KLOVN Objavljeno Maj 24, 2014 Opozori Objavljeno Maj 24, 2014 v igri je cca 0.5l tolerančnega olja + -, z grobrga, če ga je preveč ni dobro za tesnila, če ga je premalo pa za lagre
trojan69 Objavljeno Maj 24, 2014 Opozori Objavljeno Maj 24, 2014 Kak deci več ni panike. V najslabšem primeru ti ga mal zneče v airbox. Če je pa kak liter več oz. zamašen oddušek bloka pa zna škodit tesnilom.
k0ci Objavljeno Maj 24, 2014 Opozori Objavljeno Maj 24, 2014 (popravljeno) pri koliko stopinjah ti prepiha dihtungo na glavi, ko ti zakuha vozilo in ti zvije glavo ?, vlko sm prešaravfu in še bom od pametnjakovičev, kateri se do tehnike obnašajo kot ti , pol je pa motor ali avto kriv, ker je slabo narjen? vidim, da vsi vse veste, kaj se čem vtikat , pali po materiali , pol pa v jok, pa na drevo, na koncu koncev, koristi od takih ta pametnih mam pa jest, tak da samo gas verjemi, od mene ti ne boš imel prav nobene koristi, razen če v evrotonu za šalterjem delaš .).....pa kaj naj olje na šporgetu v loncu segrejem na dobrih 100st. preden ga vlijem :notworthy: Popravljeno Maj 24, 2014. Popravil k0ci Mavti, kamionar, matija1234 in 1 other 4
Bremzer Objavljeno Maj 24, 2014 Opozori Objavljeno Maj 24, 2014 v igri je cca 0.5l tolerančnega olja + -, z grobrga, če ga je preveč ni dobro za tesnila, če ga je premalo pa za lagre Mal napačno razmišljaš ! ! Če naliješ preveč olja se pravi več kot je max. ga moraš obvezno izpustiti ven olja nad max.nesme biti preprosto:mašina (olje) se bolj greje,lahko se tudi peni in ga zmeče ven čez oddušnik ali pa celo poškoduje kak semering ali tesnilo,tudi mašina se težje vrti saj pri mokrem karterju in previsokem nivoju olja udarja glavna gred in ojnice v zgornji nivo olja kar povzroča:pregrevanje, penenje olja in zmanjša moč motorja ! Če je olje pod min. se dogaja predvsem pri pospeševanju in pri zaviranju,da oljna črpalka potegne vsled prenizkega nivoja olja zrak in takrat mašina ni mazana oljni pritisk pade in se poškodujejo najprej ležaji ! Zato naj bi bil nivo olja vedno bil nekje na sredini ali na max. in nikoli pod min. olje se kontrolira vedno ko je mašina segreta na delovno temperaturo še posebno pri motorjih z suhim karterjem ! lajbn, cikadina, Kmet2 in 1 other 4
thumper Objavljeno Maj 25, 2014 Opozori Objavljeno Maj 25, 2014 Včasih, ko se mi da komplicirat, uporabim kotno merilo, da motor postavim res 'navpično'. kotni_merilec.jpg to maš na motorju namontirat za kolenčkat ane jaz imam tole kupil tukaj http://www.foto-klik.si/osebni-prevzem-blaga-foto-trgovina-btc-odpiralni-cas.htm
