Žan96 Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 To majo pa bemfli namest ventilov thumper, bosa in Guzzuki 3
thumper Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 Kaj je pa izpušni ležaj??? ja če se ti izpušni ležaj pregreva ga je treba oprati in na novo namastiti z binglovim oljem .. ej halooo... ta bremzerjev cinizem sem pa še jaz uštekal ... Žan96 1
Bremzer Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 Če ni svežga bingl olja se lahko uporabi tudi tičje mleko ! trebor 1
joshi Objavljeno Junij 16, 2014 Opozori Objavljeno Junij 16, 2014 Občasno pri speljevanju z mesta oz. pri vožnji npr. iz rondoja ven, ko je motor v drugi oz tretji prestavi opažam, da motor rahlo cukne. Iz predela prenosa (nekje pri prednjem verižniku) je slišati zvok, kot, da bi kaj preskočilo. Tudi občutek je takšen, ni tiste svilnate nežnosti. To se dogaja le občasno, ni nekega pravila. V višjih prestavah oz. obratih tega ni. Nimam občutka, da je vzrok v delovanju agregata. Sumim verigo. Pregledal sem oba verižnika in ni opaziti vidnih znakov obrabe. Veriga je pravilno napeta in na videz kot nova. Je kljub temu možno, da je veriga fuč in ne gre lepo čez prednji verižnik? Hitra diagnoza mehanika je, da je kriva veriga oz. prednji verižnik. Pred nabavo novega verižnega seta bi rad še vaše mnenje motosvetovci. Motor je CBF 1000 FA, letnik 2010.
FLY Objavljeno Junij 16, 2014 Opozori Objavljeno Junij 16, 2014 Preveri predpisano min razdaljo med določenim številom členkov in to na več koncih verige.Verjetno veš tudi koliko km si z njo naredil. Pinjon je manj verjetno da je kriv.Veriga je lahko videt kot nova,vendar če ima dovolj km za seboj ti kar išči nov set.
KNNMS Objavljeno Junij 16, 2014 Opozori Objavljeno Junij 16, 2014 Občasno pri speljevanju z mesta oz. pri vožnji npr. iz rondoja ven, ko je motor v drugi oz tretji prestavi opažam, da motor rahlo cukne. Iz predela prenosa (nekje pri prednjem verižniku) je slišati zvok, kot, da bi kaj preskočilo. Tudi občutek je takšen, ni tiste svilnate nežnosti. To se dogaja le občasno, ni nekega pravila. V višjih prestavah oz. obratih tega ni. Nimam občutka, da je vzrok v delovanju agregata. Sumim verigo. Pregledal sem oba verižnika in ni opaziti vidnih znakov obrabe. Veriga je pravilno napeta in na videz kot nova. Je kljub temu možno, da je veriga fuč in ne gre lepo čez prednji verižnik? Hitra diagnoza mehanika je, da je kriva veriga oz. prednji verižnik. Pred nabavo novega verižnega seta bi rad še vaše mnenje motosvetovci. Motor je CBF 1000 FA, letnik 2010. Jaz pravkar menjal set. Veriga mal trda vendar ni videti kake obrabe, zobniki malo obrabljeni napram novim (oba), pa ne pretirano. Simptomi pa so bili; cukanje pri enakomernem držanju gasa, cuk ob pospeševanju in ob spuščanju gasa. ni bilo preveč moteče, ampak sedaj ko sem menjal, se sprašujem kaj sem čakal toliko časa. Sem pa dol vrgel did prednji zobnik in nabavil original. DiD-ov mi je tulil od 30km/h naprej, z originalnim pa vse kot da ga nebi bilo. LP
Whitee Objavljeno Junij 16, 2014 Opozori Objavljeno Junij 16, 2014 Tako, dobil original tesnila za zavorne čeljusti iz Amerike, sedaj pa lahko končno končam motor Pa da grem kar na vprašanje: Je kakšen poseben postopek nameščanja tesnil, oz. po vsej verjetnosti moram prej tesnila z nečim namazati. Upam na čimprejšen odgovor. LP
ciciban Objavljeno Junij 16, 2014 Opozori Objavljeno Junij 16, 2014 Ni zakej. A batke si že dobil ven?
