Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

in kaj naj bi dokazoval :fight2: , delal samopromocijo na forumu, tudi dovoljeno naj ne bi bilo, dokazovat, da znam šravfat ali da prodajam motorje, ali da delam na IJS, se ispostavljal virtualnim osebam, katere ne poznam, nimam toliko časa, da bi hodil na piknike in po gostilnah, ko za to ni potrebe, je treba še kak miljonček zaslužt :smoke: , da bodo otroci lažje živel, ker časi so vse slabši :grim, vsak pa naj verjame ali pa ne :004 , dost nakladanja, je mama pršla v sobo, pa ne smem bit za računalnikom, ker je spričevalo slabo :kva2:, raje pejte kej pošaravfat, ker sigurno ni fse 100%, še raj pa peljte h majstru, ker vidim, da eni pojma nimate, vsa čast izjemam :kva2: , kateri so pa to, pa itak sami vedo :grim, baje :oops:

A ti res misliš, da je vsa umetnost življenja v tem, da znaš šraufat motorje?  :lol1:  :lol1:

 

No, če tako misliš, potem ti lahko rečem da si ful kul super duper majstr! jaz jih ne znam, razen kake malenkosti, pa se s tem sploh ne obremenjujem, ker imam zato mehanika in popedena tako kot se to gre :) 

 

Kar se tiče tvojega časa... Če bi ta čas, ki ga nameniš cinizmu tukaj na MSju, namenil kakšni kavici in pikniku, bi nam lahko od svojega miljončka privoščil en kofe, ali pa mogoče deci vinčka :) 

 

ps. kok časa uporabiš za te smeškote? :P 

 

Sej veš, brez zamere, vse dobro in lepo ;) 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda ja k jaz bi tud neki kupil :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na tržišču je motorjev dost, preveč, za vsakega se nekaj najde, tak da pljuvate lahko brez da veste, da so moji, kot vidim, so vsi trgovci v SLO blateni in prevaranti, za nekatere na tem forumu, zakaj se potem izpostavljat virtualnem pametnjakoviču :smoke:, ki dela samo škodo in na koncu koncev, mu ne moreš nič, smo pa zasmetil to temo z brezveznimi razpravami, ki ne bodo nič spremenile in tudi nobenemu nič pomagale :topic: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na tržišču je motorjev dost, preveč, za vsakega se nekaj najde, tak da pljuvate lahko brez da veste, da so moji, kot vidim, so vsi trgovci v SLO blateni in prevaranti, za nekatere na tem forumu, zakaj se potem izpostavljat virtualnem pametnjakoviču :smoke:, ki dela samo škodo in na koncu koncev, mu ne moreš nič, smo pa zasmetil to temo z brezveznimi razpravami, ki ne bodo nič spremenile in tudi nobenemu nič pomagale :topic: 

te ki smo te malo spljuvali, vsi semo kdo so, tebe pa ne poznamo :P

 

Ne se jezit Duče, sej smo virtualni prijatelji.....

 

Imaš prav, zasmetili smo, grem zdaj svojo kobilco pošraufat, če pa kaj ne bom vedel, se oglasim in prosim za pomoč motosvetove strokovnjake :)

 

aj živ :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mi kdo zna bolj tocno povedat kak se naštelajo zajle za gas yamaha r1 l08 zraven prilagam slikco nwm na drugih motorjih sm drugace biu navajen da to zgleda....ker mam obcutek da je enmal prevec mrtvega hoda to se mi predvsem zdi  ko se vozim v ovinkih in pr speljevanju pa bi mal se bol na tesno nastavil in pa ktero je treba štelat (al obe enako)

 

20140627151853.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mi kdo zna bolj tocno povedat kak se naštelajo zajle za gas yamaha r1 l08 zraven prilagam slikco nwm na drugih motorjih sm drugace biu navajen da to zgleda....ker mam obcutek da je enmal prevec mrtvega hoda to se mi predvsem zdi  ko se vozim v ovinkih in pr speljevanju pa bi mal se bol na tesno nastavil in pa ktero je treba štelat (al obe enako)

