Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Če ima roćica ca 2 cm prostega hoda potem je nastavitev vredu je pa to znak da bo kmalu treba zamenjati lamale+plošče sklopke ! !

 

Koliko pa pride menjava lamel + plošč (delo + material)

Objavljeno

Koliko pa pride menjava lamel + plošč (delo + material)

To ti jaz nebi znal povedat ni pa to neki velik poseg ca 2 uri dela sklopko(lamele plošče + vzmet-i) lahko dobiš pri Luisu !

Objavljeno

Pri 4 cilindeskih motorjih vedno štelaš tako, da ko je 1 cilinder na prevagi (to je,ko izpušni venti zapira in vsisni odpira) štelaš 4-ti cilinder in obratno neglede s katere strani šteješ ravno tako, ko je 2-gi cilinder na prevagi šteklaš 3-tji cilinder in obratno ! Postoji še eno ptravilo,če neveš kako štelat pri 4-cilindeski mašini in to štelaš tako da je vedno izkupiček 9 se pravi, ko je npr.8 ventil odprt štelaš 1-ventil in ko je 7-ventil odprt štelaš 2-ventil itd. tako se nastavlja vse angleške mašine.V motoroznanstvo postoji še eno pravilo za nastavitev ventilov npr.če je vrsta vžigov 1 3 4 2 ali 1 5 3 6 4 2 enostavno podpišeš zadnjo polovico

1 3 / 4 2                           ali                   6 -cilindrov  1 5 3 / 6 4 2

4 2                                                                           6 4 2

 

!-na prevagi nastaviš 4 cil.                                         1-na prevagi nastaviš 6 cil.                  

4-na prevagi nastaviš 1-cil.                                        6-na prevagi nastaviš 1 cil. itd.itd.

3-na prevagi nastaviš 2-cil

2-na prevagi nastaviš 3-cil.

 

Ps. ni važno v katero stran vrtiš čeprav naj bi vedno vrtel motor v smeri vrtenja to pa zaradi verige in šponerja da nebi veriga preskočila čeprav je to skoraj nemogoče ! !

 

Hvala za pojasnila :) Ampak to nekako ni odgovor na moje vprašanje. Jasno mi je, da se štela 1 in 4 ter 2 in 3 ko je ede in izmed njiju na vagi, drug pa na TDC.. Tako sem tudi naredil. Ventili štimajo, vse je v tolerancah, ni bilo niti treba nič štelat :)

 

Gre se zgolj za to, da tovarniški servisni priročnik natančno specificira vrstni red kontrole ventilov glede na št. cilindra ter glede na to za koliko potem v obratni smeri urinega kazalca obrneš glavno gred, da pride naslednji cilinder v pozicijo za štelanje.

 

Service manual predvideva da začneš pri cilindru št.1 (se pravi takrat je v vagi 4. cilinder). Potem je pa sodeč po tovarniškem priročniku treba zavrtit gred za 180° v nasprotni smeri urinega kazalca in takrat naj bi se štelalo cilinder št. 2, se pravi bi takrat moral biti v vagi cilinder 3.. No, pri meni je to ravno obratno. V vagi je 2, kontroliraš lahko pa 3.

 

A gre za napako v tovarniškem priročniku al je fora kje drugje?

 

Še slika o čem se gre. Začel sem pri cilindru št. 1 (priročnik pravi, da je cilinder št. 1 skrajno levi). Po navodilih sem obrnil gred za 180° v kontra smeri urinega kazalca. In zadeva pride v to pozicijo. Cilinder št. 2 v vagi, cilinder št. 3 pa v pozi za štelanje. Priročnik pravi, da bi moralo biti pa ravno obratno.

post-1190-0-72792700-1403038949_thumb.jpg

Objavljeno

To ti jaz nebi znal povedat ni pa to neki velik poseg ca 2 uri dela sklopko(lamele plošče + vzmet-i) lahko dobiš pri Luisu !

Super, hvala :) (Tole za sklopko sem opazil pri vožnji po ulici, samo prav bom pa videl ko izpit spacam skupaj :) )

Objavljeno

En hiter tutorial, kako spustiti zrak iz zavor in nasplošno menjati zavorno tekočino?

Sem že gledal veliko tutorialov, ampak je vsepovsod malo drugače. Je kakšen drugačen postopek, sedaj ko sem čeljust razstavil in jo nazaj sestavil ima sistem sedaj najbrž veliko zraka v sebi.

Objavljeno

En hiter tutorial, kako spustiti zrak iz zavor in nasplošno menjati zavorno tekočino?

Sem že gledal veliko tutorialov, ampak je vsepovsod malo drugače. Je kakšen drugačen postopek, sedaj ko sem čeljust razstavil in jo nazaj sestavil ima sistem sedaj najbrž veliko zraka v sebi.

