Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Sorry, ampak tole pa ni normalno.

Ja je, če zlije vse skup nazaj v mašino, kosi padejo spet na svoje mesto in taljan rožlja naprej bp :D

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Pozdravljeni, na Gsxr600 moram nastavit ventile, zanima me kje dobiti "shims" (slovenski izraz?)? Kot berem po tujih forumih je v tujini praksa da tiste ki jih ne rabiš, pri mehaniku zamenjaš za prave. Kako je s tem pri nas?

Da se kupit tudi cel set za cca 150 evrov, ampak glede na to da se ventilov ne nastavlja ravno pri vsaki menjavi olja, se mi ne zdi smiselno dajati toliko denarja.

Objavljeno

Pokliči Primca pa npr. Čarmana, pomoje nebi smelo bit problema z izmenjavo.

Objavljeno

jaz sem jih za hondo crf šel iskati kar na uradni servis....4 shims so me prišle 11eu...

točno so mi povedali kake velikosti obstajajo in kaj priporočajo...

lp

Objavljeno

jaz sem jih za hondo crf šel iskati kar na uradni servis....4 shims so me prišle 11eu...

točno so mi povedali kake velikosti obstajajo in kaj priporočajo...

lp

Tega čist ne razumem, sej jim ti rečeš kakšno debelino rabiš. Edino če si mislil firmo.

Drgač se pa po slovensko rečejo podložke :).

Objavljeno

ne obstajajo lih čisto take kot jih potrebuješ (razlikujejo se po 0.025mm)

Objavljeno

Pač vzameš take, da je zračnost ventilov v predpisanem območju. Drugač je optimalno (vsaj pri zračno hlajenih mašinah) nastavit izpušne ventile na najširši še dovoljen razmak, sesalne pa na sredo. 

Objavljeno

Kak že gre tista... Slappy valves are happy valves. Čist neumestno vprašanje. Na tujih forumih sem vidu, da eni namažejo podložke in druga kritična mesta z montažno pasto. A gdo to prakticira? Če moraš snet dol odmične je zadeva še nekak smiselna.

Objavljeno

Kak že gre tista... Slappy valves are happy valves.

 

se strinjam, ampak je treba bit kr majstor da nastaviš ravno prav "slappy", ker sicer maš možnost poškodbe kompletnega "valve train-a", plus izguba moči, in večja obraba elementov.

Objavljeno

Pri podložkah itak nimaš velik maneverskega prostora, ker ne prodajajo podložk po tako finih korakih. K sreči se pri modernih motorjih ventili niti ne razštelajo tako hitro kot pri kakšnem starem BMWju.

Objavljeno

Kak že gre tista... Slappy valves are happy valves. Čist neumestno vprašanje. Na tujih forumih sem vidu, da eni namažejo podložke in druga kritična mesta z montažno pasto. A gdo to prakticira? Če moraš snet dol odmične je zadeva še nekak smiselna.

Jst jim mal namažem z oljem, tud ležišča odmičnih gredi (če jih je potrebno vzet dol) je dobro da se mal namaže.

Drugač pa ja,  sploh izpušni ventili so problem. Z ščasoma postajajo ˝tesnejši˝ in z tem tišji. Pretesen izpušni ventil pa hitro skuri. Tko da nastavljat ventile, po sluhu ni ravno najboljša taktika.

Objavljeno

 

Objavljeno Včeraj, 20:22

DAMI34, on 08 Nov 2014 - 12:05, said:snapback.png

men se zdi, da je gasperix to zadevo pri primcu saniral za cca 800€, lahko da se motim. motom pa more izumt bel smodnik..... 

 

 

Pa sej jest mam že mal kilometrov... 46k.

Gasperx ma pa FZS in ga je mal ceneje pršlo.

No, jest sem po tvoje izumil bel smodnik in me bo pršlo 16,04€

 

http://www.motosvet.com/tabla/topic/4030-kako-sem-izbral-pravi-motor/page-58#entry2038566

 

ni mi jasno zakaj sploh kdaj kaj vprašaš , če veš več kot ostali ki jih sprašuješ...

pa a ni 46kkm mal nizka cifra za potolčt ventile???

no mogoče ni če delaš vse po lastni glavi ...

Objavljeno

Zanima me, če motorju škodi preveč koncentriran antifriz.

Danes sem se odločil menjat antifriz.

Ko sem ga kupil, mi je bilo rečeno, da ga ni potrebno redčit. Antifriz je Repsol.

Ko sem ga začel nalivat, se mi je zdel precej gost. Takrat sem precital na embalazi, da ga je potrebno redčit.

Koncentrat 50/50 naj bi zadostoval za -50stopinj. Seveda sem ga takoj razredčil...

Zanima me, kaj bi se zgodilo, če bi uporabil 100% koncentrat?

