Kmet2 Objavljeno Maj 23, 2014 Opozori Objavljeno Maj 23, 2014 Tio ravno ne bo držalo Duce,pri mojem se olje meri ko je motor segret ,daš na centralno stojalo počakaš 5 min in odčitaš! Tako piše v navodilih kot po priporočilu uradnega servisa!
m0f0x Objavljeno Maj 23, 2014 Opozori Objavljeno Maj 23, 2014 (popravljeno) olje se vedno meri, ko je mašina HLADNA in menja, ko je VROČA oziroma topla Ne vem komu naj verjamem. V navodilih piše tako: To check the engine oil level 1. Place the vehicle on a level surface and hold it in an upright position. NOTE: Make sure that the vehicle is posi tioned straight up when checking the oil level. A slight tilt to the side can result in a false reading. 2. Start the engine, warm it up for 10-15 minutes, let it continue to idle for 20-30 seconds, and then turn it off. 3. Wait a few minutes until the oil settles, remove the oil filler cap, wipe the dipstick clean, insert it back into the oil filler hole (without screwing it in), and then remove it again to check the oil level. Popravljeno Maj 23, 2014. Popravil m0f0x
FLY Objavljeno Maj 23, 2014 Opozori Objavljeno Maj 23, 2014 Čeprav je po angleško,velja tudi pri nas DAMI34 in cikadina 2
m0f0x Objavljeno Maj 23, 2014 Opozori Objavljeno Maj 23, 2014 Čeprav je po angleško,velja tudi pri nas Torej je najboljše, da ga zagrejem, posadim babnco na motor, da ga drži ravno (ker nimam centralnega stojala) in izmerim? cikadina 1
FLY Objavljeno Maj 23, 2014 Opozori Objavljeno Maj 23, 2014 Babnce sicer ni v navodilih,bo pa vseeno dobro.Ti sam glej da je z oljem ne popackaš..
m0f0x Objavljeno Maj 23, 2014 Opozori Objavljeno Maj 23, 2014 Res ne piše . Bom jo s čem drugim ( ) popackal :grim
KLOVN Objavljeno Maj 23, 2014 Opozori Objavljeno Maj 23, 2014 Tio ravno ne bo držalo Duce,pri mojem se olje meri ko je motor segret ,daš na centralno stojalo počakaš 5 min in odčitaš! Tako piše v navodilih kot po priporočilu uradnega servisa! olje je, ko je hladno, med minimumom in max je tako? :grim , ko se segreje je nivo višji, ne učit fotra, kak se deca delajo
danci1973 Objavljeno Maj 23, 2014 Opozori Objavljeno Maj 23, 2014 Včasih, ko se mi da komplicirat, uporabim kotno merilo, da motor postavim res 'navpično'. thumper in gsxf750 2
DAMI34 Objavljeno Maj 23, 2014 Opozori Objavljeno Maj 23, 2014 1. preverte olje kot piše po knjigi, če mora biti segret, naj bo segret, zapomni si pozicijo olja na šibki (recimo maximum). (če nimaš okenca) 2. počakaj toliko da se olje steče in motor ohladi, poglej na šibki, ali v okencu, kaka je razlika, med prejšnjim in sedanjim merjenjem. Zapomni si, in od sedaj naprej, lahko vedno gledaš nivo olja tudi ko je motor hladen. Važno da je na poziciji kot si prejle ugotovil. m0f0x in cikadina 2
KLOVN Objavljeno Maj 23, 2014 Opozori Objavljeno Maj 23, 2014 Duce sej si fejst fant,ampak se bojim da so ti švabi mozak oprali..Naše tretjerazredne mopede je treba segret za olje spuščat IN kontrolirat. Če v mojo mrzlo kišto nalijem olje do max,mi bo pol litrčka pol vrglo v filter.. Po tvoje pa res delam pri ženinem avtu. najboljša stvar je pa ko v vročo mašino dotočiš mrzlo olje, uspeh na daljši rok zagarantiran, če ne takoj, naslednja stvar, olje se nikoli ne doliva na MAX, zato je toleranca max in min., ker se razteza in če je vroče olje na min. je pri hladnem zagonu pod min., toliko od mene
