Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

v igri je cca 0.5l tolerančnega olja + -, z grobrga, če ga je preveč ni dobro za tesnila, če ga je premalo pa za lagre

Objavljeno

Kak deci več ni panike. V najslabšem primeru ti ga mal zneče v airbox. Če je pa kak liter več oz. zamašen oddušek bloka pa zna škodit tesnilom.

Objavljeno (popravljeno)

pri koliko stopinjah ti prepiha dihtungo na glavi, ko ti zakuha vozilo in ti zvije glavo :blush: ?, vlko sm prešaravfu in še bom od pametnjakovičev, kateri se do tehnike obnašajo kot ti :klicaj: , pol je pa motor ali avto kriv, ker je slabo narjen? vidim, da vsi vse veste, kaj se čem vtikat :smoke: , pali po materiali :OK: , pol pa v jok, pa na drevo, na koncu koncev, koristi od takih ta pametnih mam pa jest, tak da samo gas :kva2:

 

verjemi, od mene ti ne boš imel prav nobene koristi, razen če v evrotonu za šalterjem delaš .).....pa kaj naj olje na šporgetu v loncu segrejem na dobrih 100st. preden ga vlijem :notworthy:

Popravljeno . Popravil k0ci
Objavljeno

v igri je cca 0.5l tolerančnega olja + -, z grobrga, če ga je preveč ni dobro za tesnila, če ga je premalo pa za lagre

Mal napačno razmišljaš ! ! Če naliješ preveč olja se pravi več kot je max. ga moraš obvezno izpustiti ven olja nad max.nesme biti preprosto:mašina (olje) se bolj greje,lahko se tudi peni in ga zmeče ven čez oddušnik ali pa celo poškoduje kak semering ali tesnilo,tudi mašina se težje vrti saj pri mokrem karterju in previsokem nivoju olja udarja glavna gred in ojnice v zgornji nivo olja kar povzroča:pregrevanje, penenje olja in zmanjša moč motorja ! Če je olje pod min. se dogaja predvsem pri pospeševanju in pri zaviranju,da oljna črpalka potegne vsled prenizkega nivoja olja zrak in takrat mašina ni mazana oljni pritisk pade in se poškodujejo najprej ležaji !

Zato naj bi bil nivo olja vedno bil nekje na sredini ali na max. in nikoli pod min. olje se kontrolira vedno ko je mašina segreta na delovno temperaturo še posebno pri motorjih z suhim karterjem !

Objavljeno

Mal napačno razmišljaš ! ! Če naliješ preveč olja se pravi več kot je max. ga moraš obvezno izpustiti ven olja nad max.nesme biti preprosto:mašina (olje) se bolj greje,lahko se tudi peni in ga zmeče ven čez oddušnik ali pa celo poškoduje kak semering ali tesnilo,tudi mašina se težje vrti saj pri mokrem karterju in previsokem nivoju olja udarja glavna gred in ojnice v zgornji nivo olja kar povzroča:pregrevanje, penenje olja in zmanjša moč motorja ! Če je olje pod min. se dogaja predvsem pri pospeševanju in pri zaviranju,da oljna črpalka potegne vsled prenizkega nivoja olja zrak in takrat mašina ni mazana oljni pritisk pade in se poškodujejo najprej ležaji !

Zato naj bi bil nivo olja vedno bil nekje na sredini ali na max. in nikoli pod min. olje se kontrolira vedno ko je mašina segreta na delovno temperaturo še posebno pri motorjih z suhim karterjem !

cca 0,5 litra je razlika med minimum in maximum, in olje se kontrolira HLADNO, preden se usedeš na motor, ti ga očitno na koncu fure :kva2:

Objavljeno

Jao ste smotani sej piše v manualu kako se kontrolira nekje piše da toplo nekje pa hladno  in če greš računat volumski raztezek olja zaradi spremembe temperature ugotoviš da je majhen ;)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

cca 0,5 litra je razlika med minimum in maximum, in olje se kontrolira HLADNO, preden se usedeš na motor, ti ga očitno na koncu fure :kva2:

ti še vedno ne verjameš,da imamo mnogi drugačen moped od tvojga in zato drugačna navodila.Tvoji navki veljajo praktično za vse avtomobile in samo za nekatera motorna kolesa.In resnično mnogi kontroliramo olje po koncu fure,ko je olje še TOPLO.Lahko se pa tudi počaka da se motor  pohladi in pol po navodilih spet segreješ motor za kontrolo olja... :kva2:

 

Jao ste smotani sej piše v manualu kako se kontrolira nekje piše da toplo nekje pa hladno  in če greš računat volumski raztezek olja zaradi spremembe temperature ugotoviš da je majhen ;)

se strinjam glede manuala,ampak kolega ne more dojet da se kontolira pri mnogih mopedih TOPLO olje(oz ko je agregat na delovni temp.)

