usede(bi ga moral vsake toliko malo zavrteti).

 

LP

hvala milosh, jutri dobim po pošti novo. lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne maži ležajev s staro mastjo!! Kupi novo, ker se mast stara in nima istih mazalnih lastnosti kot nova. Tako tudi trgovine z ležaji stare ležaje ki se ne prodajo dlje časa vrnejo nazaj proizvajalcu, zaradi masti ki se postara in ker se lažaj usede(bi ga moral vsake toliko malo zavrteti).

 

LP

In potem od ležajev pričakujemo, da bodo vgrajeni delali 10 in več let, s staro mastjo...

 

 

   D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer so masti do ene mere odporne tudi na staranje, samo z deset in vec let staro mastjo nebi mazal novih ležajev, za traktor namazat k ga moraš vsake tolk bi jo porabo na novih ležajih pa nikakor ne. Pa še vprašanje ali je kontamnirana k to vse vpliva na življensko dobo ležaja(najbolj pa vgradnja vpliva na to). Na vsakem pa je da se odloči sam, jaz povem samo kar so mene učili.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da še semle napišem če v temi od yamahe ne bo kakšen stručko pogledal, dejte mi povedat a še komu zaliva xt660x-ko pa da noče vžigat? Stokrat sem že spucal svečko, kupil novo, zamenjal bencin ker sem mislil da je prestar...Potem le enkrat vžge, pa vžiga par dni lepo, pol pa spet isti k....? Pa krivine začnejo žaret če ga nekaj časa na mestu navijaš-normalno? ali je tolk bencina v izpuh steklo? Če ma kdo kakšen konkreten odgovor oz. idejo kaj še nardit? Preveru sem tudi diagnostiko pa mislim da dela vse...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še to, še enkrat sem šel skozi diagnostiko pa mi pri battery voltage kaže 0, po navodilih in po logiki bi moralo biti več kot 12? A je kakšna šansa oz. se je že komu to zgodilo da je bil akomulator zanič, čeprav motor vergla in daje svečka daje iskro? Ne bi rad brezveze kupil novega akomulatorja...:S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe ne to si narobe izmeril.

Iskra je OK?, poglej zračni filter če je zapacan. Če to ni odpri vplinjač pa poglej če se plovček ne zatike, če je nastavljen na pravilno višino, če so dize original itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trojan, 660 ima vbrizg.

 

Če auspuh žari ali res bogato pretiravaš z nažiganjem, ali bogato pretiravaš in imaš razštelane izpušne ventile. 

 

XT ima precej  velik cilinder. 650ccm. Zato rabi dobro, res zdravo,  baterijo da ima zaganjač dober šus. če ti samo mlati pač motor ne užge. Najbol enostavno je probat z kabli. Če priklopiš avto mora zaganjač udarit kot se spodobi in upalit. u prvem kolpu. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Krivine zažarijo ko mi ga uspe vžgat, in predvidevam da zažarijo zaradi tega ker je mašina zalita, po parkratnih poskusih...ne pretiravam z nažiganjem, pač parkrat do blokade da ga malo prepuca, ampak krivine zažarijo skoraj takoj...ma to me ne skrbi toliko, bolj me to zakaj ne vžiga...

Kar se pa akomulatorja tiče, sem preverjal napetost na števcu ker imajo yamahe diagnostiko že na števcu samem, in mi kaže voltažo 0, v navodilih za diagnostiko pa piše da bi moglo biti najmanj 12, z amper metrom še nisem pomeril, 0 verjetno ni glede na to da nekaj daje ven...Zdajle ga že filam kako uro pa bom šel probat če bo dal kaj od sebe...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, po navodilih proizvajalca lahko mažem konusna ležaja balance le z visokotemperaturno mastjo za montažo, priporoča Optimoly TA. V Slo.ne najdem trgovine, katera bi to mast imela in bi mi prodala manjšo količino te masti n.p. 50-150gr.Za pomoč se vam zahvaljujem. Miran

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!