FLY Objavljeno Avgust 1, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2014 Če je z inštalacijo (in porabniki !)vse v redu pomeni da motor ne vleče prekomernega toka. Predvidevam da si nabavu regler z predpisano ali večjo amperažo.Če ti daje predpisano napetost,potem ti zaradi njega ne bo nič skurlo. Reglerji so praviloma na dotik vroči in mislim da je temperatura višja na mestu kot pa med vožnjo.
Bremzer Objavljeno Avgust 1, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2014 Spet jst in moj regler. Zadnič sem kupil nov regler pri VOZA in ga montiral. Use dela normalno fila tko kot more ampak po minuti pod štangasom rata tok vroč d ga tud prjet nemorš. Inštalacijo je pregledal avtoelektričar in je use uredu. Nesel sem ga tudi nazaj pa so rekl d takšnga primera ni blo in d se nej pač vozm in če ga bo skurl mi ga bojo zamenal. Sm neb rd skuru še kej druzga al pa d se mi motor užge. Ve kdo v čem bi biv problem To je normalno, da se greje saj odvaja regler odvečni tok na maso. To lahko rešiš(umiliš) tako, da daš vmes med regler in okvir alumuinijasto vmesno ploščo(malo večjo kot je sam regler in tako se bo regler bolje hladil, manj grel in dlje zdržal ! sayo 1
k0ci Objavljeno Avgust 1, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2014 To je normalno, da se greje saj odvaja regler odvečni tok na maso. To lahko rešiš(umiliš) tako, da daš vmes med regler in okvir alumuinijasto vmesno ploščo(malo večjo kot je sam regler in tako se bo regler bolje hladil, manj grel in dlje zdržal ! če pa je za reglerjem dovolj prostora, bi bilo pa še bolje, če bi uporabil kak alu hladilnik z rebri, od kake stare računalniške grafične kartice oz. napajalnika
Lynx Objavljeno Avgust 1, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2014 (popravljeno) original ti sveti ali samo kratka ali samo dolga?? malo mi je čudno, ker tako svetijo samo H4 žarnice, čim pa imaš ločeno kratko in dolgo (kot vidim) pa sveti ali samo kratka ali obe, torej ne bi smelo biti problema če svetita obe hkrati...moral bi še povedati kako je bila narejena predelava... ali grejo obe luči na isto varovalko?....lahko poizkusiš z vezavo prek releja, tako da s temi žicami ki so zdaj za napajanje žarnic samo krmiliš rele, žarnice pa prek tega napajaš direktno z akumulatorja Gorijo obe hkrati. Ena je samo kratka, druga (desna -> gledano iz strani sedišča motorja) pa kombinacija kratka - dolga. Kaj se bolj splača glede na ceno, svetilnost in življensko dobo -> LED ali XENON, če predpostavimo da sem dijak (nimam rednega vira prihodka (mogoče dobim kdaj od staršev za kakšen kesl)) in da sem z denarjem bol tako tako. Popravljeno Avgust 1, 2014. Popravil Lynx
Ervin93 Objavljeno Avgust 1, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2014 Gorijo obe hkrati. Ena je samo kratka, druga (desna -> gledano iz strani sedišča motorja) pa kombinacija kratka - dolga. Kaj se bolj splača glede na ceno, svetilnost in življensko dobo -> LED ali XENON, če predpostavimo da sem dijak (nimam rednega vira prihodka (mogoče dobim kdaj od staršev za kakšen kesl)) in da sem z denarjem bol tako tako. Če imaš v mislih navadne žarnice z led diodami so samo za okras. Ce pa zelis tiste taprave pa pravtako potrebujes balast. Lej na ebayu dobiš kokr pravš da maš H4, dobiš 2x BI-XENON za tm nekje 6-10€. Potem pa rabš še dva balasta. Zdj če se boš odloču za te čist navadne, jih tud dobiš oba za okol 10€. Mal dnarja pa velik bolš boš vidu, pa če se odločš za xenon le glej da jih nauš meu previsok naštelane da kdo ponoč ne oslepi
Lynx Objavljeno Avgust 1, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2014 Te lahko prosim da pogledaš na ebayu kaj vse potrebujem za Xenon, ker sem malo bolj zelen v tem področju
Ervin93 Objavljeno Avgust 1, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2014 Ti pošljem linke pod zasebno sporočilo
danci1973 Objavljeno Avgust 1, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2014 Gorijo obe hkrati. Ena je samo kratka, druga (desna -> gledano iz strani sedišča motorja) pa kombinacija kratka - dolga. Kaj se bolj splača glede na ceno, svetilnost in življensko dobo -> LED ali XENON, če predpostavimo da sem dijak (nimam rednega vira prihodka (mogoče dobim kdaj od staršev za kakšen kesl)) in da sem z denarjem bol tako tako. Glede na to, da niti LED niti XENON ne moreš homologirat in da je kazen za nehomologirano vozilo precej visoka, se ti bolj splača popravit kablovje in ga uredit tako, da bodo predvidene halogenske žarnice delale OK. Kolikor se še spomnim FZ6S, sploh nima slabih luči... Če je predelava bila narejena tako, da se obe žarnici napajata iz istega kabla, je povsem možno, da je le-ta prešvoh in se na njem izgubi precej napetosti. cikadina in hajoktejn 2