In res so majni raztezki samega olja,pri recimo 3L se zagotovo ne raztegne 0,5L,ampak kako hudiča se pol vzigne od MIN na MAX ,kar je sigurno pol litrčka!?Še vedno trdim (kot razlaga Bremzer)da je pri kontroli olja velika razlika če gre za mokri ali suhi karter in vse kar je s tem povezano.

Objavljeno

Mah ne se kregat bomo vidli komu bo prvo riblno in tistemu ki bo se je motil :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kakšno kreganje!?Pis bradr,boš en dim..

Drugač pa bol kot smrt od zaribanja,mi to deluje kot utopitev v olju

Objavljeno

jst pravim bolje da je olje zmer na max, usaj pri taki zavedi kot je moja kosilnica, tesnila se lahko zamenja, ko zariba pa je bol jok... 

Objavljeno (popravljeno)

rabim chain roller tensioner... kako se temu reče pravilno slovensko... drsnik ketne? okrogli napenjalnik ketne?

Popravljeno . Popravil mladench
Objavljeno

v igri je cca 0.5l tolerančnega olja + -, z grobrga, če ga je preveč ni dobro za tesnila, če ga je premalo pa za lagre

če ga je občutno preveč, se začne penit, posledično slabo maže itd itd........ko sem serviserja pri jamahi napizdil, dal mi je namreč 0,6 litra preveč olja, ki sem ga po 30prevoženih kilometrih izčrpal ven iz mašine, mi je hladno odgovoril:

litr gor al dol, to ma tok tolerance.....od takrat sem vedno čekiral takoj kaj dela.

Pa vendar je đamaha lepo delala do 45kkm, potem se je pa prodala.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

rabim chain roller tensioner... kako se temu reče pravilno slovensko... drsnik ketne? okrogli napenjalnik ketne?

Za pogonsko ketno? Mam jst enga viška, sam širino mi napiši

Objavljeno (popravljeno)

če ga je občutno preveč, se začne penit, posledično slabo maže itd itd........ko sem serviserja pri jamahi napizdil, dal mi je namreč 0,6 litra preveč olja, ki sem ga po 30prevoženih kilometrih izčrpal ven iz mašine, mi je hladno odgovoril:

litr gor al dol, to ma tok tolerance.....od takrat sem vedno čekiral takoj kaj dela.

Pa vendar je đamaha lepo delala do 45kkm, potem se je pa prodala.

 

Če bi meni serviser odgovoril, da je litr olja gor dol, zagotovo ne bi prihodnjič čekiral kaj dela.. To pa zato, ker k takemu šalabajzerju motorja ziher ne bi peljal nikoli več!

 

Nej raje servisira traktorje s takim pristopom.

Popravljeno . Popravil Jure
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Če bi meni serviser odgovoril, da je litr olja gor dol, zagotovo ne bi prihodnjič čekiral kaj dela.. To pa zato, ker k takemu šalabajzerju motorja ziher ne bi peljal nikoli več!

 

Nej raje servisira traktorje s takim pristopom.

maš prav.........men so samo z malce lepšim tonom povedali, kot sem napisal, ker moped je bil v garanciji in jaz sem popizdil. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Aja čaki kaj pol rabiš vijake ? al podložke majo pa sigurno na servisu za tvoj motor :D ne me pa uprašat kolk stanejo :D a tvoji so slabi?

Objavljeno

torej zaj sem vzel disk dol.. vsi obročki razen enega so čisto mehki torej grejo po lukni v vse smeri brez kakšnega problema, eden pa je trši, in ta trši še ima nekakšno podložko zmes ostali pa ne.. še slike za boljšo predstavitev..

tako to zgleda iz zunanje strani post-16842-0-74045900-1401120793_thumb.jpg

to je iz notranje strani, tukaj se vidijo takšne podložke post-16842-0-27228700-1401120813_thumb.jpg

ta je ok in je trden post-16842-0-85054800-1401120829_thumb.jpg

ti pa kr poplesavajo post-16842-0-51156000-1401120861_thumb.jpg

 

moti me to da ko je disk na felni ko ga poskusim premaknit disk " plava" v vse smeri. med vožnjo ko zapeljem v kakšno luknjo pa spušča neprijetne zvoke..

Objavljeno

No ja sej disk ne sme bit fiksen sicer ne vem kakšne diske imaš vendar če so plavajoči oz v tvojem primeri so pomoje pol-plavajoči ima disk vedno malo lufta tako levo desno (ponavadi imajo vzmetne podloške da ti ne cingljajo med vožnjo ) imajo ga pa tudi gor dol in  v vodoravni smeri (ko je disk hladen) ko pa pride na delovno temperature se vsi materiali razširijo in ta luft skoraj izgine pač malo ga more ostat saj bi drugače blokiralo disk tudi v smeri levo desno 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!