Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Zrak bo sigurno sel ven. A pa si tesnila pri batku dobr dal not? Ti kje spusca kej? Batek si spoliral?

Objavljeno

Sva nekako spravila z ocetom skup. Je pa se en problem. Prej sem filal akumulator, sedaj pa ga vstavim v motor in prikljucim, ni pa kontakta, kot da v notorju ne bi bilo akumulatorja

Objavljeno

Še nekaj. V navodilih za motor piše, da bi naj bil akumulator 12v 12Ah. Ali je nujno, da ima 12Ah ali lahko ima manj?

Objavljeno

lahko ima manj, ampak ponavadi imajo akumulatorji z manjšo kapaciteto tudi manjši zagonski tok (ni pa nujno), edino to te zna zafrkavat

Objavljeno

Še nekaj. V navodilih za motor piše, da bi naj bil akumulator 12v 12Ah. Ali je nujno, da ima 12Ah ali lahko ima manj?

Ko tele tvoje poste berem mi postane takoj popolnoma jasno,da si totalni nepoznavalec(anti talent z očetom vred) mehanike in avtoelektrike ! !

Moj nasvet vsaj zavore daj popravit avtomehaniku,akumulator moraš dati vedno enake moči (Ah) ali močnejši NIKOLI švohnejši !

Objavljeno

Seveda sem nepoznavalec, ampak se učim, verjemi. Marsikaj sem se že naučil, tako, ko delam sam, tudi iz napak. Zavore bom pa v vsakem primeru še dal za ziher k mehaniku, da pregleda, če je vse v redu, saj se nočem valjati po jarkih ali pa da me strgajo z "špohtlom" iz ceste.

Objavljeno

Ko tele tvoje poste berem mi postane takoj popolnoma jasno,da si totalni nepoznavalec(anti talent z očetom vred) mehanike in avtoelektrike ! !

Moj nasvet vsaj zavore daj popravit avtomehaniku,akumulator moraš dati vedno enake moči (Ah) ali močnejši NIKOLI švohnejši !

Kar se tiče akumulatorja, bi se pa kar bolj s k0ci-jem strinjal. Lahko je švohnejši zakaj pa ne? Sej mu je napisal nekaj okrog zagonskega toka. Če mu zagonski tok akumulatorja štima, bo zadeva vžgala BP. Če je premajhen, bo pa kihalo in kot pri nekaterih elektroniko resetiralo... Glede kapacitete pa, saj če bo luči pustil prižgane, se bo tudi večji izpraznil(samo malo kasneje). :grim

Objavljeno

Kar se tiče akumulatorja, bi se pa kar bolj s k0ci-jem strinjal. Lahko je švohnejši zakaj pa ne? Sej mu je napisal nekaj okrog zagonskega toka. Če mu zagonski tok akumulatorja štima, bo zadeva vžgala BP. Če je premajhen, bo pa kihalo in kot pri nekaterih elektroniko resetiralo... Glede kapacitete pa, saj če bo luči pustil prižgane, se bo tudi večji izpraznil(samo malo kasneje). :grim

+1 sam zagonski tok je pomemben

Objavljeno

diagnoza znana...zobnika 3. in 4. prestave na gonilni gredi imata luft, zatorej, ko pretaknem v tretjo, se vklopnik (ne vem točno kako se reče tistim v stran štrlečim zobem na zobniku, ki zaskočijo še sosednji zobnik, angleško se reče dogs) ne zaskoči v sosednji zobnik, namesto tega mi je v stran rinilo prestavni boben....ker pa je ta fiksiran, enostavno ni šlo v prestavo

Objavljeno

Kar se tiče akumulatorja, bi se pa kar bolj s k0ci-jem strinjal. Lahko je švohnejši zakaj pa ne? Sej mu je napisal nekaj okrog zagonskega toka. Če mu zagonski tok akumulatorja štima, bo zadeva vžgala BP. Če je premajhen, bo pa kihalo in kot pri nekaterih elektroniko resetiralo... Glede kapacitete pa, saj če bo luči pustil prižgane, se bo tudi večji izpraznil(samo malo kasneje). :grim