Bremzer Objavljeno Avgust 2, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2014 Te lahko prosim da pogledaš na ebayu kaj vse potrebujem za Xenon, ker sem malo bolj zelen v tem področju Če ti obe žarnici slabo gorijo pomeni ta je ta en kabel preobremenjen ! Če si vezal obe kratki na en kabel hitro odklopi predno se ti vžge motor ali vsaj kupi gasilni aparat in ga vozi s seboj ! Če bi rad obdržal H-4 žarnic lahko to narediš tako, da vežeš preko 4 polnega releja in to takole: 30 = + stalni tok iz akumulatorja vmes varovalka plava 15A kabel vsaj 2 qvadrat 85 = masa 86 = + tok (zasenčena luči) 87 = 2X kabl-tok za obe zasenčeni luči Za xsenon nepotrebuješ nove kablarije niti releja saj porabi samo ca 30% toka v primerjavi z 12V in 60 W-atno H-4 žarnico ! Z Xenon žarnico eno je poraba toka ca 35 W-atov malo več šri zagonu samo zelo kratek čas tako da kabel ni preobremenjen tudi če daš dve Xenom žarnici in 2 balasta! Za motor dobiš zdaj zelo uporabne jaz imam dolgo in kratko takole ; dore, Cartman in Kmet2 3
k0ci Objavljeno Avgust 2, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2014 Bremzer, a so pri xenon žarnicah kaj napredovali v smislu prižiganja žarnice, ali še vedno rabi čas da se zagreje in zasveti s polno močjo?? Ne vem ker tega ne spremljam, vem pa da je pri neonskih žarnicah pri hišni napeljavi, zdaj se luč ne prižiga več par sekund in ne utripa na začetku, ampak takoj zasveti s polno močjo....to me zanima, ker bi potreboval samo dolgo xenon
NejcZ Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 Te kitajske se še vedno zaganjajo, prava stvar pa ne več(oz vsaj niti približno ni tako opazno).
MoTo G_P Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 Eno vprašanje in sicer jaz imam pa takole težavo z lučkami. Pred nekaj časa je kratka luč začela crkovat vsake toliko časa predvsem pri višjih temperaturah, ko se je motor segrel na 90+ stopinj, pa sm potem zamenjal akumulator pa je stvar nehala crkovat. Zdej se je pa to zopet pojavlo in kasnej je čist crknla, ne deluje. Sm probal tud povezat na dolgo luč, pa enostavno kot da nebi imela toka v žicah...ima kdo kak odgovor?
Ervin93 Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 Bremzer, a so pri xenon žarnicah kaj napredovali v smislu prižiganja žarnice, ali še vedno rabi čas da se zagreje in zasveti s polno močjo?? Ne vem ker tega ne spremljam, vem pa da je pri neonskih žarnicah pri hišni napeljavi, zdaj se luč ne prižiga več par sekund in ne utripa na začetku, ampak takoj zasveti s polno močjo....to me zanima, ker bi potreboval samo dolgo xenon Jst zdj k mam dost bolši balast dosti hitreje pride do polne svetilnosti vendar ne v trenutku. Ravno iz tega razloga sem pri dolgi zamenjal nazaj na halogenko ceprav ko je xenonka zasvetla s polno mocjo je svetilnost dosti boljša. Ceprav sedaj razmisljam da bi nazaj nastimal ker orginalno bi moral moj suzuki imeti prizgano tudi zgornjo kratko (H4) tako da ko to ugotovim kako nazaj priklopt pride not BI-Xenon
Bremzer Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 Bremzer, a so pri xenon žarnicah kaj napredovali v smislu prižiganja žarnice, ali še vedno rabi čas da se zagreje in zasveti s polno močjo?? Ne vem ker tega ne spremljam, vem pa da je pri neonskih žarnicah pri hišni napeljavi, zdaj se luč ne prižiga več par sekund in ne utripa na začetku, ampak takoj zasveti s polno močjo....to me zanima, ker bi potreboval samo dolgo xenon Ko motor vžgeš se pri meni takoj nažge zasenčena in v parih sekundah gori v polno problem je malo z dolgo, ko hočeš nekomu poblendat sicer pa pri prešaltanju na dolgo tega ne opazim saj mi zasenčena ostane goret in gori tudi z dolgo.
biker77 Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 K se ze lih o luceh pogovarjate. Na moji 1997 cagivi elefant so luci bl zato da so. Svetjo itak za en klinac. Kaj se bi dal narest? A mislte da so ze v osnovi tok zanic al je z leti to prislo? Ker motor ma 39k km.
dlicen Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 Lahko, da se ti je tudi parabola začela počasi luščit.