KLOVN Objavljeno Maj 25, 2014 Opozori Objavljeno Maj 25, 2014 Mal napačno razmišljaš ! ! Če naliješ preveč olja se pravi več kot je max. ga moraš obvezno izpustiti ven olja nad max.nesme biti preprosto:mašina (olje) se bolj greje,lahko se tudi peni in ga zmeče ven čez oddušnik ali pa celo poškoduje kak semering ali tesnilo,tudi mašina se težje vrti saj pri mokrem karterju in previsokem nivoju olja udarja glavna gred in ojnice v zgornji nivo olja kar povzroča:pregrevanje, penenje olja in zmanjša moč motorja ! Če je olje pod min. se dogaja predvsem pri pospeševanju in pri zaviranju,da oljna črpalka potegne vsled prenizkega nivoja olja zrak in takrat mašina ni mazana oljni pritisk pade in se poškodujejo najprej ležaji ! Zato naj bi bil nivo olja vedno bil nekje na sredini ali na max. in nikoli pod min. olje se kontrolira vedno ko je mašina segreta na delovno temperaturo še posebno pri motorjih z suhim karterjem ! cca 0,5 litra je razlika med minimum in maximum, in olje se kontrolira HLADNO, preden se usedeš na motor, ti ga očitno na koncu fure
ludiluka Objavljeno Maj 25, 2014 Opozori Objavljeno Maj 25, 2014 Jao ste smotani sej piše v manualu kako se kontrolira nekje piše da toplo nekje pa hladno in če greš računat volumski raztezek olja zaradi spremembe temperature ugotoviš da je majhen Kmet2, KLOVN in matija1234 3
KLOVN Objavljeno Maj 25, 2014 Opozori Objavljeno Maj 25, 2014 I'M NOT ALWAYS RIGHT, BUT I'M NEVER WRONG
FLY Objavljeno Maj 25, 2014 Opozori Objavljeno Maj 25, 2014 cca 0,5 litra je razlika med minimum in maximum, in olje se kontrolira HLADNO, preden se usedeš na motor, ti ga očitno na koncu fure ti še vedno ne verjameš,da imamo mnogi drugačen moped od tvojga in zato drugačna navodila.Tvoji navki veljajo praktično za vse avtomobile in samo za nekatera motorna kolesa.In resnično mnogi kontroliramo olje po koncu fure,ko je olje še TOPLO.Lahko se pa tudi počaka da se motor pohladi in pol po navodilih spet segreješ motor za kontrolo olja... Jao ste smotani sej piše v manualu kako se kontrolira nekje piše da toplo nekje pa hladno in če greš računat volumski raztezek olja zaradi spremembe temperature ugotoviš da je majhen se strinjam glede manuala,ampak kolega ne more dojet da se kontolira pri mnogih mopedih TOPLO olje(oz ko je agregat na delovni temp.) In res so majni raztezki samega olja,pri recimo 3L se zagotovo ne raztegne 0,5L,ampak kako hudiča se pol vzigne od MIN na MAX ,kar je sigurno pol litrčka!?Še vedno trdim (kot razlaga Bremzer)da je pri kontroli olja velika razlika če gre za mokri ali suhi karter in vse kar je s tem povezano. hajoktejn 1
ludiluka Objavljeno Maj 25, 2014 Opozori Objavljeno Maj 25, 2014 Mah ne se kregat bomo vidli komu bo prvo riblno in tistemu ki bo se je motil KLOVN in trebor 2
FLY Objavljeno Maj 25, 2014 Opozori Objavljeno Maj 25, 2014 Kakšno kreganje!?Pis bradr,boš en dim.. Drugač pa bol kot smrt od zaribanja,mi to deluje kot utopitev v olju
smasher Objavljeno Maj 25, 2014 Opozori Objavljeno Maj 25, 2014 jst pravim bolje da je olje zmer na max, usaj pri taki zavedi kot je moja kosilnica, tesnila se lahko zamenja, ko zariba pa je bol jok...
