FLY Objavljeno Julij 14, 2014 Opozori Objavljeno Julij 14, 2014 Bremzer z vsem spoštovanjem: pogosto se tvoja nesporna strokovnost odraža pri koristnih nasvetih ostalim forumašem. Na žalost pa niso redki primeri ko iščeš dlako v jajcu oz. poskušaš vse po vrsti diskreditirat. Fantina je pač ZAVORNO TEKOČINO preimenoval v OLJE ZA BREMZE.Če nima doktorata iz strojništva in izkušenj vrhunskih mehanikov predlagam, da mu to katastrofalno napako dobrohotno odpustimo. Kot čisti amaterski fizik predvidevam da je posledica VPARJANJA vode..voda v plinasti obliki. hajoktejn 1
Bremzer Objavljeno Julij 14, 2014 Opozori Objavljeno Julij 14, 2014 Hvala za pojasnila. Ps: drek bolj mešaš bolj smrdi !
mato295 Objavljeno Julij 15, 2014 Opozori Objavljeno Julij 15, 2014 Ko zapeljem čez kakšno luknjo mi v sprednjih vilicah ali križu poka. Pri zaviranju ali na mestu (če rukam motor) se tega ne sliši. Kakšna ideja, kaj bi bilo narobe?
KNNMS Objavljeno Julij 16, 2014 Opozori Objavljeno Julij 16, 2014 Ko zapeljem čez kakšno luknjo mi v sprednjih vilicah ali križu poka. Pri zaviranju ali na mestu (če rukam motor) se tega ne sliši. Kakšna ideja, kaj bi bilo narobe? Mogoče volanski ležaj? Preveri, ampak da ga neboš stiskal preveč, ker ti bo ležaj šel. LP
svobodnaptica01 Objavljeno Julij 16, 2014 Opozori Objavljeno Julij 16, 2014 Ko zapeljem čez kakšno luknjo mi v sprednjih vilicah ali križu poka. Pri zaviranju ali na mestu (če rukam motor) se tega ne sliši. Kakšna ideja, kaj bi bilo narobe? Poglej če je križ dovolj zategnjen.
gebre Objavljeno Julij 17, 2014 Opozori Objavljeno Julij 17, 2014 Eno vprašanje za kakšnega štromarja... Za koliko lahko pade napetost pri delujočem motorju, ko vklopiš luči? Pri ugasnjenih lučeh je napetost približno med 13.3-14V (odvisno od obratov), ko vklopim luči napetost pade na napetost akumulatorja. Akumulator je nov, regler je bil lani zamenjan...stator?
KNNMS Objavljeno Julij 18, 2014 Opozori Objavljeno Julij 18, 2014 (popravljeno) Eno vprašanje za kakšnega štromarja... Za koliko lahko pade napetost pri delujočem motorju, ko vklopiš luči? Pri ugasnjenih lučeh je napetost približno med 13.3-14V (odvisno od obratov), ko vklopim luči napetost pade na napetost akumulatorja. Akumulator je nov, regler je bil lani zamenjan...stator? Samo zaradi vklopa luči in posledično padca napetosti še ne moreš rečt, da ti kaj dela probleme. Kake luči pa imaš? Če imaš dovolj velik porabnik (luči) je normalno, da napetost pade, vendar ne prenizko. Regler in navitja pa takoj vidiš tako, da ti ob vžganem motorju ne polni (ne dvigne napetosti nad 13V, 14V). Vsaka polna in dobra baterija ima brez porabnika višjo napetost, s porabnikom pa nekaj pade. Slabša ali praznejša kot je, bolj pade napetost ob porabniku. Kot berem, ti pade pri vžganem motorju, torej sklepam da ti res ne polni kot je treba. Na 12V ti res nebi smelo past samo zaradi luči, razen če imaš mega razsvetljavo. Če je baterija dobra ugasni motor in probaj vžgat luči. Če se enako obnaša, je problem kot si sklepal. Dobi kak drug regler, samo da probaš, ker je lahko samo kaka dioda prebita, pa ti zadeva niha (dobiš na baterijo izmenično napetost). LP Popravljeno Julij 18, 2014. Popravil KNNMS
gebre Objavljeno Julij 18, 2014 Opozori Objavljeno Julij 18, 2014 Luc je v bistvu samo ena h4 zarnica+pozicijska, bom jutri pomeril se pri 5000 obratih kot pise v manualu, pa da vidimo. Ali je mozno da pride kje do kratkega stika ko vklopim luci, samo potem bi najbrs takoj skurilo varovalko? Ve kdo za kaksnega sposobnega avtoelektricarja na gorenjskem?
yamahaxt600 Objavljeno Julij 19, 2014 Opozori Objavljeno Julij 19, 2014 Alojz Rozman, tel. št.: (041) 807 416 Zanjga vem da je odličen na tem podoročju. Včasih je delal v car hifi v lescah.