Bremzer Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 Eno vprašanje in sicer jaz imam pa takole težavo z lučkami. Pred nekaj časa je kratka luč začela crkovat vsake toliko časa predvsem pri višjih temperaturah, ko se je motor segrel na 90+ stopinj, pa sm potem zamenjal akumulator pa je stvar nehala crkovat. Zdej se je pa to zopet pojavlo in kasnej je čist crknla, ne deluje. Sm probal tud povezat na dolgo luč, pa enostavno kot da nebi imela toka v žicah...ima kdo kak odgovor? Prvo kar je bi moral izmerit napetost na akumulatorju seveda takrat,ko prideš iz vožnje in je akumulator popolnomapoln.Po vsej verjetnosti in tvojem opisu ti polne preveč in s časoma ti zvije plošče v akumulatorju in polne preveč zato ti žarnica pregori ! Verjetno bo potreben nov regler izmeri in primerjaj podatke z podatki v manualu za tvoj motor nikakor pa ti NESM polnit več kot max. do14,8 V pri ca 3-4Ko/min (glej manual) Jaz teh podatkov nepoznam pri avtih Valeo alt. MAX. 14,5 do.14,8 V za Bosch im Mareli pa od 13,3 do mAX. 14,5 V. MoTo G_P 1
Bremzer Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 Lahko, da se ti je tudi parabola začela počasi luščit. Nevem zakaj bi se začela parabola luščit saj ima Xenon žarnica 1/2 manjšo porabo ca 30W in temu sorazmerno manjšo temperaturo !
MoTo G_P Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 Prvo kar je bi moral izmerit napetost na akumulatorju seveda takrat,ko prideš iz vožnje in je akumulator popolnomapoln.Po vsej verjetnosti in tvojem opisu ti polne preveč in s časoma ti zvije plošče v akumulatorju in polne preveč zato ti žarnica pregori ! Verjetno bo potreben nov regler izmeri in primerjaj podatke z podatki v manualu za tvoj motor nikakor pa ti NESM polnit več kot max. do14,8 V pri ca 3-4Ko/min (glej manual) Jaz teh podatkov nepoznam pri avtih Valeo alt. MAX. 14,5 do.14,8 V za Bosch im Mareli pa od 13,3 do mAX. 14,5 V. Aha, bom si sposodu en voltmeter pa zadevo prečekeru po tehle navodilih, je pa tko da žarnica dela, sm prklopu na dougo luč pa probu, pa sama žarnica kratke luči deluje, torej mora biti nekaj v žicah? oz. nekje naprej proti akumulatorju, ker same varovalke so tudi cele
dlicen Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 Nevem zakaj bi se začela parabola luščit saj ima Xenon žarnica 1/2 manjšo porabo ca 30W in temu sorazmerno manjšo temperaturo ! Tudi jaz dvomim, da bi se parabola začela luščit zaradi xenona na Cagivi Elefant. Evo, pa še klicaj, ki ga imaš zelo rad: !
biker77 Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 Tudi jaz dvomim, da bi se parabola začela luščit zaradi xenona na Cagivi Elefant. Evo, pa še klicaj, ki ga imaš zelo rad: ! Se pravi menjava. Ce se dobi kaj takega premera.
Bremzer Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 Tudi jaz dvomim, da bi se parabola začela luščit zaradi xenona na Cagivi Elefant. Evo, pa še klicaj, ki ga imaš zelo rad: ! Vidiš mene pa moti Triumph, je bil moj prvi motor,ki sem ga vozil (čeprav očetov) tebe pa moji ! ! ! (klicaji)
dlicen Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 Logika? Klicaji se namenijo sogovorniku, motor, ki ga vozim je pa precej moja stvar, kajne? OK, fajn se imej. Biker77, ne vem, pravim, da je morda tako, saj lahko preveriš.
Bremzer Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 Aha, bom si sposodu en voltmeter pa zadevo prečekeru po tehle navodilih, je pa tko da žarnica dela, sm prklopu na dougo luč pa probu, pa sama žarnica kratke luči deluje, torej mora biti nekaj v žicah? oz. nekje naprej proti akumulatorju, ker same varovalke so tudi cele No drugo je če zdaj žarnica dela se pravi ni pregorena nimaš pa dolgo luč,če ti gori dolga in parkirna, nimaš zasenčene in ni varovalka potem je nekaj narobe s stikalom ali kablom od stikala do luči.Ta kabel se zelo rad prekine in to tam kjer se pregiblje ko obračaš balanco in ne pozabi prevert tudi maso do zasenčene luči ! MoTo G_P 1
biker77 Objavljeno Avgust 3, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2014 Biker77, ne vem, pravim, da je morda tako, saj lahko preveriš. Parabola zgleda okej. Je pa vse motno not. Makaronarji so res precizno naredl vse skupi. Bom probal ce gre kaj narazen in da se malo bolje naredi. Thx..pa uzivaj na stroju ;-)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se