mladench Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 (popravljeno) rabim chain roller tensioner... kako se temu reče pravilno slovensko... drsnik ketne? okrogli napenjalnik ketne? Popravljeno Maj 26, 2014. Popravil mladench
DAMI34 Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 v igri je cca 0.5l tolerančnega olja + -, z grobrga, če ga je preveč ni dobro za tesnila, če ga je premalo pa za lagre če ga je občutno preveč, se začne penit, posledično slabo maže itd itd........ko sem serviserja pri jamahi napizdil, dal mi je namreč 0,6 litra preveč olja, ki sem ga po 30prevoženih kilometrih izčrpal ven iz mašine, mi je hladno odgovoril: litr gor al dol, to ma tok tolerance.....od takrat sem vedno čekiral takoj kaj dela. Pa vendar je đamaha lepo delala do 45kkm, potem se je pa prodala. gsxf750 in KLOVN 2
hajoktejn Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 rabim chain roller tensioner... kako se temu reče pravilno slovensko... drsnik ketne? okrogli napenjalnik ketne? Za pogonsko ketno? Mam jst enga viška, sam širino mi napiši
Jure Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 (popravljeno) če ga je občutno preveč, se začne penit, posledično slabo maže itd itd........ko sem serviserja pri jamahi napizdil, dal mi je namreč 0,6 litra preveč olja, ki sem ga po 30prevoženih kilometrih izčrpal ven iz mašine, mi je hladno odgovoril: litr gor al dol, to ma tok tolerance.....od takrat sem vedno čekiral takoj kaj dela. Pa vendar je đamaha lepo delala do 45kkm, potem se je pa prodala. Če bi meni serviser odgovoril, da je litr olja gor dol, zagotovo ne bi prihodnjič čekiral kaj dela.. To pa zato, ker k takemu šalabajzerju motorja ziher ne bi peljal nikoli več! Nej raje servisira traktorje s takim pristopom. Popravljeno Maj 26, 2014. Popravil Jure DAMI34, KLOVN in matija1234 3
DAMI34 Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 Če bi meni serviser odgovoril, da je litr olja gor dol, zagotovo ne bi prihodnjič čekiral kaj dela.. To pa zato, ker k takemu šalabajzerju motorja ziher ne bi peljal nikoli več! Nej raje servisira traktorje s takim pristopom. maš prav.........men so samo z malce lepšim tonom povedali, kot sem napisal, ker moped je bil v garanciji in jaz sem popizdil. KLOVN in Jure 2
shark90 Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 pozdravljeni. zanima me kje bi dobil te podložke, nete ali karkoli že je. in sicer povsod so diski brez tega: http://www.ebay.com/itm/2006-BMW-K1200R-Front-Brake-Rotor-Disc-Set-34117701456-/321295304542?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4aceb1475e&vxp=mtr original pa ima v teh luknjah nekakšne puše. Kako bi se dalo to zadevo rešiti?
ludiluka Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 http://www.blackshadow-uk.co.uk/Discregrind.html
shark90 Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 http://www.blackshadow-uk.co.uk/Discregrind.html jaz mam drugačno varjanto. pri tem mojem disku se da vijak skozi to luknjo. slika: http://farm9.staticflickr.com/8507/8542738747_5f43d4c9fa.jpg
KLOVN Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 jaz mam drugačno varjanto. pri tem mojem disku se da vijak skozi to luknjo. slika: http://farm9.staticflickr.com/8507/8542738747_5f43d4c9fa.jpg http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=bmw+k+1200++brems+Schrauben&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xbmw+k+1200+disc+Schrauben&_nkw=bmw+k+1200+disc+Schrauben&_sacat=0
ludiluka Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 Aja čaki kaj pol rabiš vijake ? al podložke majo pa sigurno na servisu za tvoj motor ne me pa uprašat kolk stanejo a tvoji so slabi?
ludiluka Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 http://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=5&NU=15&M=50&Ct=IA&SbCt=BA_15_50_IA_50
shark90 Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 torej zaj sem vzel disk dol.. vsi obročki razen enega so čisto mehki torej grejo po lukni v vse smeri brez kakšnega problema, eden pa je trši, in ta trši še ima nekakšno podložko zmes ostali pa ne.. še slike za boljšo predstavitev.. tako to zgleda iz zunanje strani to je iz notranje strani, tukaj se vidijo takšne podložke ta je ok in je trden ti pa kr poplesavajo moti me to da ko je disk na felni ko ga poskusim premaknit disk " plava" v vse smeri. med vožnjo ko zapeljem v kakšno luknjo pa spušča neprijetne zvoke..
ludiluka Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 No ja sej disk ne sme bit fiksen sicer ne vem kakšne diske imaš vendar če so plavajoči oz v tvojem primeri so pomoje pol-plavajoči ima disk vedno malo lufta tako levo desno (ponavadi imajo vzmetne podloške da ti ne cingljajo med vožnjo ) imajo ga pa tudi gor dol in v vodoravni smeri (ko je disk hladen) ko pa pride na delovno temperature se vsi materiali razširijo in ta luft skoraj izgine pač malo ga more ostat saj bi drugače blokiralo disk tudi v smeri levo desno
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se