Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Drugače pa zgleda da ti je tam podloška počla in odpadla 

Objavljeno

Drugače pa zgleda da ti je tam podloška počla in odpadla 

 

tako je.. vzel sem vse te narazen in ja še v tej ko sta ti dve vzmetni podložki je ena počena.. ampak te puše ki so not v tej luknji so kar obrabljene, zato disk tak fejst plava.. najbolj me moti ker ne samo cingljajo ampak lepo vdarijo ko zapeljem v luknjo... torej po moje rabim te puše nove in seveda te vzmetne podložke, kje pa lahko to dobim?

Objavljeno

Na uradnem servisu oz. malo višje sem ti dal še en link drugače pa te podloške niso nujno potrebne ;) edino cingljalo ti bo če imaš pa obrabljene puše jih pa dej zamenjati 

Objavljeno

tako je.. vzel sem vse te narazen in ja še v tej ko sta ti dve vzmetni podložki je ena počena.. ampak te puše ki so not v tej luknji so kar obrabljene, zato disk tak fejst plava.. najbolj me moti ker ne samo cingljajo ampak lepo vdarijo ko zapeljem v luknjo... torej po moje rabim te puše nove in seveda te vzmetne podložke, kje pa lahko to dobim?

.. mogoče tukaj? https://www.louis.de/_403c6954f246651ac7a382b3700de37e73/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10043698

Objavljeno

Mojstri, koliko bi pršlo popravilo tega in kako bi bilo najbolje popravit? Brusit, kitat, barvat ali brusit kitat in folijo? Koliko se giblejo cene takega poravila, imate kakšne izkušnje s tem oz. predloge kdo bi naredil to dobro?

 

p1080168.jpg

Objavljeno

pokitat pobarvat te pa sigurno pride ene 200€ če hočeš da bo u nulo

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Imam en problem,zadnje čase se mi dogaja,da mi števec kilometrov enostavno kaze 00. Po določenih kilometrih pa začne spet delat in dela normalno ,gre pa za motor 954rr.

 

..upam,da ima kdo kakšno idejo, kaj bi lahko bilo.

 

Hvala  ;)

Objavljeno

Tam ko imaš vtaknjene kontakte za števec mal premigaj ali celo malo našpricaj z kontakt spreyom!

Objavljeno

Tam ko imaš vtaknjene kontakte za števec mal premigaj ali celo malo našpricaj z kontakt spreyom!

..sem premigal in nasprical pa ne pomaga  :mellow:  opazil pa sem,da ko se mi motor segreje nad 80*C mi pa števec dela normalno.

 

Zdaj me zanima,ali ima temperatura kako vezo (mislim tipalo za temperaturo)??

 

Hvala 

Objavljeno

Osebno mislim da ne! Še vedno pa sem mnenja da imaš nekje ,mogoče v samem števcu (integrirano vezje) problem z kontakti!

Objavljeno

..sem premigal in nasprical pa ne pomaga  :mellow:  opazil pa sem,da ko se mi motor segreje nad 80*C mi pa števec dela normalno.

 

Zdaj me zanima,ali ima temperatura kako vezo (mislim tipalo za temperaturo)??

 

Hvala 

Bi znalo bit, da če ni na tej strani, da je na drugi. Torej mogoče pa imaš problem pri konektorju na senzorju hitrosti, ali celo okvarjen senzor. Tam bi pa znal kej zaj... pa začet delat ko se segreje.

LP

Objavljeno

Ima kdo kakšen nasvet kaj storiti če sprednje vilice mastijo?

 

Se da obnoviti (in če je kak ekspert za motorje) kot npr. amortizerje za avto ali se izključno menja za nove?

 

Gre se za Virago 125, tako da se z motorjem ne lovi desetink po grobniku ampak je pretežno samo za v službo in nazaj.

 

Lep pozdrav!

Objavljeno (popravljeno)

Verjetno so samo semeringi za zamenjat.

Popravljeno . Popravil trojan69
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Aha, pa še eno vprašanje.

 

Včeraj sem zamenjal olje in filter. Starega sem spustil ven in vlil toliko novega kot je napisano na bloku 1,4l. 