 

20140627151853.jpg

Vedno se nastavi najprej tista s katero daš gas in to točno toliko, da loputa še NIČ ne odpre.Sicer bi se ti prosti tek povečal,drugo,ki gas vrača pa napneš samo toliko,da nimaš lufta in da ni ohlapna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Za Hajota malo dvomim, da nebi znal sam popravit, le pomoč potrebuje.... Nekateri znajo marsikaj naresti, seveda pa niso vsi super duper ful kul mehaniki in kakšna pomoč je dobrodošla.... 

res da sem full zaseden ..pa odsoten brez tablet ... sam če hajo pokliče za vsak klinčev šrauf ko se pa odloči menjat fedre na sklopki za krajše pa ne .... ??? 

 

pa marsikdo ve da sem na gnuju sam zamenjal sklopko in sem se ubadal s podobnim probleom ( skupna debelina lamel in kovinskih plošč med lamelami je bila z novimi lamelami nekih 0.7mm manjša kot s starii , ki so drsele - namočil lamele za 24h v frišno olje in zmontiral .. aja EBC fedri so bili na koncu ko sem dajal skupaj malce bolj ven kot originalni in sem moral vijake potisniti do navoja ...sklopka je cca 15% trša a dela v nulo - tudi po mnenju renomiranega forumaša @ni3ous-a )...

Pust mz, nima smisla z virtualnim moronom se prerekat.

@Koci; sm rešil, hvala za ponujeno roko, vseen.

duce se mi ne zdi glih moron ... sam mal drgačn sarkazm ma ... jst ga večino štekam ... seveda smo nekateri pač bolj čudni kot drugi... 

 

jst bi se na @koci - jevem mestu mal zamislu okol te ponujene roke ...  :grim

 

Aha vredno poskusit...Zdej serviser(neki drugi), je pač omenu možnost da na glavi pušča kaj?

zapikan termostat , tipalo / senzor / stikalo temperature vode povezano na ventilator ...nepravilen nivo hladilne tekočine ... no to so samo oje pripombe večnega laika ... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zapikan termostat , tipalo / senzor / stikalo temperature vode povezano na ventilator ...nepravilen nivo hladilne tekočine ... no to so samo oje pripombe večnega laika ... 

 

No izkazalo se je, da je biu fuč samo pokrovček hladilnika, pod določenimis topinjami ni več zadrževau tlaka v sistemu zato je sekal v ekpanzijsko posodo oz. je zavrela hladilna tekočina... ;)

Popravljeno . Popravil MoTo G_P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mi kdo zna bolj tocno povedat kak se naštelajo zajle za gas yamaha r1 l08 zraven prilagam slikco nwm na drugih motorjih sm drugace biu navajen da to zgleda....ker mam obcutek da je enmal prevec mrtvega hoda to se mi predvsem zdi  ko se vozim v ovinkih in pr speljevanju pa bi mal se bol na tesno nastavil in pa ktero je treba štelat (al obe enako)

 

20140627151853.jpg

 

Če ima R1 take ali podobne zajle kot FZ1 itak lahko štelaš samo zajlo, ki odpira lopute. In to ne na delu, ki je na sliki, temveč cca 10 cm nižje po pletenici. Je čez taka gumasta zaščita, spodaj pa navoj in šrauf za štelanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala..jure tocno to me je zanimalo..sem preveril ker to mi ni blo jasno kak bi se tu gor na sliki štelal...je bla una matica odvita tko da se je zgleda losalo je čist skupaj blo...tako da sem zej napel da ni več zračnosti :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

 

Na hondi cbr 900 letnik 99 mi je crknil regler. Na original servisu je cena 183 evrov kar se mi zdi mal velik. Zdej me pa zanima kakšna cenejša varjanta če kdo ve kje dobit? Na bolhi sem najdu dva ki jih prodajata sm se mi zdi d je kitajska roba za 60 evrov. Ima kdo mogoče izkušnje s temi reglerji?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to sm use že pogledu sm me zanima kakšna je kej kvaliteta tega če je kdo preizkusu kej tazga. Neb rd vsak mesc menjal