Boxmotor Objavljeno Julij 20, 2014 Opozori Objavljeno Julij 20, 2014 Pozdravljeni, Imam BMW R 80 rt - včasih policijski motor! Nekaj časa ga nisem vozil in je bil slab akumulator. Spustil sem se po klancu in ga hotel tako vžgati. Sedaj nikakor noče vžgati, celo iskre na svečki nima. Je letnik 86, monolever. Ne vem če ima že kakšne zaščite, ali je vžigalna tuljava. Malo mi svetujte! Hvala
Cartman Objavljeno Julij 20, 2014 Opozori Objavljeno Julij 20, 2014 Eno vprašanje za kakšnega štromarja... Za koliko lahko pade napetost pri delujočem motorju, ko vklopiš luči? Pri ugasnjenih lučeh je napetost približno med 13.3-14V (odvisno od obratov), ko vklopim luči napetost pade na napetost akumulatorja. Akumulator je nov, regler je bil lani zamenjan...stator? tocno tak problem sem imel na moji VTR. kriva je bla skurjena 1 od 3 faz na statorju. Ostalo na PM. gsxf750 1
Wakasaki Objavljeno Julij 23, 2014 Opozori Objavljeno Julij 23, 2014 vprašanje, kako se lotite menjave zavorne tekočine. Z vakum pumpco al kako drugače.
hajoktejn Objavljeno Julij 23, 2014 Opozori Objavljeno Julij 23, 2014 Po domače. Prozorna cevka na nipl, pumpat tolk časa dokler nova tekočina, ki jo nalivaš v posodico ne priteče ven na drugi strani.
Bremzer Objavljeno Julij 23, 2014 Opozori Objavljeno Julij 23, 2014 (popravljeno) Po domače. Prozorna cevka na nipl, pumpat tolk časa dokler nova tekočina, ki jo nalivaš v posodico ne priteče ven na drugi strani. Pozabil si napisat,da "najprej" izprazniš iz posodice staro zavorno tekočino naliješ svežo in začneš prezračevat ! Ps;kje je ta tvoja žabarija omenjena v tvojem avtarju, namreč jaz sem tudi rojen Žabrčan (Žabja vas Nm) ! Popravljeno Julij 23, 2014. Popravil Bremzer
hajoktejn Objavljeno Julij 23, 2014 Opozori Objavljeno Julij 23, 2014 Pozabil si napisat,da "najprej" izprazniš iz posodice staro zavorno tekočino naliješ svežo in začneš prezračevat ! Ps;kje je ta tvoja žabarija omenjena v tvojem avtarju, namreč jaz sem tudi rojen Žabrčan (Žabja vas Nm) ! tud to lahk nardiš, ni pa nujno, sam dlje pumpaš in porine staro vn. mal prid pogledat v glavno mesto, da si razširiš obzorja. sicer mamo pa Žabjo vas tud v lublan. ampak to so zihr vedu.
rdeci_vragec Objavljeno Julij 31, 2014 Opozori Objavljeno Julij 31, 2014 Zivjo banda, rabil bi en nasvet, glede F650GS Dakar l.2001, prijatla malo zajebava masina in sicer nima moci v nizjih obratih. Tam od minimuma pa do kakih 3.500 obratov, dejansko nima moci...ce se vozim pocasi po ravnici, in dam gas, se matra, cuka, in zelo pocasi pospesuje, pol ko pride tam nekje po 3.500 obratov pa povlece. Recimo ze speljat v mali klanec je tezko, je treba res precej nabit po obratih da lahko pocasi speljes. Je imel kdo kake podobne izkusnje? Svecka zgleda vredu, lambda sonda je nova in je vredu, prek gs911 ne najde napak, potenciometer lopute zraka (gasa) deluje vredu, filter zraka je cist.. .) Je kaka enostavna moznost preverit pumpo bencina in injektor? LP.
dlicen Objavljeno Julij 31, 2014 Opozori Objavljeno Julij 31, 2014 Zapacana sesalna loputa, ali morda loputa ni prav nastavljena?