FLY Objavljeno Maj 23, 2014 Opozori Objavljeno Maj 23, 2014 najboljša stvar je pa ko v vročo mašino dotočiš mrzlo olje, uspeh na daljši rok zagarantiran, če ne takoj, naslednja stvar, olje se nikoli ne doliva na MAX, zato je toleranca max in min., ker se razteza in če je vroče olje na min. je pri hladnem zagonu pod min., toliko od mene Fotr,se bojim da nekaj časa nisi dece delAL.. DAMI34 in cikadina 2
KLOVN Objavljeno Maj 23, 2014 Opozori Objavljeno Maj 23, 2014 Fotr,se bojim da nekaj časa nisi dece delAL.. vsak dan, pa ti
FLY Objavljeno Maj 23, 2014 Opozori Objavljeno Maj 23, 2014 blagor tebi,jaz imam dneve bolj na redko posejane...ma kak service manual vseeno prečitaj :grim cikadina 1
KLOVN Objavljeno Maj 23, 2014 Opozori Objavljeno Maj 23, 2014 sicer pa ne vem, kdo je napisal, da mu meče olje v zračni filter, a mogoče kompresijo nabija v karter, pa se dogaja rock&roll, pobje, bo treba šraufat, da se to ne bo dogajalo, service manual prebirat, tam to piše, hahaha, ne ga lomit pobje, pa če ne znaš delat s tehniko, raje pelji nekam, kjer to obvladajo, bo cenej :grim
m0f0x Objavljeno Maj 23, 2014 Opozori Objavljeno Maj 23, 2014 Dejstvo je, da je bilo preveč olja in ga je vrglo potemtakem v zračni filter. Bom danes izmeril hladno stanje in zagreto stanje. Pa ne se kregat, glavno da motor gre KLOVN 1
FLY Objavljeno Maj 23, 2014 Opozori Objavljeno Maj 23, 2014 Ti glej da imaš olje pri segreti,pokončni mašini med min in max,jaz osebno imam raje max.. Očisti škatlo zračnega filtra in filter. Kakšno kreganje !? Ko se na MS zares krega,dajo admini v vogal uni rdeč krogec in noter 15.. ciciban, KLOVN, cikadina in 1 other 4
k0ci Objavljeno Maj 23, 2014 Opozori Objavljeno Maj 23, 2014 najboljša stvar je pa ko v vročo mašino dotočiš mrzlo olje, uspeh na daljši rok zagarantiran, če ne takoj, naslednja stvar, olje se nikoli ne doliva na MAX, zato je toleranca max in min., ker se razteza in če je vroče olje na min. je pri hladnem zagonu pod min., toliko od mene hladno olje v vročo mašino pa res škoduje, sploh ker to delamo precej pogosto, enkrat na leto recimo, z razliko v temperaturi olja kvečjemu 100st.C....a pa si pomislil, da so stene v zgorevalnem prostoru motorja veliko bolj razgrete kot karter oz. oljni kanali, temperature v cilindru dosegajo tudi do 2500 st.C, pa vanj vseeno več tisočkrat na minuto !!!! doteka zrak ki ima od 10 do 40 st.C, se čudim da po tvoji teoriji motor sploh deluje, in to po več 10.000 kilometrov
payback Objavljeno Maj 23, 2014 Opozori Objavljeno Maj 23, 2014 mene pa zanima ena stvar glede yamahe xj6...več znancev mi je reklo da je blokiran in da se da odstranit blokado ki je na gasu pri odpiranju dušilne lopute kjer je tak nosilec ko se usede da je gas do konca odprt jst sm tist nosilček odstranil tako da lahko gas odpres dosti vec sedaj je pa težava ko motor iz nizkih obratov odpreš gas do konca motor zamori ne gre čisto nič in se prižge lucka za motorno elektroniko ko gas spustis da obrati mal padejo pa ugasne in motor gre spet ok brez da ga ugasnes ...ko pa recimo iz 7000obratov obrnes gas do konca pa potegne normalno kar so nizji obrati ga pa ga spet kr zamori...kakšna ideja???