 

Težava je v tem, ker je tisto okence za preverjanje nivoja olja čisto črno. Obstaja kakšno čistilo kot dodatek k olju, ki bi očistil notranjost motorja in predvidevam da tudi tisto okence?

Objavljeno

obstaja; jst ga ne bi vlival; vzami mineralno olje, nalij; vozi počasi par sto km; zlij ven. po potrebi ponovi, sicer pa nalij olje poljubne znamke in teraj.

Objavljeno

Aha, pa še eno vprašanje.

 

 

 

Včeraj sem zamenjal olje in filter. Starega sem spustil ven in vlil toliko novega kot je napisano na bloku 1,4l. 

 

Težava je v tem, ker je tisto okence za preverjanje nivoja olja čisto črno. Obstaja kakšno čistilo kot dodatek k olju, ki bi očistil notranjost motorja in predvidevam da tudi tisto okence?

Upam da se to ne nanaša na XJ 900 !?

Tam imaš sigurno 3L ali več olja

Objavljeno

Upam da se to ne nanaša na XJ 900 !?

Tam imaš sigurno 3L ali več olja

Sej je napisu Virago 125

Objavljeno

Sej je napisu Virago 125

Mea culpa,včasih sem prelen za brat nazaj.

Objavljeno

Ima kdo kakšen nasvet kaj storiti če sprednje vilice mastijo?

 

Se da obnoviti (in če je kak ekspert za motorje) kot npr. amortizerje za avto ali se izključno menja za nove?

 

Gre se za Virago 125, tako da se z motorjem ne lovi desetink po grobniku ampak je pretežno samo za v službo in nazaj.

 

Lep pozdrav!

Na vilicah bo poptrebno zamenjat oba tesnila na obeh straneh (semering kot tudi prašno tesnilo).Kar se tiče umazanega okenčka je kriva SLABA kvaliteta olja ! ! Nekaj časa vozi s tem oljem potem ga spet spusti in nalij kvalitetno sintetično olje npr: Castrolovo sintetično ali Motulovo V-300T-4 15W-50 kajti dobro (drago) olje vsebuje med ostalim tudi detergent(aditiv-e) za čiščenje,proti penenju,boljše mazanje,kasnejše trganje oljnega filma itd.itd. Ne šparat na olju ! !

Objavljeno

Okence z časom postane motno. Redna telovadba motorja sicer pomaga ni pa recept, da bo težava izginila. Za tista čistila škoda denarja. Okence se enostavno zamenja z novim. Ko imaš že ravno umazane roke pa lepo spucaš še karter in tisto sito.

Objavljeno

Pozdravljeni vprašal bi če je že kdo imel takšno težavo PRI HONDI CBR 600RR 2004 letnik:

In sicer med vožnjo se ji je ful spremenil zvok, kot da bi vzel filter vn in izgubila je na moči, nima več moči in poraba se je povečala za 30-40%. 

 

Ima kdo idejo kaj bi bilo?

Objavljeno

Pozdravljeni vprašal bi če je že kdo imel takšno težavo PRI HONDI CBR 600RR 2004 letnik:

In sicer med vožnjo se ji je ful spremenil zvok, kot da bi vzel filter vn in izgubila je na moči, nima več moči in poraba se je povečala za 30-40%. 

 

Ima kdo idejo kaj bi bilo?

Najprej daj izmerit kompresijo potem pa sprašuj naprej ! Če npr.imata dva cilindra normalno ca 10-12 At dva pa očitno manj npr:8At potem ti je prepihalo tesnilo glave med 2-ma cilindroma !

Napako je težko odkriti brez da predhodno izmeriš kompresijo !

Objavljeno

Ma če bi to nardilo bi verjetno mastilo okoli glave kaj?

 

jaz bolj kot drugo sumim ubrizg  da je kakšen ecu šel?

Objavljeno

Ma če bi to nardilo bi verjetno mastilo okoli glave kaj?

 

jaz bolj kot drugo sumim ubrizg  da je kakšen ecu šel?

 Mogoče izpušni ležaj ! ! ! Motor se popravlja po nekem vrstnem redu in ne po UGIBANJU IN SUMLJENJU !

Ps: če gre dihtunga med 2-ma cilindroma nima kaj mastiti BUČE BUČE ! !

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!