Tega ti pomoje nihče ne more povedat. Lahko da bo delal do konca življenjske dobe motorja lahko bo pa crknal po par 100Km. Poglej mal komentarje tistih, ki so že kupovali pri njemu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

 

Na hondi cbr 900 letnik 99 mi je crknil regler. Na original servisu je cena 183 evrov kar se mi zdi mal velik. Zdej me pa zanima kakšna cenejša varjanta če kdo ve kje dobit? Na bolhi sem najdu dva ki jih prodajata sm se mi zdi d je kitajska roba za 60 evrov. Ima kdo mogoče izkušnje s temi reglerji?

Pa su zihe da je šel regler? Ker ene vsaj 1-2x letno menjamo navitje na različnih motorjih (vodita Suzuki in Honda), kjer je nekdo "ugotovil da je regler fuč", ga zamenjal pa ni bilo nič boljše in potem motor končno pripeljal. Ko pa navitje ven potegneš je pa prežgano. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se mene tiče je osnovno pravilo, da vedno pred menjavo reglerja pomeriš kolk da motor ven štroma direkt iz navitja.

 

Če tega še nisi naredil daj čimprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Siguren sem da je šov regler ker ga je vidno stopil zadaj in mi varovalko skurl. Ko smo ga prišlepal do doma sem zamenjal varovalko in motor dela. zdaj pa nevem al je šov sam od sebe al je pa še kej druzga narobe. Regler je pa v vsakem primeru hin. A ima kdo bilokakšne izkušnje s temi bol pocen reglerji?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Četudi motor dela z novo varovalko,bodi previden kakšno napetost imaš.Pri defektnem reglerju ni tako hudo če ni nima nobene napetosti ampak če ima kakih 30V na izhodu!Takrat je na udaru vsa elektronika,elektrolit v bateriji pa zavre.

Načeloma lahko montiraš bilo kateri regler,samo da ima predpisano ali večjo amperažo,dobro je če ima solidna rebra.

Če te moti poceni nova roba,lahko vzameš tudi kaj rabljenega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja regler sem itak vn uzev ker je v stiku najbrz tko d ni te panike. Sej ne d me moti pocen roba ampak bi rd slisal ksno izkusnjo z njimi. Neb dav rad notr pa taprvo furo spet z avto vleko nazaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

**************

 

Pozdravljeni!

 

Da še tukaj opišem moj problem z motorjem.

Morda ima kdo kakšen predlog kaj naj še preverim:)

 

Gre sicer za štirikolesnik,450ccm...

Imam pa velik problem: In to je prosti tek,in počasno padanje obratov.

Obrati ko dam gas, padajo počasi nazaj na prosti tek -- par sekund. 

Če na mestu davam gas, padajo obrati počasi na prosti tek in lepo ostanejo na 1400.obratov.  Ko pa se peljem in ustavim,obrati počasi padejo,ampak na 800obratov,toliko da motor še laufa(tudi ugasne zaradi pre malega štangasa)

Če mu naštelam malenkost višji prosti tek,obrati še počasneje padajo,če naštelam še manjši prosti tek,obrati padejo hitro,ampak potem pa sploh ni prostega teka,oziroma še manj kot 800.obratov.

Ko se motor shladi(čez noč) in ko ga "vžgem" potem padajo obrati hitro in tudi na prostem teku ostane,vendar ni kot bi moralo bit.

Zamenjal sem vse vakum cevke,gumo med uplinjačem in cilindrom,čok,očistil uplinjač 10x,a  žal brez uspeha.

Je pa bil uplinjač par tednov brez benzina,ker je bil agregat demontiran in na varjenju nosilca.

Kaj predlagate mojstri?