Nalit zavorno tekočino v rezervarček, nataknit prozorno cevko na odzračevalni vijak in jo po možnosti vtaknit v lonček z že nekaj tekočine na dnu, popumpat ročico in nato držat stisnjeno, odpustiti odzračevalni vijak da spustiš ven zrak / tekočino, zategneš vijak, spustiš ročico. Ta postopek ponavljaš dokler ni več mehurčkov v sistemu. Če imaš cevko v lončku potopljeno v tekočino, samo pumpaj in ni treba zategovat nazaj vijaka vsakič preden spustiš ročico. Najenostavnejši način pa je seveda z vakum pumpico če jo imaš. Jaz sem si naredil kar električno pa naj ona cuka, jaz pa samo dolivam v rezervarček. Aja, tekočine v rezervarčku ti ne sme zmanjkat, da ti ne zraka not potegne, ker potem si spet na začetku. ponoviš postopek na drugi čeljusti, če jo ima tvoj motor in zadeva je končana.

Upam da si iz tega kaj razumel in da si to hotel vedeti.

Lp

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Postopek se precej skrajša, če olje potisneš v sistem "od spodaj navzgor".

Večjo injekcijo napolniš z oljem, jo s cevko povežeš z vijakom za odzračevanje, ki ga moraš seveda popustiti, in olje potiskaš v sistem dokler se ne pojavi v rezervoarčku. Pazi le, da med posameznimi polnjenji ne puščaš zraka v injekciji ali cevki. Zato je dobro, da je cevka prozorna. Isti postopek ponoviš na obeh čeljustih.

Seveda moraš na koncu zavore še vseeno odzračiti, ampak bo zraka zelo malo.

Popravljeno . Popravil Joker
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Postopek se precej skrajša, če olje potisneš v sistem "od spodaj navzgor".

Večjo injekcijo napolniš z oljem, jo s cevko povežeš z vijakom za odzračevanje, ki ga moraš seveda popustiti, in olje potiskaš v sistem dokler se ne pojavi v rezervoarčku. Pazi le, da med posameznimi polnjenji ne puščaš zraka v injekciji ali cevki. Zato je dobro, da je cevka prozorna. Isti postopek ponoviš na obeh čeljustih.

Seveda moraš na koncu zavore še vseeno odzračiti, ampak bo zraka zelo malo.

Sem že slišal tudi to ja, probal pa še nisem. :grim

Pa pred vsemi postopki, mora verjetno valjčke povsem noter porinit.

Popravljeno . Popravil KNNMS
Objavljeno (popravljeno)

Jasno kot beli dan :D

 

Sem pa očitno zgubil dva vijaka, ki držita zavorne ploščice skupaj..zdej mi gre pa že use na k, vedno se neko sranje najde :angryrant1:    In se avtomatsko vse skupaj podljša za kak teden, treba it k motospiritu poiskat vijake, če bodo sploh pravi :S

 

EDIT: takoj ko sem spisal tole sem po naključju šel v omaro nekaj pogledat, se mi prevrže ena škatla in glej jih vijake, kako pridno čakajo na montažo :headbang::yea1:

Popravljeno . Popravil Whitee
Objavljeno

Jasno kot beli dan :D

 

Sem pa očitno zgubil dva vijaka, ki držita zavorne ploščice skupaj..zdej mi gre pa že use na k, vedno se neko sranje najde :angryrant1:    In se avtomatsko vse skupaj podljša za kak teden, treba it k motospiritu poiskat vijake, če bodo sploh pravi :S

 

EDIT: takoj ko sem spisal tole sem po naključju šel v omaro nekaj pogledat, se mi prevrže ena škatla in glej jih vijake, kako pridno čakajo na montažo :headbang::yea1:

 

Pred vsakim vijačenjem so pomembne priprave, če si že v štartu šlampast, se ti to na koncu maščuje x3. Kadar koli se lotiš kaj vijačit, si pripravi vrečke ali škatljice...ko odvijačiš vijak, ga daj v vrečko in gor napiši čemu služijo, tako bo vse lažje ko boš vijačil nazaj.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Je vse v škatlah in vrečkah, samo problem je, ker je ena škatla tu, druga pa tam :P Me je pa sigurno izučilo in bom naslednjič si še bolje prpravil stvari :)

Objavljeno

Za hec sem enkrat v hoferju vzel posodico z magnetom. Res dobra in enostavna pogruntavščina.

Objavljeno

Še en mali nasvet: če imaš zavorne ploščice bolj proti koncu, potem v posodo nalij malo manj olja (nekje pod polovico merice med MIN in MAX na posodici)... Zakaj....!? Če boš natočil do označenega MAX preden boš zamenjal zavorne ploščice, bo lahko preveč zavornega olja v sistemu, ko boš zamenjal ploščice...