Hvala in Lp

Objavljeno

Hmmm...verjetno nič posebnega, saj postane redkejši ko se segreje, tako da ni panike. Mislim da tako ali drugače ne bo nič narobe. Kot zanimivost pa: pri določenih TRAKTORJIH ga je prepovedano redčit, saj ima posebne aditive, ki preprečujejo ELEKTROSTATIKO, tako smo imeli primer, da je kmetu pričel puščati blok motorja tam, kjer je debel skoraj 50mm :D

Objavljeno

Problem so tudi stare gumijaste cevi,pri čistem koncentratu znajo počit...

Objavljeno
 
Pozdravljeni. Imel bi eno vprašanje. Kupil sem motor Yamaha r1 2001 in sedaj imam težavo da motor ko je hladen lepo obratuje ko pa se segreje pa deluje v povišanih obratih! Kaj bi lahko bila to težava ? Težava v napačni nastavitvi uplinjačev? Ali problem z nastavitvijo vžiga? Hvala za odgovore :)
Objavljeno

Zdravo.

Enako težavo sem imel sam pri hondi vt600. Poglej nekaj postov nazaj. Pri meni je bila težava v tem, da sem drugače speljal zajlo za plin in jo je zategnilo. Poglej najprej zajlo, da lepo teče, jo podmaži. Potem pa so lahko naprej težave pri vplinjaču, zataknjen metuljček ( če je atmosferski vplinjač ), umazana diza za prosti tek, umazan uplinjač...preglej tudi gumice med vplinjačem in cilindrom, da ti ne vleče zraka, fantje so postopek že opisali ( čistilni sprej za vplinjače ) sicer pa kakšen senzor TPS..

Objavljeno

Zdravo!

Pred parimi meseci sem kupil Kawasaki GPZ 500S, pa sem naredil malo servisa (menjal olje, oljni filter, zračni filter, porihtal pipico za bencin, ki je puščala..)

Zaradi tega sem ga moral parkrat malo prižgati le za minuto... Ko pa sem danes šel en krog, kakih 15min pa sem opazil, da se je na oknu za nivo olja pojavil bel madež. 
Zdi se mi očitno da je to kondenzacija ker je bil hladen? (tudi zadnjo furo mi termostat sploh ni prišel na delovno temperaturo in verjetno se tudi olje ni za dosti segrelo).

Ko motor nagnem, da olje zalije celoten madež, se nič ne zgodi, kljub temu pa olje ne zgleda kontaminirano.

 

Je to stvar, ki jo je treba takoj rešiti, ali lahko počaka do spomladi?

 

WTd1.jpg

 

Lp Blaž

Objavljeno

To je normalno. Tako kot si že sam ugotovil, je kondenz, ker se motor nima časa segret zaradi nizkih temperatur. Ob prvi daljši furi bo bela lisa izginila.

Objavljeno

To je normalno. Tako kot si že sam ugotovil, je kondenz, ker se motor nima časa segret zaradi nizkih temperatur. Ob prvi daljši furi bo bela lisa izginila.

 

Bi bil problem, če se to ne zrihta do pomladi? Prejšnji lastnik ga je odjavil, sam pa ga bom registriral šele spomladi, zato ga ne morem peljati na neke dolge vožnje in lahko vozim le v okolici.. 

Objavljeno

sploh ne vem zakaj bi čakal do spomladi, še manj pa kaj bi ti tu popravljal??...to je kondenz, ki se nabere med obema stekelcema, ne boš se ga za vedno znebil oz. pride pa gre 

Objavljeno

sploh ne vem zakaj bi čakal do spomladi, še manj pa kaj bi ti tu popravljal??...to je kondenz, ki se nabere med obema stekelcema, ne boš se ga za vedno znebil oz. pride pa gre 

Če bi bilo samo med dvema steklcama me sploh ne briga, če pa se kondenzira v rezervoarju za olje in še kje drugje pa.

Objavljeno

Pomoje se nimaš kej sekirat. Olje si dal novo, tole na okencu je bolj kozmetične narave, pa še to se zna zgodit, da se bo spucal, če bo motor kje na toplem. V tistih nekaj furah mislim da praktično ni variante, da zaserješ olje. Lej recimo avte. Nekoga, ki se fura samo v službo in nazaj 5km stran. Z malo domišije si lahko predstavljaš koliko vlage se nabere v olju v 2 letih. Pa se nihče ne sekira kaj dosti.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

sploh ne vem zakaj bi čakal do spomladi, še manj pa kaj bi ti tu popravljal??...to je kondenz, ki se nabere med obema stekelcema, ne boš se ga za vedno znebil oz. pride pa gre

Točno to, pride in gre. Zdaj rinit na motor samo da bo okence lepo pa tudi ni zdravo za kosti.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!