Brezveze se mi zdi z komer koli pričkat ! To je tako kot bi nekomu rekel,da je isto, če imaš rezervoar za gorivo namesto 12l npr 8 lit.seveda motor bo ravno tako vžgal in se boš peljal pač toliko manj ravno tako je z švohnejšim akumulatorjem, če pri prvem ali druge poizkusu nebo vžgal bo konec z zagonskim tokom in motor nebo več vžgal brez ponovnega polnenja problem nastane lahko še posebno pozimi, ko je olje bolj gosto in zagon je še bolj otežen.Zato VEDNO raje 2A močnejši akumulator nikakor pa ne švohnejši in upoštevaj moje strokovno menje poklicnega avtoelektrikarja in ne Kucija "hobi mehanika" vse kar zna od avtoelektrike je prebral iz postov predvsem mojih na tem forumu ! :grim

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Brezveze se mi zdi z komer koli pričkat ! To je tako kot bi nekomu rekel,da je isto, če imaš rezervoar za gorivo namesto 12l npr 8 lit.seveda motor bo ravno tako vžgal in se boš peljal pač toliko manj ravno tako je z švohnejšim akumulatorjem, če pri prvem ali druge poizkusu nebo vžgal bo konec z zagonskim tokom in motor nebo več vžgal brez ponovnega polnenja problem nastane lahko še posebno pozimi, ko je olje bolj gosto in zagon je še bolj otežen.Zato VEDNO raje 2A močnejši akumulator nikakor pa ne švohnejši in upoštevaj moje strokovno menje poklicnega avtoelektrikarja in ne Kucija "hobi mehanika" vse kar zna od avtoelektrike je prebral iz postov predvsem mojih na tem forumu ! :grim

A maš mojsterski izpit? :P  Nč se jezit, sej ti ne mislim v zelje skakat! Ti dam prou! :yes:

Objavljeno

A maš mojsterski izpit? :P  Nč se jezit, sej ti ne mislim v zelje skakat! Ti dam prou! :yes:

IMAM in to ekonomski in pedagoškoandragoški del sem naredi v Ljubljani,tehnični in strokovni del v Ingoldstatu !

Ps: lahko se prepričaš sam pojdi na portal avtomehaniki mojstri OZS (Verbič Peter)

Objavljeno

IMAM in to ekonomski in pedagoškoandragoški del sem naredi v Ljubljani,tehnični in strokovni del v Ingoldstatu !

Ps: lahko se prepričaš sam pojdi na portal avtomehaniki mojstri OZS (Verbič Peter)

:OK: Ko pridem u Nou mejst greva pa na :beer2: ker sva v istem dr....u pardon loncu.

 

Hej Whitee a si rešu odzračevanje zavor?

Objavljeno

Štima vse, sem presenečen :P Včeraj sem ga peljal k mehaniku, da pregleda, če je vse v redu in začuda vse štima. Če bo vse posreči, se motor ta teden končno registrira po dveh letih stanja :kva1:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Brezveze se mi zdi z komer koli pričkat ! To je tako kot bi nekomu rekel,da je isto, če imaš rezervoar za gorivo namesto 12l npr 8 lit.seveda motor bo ravno tako vžgal in se boš peljal pač toliko manj ravno tako je z švohnejšim akumulatorjem, če pri prvem ali druge poizkusu nebo vžgal bo konec z zagonskim tokom in motor nebo več vžgal brez ponovnega polnenja problem nastane lahko še posebno pozimi, ko je olje bolj gosto in zagon je še bolj otežen.Zato VEDNO raje 2A močnejši akumulator nikakor pa ne švohnejši in upoštevaj moje strokovno menje poklicnega avtoelektrikarja in ne Kucija "hobi mehanika" vse kar zna od avtoelektrike je prebral iz postov predvsem mojih na tem forumu ! :grim

torej, če bi vzel 8Ah akumulator, ta po drugem poskusu ne bi več vžgal, se pravi 12Ah akumulator po tretjem ne bi, tako je razmerje kapacitet, in po tvoji teoriji bi moralo bit tako, vemo pa, da predpisan akumulator ziher zagotavlja minuto verglanja, če je poln, se pravi bi moral 8Ah akumulator namesto 12Ah zdržati vsaj 40 sekund, in če v tem času ne vžge je nekaj narobe, zrelo za servis a ne?? ....na žalost papir vse prenese, tudi mojsterski izpit  :grim