Objavljeno

Je vse v škatlah in vrečkah, samo problem je, ker je ena škatla tu, druga pa tam :P Me je pa sigurno izučilo in bom naslednjič si še bolje prpravil stvari :)

 

Tudi jogurtovi lončki so zakon, hehe.

 

 

LP Robert

Objavljeno

Najprej daj izmerit kompresijo potem pa sprašuj naprej ! Če npr.imata dva cilindra normalno ca 10-12 At dva pa očitno manj npr:8At potem ti je prepihalo tesnilo glave med 2-ma cilindroma !

Napako je težko odkriti brez da predhodno izmeriš kompresijo !

 

 

Torej kompresija izmerjena in štima od 10,9 do 11,6  tako rekoč v mejah normale.

 

Se mi je pa pojavil nov problem in sicer sem med drugim odklopil akumulator in sedaj ko priklopim akumulator nazaj in dam kontakt ne zalavfa pumpe od benzina, motor pa normalno vergla.

Objavljeno

Torej kompresija izmerjena in štima od 10,9 do 11,6  tako rekoč v mejah normale.

 

Se mi je pa pojavil nov problem in sicer sem med drugim odklopil akumulator in sedaj ko priklopim akumulator nazaj in dam kontakt ne zalavfa pumpe od benzina, motor pa normalno vergla.

Najverjetneje ti je samo rele zataju nč posebnga paše not skor od vsakega avta,tud kolega je mel podobn problem pa smo rešil na brzino

Objavljeno

Torej kompresija izmerjena in štima od 10,9 do 11,6  tako rekoč v mejah normale.

 

Se mi je pa pojavil nov problem in sicer sem med drugim odklopil akumulator in sedaj ko priklopim akumulator nazaj in dam kontakt ne zalavfa pumpe od benzina, motor pa normalno vergla.

stikalo za zasilno ugašanje motorja?...sem gledal možakarja ki je kaki 2 minuti tako brezuspešno vžigal varaderko, in krivo je bilo ravno to stikalo, kontakt je, pumpa se ni slišala, verglal pa normalno...seveda je bilo potrebno samo to stikalo dat na ON

Objavljeno

velik problem.....motor na enkrat ne gre v tretjo prestavo, iz nevtral gre v prvo lepo, za v drugo moram kar pošteno butnit ročico, v tretjo pa ne gre, oz. je namesto tretje spet nevtral, naprej pa ne gre več, torej imam samo dve delujoči prestavi, vendar gre v drugo veliko težje kot prej....kaj bi lahko bilo narobe...menjalne vilice??

Objavljeno

Menjalne vilice, prestavni mehanizem, to je najpogosteje lahko je pa tud boben

Objavljeno

velik problem.....motor na enkrat ne gre v tretjo prestavo, iz nevtral gre v prvo lepo, za v drugo moram kar pošteno butnit ročico, v tretjo pa ne gre, oz. je namesto tretje spet nevtral, naprej pa ne gre več, torej imam samo dve delujoči prestavi, vendar gre v drugo veliko težje kot prej....kaj bi lahko bilo narobe...menjalne vilice??

Najprej napiši ali to probaš(butaš), ko mašina laufa ali na mestu z vgasnjeno mašino kajti Kawasakiji imajo neko varovalo(kuglico) in če mašina ne laufa se sploh neda šaltat.Če pa se ne šalta,ko mašina laufa potem je brez veze sploh spraševat ampak bo potrebno menjalnik razstavit vse drugo je eno samo uigibanje ! !

Objavljeno

Torej kompresija izmerjena in štima od 10,9 do 11,6  tako rekoč v mejah normale.

 

Se mi je pa pojavil nov problem in sicer sem med drugim odklopil akumulator in sedaj ko priklopim akumulator nazaj in dam kontakt ne zalavfa pumpe od benzina, motor pa normalno vergla.

Če je pred to okvaro kot praviš mašina izgubljla na moči je sigurno defektna benzinska črpalka njo se lahko izproba tako,da odklopiš konektor  in jo direkt priključi na + in minus in se izmeri koliko pritiska ustvari samo to je že delo za mehanika ! !

Objavljeno

Koliko dolgo moram pumpat, da spravim zrak ven? Sedaj sem ze dolil 50ml nove tekocine, ampak rocka zavore se vedno laufa cisto na lahko

Objavljeno

Ti kr pumpaj. Je pa se ena varianta, odpres spodnji vijak, gor das cevko in jo vtaknes v neko cisto posodico, bremzo stisnes do konca in rocko z elastiko "prupnes" na balanco. Pol pa vsake tolk mal dolijes.

Objavljeno

Aha, potem se bo pocasi vzpostavil pritisk v rocki?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!