 

Uplinjač: http://www.easyquadparts.co.uk/apache-atv-quad-rlx-parts-450-carburettor-complete

 

 

Hvala,lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

**************

 

Pozdravljeni!

 

Da še tukaj opišem moj problem z motorjem.

Morda ima kdo kakšen predlog kaj naj še preverim:)

 

Gre sicer za štirikolesnik,450ccm...

Imam pa velik problem: In to je prosti tek,in počasno padanje obratov.

Obrati ko dam gas, padajo počasi nazaj na prosti tek -- par sekund. 

Če na mestu davam gas, padajo obrati počasi na prosti tek in lepo ostanejo na 1400.obratov.  Ko pa se peljem in ustavim,obrati počasi padejo,ampak na 800obratov,toliko da motor še laufa(tudi ugasne zaradi pre malega štangasa)

Če mu naštelam malenkost višji prosti tek,obrati še počasneje padajo,če naštelam še manjši prosti tek,obrati padejo hitro,ampak potem pa sploh ni prostega teka,oziroma še manj kot 800.obratov.

Ko se motor shladi(čez noč) in ko ga "vžgem" potem padajo obrati hitro in tudi na prostem teku ostane,vendar ni kot bi moralo bit.

Zamenjal sem vse vakum cevke,gumo med uplinjačem in cilindrom,čok,očistil uplinjač 10x,a  žal brez uspeha.

Je pa bil uplinjač par tednov brez benzina,ker je bil agregat demontiran in na varjenju nosilca.

Kaj predlagate mojstri?

 

Uplinjač: http://www.easyquadparts.co.uk/apache-atv-quad-rlx-parts-450-carburettor-complete

 

 

Hvala,lp

To je delo za "dobrega" mehanika ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja regler sem itak vn uzev ker je v stiku najbrz tko d ni te panike. Sej ne d me moti pocen roba ampak bi rd slisal ksno izkusnjo z njimi. Neb dav rad notr pa taprvo furo spet z avto vleko nazaj

Regler ni nujno da je originalen je pa zelo važno,da ga pravilno priključiš( glej vedno da je enak konektor)  in NKOLI nesme motor laufat BREZ akumulatorja ker v nasprotnem primeru TAKOJ crkne regler !

Ps: kontaktiraj firmo VOZA Koper (Omar Miklavčič)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

**************

 

Pozdravljeni!

 

Da še tukaj opišem moj problem z motorjem.

Morda ima kdo kakšen predlog kaj naj še preverim:)

 

Gre sicer za štirikolesnik,450ccm...

Imam pa velik problem: In to je prosti tek,in počasno padanje obratov.

Obrati ko dam gas, padajo počasi nazaj na prosti tek -- par sekund. 

Če na mestu davam gas, padajo obrati počasi na prosti tek in lepo ostanejo na 1400.obratov.  Ko pa se peljem in ustavim,obrati počasi padejo,ampak na 800obratov,toliko da motor še laufa(tudi ugasne zaradi pre malega štangasa)

Če mu naštelam malenkost višji prosti tek,obrati še počasneje padajo,če naštelam še manjši prosti tek,obrati padejo hitro,ampak potem pa sploh ni prostega teka,oziroma še manj kot 800.obratov.

Ko se motor shladi(čez noč) in ko ga "vžgem" potem padajo obrati hitro in tudi na prostem teku ostane,vendar ni kot bi moralo bit.

Zamenjal sem vse vakum cevke,gumo med uplinjačem in cilindrom,čok,očistil uplinjač 10x,a  žal brez uspeha.

Je pa bil uplinjač par tednov brez benzina,ker je bil agregat demontiran in na varjenju nosilca.

Kaj predlagate mojstri?

 

Uplinjač: http://www.easyquadparts.co.uk/apache-atv-quad-rlx-parts-450-carburettor-complete

 

 

Hvala,lp

 

Malo spremljam forume in vidim, da nisi edini s takšno težavo :closedeyes:  ali je v zraku kaj takega mogoče :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!