Objavljeno

ta tvoja teorija samo potrjuje, da nisi glih kompetenten, da razpravljaš o teh stvareh, ker zavajaš nepodučene in jih s tem učiš narobe, da pa ti bi zdaj na dolgo in široko razlagal, zakaj nimaš prav, mi na konc pameti ne pride, ker tega v končni fazi tudi niti razumel ne bi

Objavljeno

Hočem razstavit sprednji del motorja (vilice,blatnik...), naletel pa na problem z vijaki, namreč kar nekaj vijakom je serviser pri zategovanju uničil glave in jih ne morem odvit, kakšna je kaj rešitev v tem primeru  :hmm: Imbus in križni vse pobrano-uničeno, če ni tole zategoval na kompresor  :SS 

Objavljeno

Rešitev je sila pa nekaj iznajdljivosti. Pa nove naroči ter se pozanimaj koliko morajo biti zategnjeni. če misliš doma tu pa tam kaj pošraufat, nabavi moment ključ (pa ne čist najcenejšega ;) )

Objavljeno (popravljeno)

Hočem razstavit sprednji del motorja (vilice,blatnik.. .), naletel pa na problem z vijaki, namreč kar nekaj vijakom je serviser pri zategovanju uničil glave in jih ne morem odvit, kakšna je kaj rešitev v tem primeru  :hmm: Imbus in križni vse pobrano-uničeno, če ni tole zategoval na kompresor  :SS 

Če ne gre s kakimi kleščami pride prav prašičji repek (izvijači za odtrgane vijake) in mogoče še malo segrevanja, če je rjasto pa še odvijač sprej ali kaj podobnega.

takole izgleda en set izvijačev: http://media.conrad.com/medias/global/ce/8000_8999/8000/8020/8029/802999_GB_00_FB.EPS_1000.jpg

 

In seveda moment ključ pri novih, kot je NejcZ napisal.

Popravljeno . Popravil KNNMS
Objavljeno

ta tvoja teorija samo potrjuje, da nisi glih kompetenten, da razpravljaš o teh stvareh, ker zavajaš nepodučene in jih s tem učiš narobe, da pa ti bi zdaj na dolgo in široko razlagal, zakaj nimaš prav, mi na konc pameti ne pride, ker tega v končni fazi tudi niti razumel ne bi

tole je bremzerjeva teorija, poglej kaj je napisal o rezervoarju goriva, jaz sem samo izpeljal kaj misli s tem povedati...sploh pa je tudi ta več kot dovolj dobra, da nekdo ki nima pojma, vsaj približno ve kaj pomenijo oznake kapacitet na akumulatorjih.....vem pa da je to, koliko časa bo akumulator gnal zaganjač, odvisno od krivulje praznjenja akumulatorja za določeno amperažo, in tako je lahko razlika v času precej večja kot razlika med kapaciteto, kar pa je spet odvisno od tega pri kakšni napetosti je zaganjač še sposoben zagnat motor

Objavljeno

tole je bremzerjeva teorija, poglej kaj je napisal o rezervoarju goriva, jaz sem samo izpeljal kaj misli s tem povedati...sploh pa je tudi ta več kot dovolj dobra, da nekdo ki nima pojma, vsaj približno ve kaj pomenijo oznake kapacitet na akumulatorjih.....vem pa da je to, koliko časa bo akumulator gnal zaganjač, odvisno od krivulje praznjenja akumulatorja za določeno amperažo, in tako je lahko razlika v času precej večja kot razlika med kapaciteto, kar pa je spet odvisno od tega pri kakšni napetosti je zaganjač še sposoben zagnat motor