DAMI34 Objavljeno Maj 23, 2014 Opozori Objavljeno Maj 23, 2014 najboljša stvar je pa ko v vročo mašino dotočiš mrzlo olje, uspeh na daljši rok zagarantiran, če ne takoj, naslednja stvar, olje se nikoli ne doliva na MAX, zato je toleranca max in min., ker se razteza in če je vroče olje na min. je pri hladnem zagonu pod min., toliko od mene lej, res da je kvaka kup plastike, k nima pojma, sam meni uradno na servisu dolije hladno olje, do max in če 10-12.000km pridem spet po novo olje To se dogaja že 53000km, tok kot ga nalije, tok ga ponavadi vn odlije.............sj pravm, kawa je neumna pa nima pojma kok ma olja, ona sam dela gsxf750 in KLOVN 2
smasher Objavljeno Maj 23, 2014 Opozori Objavljeno Maj 23, 2014 (popravljeno) payback, sicer nisem strokovnjak, ampak ti avto (bencinar) če si v 5 pri 1500 obratih pohodil na polno gas začel cukat in poskakovat? Rekel bi da ne anrdei prave mešanice , pa preveri po spletu, mislim da ima tudi še nekje na motorju blokado , možno da je proščica nekje na dovodu da omejuje dotok zraka. Popravljeno Maj 23, 2014. Popravil smasher
KLOVN Objavljeno Maj 24, 2014 Opozori Objavljeno Maj 24, 2014 hladno olje v vročo mašino pa res škoduje, sploh ker to delamo precej pogosto, enkrat na leto recimo, z razliko v temperaturi olja kvečjemu 100st.C....a pa si pomislil, da so stene v zgorevalnem prostoru motorja veliko bolj razgrete kot karter oz. oljni kanali, temperature v cilindru dosegajo tudi do 2500 st.C, pa vanj vseeno več tisočkrat na minuto !!!! doteka zrak ki ima od 10 do 40 st.C, se čudim da po tvoji teoriji motor sploh deluje, in to po več 10.000 kilometrov pri koliko stopinjah ti prepiha dihtungo na glavi, ko ti zakuha vozilo in ti zvije glavo ?, vlko sm prešaravfu in še bom od pametnjakovičev, kateri se do tehnike obnašajo kot ti , pol je pa motor ali avto kriv, ker je slabo narjen? vidim, da vsi vse veste, kaj se čem vtikat , pali po materiali , pol pa v jok, pa na drevo, na koncu koncev, koristi od takih ta pametnih mam pa jest, tak da samo gas gsxf750 1
KLOVN Objavljeno Maj 24, 2014 Opozori Objavljeno Maj 24, 2014 (popravljeno) lej, res da je kvaka kup plastike, k nima pojma, sam meni uradno na servisu dolije hladno olje, do max in če 10-12.000km pridem spet po novo olje To se dogaja že 53000km, tok kot ga nalije, tok ga ponavadi vn odlije.............sj pravm, kawa je neumna pa nima pojma kok ma olja, ona sam dela od viška ne boli glava, je reku tvoj serviser , načeloma, včasih pa tudi , prokleti kitajski semering, pa si spustu brez veze, slab materjal, se zgodi, pa servis ma pol delo, super za vse Popravljeno Maj 24, 2014. Popravil duce749
Kmet2 Objavljeno Maj 24, 2014 Opozori Objavljeno Maj 24, 2014 Jz že leta tako preverjam olje kot sem napisal pa mi ni še nikoli nič prebilo ali zaribalo...........
DAMI34 Objavljeno Maj 24, 2014 Opozori Objavljeno Maj 24, 2014 od viška ne boli glava, je reku tvoj serviser , načeloma, včasih pa tudi , prokleti kitajski semering, pa si spustu brez veze, slab materjal, se zgodi, pa servis ma pol delo, super za vse min je minimum, max je pa maksimum in kar je vmes vključno z, mora delat. DXR16, dondule, Kmet2 in 1 other 4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se