suzukigsxr1 Objavljeno Julij 31, 2014 Opozori Objavljeno Julij 31, 2014 Pozdravljeni. Imam nekako podoben problem, kot predhodnik. Yamaha R6, letnik 2006, nekje 30000km... Ko speljem motor trokira, in sicer pri zelo malih obratih. Nato dela vse normalno. Tudi vžiga normalno, tako hladen, kot vroč...svečke so nove! Kaj bi lahko bilo? Hvala in lp
Bremzer Objavljeno Julij 31, 2014 Opozori Objavljeno Julij 31, 2014 Zivjo banda, rabil bi en nasvet, glede F650GS Dakar l.2001, prijatla malo zajebava masina in sicer nima moci v nizjih obratih. Tam od minimuma pa do kakih 3.500 obratov, dejansko nima moci...ce se vozim pocasi po ravnici, in dam gas, se matra, cuka, in zelo pocasi pospesuje, pol ko pride tam nekje po 3.500 obratov pa povlece. Recimo ze speljat v mali klanec je tezko, je treba res precej nabit po obratih da lahko pocasi speljes. Je imel kdo kake podobne izkusnje? Svecka zgleda vredu, lambda sonda je nova in je vredu, prek gs911 ne najde napak, potenciometer lopute zraka (gasa) deluje vredu, filter zraka je cist.. .) Je kaka enostavna moznost preverit pumpo bencina in injektor? LP. To se NEDA po internetu popravljat motor mora na uradni servis! je pa lahko veliko napak npr:da ni odmična točno v fazi,izmerit je treba kompresijo,če ima klopf senzor je lahko defekten in pri nizkih obratih ne zmanjša predvžiga itd.itd. Motorja natančno NEPOZNAM lahko ima tudi nastavljivo odmično in je regulator zaštekal lahko,da ima 2 halogdajalca za predvžig in eden nedeluje,potenciometer lopute plina,senzor gostote zraka,senzor pretoka zraka itd itd. Brez pravega računalnika je to tako kot sem že velikokrat omenil kot bi slepa kura iskala zrno po dvorišču ! !
Lynx Objavljeno Julij 31, 2014 Opozori Objavljeno Julij 31, 2014 Haj hoj, da se ne odpira nove teme za brezveze, bom tukaj vprašal... Ali je možno da bi zaradi predelave oz. vezave da stalno gorita obe lučki (v originalu samo ena), prišlo premalo štroma do obeh lučk in zaradi tega slabše gorita (slabo goreti -> ponoči se vozim kot po jajcih, ker zelo slabo vidim pred sabo)? Če je to to, kako to porihtat?
Lynx Objavljeno Julij 31, 2014 Opozori Objavljeno Julij 31, 2014 Aja, kako je pa z Xenon lučkami? Moraš delati še kakšno predelavo, ali samo poiskati model Xenon žarnice, ki paše v luknjo in ima prav priklop?
hajoktejn Objavljeno Julij 31, 2014 Opozori Objavljeno Julij 31, 2014 Aja, kako je pa z Xenon lučkami? Moraš delati še kakšno predelavo, ali samo poiskati model Xenon žarnice, ki paše v luknjo in ima prav priklop? xenon rab balaste, brez njih ni nč. rabš pa tud homologacijo. in za homologacijo si nazadnje k sm sprašval rabu met tud avtomatsko uravnavanje višine snopa.
k0ci Objavljeno Avgust 1, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2014 Haj hoj, da se ne odpira nove teme za brezveze, bom tukaj vprašal... Ali je možno da bi zaradi predelave oz. vezave da stalno gorita obe lučki (v originalu samo ena), prišlo premalo štroma do obeh lučk in zaradi tega slabše gorita (slabo goreti -> ponoči se vozim kot po jajcih, ker zelo slabo vidim pred sabo)? Če je to to, kako to porihtat? original ti sveti ali samo kratka ali samo dolga?? malo mi je čudno, ker tako svetijo samo H4 žarnice, čim pa imaš ločeno kratko in dolgo (kot vidim) pa sveti ali samo kratka ali obe, torej ne bi smelo biti problema če svetita obe hkrati...moral bi še povedati kako je bila narejena predelava... ali grejo obe luči na isto varovalko?....lahko poizkusiš z vezavo prek releja, tako da s temi žicami ki so zdaj za napajanje žarnic samo krmiliš rele, žarnice pa prek tega napajaš direktno z akumulatorja
Ervin93 Objavljeno Avgust 1, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2014 Aja, kako je pa z Xenon lučkami? Moraš delati še kakšno predelavo, ali samo poiskati model Xenon žarnice, ki paše v luknjo in ima prav priklop? V primeru da se odlocs za xenon vzem 4300k pa ne nek cipsit balast (mam take 4 doma k se prah gor nabira. Problem teh poceni balastov je da so presvoh in bo 4300k svetla plavkasto. Z boljšim (kupu tle v SLO nek boljši in res 4300k sveti tako kot more in to je rumeno-belo). Ce mas H4 glej da kups BI-XENON
tehnakar Objavljeno Avgust 1, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2014 Spet jst in moj regler. Zadnič sem kupil nov regler pri VOZA in ga montiral. Use dela normalno fila tko kot more ampak po minuti pod štangasom rata tok vroč d ga tud prjet nemorš. Inštalacijo je pregledal avtoelektričar in je use uredu. Nesel sem ga tudi nazaj pa so rekl d takšnga primera ni blo in d se nej pač vozm in če ga bo skurl mi ga bojo zamenal. Sm neb rd skuru še kej druzga al pa d se mi motor užge. Ve kdo v čem bi biv problem
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se