Ah! Zdej sem šele vidu da sta oba z Bremzerjem iz NM. Ma pejta na :beer2: ! Z akumulatorji so itak sami problemi. Ko bo uranova tabletka not za dat, takrat se bomo menli pa v letih verglanja in ne v minutah :P

Objavljeno

tole je bremzerjeva teorija, poglej kaj je napisal o rezervoarju goriva, jaz sem samo izpeljal kaj misli s tem povedati...sploh pa je tudi ta več kot dovolj dobra, da nekdo ki nima pojma, vsaj približno ve kaj pomenijo oznake kapacitet na akumulatorjih.....vem pa da je to, koliko časa bo akumulator gnal zaganjač, odvisno od krivulje praznjenja akumulatorja za določeno amperažo, in tako je lahko razlika v času precej večja kot razlika med kapaciteto, kar pa je spet odvisno od tega pri kakšni napetosti je zaganjač še sposoben zagnat motor

Vedno se greš nekega dlakocepca ! ! Jaz sem dal strokovni odgovor,da mora biti akumulator "vedno" enake Ah (kapacitete) ali raje močnejši seveda, če to prostor dopušča in NIKOLI švohnejši neglede na zagonski tok !

To ni samo moje mnenje tako ti bo odgovoril vsak dober avtoelektrikar,seveda vsak trgovec te bo prepričeval o zagonskem toku samo da bo robo prodal !

Objavljeno

Ah! Zdej sem šele vidu da sta oba z Bremzerjem iz NM. Ma pejta na :beer2: ! Z akumulatorji so itak sami problemi. Ko bo uranova tabletka not za dat, takrat se bomo menli pa v letih verglanja in ne v minutah :P

Jaz sem iz Nm KUCI pa je iz pogurja točno Brusnice tam so doma Brusniški "Mački" in z njimi ni dobro po gostilnah hodit še sploh če mal drgač razmišljaš !

Objavljeno

Hočem razstavit sprednji del motorja (vilice,blatnik.. .), naletel pa na problem z vijaki, namreč kar nekaj vijakom je serviser pri zategovanju uničil glave in jih ne morem odvit, kakšna je kaj rešitev v tem primeru  :hmm: Imbus in križni vse pobrano-uničeno, če ni tole zategoval na kompresor  :SS 

EDINA prava rešitev ja da "najprej" povrtaš samo glavo do navoja in to če ja npr. vijak M 8 povrtaš 6,4 mm,če je vijak M 6 povrtaš 4.8mm,če ja M 10 vrtaš 8mm.

Io pa zato, da nepoškoduješ navoja in dobiš lepo sredino in šele potem,ko glava vijaka odpade napetost vijaka popusti,če vijak gleda ven ga odviješ z kleščami ali privariš na njega matico in ga odviješ,če pa je ta vijak ostal v globini in ko si odstravnil glavo vijaka povrtaš z malo manjšim svedrom malo  globlje in si potem šele pomagaš z kakim orodjem,ki ga zabiješ v izvrtano luknjo in potem se uporabi levi navoj (kot je prej napisal prašičji repek) ali pa 4 kantni konus !post-27744-0-36734100-1403720072_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Omg zarad kakih malenkosti se dajete in oba govorita skoraj isto in ja akumulator more imeti samo zagonski tok enak kot je predpisan s strani proizvajalca oz večji kapaciteta pa sploh ni važna je pa res kot je rekel bemzer da bo akumulator z manjšo kapaciteto manjkrat obrnil motor kot akumulator z večjo..

 

Povzetek pa je da z manjšim akumulatorjem nikakor ne škoduješ motorju dokler je zagonski tok tak kot je predpisan. Sej to se dela že vrsto let na dirkalnih motorjih kjer je baterija sam za lepo videt v motorju pa večina baterij ima manjši zagonski tok in manjšo kapaciteto kot original ker se ga itak užiga na valje oz na porivanje.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!