Whitee Objavljeno Junij 16, 2014 Opozori Objavljeno Junij 16, 2014 (popravljeno) Sem ja, sem se dosti prematral in pa veliko potrpljenja je bilo potrebno. Ampak sem dva malenkost poškodoval na robu in me sedaj skrbi, kako bo to delovalo, da ne bo kakšnega olja spuščalo :/ P.S.: Sedaj je predel, kjer pride tesnilo umazano, nekaj je tudi praha od brušenja čeljusti in še nekaj olja je notri ostalo. Je to potrebno vse temeljito sčistiti, ali nima to nekega pomena? Popravljeno Junij 16, 2014. Popravil Whitee
ciciban Objavljeno Junij 16, 2014 Opozori Objavljeno Junij 16, 2014 Sej zato sem vprašal... drugič položi krpo čez čeljust in z zračno kolesarsko tlačilko pihni ven batek. Pa čeljusti ne smeš razdirat v primežu. Vijake losaš, ko je čeljust še na motorju. Zdej je kar je... Spucat moraš vse v nulo. Jaz sem si pomagal z vatiranim palčkam. Sestavjaj na čistem. Kakšen star časopis daj na mizo. Res ne sme biti nobenega praha. Pa ne tlačit nazaj stare vijake, še posebaj če so poškodovani. Ko imaš vse očiščeno vse dobro preglej. Vodila morajo biti ravna, čeljusti brez prask. Luknje prepihaš z tlačilko... Ni neki grozen težek posu, moraš pa bit zelo dosleden, lepo po navodilih. Tiste poškodbe na robu poglej da niso ostre. Manjše poškodbe se dajo spolirat. Če je kaj večjega je pa treba stvar zamenjat z novo. Lej zavore in gume... Tu enostavno ni bližnjic. Če se ti zdi, da ne bo šlo raje nesi na servis. hajoktejn, trebor, Cartman in 1 other 4
Whitee Objavljeno Junij 16, 2014 Opozori Objavljeno Junij 16, 2014 Batek ni šel drugače ven, ker je bil totalno zabit, edino z kakšnim namenskim orodjem bi šlo. Bom pa poslikal jutri, da se vidi kakšna je situacija.
trojan69 Objavljeno Junij 16, 2014 Opozori Objavljeno Junij 16, 2014 Batek ni šel drugače ven, ker je bil totalno zabit, edino z kakšnim namenskim orodjem bi šlo. Bom pa poslikal jutri, da se vidi kakšna je situacija. Drugač najlažje odmontirat čeljusti in ploščice ter napumpat bremzo, da batke potisne vn. Umes daš ploščico, tko da se jo proti batki stisnejo potem pumpaš zavoro, da vn potisne še zataknjene batke...gre potem lažje z zrakom. aja pa če pihaš batke v n kompresorjem, pazi, da ti jih ne odnese v galavo trebor in ciciban 2
Whitee Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 Fora je v tem, da je bilo takšno grozno stanje, da batek sploh ni ven šel.
Jure Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 (popravljeno) Eno vprašanje za tiste, ki ste že kdaj kontrolirali/nastavljali ventile na FZ1 ali R1.. Ker je na sporedu malce večji servis + menjava throttle body-a sem se glede na to, da imam podrt motor, spotoma odločil preverit še zračnost ventilov. Zračnost je v mejah toleranc, tako da tu ni nobene težave, me pa malce bega dejstvo, da je zaporedje ko naj bi prišli bati v TDC v dejanskem stanju drugačno kakor je navedeno v service manualu. Service manual namreč natančno opiše postopek kako naj bi se naredilo meritev. In sicer tako, da označbo "T" na verižniku glavne gredi poravnaš z oznako na bloku motorja v tistem obratu, ko so tista asimetrična vodila na odmični, ki odpirajo ventile (camshaft lobes) na prvem cilindru obrnjena navzven. Izsek iz manuala: V tej poziciji se izmeri zračnost vseh ventilov na prvem cilindru, nato pa se po predpisanem zaporedju glede na previden obrat glavne gredi preveri še ostale cilindre. Predvideno zaporedje meritve po cilindrih v manualu je #1 --> #2 --> #4 --> #3. In sicer tako, da za merjenje cilindra #2 obrneš glavno gred za 180°, za #4 360° in nazadnje še za #3 skupno 540°. Bega me to, da je pri meni tole zaporedje obrnjeno. Namesto 1-2-4-3 mi pridejo cilindri v položaj za merjenje drugače in sicer tako, da sta 2 in 3 zamenjana. Če obrnem gred za 180° kot je predpisano v manualu mi pride v položaj cilinder #3 namesto #2. Ko obrnem za 360° je na vrsti #4, to je ok, potem pa na 540° šele #2. Zaporedje je torej 1-3-4-2 namesto 1-2-4-3 kakor predvideva manual. V čem je torej fora? Napaka v service manualu. In to ne v enem ampak kar v vseh, ker tudi v manualih za R1, ki uporablja isti motor piše isto? Ali je pri meni kaj čudno? Motor je bil enkrat podrt, ker se je menjalo ventile, ampak odmične gredi so kakršne so in sploh ne vem ali je možno, da bi se vse skupaj sestavilo drugače kakor mora biti. Motor sicer po menjavi ventilov že skoraj 40k km teče brezhibno. Anyone? Popravljeno Junij 17, 2014. Popravil Jure
gsxf750 Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 (popravljeno) Bega me to, da je pri meni tole zaporedje obrnjeno. Namesto 1-2-4-3 mi pridejo cilindri v položaj za merjenje drugače in sicer tako, da sta 2 in 3 zamenjana. Če obrnem gred za 180° kot je predpisano v manualu mi pride v položaj cilinder #3 namesto #2. Ko obrnem za 360° je na vrsti #4, to je ok, potem pa na 540° šele #2. Zaporedje je torej 1-3-4-2 namesto 1-2-4-3 kakor predvideva manual. V čem je torej fora? Napaka v service manualu. In to ne v enem ampak kar v vseh, ker tudi v manualih za R1, ki uporablja isti motor piše isto? Ali je pri meni kaj čudno? Motor je bil enkrat podrt, ker se je menjalo ventile, ampak odmične gredi so kakršne so in sploh ne vem ali je možno, da bi se vse skupaj sestavilo drugače kakor mora biti. Motor sicer po menjavi ventilov že skoraj 40k km teče brezhibno. Anyone? Za R1 98 piše enako in pa vrtenje gredi nasproti uri! Popravljeno Junij 17, 2014. Popravil gsxf750
Jure Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 Ja, vrtenje je bilo v nasprotni smeri urinega kazalca, upoštevajoč oznako v manualu kaj pomeni "front" motorja.
trojan69 Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 NI take panike, ker (kolikor vidim) je poškodovan samo na koncu, kjer itak ne pride v stik z tesnili. Mal pobrusi pa spoliraj ciciban in Whitee 2
Lynx Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 Ima kdo kakšen nasvet, kako narediti da bo motor ob spuščanju ročice sklopke začel prej prijemati? Ker sedaj začne prijemati že skoraj takrat ko je ročica čisto sproščena.
FLY Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 zdaj ti preveč oddvaja.če so lamele v redu,potem moraš popustiti zajlo.Gor na ročici imaš eno veliko kontramatico,jo popustiš in PRIviješ un vijak skozi katerega gre zajla.Privijaj postopno in kontoliraj kako se obnese.Če si zadovoljen,samo priviješ kontramatico. Če pa gor pri ročki vijak ne omogoča dobre nastavitve,se moraš poigrat na spodnjem koncu,kjer je zajla vpeta na vzvod..Običajno je spet en dolg vijak s šalčko in en ali dve matici. Če je zgoraj vijak že čisto privit,ga odvij nekam na pol in daj spodnjega privit toliko da bo v redu. poskusi dobit manual.običajno je tam kjer je nosilel ročke prostega hoda par mm,na zunanjem koncu ročke pa 15-20mm. Lynx 1
Bremzer Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 Ima kdo kakšen nasvet, kako narediti da bo motor ob spuščanju ročice sklopke začel prej prijemati? Ker sedaj začne prijemati že skoraj takrat ko je ročica čisto sproščena. Če ima roćica ca 2 cm prostega hoda potem je nastavitev vredu je pa to znak da bo kmalu treba zamenjati lamale+plošče sklopke ! ! Lynx 1
Bremzer Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 (popravljeno) Ja, vrtenje je bilo v nasprotni smeri urinega kazalca, upoštevajoč oznako v manualu kaj pomeni "front" motorja. Pri 4 cilindeskih motorjih vedno štelaš tako, da ko je 1 cilinder na prevagi (to je,ko izpušni venti zapira in vsisni odpira) štelaš 4-ti cilinder in obratno neglede s katere strani šteješ ravno tako, ko je 2-gi cilinder na prevagi šteklaš 3-tji cilinder in obratno ! Postoji še eno ptravilo,če neveš kako štelat pri 4-cilindeski mašini in to štelaš tako da je vedno izkupiček 9 se pravi, ko je npr.8 ventil odprt štelaš 1-ventil in ko je 7-ventil odprt štelaš 2-ventil itd. tako se nastavlja vse angleške mašine.V motoroznanstvo postoji še eno pravilo za nastavitev ventilov npr.če je vrsta vžigov 1 3 4 2 ali 1 5 3 6 4 2 enostavno podpišeš zadnjo polovico 1 3 / 4 2 ali 6 -cilindrov 1 5 3 / 6 4 2 4 2 6 4 2 !-na prevagi nastaviš 4 cil. 1-na prevagi nastaviš 6 cil. 4-na prevagi nastaviš 1-cil. 6-na prevagi nastaviš 1 cil. itd.itd. 3-na prevagi nastaviš 2-cil 2-na prevagi nastaviš 3-cil. Ps. ni važno v katero stran vrtiš čeprav naj bi vedno vrtel motor v smeri vrtenja to pa zaradi verige in šponerja da nebi veriga preskočila čeprav je to skoraj nemogoče ! ! Popravljeno Junij 17, 2014. Popravil Bremzer TBoxer, KLOVN in gsxf750 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se